10 способів покращити тайм-менеджмент

Чи часто ви відчуваєте стрес при надто великому навантаженні? Чи відчуваєте ви, що у вас більше завдань, ніж у вас є часу? Фокус в тому, щоб організувати свої завдання й ефективно використовувати свій час для того, щоб кожен день виконувати все більше справ. Це може допомогти вам знизити стрес і поліпшити ефективність роботи. Вам просто потрібно знайти те, що краще працює для вас. Використовуйте кілька стратегій, перерахованих нижче, протягом декількох тижнів і подивіться, що зможе допомогти вам.
Ми підготували для вас 10 способів, які ви можете використовувати, щоб поліпшити свої навички управління часом і тим самим підвищити продуктивність.
1. Делегування
Велика кількість людей часто бере на себе більше завдань, ніж вони дійсно можуть виконати. Це, як наслідок, може призвести до стресу та вигоряння. Делегування — це не втеча від своїх обов'язків, а дуже важлива функція в менеджменті. Вивчіть мистецтво делегування роботи своїх підлеглих у відповідності до своїх навичок і здібностей.
2. Пріоритетність
Перед початком дня складіть список завдань, що вимагають вашої негайної уваги, оскільки незначні завдання можуть поглинути більшу частину вашого дорогоцінного часу. Деякі завдання мають бути виконані тільки в цей день, а інші незначні завдання можуть бути перенесені на наступний день. Простіше кажучи, розставте пріоритети в своїх завданнях, щоб зосередитися на тих, які важливіші.
3. Уникайте відстрочок
Відстрочки є однією з причин, чому може впасти ваша продуктивність. Вони можуть спричинити розтрати необхідного часу й енергії, тому їх слід уникати за будь-яку ціну, бо це може стати серйозною проблемою як у вашій кар'єрі, так і в особистому житті.
4. Розклад завдань
Візьміть з собою планувальник або записник і перерахуйте всі завдання, які вам спадають на думку. Зробіть простий список справ перед початком дня, визначте пріоритетність завдань і переконайтеся, що вони досяжні. Щоб краще управляти всіма процесами тайм-менджменту, ви можете створити кілька списків для кожної сфери вашого життя: робочі завдання, домашні справи й особисті.
5. Уникайте стресових ситуацій
Стрес часто виникає, коли ми беремося за більшу кількість роботи, чим можемо виконати. В результаті наше тіло починає відчувати втому, яка може вплинути на нашу продуктивність. Замість цього делегуйте завдання своїм помічникам і обов'язково приділіть деякий час відпочинку.
6. Встановіть терміни
Коли у вас є завдання, встановіть реалістичний термін [виконання] і дотримуйтеся його. Спробуйте встановити дедлайн з запасом в декілька днів, щоб ви могли виконати всі завдання, які можуть з'явитися раптово. Випробуйте себе і дотримуйтесь термінів. Винагородіть себе за важке завдання.
7. Уникайте багатозадачності
Більшість із нас вважає, що багатозадачність — це ефективний спосіб домогтися успіху, але, по правді кажучи, ми домагаємося більшого успіху, коли зосереджуємося і концентруємося на одній речі. Багатозадачність знижує продуктивність, і її слід уникати, щоб поліпшити навички управління часом.
8. Починайте свій день рано
У більшості успішних чоловіків і жінок є одна спільна риса. Вони починають свій день рано, оскільки це дає їм час посидіти, подумати і розпланувати свій день. Коли вам рано вставати, ви більш спокійні і креативні.
9. Беріть перерви
Щоразу, коли у вас знайдеться хоча б 10-15 вільних хвилин, зробіть перерву. Занадто велика кількість стресу може вплинути на ваше тіло і на вашу продуктивність. Прогуляйтеся, послухайте музику або просто потягніться. Краща ідея — відволіктися від роботи і провести час з друзями та родиною.
10. Навчіться говорити «Ні»
Чемно відмовляйтеся брати додаткові завдання, якщо вважаєте, що ви вже перевантажені роботою. Погляньте на свій список справ, перш ніж погодитися на додаткову роботу.
Для мене «рано» — це 10:00 ранку