До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Створюємо правила сайту

Група розвитку сайту.

Створюємо правила сайту

Шановні користувачі сайту та учасники групи розвитку! Прошу долучитися Вас до створення правил сайту.

На нашому сайті правила будуть не формальністю, а основним інструментом забезпечення правильного розвитку проекту.

Оновлення 26.09.15: Правила сайту переміщені у відповідний розділ. Якщо будуть якісь пропозиції чи зауваження щодо них, прошу публікувати тут в коментарях.

0
284
RSS
1.2 Всі текстові публікації користувачів повинні бути на українській мові.

Даний сайт створений для українських користувачів, тому і мова матеріалів повинна бути відповідна. Якщо Ви бажаєте переопублікувати матеріал з іншомовного сайту, будь ласка, попередньо перекладіть його на українську.

В цитаті є помилка (русизм). Замість «на українську» має бути «українською». І ще не «на іноземних мовах», а "іноземними мовами"
Бажано залучити до розробки і модерування сайту хорошого філолога.
Все решта цілком логічно. І, на мою думку, достатньо.
19:42
В цитаті є помилка (русизм). Замість «на українську» має бути «українською». І ще не «на іноземних мовах», а "іноземними мовами"


Остаточний варіант правил дамо комусь вичитати.
19:40
Думаю, ще треба додати пункт про те, що відповідальність за публікації несуть самі автори цих публікацій і думка адміністрації сайту не завжди співпадає з думкою авторів публікацій. Це стандартний пункт на більшості сайтах, щоб захистити себе.
23:18
УВАГА! Текст правил сайту був суттєво доповнений. Прошу всіх прочитати та висловити свої зауваження та пропозиції!
А куди відправляти пожертви на розвиток сайту?
11:24
Поки що нікуди, тому що зараз немає потреби в них. Але в лютому треба буде платити за хостинг, тоді і повернемось до цього питання.
В цілому, правила нормальні! Можна буде потім їх доповнити чи змінити у разі необхідності. Взагалі, то правила можна деталізувати до безкінечності, адже життя підкидує все нові і нові ситуації, і ми все передбачити не зможемо!
11:47
Так, звичайно, будемо доповнювати в разі необхідності. А на цей момент головне захистити сайт від різних тролів, які можуть псувати спокійну атмосферу спілкування.
Ну можна написати тоді, про заборону реєструвати кілька облікових записів з одного АйПі, заборону нецензурщини та образливих слів у ніках, підписах на профілі, аватарах, заборону еротичних та порно аватарів, заборону ніків, що складаються з одних цифр, безглуздих ніків типу «qwertyuiop», «poiuyt», «щзщлзщ», «454прцц» і т. п.
Я би все-таки розглянув питання дозволу на публікації у власних блогах і створення нових тем тільки після рекомендації, або хоча б після 5-10 коментарів у обговореннях, з яких можна буде хоч якось побачити суть новачка.
12:39
+1
Заборону реєстрації з одного айпі думаю не варто робити, бо є багато моментів, коли в користувачів може бути однаковий айпі. А от заборони щодо назв ніків, аватарів та ін. слушні. Пізніше додам в правила.

Я би все-таки розглянув питання дозволу на публікації у власних блогах і створення нових тем тільки після рекомендації, або хоча б після 5-10 коментарів у обговореннях, з яких можна буде хоч якось побачити суть новачка.


Не хотів би таке робити. Є чіткі правила. І якщо публікація їх порушує, то її видаляють. Думаю, зараз цього вистачить. Не хочеться ускладнювати зайвий раз правила. Хочу щоб людина зразу після реєстрації мала всі можливості і по-швидше залучалася до повноцінного спілкування на сайті. А завдяки чітким правилам, тролі, думаю, і так не зможуть довго бути на нашому сайті.

Хоча, у разі необхідності, завжди можна буде переглянути правила.
Заборону реєстрації з одного айпі думаю не варто робити

Ну тоді б варто було хоч на словах заборонити одній людині реєструвати два і більше акаунтів, щоб не було як на НО Ігор К. ставить гали Миро і навпаки, рейтинг матеріалів накручує сам собі. А там ще є акаунт і самого НО і може ще. Таких клонів тілльки й можна вирахувати по АйПі…
14:02
+1
Ну тоді б варто було хоч на словах заборонити одній людині реєструвати два і більше акаунтів,


Згоден. Зробимо!

щоб не було як на НО Ігор К. ставить гали Миро і навпаки


А мені ще дуже подобається коли на НО пан Миро першим коментує публікації пана Ігора :)))))
13:50
+1
Нова редакція правил!
Додано розділ 3 з правилами реєстрації на сайті. Дякую пану Анатолію за ідеї!

Хтось ще має якісь зауваження чи пропозиції?
21:24
Правила сайту переміщені у відповідний розділ. Якщо будуть якісь пропозиції чи зауваження щодо них, прошу публікувати тут в коментарях.
Не зрозумів чим відрізняються правила 1.1 та 1.2 на сторінці svitoch.in.ua/pages/rules.html
Може, їх об’єднати?

2) фото дітей також підпадає під заборону 3.6?
Просто, є безліч оброблених графічними дизайнерами зображень людей… які не є акторами… але створюють якийсь образ. Ось, наприклад: www.google.com.ua/search?q=%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C&espv=2&biw=1366&bih=683&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIz_Gft7mVyAIVwhAsCh2HJwjp#tbm=isch&q=%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%8F

Можна дати попередження, що аватар буде видалено, при зверненні зображеної на ньому особи…
22:27
Не зрозумів чим відрізняються правила 1.1 та 1.2


Відрізняються тим, що в першому випадку легко побачити порушення. Наприклад, хтось когось обізве дурнем чи ідіотом. Тому тут автоматично призначається покарання.

А в другому випадку трохи складніше. Тому що порушник свідомо чи несвідомо може ображати інших непрямо. І тут вже повинен модератор визначати чи варто зупинити порушника, і чи це взагалі порушення чи просто конструктивна критика.

2) фото дітей також підпадає під заборону 3.6? Просто, є безліч оброблених графічними дизайнерами зображень людей… які не є акторами… але створюють якийсь образ.


Пропоную змінити цей пункт на:

В якості аватара заборонено використовувати фото інших людей, крім тих:
— які взяті з фільмів, і асоціюються в першу чергу з персонажем
— які є оброблені графічними редакторами і асоціюються в першу чергу з певним образом, а справжню людину, яка на фотографії, впізнати складно.
22:53
«В якості» можна замінити на «При виборі аватару»,
«взяті з кінофільмів та мультфільмів», і напевне треба ще подумати і якось простіше то написати
09:07
Так, пізніше спростимо текст правил. Поки що головне його зміст.
Думаю, можна залишити лише "… асоціюються в першу чергу з певним образом." Бо впізнати, думаю, в будь-яком разі можна, якщо риси чіткі, але от про наголос на образ варто згадати.
10:58
Просто тоді хтось може взяти наприклад фото відомого політика чи ще когось, домалювати в фотошопі йому роги, і повісити собі в якості аватара. Я таке бачив на інших сайтах, і не хотів би щоб було у нас.
22:24
Давайте зробимо так:
Як аватар заборонено використовувати фото інших людей, крім тих:
— які взяті з фільмів, і асоціюються в першу чергу з кіноперсонажем
— які асоціюються в першу чергу з певним образом, а справжня людина, яка на фотографії, не є загальновідомою персоною.
Так значно краще. :) Хтось впізнає цього хлопчика? Ні? Ну то це буде моїм аватаром. :)
Це взагалі то дівчинка! )))
Але ж яка різниця! )))
17:44
Є бажання створити правила — створюйте, та знайте будь які правила створюють для того щоб їх порушити. І я за порушення-розвиток. Чому ні?..
18:04
Дивлячись що ти розумієш під «розвитком». Якщо в нас зараз тут наберуться всякі тролі, які почнуть писати нецензурні слова, ти вважатимеш це розвитком? Ось для того і потрібні правила, щоб такі випадки можна було швидко прибрати.
20:16
А що таке порушення-розвиток
21:50
+1
До Правил сайту додано нове правило:

1.6 Заборонено в публікаціях та коментарях розміщувати негативну інформацію про непублічних людей, які не зареєстровані на сайті, з додаванням їхніх фотографій чи вказуванням їхніх прізвищ.
09:18
+2
Додано нове правило:

1.7 Заборонено розміщувати зображення, які викликають сильні асоціації з насильством та іншими негативними речами і цим самим порушують приємну атмосферу перебування на сайті.
Як і хто визначатиме «силу асоціацій»?!
Модератор особисто?.. Читачі?.. Автори на засадах самоцензури?..
Ось зображення сирого м'яса:
М'ясо
Якщо людина є переконаним вегетаріанцем, ця картинка може викликати у неї оті самі "інші негативні реакції"…

Або моя донька, наприклад, терпіти не може стару цибулю:
Цибуля
Отож ця картинка для неї — «фууу, гидота!»

Або, наприклад, людина потерпає від алергії на шерсть тварин (як-от я):
Котик
Отож ця картинка може викликати у неї неприємну асоціацію, але ніяк не «мі-мі-мі!!!»


Бо загалом-то, утворення асоціацій в мозку кожної окремої людини відбувається в дуже оригінальний, буквально в індивідуальний спосіб!..
10:27
+2
Для розпізнавання того, чому варто бути на нашому сайті і чому не варто, достатньо здорового глузду.
Зображенню «відрубаної голови» точно не варто бути. Навіть попри те, що деякі збоченці люди можуть поклонятися таким зображенням і вважати, що в них є щось «значуще та святе!».

Випадкові Дописи