УВАГА!   З 1 лютого діяльність спільноти "Світоч" переноситься в Telegram.

Сайт буде доступним ще довгий час, проте без нових публікацій.
Підписуйтесь та слідкуйте за новими публікаціями на нашому Telegram-каналі @svitoch_in_ua

Розібратися як користуватися Телеграмом або створити власний канал для подальшої участі в спільноті "Світоч" можете за ІНСТРУКЦІЄЮ. З правилами участі можете ознайомитися тут.

Якщо у Вас є якісь запитання, задавайте їх в групі підтримки в Телеграмі тут.

Асфальт з переробленого пластику в 10 разів міцніший за звичайний і на 60% дешевший

Асфальт з переробленого пластику в 10 разів міцніший за звичайний і на 60% дешевший
Джерело матеріалу:

Новий тип асфальту привертає все більше уваги інвесторів, в тому числі й мільярдера Річарда Бренсона. Перероблений пластик в будівництві використовується все ширше, з нього роблять дорожне покриття, цеглу і навіть плитку.

Один із найсвіжіших прикладів прийшов від підприємців з Великобританії. Це розробка високоякісного асфальту, його виробництво набагато дешевше, бо тут використовуються пластикові відходи, а саме покриття в 10 разів міцніше за звичайне.

Ми бачили народження футуристичних сонячних доріг і навіть повернення до ретро гравійних доріг, але тепер у нас з'явився новий гравець для дорожніх покриттів: перероблений пластик. Британський інженер Тобі Маккартні розробив інноваційний процес, який дозволяє замінити більшу частину сирої нафти, основи бітуму в асфальті, на крихітні гранули пластику, створені з перероблених пляшок.

«Результатом такої інновації стало покриття на 60 відсотків дешевше, ніж традиційне, в 10 разів міцніше, і набагато краще для навколишнього середовища», стверджує автор проекту MacRebur Тобі Маккартні.

Маккартні вперше задумав цю ідею після того, як йому набридло латати вибоїни в дорогах біля свого будинку, знайома ситуація, чи не так. Він працював в Індії і бачив, як люди заповнюють вибоїни пластиковим сміттям і виплавляли його прямо на місці. Типові дороги зроблені з близько 90 відсотків породи і піску з добавками 10 відсотків бітуму.

Продукт MacRebur по суті наповнює бітум переробленими пластиковими відходами, тому дороги міцніші і в них менше нафтопродуктів необхідних для зв'язування гравію. На розробку пластикового дорожнього покриття знадобилося 18 місяців тестування.

Так брати Маккартні проклали свою власну дорогу, використовуючи пластиковий наповнювач в англійському графстві Камбрія і дорога вже прийнята в експлуатацію.
+3
206
RSS
01:44
+2
Колись читав, що «пластиковий асфальт» широко запроваджується в Китаї.
06:24 (відредаговано)
+2
Це той випадок, коли довговічність пластику на користь. Гранули переробленого пластику додаються до бітуму (смоли), але його не замінюють. Щоб радикально вирішити завдання, треба перетворити відходи пластику на матеріал з температурою плавлення, близькою до температури плавлення смоли.

Випадкові Дописи