СВІТОГЛЯД УКРАЇНЦЯ

СВІТОГЛЯД УКРАЇНЦЯ

Один у другого питаєм,
Нащо нас мати привела
Чи для добра? Чи то для зла?
Нащо живем? Чого бажаєм?
І не дознавшись, умираєм,
А покидаємо діла…
Тарас Шевченко

Кілька речень для вступу

Колись Григорій Сковорода сказав, що «люди живуть мов ударені об землю». Вдарений об землю. Отже втратив свідомість, але живий. І є надія, що отямиться. Тарас Шевченко отямився, оглянувся навколо, побачив, що панує несправедливість і став писати-гукати до українців, щоб ми теж отямилися.

Що таке світогляд для людини? Це як мапа для подорожнього із вказаним шляхом та орієнтирами на ньому. Якщо ця мапа фальшива, то блукання для подорожнього забезпечене і замість повернення до рідної хати він впаде десь у чуже провалля. Гадаю, що для українців і України нині є дуже важливим, мабуть, найважливішим це – отямитися, пригадати все і виробити для себе ПРАВИЛЬНИЙ СВІТОГЛЯД.

А що мали б згадати і дізнатися нині українці?

Це те, що вже не лише я відаю. Що є Бог – Творець «Неба і Землі і всього видимого і невидимого». Бог "єдиний і множествен" – отже, є велика Божественна Ієрархія. Бог – це Духовна Сутність, наділена на відміну відлюдей надзвичайною могутністю. Наприклад, здатністю «повісити Місяць коло Землі». Саме Свідомість править Світом і їй підпорядковані Інформація, Енергія й Матерія. Люди створені, як джерело потужної енергії для управління структурними елементами Всесвіту і як потенційні Людино-Боги (Сини і Дочки Божі) для поповнення Божественної Ієрархії.

Земля – це Божественна Школа, в якій кожна Людина – Учень. Життя людини – це один урок. Кожного дня Божественний Учитель створює для кожної людини умови-перешкоди, щоб людина сама вибрала шлях їх подолання. Як вчинити? Піти шляхом спокуси – чи вибрати шлях Добра і жити по совісті? Божественна Школа – це шлях Навчання-Творення-Вдосконалення. Для цього одного життя замало, тому людині надається все нове й нове тіло для втілення Душі (реінкарнація).

Божа Сила проявляється у великій різноманітності живих створінь. У нашому саду стільки всяких квіток – ми кожній раді, і він був би таким збідненим, якби в ньому цвіли лише ромашки. Коли ж щезає якийсь народ – це велика втрата для людства. Змалечку людина виховується родиною, а потім громадою і народом. Мабуть, у кожного народу є прихильні до нього Духовні Сутності, які і є родовими Богами. У нас, українців, такими були і є Род, Сварог, Дажбог, Перун та інші. Коли наші предки-русини про них забули, то й втратили їхню прихильність, що й проявилося у віках бездержавності і в різних бідах.

Час від часу Творець посилає на Землю своїх Синів для корекції шляху розвитку людства. Таким є Син Божий Хрестос, який заповів людям жити в Любові і Радості. Значна частина українців відвернулася і від нього, як забула рідну мову і пісню, не любить рідну землю. Ось звідки голодомори й нашестя різних загарбників на нашу землю. Ось звідки і київські біди. Отже українцям треба не лише пам'ятати про кожну народну біду, а й згадати за рідних Богів-Покровителів та перебувати з ними у єдності.

Початок цьому процесу вже є

Українці почали масово співати наш Гімн, починаючи з 2012 року, стали навертатися до рідної мови. Прикладом для нас, українців, може бути життя Сергія Табали (псевдо «Сєвєр») юнака-рідновіра, Народного Героя із Сумщини. У свої 18 років він загинув, боронячи Україну від російської агресії. Ось його слово до нас: Хто ж, як не ми? І коли ж, як не зараз?

Ми вже отямлюємося. Тепер маємо виробити правильний світогляд і жити з ним у згоді.

Хай же буде!

+3
436
RSS
Це третій мій допис на СВІТОЧІ. Він світоглядний. Чекаю, товариство на ваші відгуки! Доброславе, чомусь не вмикається функція КАРТИНКА ДЛЯ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ. І в тексті багато слів поєдналися. Я намагався редагувати, але не вийшло роз"єднати.
12:29
+1
Просто Ви копіювали текст з Word. І той формат тексту трохи неправильно розпізнається. Перед тим як вставляти текст на Світоч скопіюйте будь ласка попередньо його на сайт www.html-cleaner.com/ в перший редактор (там де з кнопочками) і тоді вже звідти копіюйте на Світоч. Тоді правильно почиститься формат. А що саме з картинкою для привернення уваги, в якому смислі вона не вмикається?
13:17
З публікацією «ДЕ ТИ, МОЯ ПОЛОВИНКО, ЗАРАЗ? (2016 р.)» та сама історія. Потрібно так само зробити.
Особисто я віддаю перевагу «Блокноту»: це стандартна програма, яка зазвичай підшивається до Windows…

До речі, я з цією проблемою постійно стикався і стикаюсь донині, коли тексти з Word-2010 треба прочитати у Word-2007. У мене на лаптопі стоїть пакет Офіс-2007, у дружини — Офіс-2010. Коли вона мені кидає свої глави нашого чергового роману, постійно виникає головняк… А вона ще не вимикає автоматичне виправлення орфографії, тож ЇЇ ВОРД виправляє всі слова, як вважає за потрібне.

Мабуть, у пана Анатолія отой довбаний Word-2010 — так мені моя печінка підказує.

Але тут всі претензії — до розробників пакету MS Office-2010.
Спробувала відредагувати свою статтю в цьому Клінері. Здається вийшло, але відстані між абзацами завеликі.
Друже Анатолію! Твій текст справді сприймається дуже погано через безліч злитих слів. Спробуй пропустити його через «Блокнот» (чи іншу програму, призначену для створення простих текстів), а вже потім заливати сюди!
Почитаю ще раз потім, коли прочистиш текст.
А поки що промовчу…
Попередню публікацію ДЕ ТИ… я робив так само. В мене Ворд-2007, здається. І віндовс- ХР. І картинка вставилася, і редагувалося нормально. Зараз ще спробую.
19:21
+1
Ось це я хочу для РОЗПІЗНАВАЛЬНОЇ КАРТИНКИ:
Тааак…

Напружився і згадав, де я це вже читав:
Це те, що вже не лише я відаю. Що є Бог – Творець «Неба і Землі і всього видимого і невидимого». Бог «єдиний і множествен» – отже, є велика Божественна Ієрархія. Бог – це Духовна Сутність, наділена на відміну від людей надзвичайною могутністю. Наприклад, здатністю «повісити Місяць коло Землі». Саме Свідомість править Світом і їй підпорядковані Інформація, Енергія й Матерія. Люди створені, як джерело потужної енергії для управління структурними елементами Всесвіту і як потенційні Людино-Боги (Сини і Дочки Божі) для поповнення Божественної Ієрархії.

Земля – це Божественна Школа, в якій кожна Людина – Учень. Життя людини – це один урок. Кожного дня Божественний Учитель створює для кожної людини умови-перешкоди, щоб людина сама вибрала шлях їх подолання. Як вчинити? Піти шляхом спокуси – чи вибрати шлях Добра і жити по совісті? Божественна Школа – це шлях Навчання-Творення-Вдосконалення. Для цього одного життя замало, тому людині надається все нове й нове тіло для втілення Душі (реінкарнація).

Божа Сила проявляється у великій різноманітності живих створінь. У нашому саду стільки всяких квіток – ми кожній раді, і він був би таким збідненим, якби в ньому цвіли лише ромашки. Коли ж щезає якийсь народ – це велика втрата для людства. Змалечку людина виховується родиною, а потім громадою і народом. Мабуть, у кожного народу є прихильні до нього Духовні Сутності, які і є родовими Богами. У нас, українців, такими були і є Род, Сварог, Дажбог, Перун та інші. Коли наші предки-русини про них забули, то й втратили їхню прихильність, що й проявилося у віках бездержавності і в різних бідах.

Час від часу Творець посилає на Землю своїх Синів для корекції шляху розвитку людства. Таким є Син Божий Хрестос, який заповів людям жити в Любові і Радості. Значна частина українців відвернулася і від нього, як забула рідну мову і пісню, не любить рідну землю. Ось звідки голодомори й нашестя різних загарбників на нашу землю. Ось звідки і київські біди. Отже українцям треба не лише пам’ятати про кожну народну біду, а й згадати за рідних Богів-Покровителів та перебувати з ними у єдності.

Початок цьому процесу вже є.

Ураїнці почали масово співати наш Гімн, починаючи з 2012 року, стали навертатися до рідної мови.

Хай же буде!

(З невеличкими правками процитовано звідси).

Що ж, друже, якщо написати ці слова тебе змусила моя книжка…

Отже, я не дарма її писав!

А у тебе, друже — золоті слова!!! Українці таки мають повернути втрачену історичну пам'ять!!!
Хай же буде! ©
10:05
+1
Так і є, друже! Пишучи рецензію на твою повість «До комунізму залишилося...», я розмірковував що й до чого. Отже твоя книга викликає резонанс, та ще й який! Може й справді у «джерелах походження» згадати за БУКВОЇД? ПРИГАДАТИ ВСЕ — цьому, Тимуре, ти добряче допомагаєш, пишучи історичні романи з УКРАЇНОЦЕНТРИЧНИХ позицій. МИ всі тут на сайті й поза сайтом допомагаємо отямлюватися українцям. Оце, мабуть, і є нашою місією в цьому втіленні.
… твоя книга викликає резонанс, та ще й який!

Я тобі розповідав, за яких умов писав цю річ. Я знав, що все це може скінчитися лише арештом і допитом в КДБ. В конторі, яка без сліду знищила мого українського діда… Я бачив перед собою очі товариша капітана, який мене допитуватиме. Й я писав так, щоб у цього товариша капітана від прочитання моєї книги попередньо винесло мозок… і з самісінького дна душі спливли рештки совісті…

Тому не дивуюсь, що у нормальних людей роман викликає неабиякий резонанс: адже на відміну від мого уявного товариша капітана КДБ, у нормальних людей совість не вбита і не похована на дні душі, а лежить на поверхні!
10:08
+1
Шановне товариство! Доброславе! Пропоную взяти ДЕВІЗОМ нашого сайту слова: І хто ж, як не ми? І коли ж, як не зараз?"
10:28
+1
По-моєму, вже є одні приблизно з такими ж гаслами
17:27

Чому не варто намагатись впливати на світогляд, чи будь що
1. Руслан-тренер виставив ситуацію бінарною:
  • порада заради допомоги;

  • порада заради шкоди.


Я таки бачу третій, більш м'який різновид:
  • порада як інформація для роздумів.



2. Суть ролика зводиться до того, що навіть порада заради допомоги є втручанням в карму. А хіба Руслан-тренер — це інкарнація якогось там Вішну, що він береться тлумачити подібні речі?! А може, саме твоєю кармою і передбачена необхідність здійснення допомоги іншій людині?! Й утримавшись від допомоги іншому, людина попсує карму собі ж?!

Висновок: як для тренера, у цього Руслана якийсь завузький погляд на світ і на життя...
18:52
+1
Там є думка — що вибір кожного втручатись чи не втручатись.

Хто чия інкарнація ніхто не знає — можливо взагалі немає ніяких інкарнацій — а всього навсього інфополе Землі дає поштовх в той чи інший спосіб в тому чи іншому знакові-випадковості через будь кого із своїх дітей — Землян збагнути незбагненне. А всі карми, егрегори і тощо лише для більшого усвідомлення недозбагненної Істини.
Все що робиться то все на краще
svitoch.in.ua/69-bezmezhne-klasychna-nauka-ta-fragmentacija-vsesvitu-chastyna-1.html#comment_610
svitoch.in.ua/58-vchennja-vedanty-advaita-vedanty-neo-advaity-i-yih-profanacija.html#comment_413
Ця думка є в жартівливій пісні, а не в відеоролику Руслана-тренера. Тож особисто я не став би у нього тренуватися.
22:16
+1
В даному випадку йдеться про те, що не варто пхатися зі своїми порадами і допомогою у випадку якщо людина НЕ просила (тут звичайно, не маються на увазі випадки, коли людині швидше за все допомога потрібна, але фізично не може попросити). Тому що це є втручанням в її карму і приведе до того, що той хто хотів допомогти, получиться в кінці кінців винним. Так і є.

Інша справа, якщо людина просить допомоги. Тоді це вже не є стороннім втручанням в карму. А є частиною карми двох сторін. Це інший випадок.
Якщо хтось тобі допомогу нав'язує — звісно ж, це ситуація неприпустима! Зокрема, моя мама цього ніяк не зрозуміє. Це і є основним предметом моїх із нею конфліктів, на жаль.

Але відео все ж таки ширше за тематичним охопленням! І цей тренер сам запросив глядачів вказати «третій шлях». Ну, я видаю третій шлях:
… порада як інформація для роздумів.

Не нав'язувати інше (своє) рішення, а закликати подумати і зважити востаннє, перш ніж ухвалювати рішення, надавши при цьому якусь нову інформацію, якої людина не знає. Це і не нав'язування готової власної думки, і не «порада на шкоду».
Тож як собі хочете, а відео ставить ширше коло питань, ніж дає відповідей.
Зокрема, моя мама цього ніяк не зрозуміє. Це і є основним предметом моїх із нею конфліктів, на жаль.


А я думала, що то тільки в моїй родині по жіночій лінії таке передається. Я сама таким грішу, але я це вже усвідомила і тепер кожен раз кусаю язик, щоб не лізти зі своїми порадами, доки не попросять. А от мама й бабця то геть душу вимотували своїми порадами. Та ще й ображалися, коли їх не слухали.
23:22
+2
Так то всі мами такі. А особливо ті, які «радянської закалки» Ну а про тещ я вже взагалі мовчу
Старше покоління вважає за потрібне зробити «все як треба» і «все як у людей» за будь-яку ціну. Ми ж із дружиною робимо так, як треба нам, а не «як у людей».
Саме тому, з маминої точки зору, я мав працювати в ІЕЗ ім.Патона виключно з 9:00 до 18:00 5 днів на тиждень, а не кропати паралельно вечорами й ночами якусь там фантастику.
Так само неприпустимо, з її точки зору, допускати, щоб в хаті було не прибрано і щоб в мийці залишився брудний посуд — натомість ми зриваємося кудись в кіно чи в театр.
Або неприпустимо замовити собі на вечерю доставку додому піци або суші, коли можна самому приготувати вечерю.
Й навіщо їхати відпочивати кудись за кордон, коли поруч із Києвом є прекрасний (косметично відремонтований) радянської побудови санаторій. Та й просто на пляж на берег Дніпра можна сходити — це ще й дешево…
А вже загалом була кумедія, коли ми давним-давно купили першу пральну машину! Мама завжди прала в бальї, нагріваючи воду ведрами на плиті. Й лаяла мене з дружиною, стверджуючи, що «в нашій сім'ї всі завжди прали білизну руками», а пральна машина — це «розбещування жінки».

P.S. Звісно, до пральної машини ми її давно вже привчили. Тепер у неї своя «красуня», без якої вона б уже не впоралася з білизною нізащо…
Інша справа, якщо людина просить допомоги.

З власного досвіду можу сказати, що давати поради чи допомогу значно легше ніж просити. Це ще треба спершу себе перебороти, усвідомити свою неспроможність у чомусь, приборкати власну гординю. Далеко не кожен на це здатний.
23:57
+1
А є ще інший тип людей, які просять допомоги де треба і де не треба, тому що звикли за рахунок інших вирішувати свої проблеми. У них часто добре получається маніпулювати людьми, особливо тими, які не вміють казати «ні».
Чому не варто намагатись впливати на світогляд, чи будь що

Тут у відео тренер Руслан все дуже спростив, крім того, ще й дещо підмінив. Наприклад до слова «вред» антонімом буде слово «польза», а слову «помощь» — «помеха», таким чином автор оперує неадекватними поняттями, щоб підлаштувати їх під свою недолугу теорію, та завоювати «лайки» на Ютьюбі.

Розглянемо приклад: ви їдете по трасі і доїжджаєте до зруйнованого моста, проїхати далі не можна, тобто дороги немає. Ви, повертаючись назад, усім, хто їде назустріч, повідомляєте це і радите не їхати цією дорогою. Про які граблі йдеться? Далі у житті тієї людини, яка вас послухася буде два мости зруйновані, чи три? Хто на вас образиться? Ви просто даєте людям інформацію і допомагаєте її швидше проаналізувати, бо без поради, дехто міг би і не одразу усвідомити, що треба повертати. Про карму взагалі смішно.))))

Те ж саме стосується і позичання грошей, ви берете гроші у когось на певних умовах, або навіть і без умов… Наприклад є такі випадки коли гроші лежать у храмах і кожен туди може покласти і кожен може звідти узяти, причому не видно і не фіксується хто і скільки кладе, чи бере. Де ж тут управління? Коли є умови, то це договір, у відповідності до якого кожна із сторін має свої права (керувати) і обов’язки (бути керованим).

І взагалі, кожен постійно у когось щось позичає – гроші, енергію, час… це вибір кожного давати чи не давати, брати чи не брати, просити чи не просити… варіантів багато…
Це відео не тягне навіть на лінійну логіку. І якщо їм керуватися то прийдеш явно не туди.

До речі, вас також ніхто не просив це відео сюди викладувати ще й з вашою порадою не впливати на будь-що!!! Як, до речі, і тренера Руслана це відео записувати!))) Все впливає на все, як порада, так і її відсутність, як дія так і бездіяльність, а в деяких випадках за бездіяльність навіть садять до тюрми… (є відповідні статті в Кримінальному кодексі)
Ви просто даєте людям інформацію і допомагаєте її швидше проаналізувати...

Агааа, у мене з'явився однодумець!
Я так і сказав: "… порада як інформація для роздумів"!
Красно дякую!
23:24
+1
19:46
+1
Отже ж цікаво, Юрку. Дітей вчимо, що можна, а що ні. Дорослих за те, що не можна, саджають в тюрми. Жити в суспільстві і бути вільним від нього важко. Має бути міра.
19:48
+2
Моє розуміння таке, що Земля це школа, а люди в ній учні. А ви ж як вважаєте
Можна вважати і так.
Доброславе, а де саме використовують ВЖЕ заклик: І хто ж, як не ми? І коли ж, як не зараз? Дякую, Тимуре, за розуміння. А з чим у статті ти ще погоджуєшся?
10:30
Рятують Україну на НО , а Світоч створений зовсім для інших цілей. Ми тут спілкуємося і ділимося досвідом. Так що, друже Анатолій, можете глибоко вдихнути і заспокоїтися. Нам тут немає куди спішити, і у нас всіх ціла вічність попереду.
Погоджуюсь:
Колись Григорій Сковорода сказав, що «люди живуть мов ударені об землю».

Погоджуюсь:
Що таке світогляд для людини? Це як мапа для подорожнього із вказаним шляхом та орієнтирами на ньому.

Погоджуюсь:
...є Бог – Творець «Неба і Землі і всього видимого і невидимого».

Погоджуюсь:
Бог – це Духовна Сутність, наділена на відміну від людей надзвичайною могутністю.

Погоджуюсь:
Саме Свідомість править Світом і їй підпорядковані Інформація, Енергія й Матерія. Люди створені, як джерело потужної енергії для управління структурними елементами Всесвіту.

Погоджуюсь:
Земля – це Божественна Школа, в якій кожна Людина – Учень. Життя людини – це один урок. Кожного дня Божественний Учитель створює для кожної людини умови-перешкоди, щоб людина сама вибрала шлях їх подолання. Як вчинити? Піти шляхом спокуси – чи вибрати шлях Добра і жити по совісті? Божественна Школа – це шлях Навчання-Творення-Вдосконалення.

Погоджуюсь:
Божа Сила проявляється у великій різноманітності живих створінь. У нашому саду стільки всяких квіток – ми кожній раді, і він був би таким збідненим, якби в ньому цвіли лише ромашки. Коли ж щезає якийсь народ – це велика втрата для людства.

Погоджуюсь:
Змалечку людина виховується родиною, а потім громадою і народом.

Погоджуюсь:
Час від часу Творець посилає на Землю своїх Синів для корекції шляху розвитку людства. Таким є Син Божий Хрестос, який заповів людям жити в Любові і Радості. Значна частина українців відвернулася і від нього, як забула рідну мову і пісню, не любить рідну землю. Ось звідки голодомори й нашестя різних загарбників на нашу землю. Ось звідки і київські біди.

Десь так…
13:54
+1
Дякую, Тимуре, за докладний коментар.Бачу, що в своїй основі у нас з тобою схожий СВІТОГЛЯД. Коли інші змовчали, це означає: 1 — або я пишу про загально-відомі речі; 2- або незгодні. Доброславе, так це ж добре, що ми тут спілкуємося та обмінюємося досвідом. Додам: з метою самовдосконалення і гармонізації себе + оточуючого світу.
Коли людина гармонізує себе, то вона заспокоюється. Вона «гасить» коливання і в середині себе і назовні. І як казали в рекламі: «Хай Світ почекає».
Ой, друже, довго ж ти дивився!

Пригадай, скільки я тобі всього писав у листуванні, що загинуло на НО. Здається, давно міг би висновки зробити…

Вся наша з тобою різниця розпочинається:
1. в баченні вищих сил, бо у тебе це
… Род, Сварог, Дажбог, Перун та інші.

А у мене — Всемогутній Бог;
2. у зверненні до вищих сил, бо ти читаєш цифрони, а я молюся Всемогутньому.
От в цьому й полягає наша різниця. А на рівні завдань у житті щр у тебе, що у мене — це дієве «виправлення» земної реальності в кращий бік, пробудження духовності людей, розкриття творчого потенціалу і все таке інше. Тому в плані виконання завдань ми можемо укладати альянс, діяти синхронно, домагатися синергії тощо.
Більш того, я би і з командою, що залишилась на НО, теж міг би синхронізуватися — але вони самі, як бачиш, не захотіли! З їхньої точки зору, я маю неодмінно привести деякі свої базові поняття у відповідності з їхніми, а без цього — ну ніяк!.. Так, я міг би скромно промовчати, в душі посміюючись над ними. Але ти прекрасно знаєш підноготну: треба було тебе в дискусії підтримати й захистити — отож я й виставив дещо на люди! І це «дещо» таки відволікло їх від пригнічування тебе…
Ну що ж, вони виявили непохитну негнучкість, а
у нас з тобою схожий СВІТОГЛЯД

виявився. Ну, то роби висновки, друже!
19:26
+1
Друже, я тебе розумію. Я теж вважаю, що є Всемогутній Бог — Творець — соборна сутність. І є Божа Ієрархія. Є також Боги-Опікуни, мабуть, в кожного народу. Українським Богам я не молюсь — я їм дякую! Наші Боги теж належать до Божої Ієрархії і входять до складу Соборного Творця. Отже я спілкуюсь з Творцем, як і ти, друже. Лише різні імена. Ось так.
19:29
+1
Доброславе, на НО, повір моїм 10-річним спостереженням, лиш ІМІТАЦІЯ творення.
Перепрошую за втручання, але в будь-якому разі:
Нам своє робить… ©

Вже на Світочі.
20:48

Від чого залежить світогляд
09:40
+2
Щодо імітації творення. На НО на 27.3.16 призначені 23 Збори акціонерів. Тема: розвиток КОНФЕДЕРАЦІЇ МІЖМОР'Я+.Зголосилися: Макаренки (2)Мельник, Ір. Світла, Олари (2) з Литви і Каганець. Разом 7. Як тільки справа доходить до реалу — провал. Отже семеро, а може й десятеро, бо можуть приїхати запорожці Лада і Воїн Світло (Остапенко) — всі українці, ІМІТУВАТИМУТЬ творення конфедерації України, Польщі, Литви і Білорусі. Це, Доброславе, було б смішно, якби не так сумно.
Пане Анатолій, вас все ще тримає НО. Відпустіть. І хай собі будують навіть між галактичну конфедерацію з Альфа Центавра, Арктуром і Сіріусом.
22:27
+2
Егрегор не хоче відпускати
Добре, Дзвінко…

Випадкові Дописи