До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Українці мають альтернативу – Порох в порохівниці

Українці мають альтернативу – Порох в порохівниці
Джерело матеріалу:

Це ж треба мати сатанинський намір,
чаїть в собі невиліковний сказ,
щоб тяжко так знущатися над нами,
та ще й у всьому звинувачувати нас!

Ліна Костенко


Історія зберегла настанови московитської влади щодо цензури, з метою замовчування справжніх подій. Все за їх приписом мало відображатися у кривому дзеркалі. В одному з цензурних приписів 1848 року строго рекомендувалося: 

«Сочинения и статьи, относящиеся к смутным явлениям нашей истории, как-то: ко временам Пугачева, Стеньки Разина и т. п., и напоминающие общественные бедствия и внутренние страдания нашого отечества, ознаменованные буйством, восстанием и всякого рода нарушением государственного порядка, при всей благонамеренности авторов к самых статей их, неуместны и оскорбительны для народного чувства, и оттого должны быть подвергаемы строжайшему цензурному рассмотрению и не иначе быть допускаемы в печать, как с величайшею осмотрительностью, избегая печатания оных в периодических изданиях».

З того часу мало що змінилося. Совок схильний довіряти пропаганді. Латиною – PRopaganda. Звідки взагалі це слово

PR? Від Public Relations – мистецтво контакту з масами. Як зауважив доктор історичних наук А.Н. Боханов: «Піар-продукт… розрахований на те, щоб його споживали не замислюючись, як знайому і зрозумілу страву. Він націлений лише на підтвердження і зміцнення певного світоглядного стереотипу. Будь-яке критичне осмислення для нього смерті подібно, бо дурість і фальш висвічуються одразу».

Особливо велике значення пропаганді надавали комуністи і нацисти. Ось зміст їх напучувань, перекладених українською мовою доктором медицини професором Володимиром Войтенком:

  1. «У сучасних умовах ідеологічна пропаганда оформилась в особливу сферу духовної діяльності; вона є системою організацій, засобів і методів ідейно-психологічного впливу на маси».
  2. «Наша пропаганда за змістом і формою повинна сприйматися широкими народними масами. Мистецтво полягає у тому, щоб не подрібнювати увагу мас, а завжди концентрувати її».
  3. «Характерними рисами пропаганди є цілеспрямованість, диференційованість, безперервність дії, масовість».
  4. «Ми працюватимемо над тим, щоб сформувати у молоді почуття відповідальності. Щоб долучити маси до ідеї національного відродження, ніякі соціальні негаразди не можуть вважатися завеликими».
  5. «Розроблюючи завдання політичної, економічної та ідеологічної роботи, партія визначає завдання і в області пропаганди, принципової позиції щодо її організаційних форм».
  6. «Справжня сила політичної партії полягає в тому, щоб зберегти дисципліну партійців. Успіх всякої пропаганди визначає наполегливе, рівномірне і тривале застосування».

Перша, третя і п’ята тези належать секретареві ЦК КПРС Л. Ф. Ільїчову (Философский энциклопедический словарь).

Друга, четверта і шоста тези належать фюреру третього рейху Гітлеру (Майн камф). Спробуйте знайти відмінності.

Усі, від першої до шостої включно настанови належать українському і московитському телебаченню. Результати наявні у підсумках останніх виборів.

За словами Андрій Піонтковського нам слід пам’ятати, що той, хто уже лизнув української крові, ніколи не зупиниться, якщо йому не чинити опору. Жертві агресії нав’язують комплекс провини за спротив агресору. Вся Україна цілеспрямовано перетворюється пропагандою «українських експертів», які постійно виправдовуються. Мовляв, в Україні відбувається внутрішній конфлікт, який ми повинні вирішити між собою. На Донбасі живуть наші громадяни, такі ж як ми, прості українці, потрібно простягнути їм руку, потрібно випросити у європейців 10-15 мільярдів доларів на відновлення зруйнованих війною територій. Кампанія кремлівських і провідних українських телеканалів проти вигаданої ними «партії війни» піднесла Путіну воістину царський подарунок. Тавруючи попередню владу як «партію війни», капітулянти представили світовій спільноті саму українську державу в якості «партії війни» і тим самим зняли з Кремля відповідальність за агресію.

73% «нашим» громадянам сподобався рецепт преЗЕдента: «нужно просто перестать стрелять».

Авторка вірша Репеченко Сніжана розвиває цю тему ставлення до окупантів:

Якщо у дім зайде грабіжник −
Не відмов йому ні у чому
Дай йому гостинців різних,
Запроси його до столу.
Як стріляє – стій рівненько,
Щоби він не промахнувся,
Приведи йому ще неньку,
Щоб убити не забувся.
Кожен! Кожен українець
Так чинити зараз має
А зачепить лиш чужинця,
То фашистом зразу стане.
Й ще одне важливе діло,
Той грабіжник геть не винен,
То Америка насіла,
На країни порчу чинить.
Українці між собою
Ту війну спровокували
Їхтамнетів на Донбасі
Зроду-віку не бувало.

Автор — Yaroslav

+2
104
RSS
05:03
+2
_браво Блискуче!!! _браво
06:59
+2
Мені подобається чотиривірш Ліни Костенко!
Це ж лише епіграф… _здивований
21:50
+2
Закони пропаганди однакові для всіх країн, незалежно від їх устрою. Це довели Перша і Друга світові війни, а також сучасні події.

Людей, які самостійно мислять, не більше 5-10%!
21:53
+2
«Коли ти молодий і дивишся телевізор, то думаєш, що телекомпанії змовилися і хочуть зробити людей тупими. Але потім ти дорослішаєш і приходить розуміння: люди самі цього хочуть. І ця думка лякає набагато більше. Змова — це не страшно. Ти можеш пристрелити виродків, почати революцію! Але немає ніякої змови, телекомпанії просто задовольняють попит. На жаль, це правда».
(Стів Джобс, Wired, 1996 рік)
21:55
+2
«Телебачення дебілізує націю!»

(З фільму «Щоденник небезпечної людини»)
21:58
+2
А цитата 4, на мій погляд, дуже актуальна для сьогоднішньої України:

«Ми працюватимемо над тим, щоб сформувати у молоді почуття відповідальності. Щоб долучити маси до ідеї національного відродження, ніякі соціальні негаразди не можуть вважатися завеликими».

Випадкові Дописи