До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Хижий птах чи цивільний літак?

Хижий птах чи цивільний літак?
Джерело матеріалу:

Поки автоіндустрія насилу, але неминуче переходить на виробництво автомобілів без двигунів внутрішнього згоряння, скептики говорять про те, що навіть в разі, коли драконівські штрафи або податки на викид вуглекислого газу в атмосферу остаточно поховають бензинові та дизельні автомобілі, все одно залишаться інші споживачі вуглеводнів.

Насамперед, йдеться про цивільну авіацію, а слідом за нею — цивільний морський транспорт. Справді, кожну хвилину в повітря здіймаються тисячі літаків, плюс до того, що там вже просто зараз знаходяться. На відміну від автомобіля, який спалює за одну поїздку кілька літрів бензину, літак споживає або тонни, або десятки тонн гасу і це — дійсно велика проблема.

Проте, всім вже зрозуміло, що в найближчі десятиліття, вуглеводні, як паливо, відійдуть у минуле. Ті, хто зможе швидше пристосуватися до таких змін, зокрема — в авіабудуванні, зможе заробити великі кошти. Для того, щоб через десять років бути в принципі готовим до цього, сьогодні треба починати рух в цьому напрямі.

Як показав досвід автомобілебудування, індустрія відпрацьовує перехідний варіант від одного типу двигуна до іншого, і вже зараз на дорогах можна бачити безліч «гібридів», здатних працювати як від електрики, так і на бензині. Причому, для водія це не являє жодних додаткових навантажень, оскільки система автомобіля сама регулює, коли і на що перемикатися і як заряджати батареї.

Схоже на те, що цивільне авіабудування може піти цим же шляхом. Принаймні Airbus вже представив концепцію гібридного літака на 88 місць, і крім гібридної силової установки, він ще отримав абсолютно незвичайний дизайн крил і кіля.

Навіть неозброєним оком видно, що в даному випадку була використана геометрія крила і хвоста хижого птаха. Як повідомляють самі розробники концепції, саме ця розробка не націлена на втілення в метал, а просто демонструє напрям руху, якого не уникнути найближчим часом.

Теоретичні викладки говорять про те, що застосування запропонованих технологій і форми подібного літака, дасть економію палива на рівні 50-80%, в порівнянні з нинішніми однокласниками. Загалом, процес уже пішов, і як це зазвичай буває, далі тільки набиратиме обертів, і зрештою, спрацює принцип: «Хто не встиг, той — запізнився».

Автор — Anti-Colorados

+1
238
RSS
18:52
+2
У травні я публікував на Світочі отакий матеріал «Літак для післязавтра», присвячений новітнім авіарозробкам. Ця публікація продовжує тему.
09:31 (відредаговано)
Чому роблять автогібриди? Для підстраховки. Бо:
— електробатареї дають запас ходу 300-600 км:
— не скрізь дорогою є зарядні пристрої;
— зарядка триває 30-60 хвилин.
-…
Коли розроблять мегаємнісні батареї, то й літаки полетять на електриці. А от ракети навряд щоб.

Випадкові Дописи