До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Як вирішити питання з ОРДЛО

Як вирішити питання з ОРДЛО

Шановні Світочани! Пропоную розпочати дискусію на тему: «Як вирішити питання з ОРДЛО». У мене пропозиція наступна: установити повий кордон по лінії розмежування і хай вони живуть як хочуть і з ким хочуть. Це ракова пухлина на тілі України і її треба вирізати. Там українського немає нічого вже давно. Промисловість там знищена, все цінне — вивезено у Росію. видобуток вугілля — не рентабельний. На відновлення Донбасу треба буде величезні кошти і вони можуть появитись тільки за рахунок зменшення інших витрат. Допомога інших країн, якщо і буде — то мізерна. Розграбований Донбас не вартує десятків тисяч загиблих і поранених наших співвітчизників. А балакунам про цілісність України відповім наперед: віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу — і катастрофи в Україні не сталося. І від втрати частини розгромленого Донбасу катастрофи також не станеться. Життя кращих синів України дорожче за територію розграбованого Донбасу і проросійки налаштованих його жителів.

Схожі Дописи:
+5
167
RSS
23:12 (відредаговано)
+4
Друже Миколо, твоя ідея хороша, та нездійсненна. Можна побудувати стіну і навіть десятиметрову. Але ж ворожа Московія нікуди не дінеться. Треба зрозуміти, що Московія веде війну на знищення України. Московія веде війну за збереження своєї фальшивої ідентичності, що вони русскіє. Це класична війна Добра і Зла. Тут Зло має бути знищене. Як??
Давайте подумаємо…
21:31
+4
Тут Зло має бути знищене. Як??
От власне як? На це питання я і пропоную відповісти. Констатація усім відомих фактів відповіді не дає.
Це ракова пухлина на тілі України і її треба вирізати.

Погоджуюся, але рак не завжди треба лікувати хірургічним шляхом.
віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу — і катастрофи в Україні не сталося. І від втрати частини розгромленого Донбасу катастрофи також не станеться.

Це все одно ніби ампутувати ногу, бо на пальці бородавка вискочила. Залишиться фантомний біль. І психологічна травма на багато поколінь. Ви про своїх внуків подумали? Як їм після цього жити?
Скільки часу вже минуло після голодомору, а ми все ще не можемо наїстися. Той страх голоду все ще живе в нашій підсвідомості.
А тепер ви пропонуєте добровільно відмовитися від частини своєї землі. Ми століттями переживали поразку за поразкою, а ви пропонуєте просто капітулювати. Нам конче потрібна перемога, яка додасть оптимізму, згуртує, і зробить нас нарешті єдиним народом.
21:36
+4
Можу погодитись з Вами, але відповіді на питання Ви не даєте.
Нам конче потрібна перемога, яка додасть оптимізму, згуртує, і зробить нас нарешті єдиним народом.
Як цього досягти — от в чім питання.
09:37
+4
А балакунам про цілісність України відповім наперед: віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу — і катастрофи в Україні не сталося.


Тезу «віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу» впровадили у суспільну думку вороги України, і повторювати її не варто!

Росія готувалася до анексії Криму ще з 1991 року, коли Україна стала формально незалежною. Просто сценарій анексії був інший! Поступово нарощувався військовий потенціал російських збройних сил і, відповідно, послаблювалася присутність і боєздатність Збройних Сил України на півострові. Був пролонгований договір про російський ЧФ і Севастополь. Активно за допомогою проросійських міністрів оборони Саламатіна і Лєбєдєва розвалювалися ЗСУ, розпродавалося техніка і майно.

Олімпійські ігри в Сочі були прикриттям для нарощування військового потенціалу в регіоні. А вже Янукович повинен був остаточно узаконити передачу Криму Росії. Але протестні акції, які переросли у Революцію гідності, порушили російські плани.

Нагадаю, що крім Януковича з України втекли: Азаров, прем'єр-миністр; Лєбєдєв, міністр оборони; Захарченко, міністр МВС; голова СБУ… Тобто, Україна залишилася без вищого керівництва!

І не забувайте, що проти українських гарнізонів в Криму росіяни кинули мирних жителів — проросійськи настроєних старих людей, жінок, дітей. Згадайте слова Путіна, що російські війська будуть стояти за спиною жителів…

Ви б, особисто, пане Миколо, віддали наказ стріляти у мирних жителів, щоб деблокувати оточений гарнізон!?

В той напружений час Турчинов взяв на себе відповідальність за країну і за це йому велика подяка! А Путін тільки і чекав, щоб українські війська відкрили вогонь. Тоді б Росія почала повномасштабну агресію і через пару днів російські танки котилися б по Хрещатику!

P.S.
А «злим язикам» треба відрізати язики, щоб не розповсюджували ворожі версії і плітки!
22:23 (відредаговано)
+4
Коли «зелені чоловічки» зайняли Верховну Раду Криму треба було негайно оточити їх, відрізати воду, газ. електроенергію, тепло. Через три доби вони завонялись би там і з голодухи самі вийшли з піднятими руками. Без єдиного пострілу. А тоді допитати їх і на ввесь світ опублікувати хто вони і звідки прийшли. оді Путін не зміг би сказати: «Нас там нет». А злі язики ще будуть свідчити на суді над цими баригами. Бо немає ні однієї країни у світі, яка віддала б свою територію без єдиного пострілу.
09:51 (відредаговано)
+4
Меда́ль «За пове́рнення Кри́му» — нагорода Міністерства оборони РФ. Запроваджена 21 березня 2014 року наказом Міністра оборони РФ № 160. Перше нагородження відбулось 24 березня того ж року.

Пізніше з відкритих джерел була отримана інформація, з якої видно, що медаль могла бути замовлена або в грудні 2013 або січні 2014 року — тобто за 2-3 місяці до початку збройної агресії Росії проти України!

Перші медалі були вручені 24 березня 2014 року. Нагороди з рук Міністра оборони Сергія Шойгу отримали українські колаборанти, колишні співробітники та військовослужбовці ліквідованого в Україні 25 лютого 2014 року спецпідрозділу «Беркут», російські морські піхотинці, офіцери з командування Чорноморського флоту ВМФ Росії та голова самопроголошеного уряду Республіки Крим Сергій Аксьонов.

10:04 (відредаговано)
+3
Там українського немає нічого вже давно. Промисловість там знищена, все цінне — вивезено у Росію. видобуток вугілля — не рентабельний. На відновлення Донбасу треба буде величезні кошти і вони можуть появитись тільки за рахунок зменшення інших витрат. Допомога інших країн, якщо і буде — то мізерна. Розграбований Донбас не вартує десятків тисяч загиблих і поранених наших співвітчизників.


З тим, що відновлювати Донбас економічно невигідно я погоджуюсь. Але з тим, що його треба віддати зрадникам і кацапам я категорично незгідний!

Загиблих наших співвітчизників ми не повернемо! Це аксіома!
Чому ж на додаток до тих величезних жертв і матеріальних збитків, ми повинні ще й віддати нашу землю!?

Ніякого визнання «особливого статусу окупованих земель» бути не може! Тимчасовий кордон розмежування з суворим пропускним режимом!

Тим часом, в Україні потрібно провести перепис населення з видачею нових паспортів! Таким чином ми проведемо "інвентарізацію" населення і буде ясно, хто залишився на окупованих територіях і хто емігрував у Росію.

Хто не захоче отримувати новий паспорт України, той отримає документ, що посвідчує особу і буде вважатися «особою без громадянства»!
22:44
+4
Загиблих наших співвітчизників ми не повернемо! Це аксіома!
Чому ж на додаток до тих величезних жертв і матеріальних збитків, ми повинні ще й віддати нашу землю!?

Питання в тому як повернути нашу землю. Добровільно її ніхто не віддасть. Силовим методом — це знову людські жертви, навіть ще численніші. На мій погляд людські життя кращих наших синів безсумнівно дорожчі за пограбовані і ворожі райони Донбасу. А екскурси у минуле, на жаль, не дають відповіді на питання: що робити зараз, сьогодні.
Питання в тому як повернути нашу землю. Добровільно її ніхто не віддасть. Силовим методом — це знову людські жертви, навіть ще численніші.


А навіщо поспішати? Нам що, терміново і життєво необхідна ця територія?
Ви самі, пане Миколо, кажете, що вона пограбована і економічно невигідно її відроджувати; що там немає українського населення… і т.д.

Перш ніж ставити питання ЯК ПОВЕРНУТИ, треба визначитися з питанням ЩО РОБИТИ після повернення!

Я категорично проти того, щоб записувати всіх, хто на даний момент проживає в ОРДЛО в зрадники. Одночасно, я категорично проти амністій і прощення зрадників і ворогів!

Нам, і суспільству і владі, потрібно чітко визначитися у ставленні до тих, хто зараз проживає на окупованих територіях. І сказати про це публічно.
23:45
+3
А навіщо поспішати? Нам що, терміново і життєво необхідна ця територія?
Поспішати потрібно, бо щодень гинуть наші хлопці. Війну припинити НЕОБХІДНО.
Війну припинити НЕОБХІДНО.

Війну не можна припинити. Її можна або виграти або програти.
10:12
+3
А балакунам про цілісність України відповім наперед: віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу — і катастрофи в Україні не сталося.


А про кого конкретно йде мова: «віддали ж наші керівники Крим… заради збереження своїх посад»?
Прізвища!
11:20
+3
У мене пропозиція наступна: установити повий кордон по лінії розмежування і хай вони живуть як хочуть і з ким хочуть. Це ракова пухлина на тілі України і її треба вирізати. Там українського немає нічого вже давно.

ОК, припустимо, що ми зробимо саме так. Лише припустимо!
_шкодую _шкодую _шкодую
Але тоді, надихаючись прикладом ОРДЛО, завтра Угорщина (країна ЄС і НАТО!!!), користуючись тим, що на Закарпатті масово роздавалися угорські паспорти + проводилися широкі культурні програми, анексує або Закарпаття в цілому, або його питому частину. З утворенням ЗНР — Закарпатської Народної Республіки.
_шкодую _шкодую _шкодую
А післязавтра Румунія анексує острів Зміїний, частину Одещини… а може й саму Одесу — що позбавляє Україну такого важливого порту! Або Буковину. І в тих чи інших межах з'являється ОНР — Одеська Народна Республіка.
_шкодую _шкодую _шкодую
А Польща анексує всі «Всхідні Креси» аж до «лінії Керзона». Бо Lwów to miasto polskie, де нема нічого українського… І з'являється ГВНР — Галицько-Волинська Народна Республіка…
_шкодую _шкодую _шкодую
Це «балачки», як собі гадаєте?!



З одного боку, «балачки» ці нібито озвучував Жириновський і йому подібні.
З іншого боку, кремліни час від часу дозволяють саме таким блазням запускати «пробні кульки», які потім реалізуються або не реалізуються. Тому я б не забував про ці «балачки» Жириновського в жодному разі.
Отож у мене питання: де будемо зупиняти політику добровільного відрізання наших територій на користь ворогів України?!
_сильний _сильний _сильний
Саме про це я теж почав писати… Та друг Тимур мене випередив!

Розмови на кшалт: «хай вони живуть як хочуть і з ким хочуть. Це ракова пухлина на тілі України і її треба вирізати. Там українського немає нічого вже давно» тільки сприяють розвитку і легалізації сепаратизму!

Згідно Конституції України всі громадяни мають однакові права! Крапка! Ніяких «особливих статусів». Мова може йти тільки і виключно про «особливий режим» на тимчасово окупованих територіях!
Саме про це я теж почав писати…

_вибачаюсь Синхронія! _вибачаюсь
Вибачте, що перегнав!
Я загалом мовчав на цю тему порівняно довго, даючи можливість сказати своє слово українцям, етнічне українство яких не підлягає сумніву. Але це добре, що ми мислимо в одному ключі.
_чудово
Отож у мене питання: де будемо зупиняти політику добровільного відрізання наших територій на користь ворогів України?!


Перш за все у розмовах про якісь «особливі статуси»!
23:25
+3
Балачки Жириновського мають місце на Східній Україні. На Західній, яку я не погано знаю, з них сміються. Самостіницькі і незалежницькі ідеї там викохувалися ще на початку минулого сторіччя. Але вони завжди були направлені на єдність зі Східною Україною. Щось подібне до ОРДЛО на Західній Україні може приснитися тільки Жириновському і його соратників. Діти вчать угорську — бо вони угорці, а не хохли, які стидаються своєї рідної мови. Одержують паспорти — бо вони угорці, і з паспортом легше в Угорщині влаштуватися на хорошу роботу. Моя родичка народилася в Англії, прожила там тільки три місяці — і їй видали англійський паспорт і надали громадянство. Отже, відрізання територій на користь ворогів України — це страшилки
справжнього і єдиного ворога України — Росії. Росія хоче цим показати що вона така не єдина, що в України — всі вороги. Та поза всім, друзі, ви не даєте відповіді на питання: що робити з ОРДЛО?
Діти вчать угорську — бо вони угорці, а не хохли, які стидаються своєї рідної мови. Одержують паспорти — бо вони угорці, і з паспортом легше в Угорщині влаштуватися на хорошу роботу.


Те, що діти угорців вчать рідну мову, це добре!

А от відносно паспортів… Це орієнтація на еміграцію і проживання в Угорщині! Крім того, коли збереться критична маса людей з угорським паспортами, то вони теж почнуть вимагати «особливого статусу» і т.д.
коли збереться критична маса людей з угорським паспортами, то вони теж почнуть вимагати «особливого статусу»

На превеликий жаль, пан Микола не бажає бачити такої небезпеки…
_шкодую
На превеликий жаль, пан Микола не бажає бачити такої небезпеки…


Я теж так вважаю. Я прочитав багато розділів з праці пана Миколи і зробив висновок, що він ерудована людина і знає історію.

В той же час, толерантне ставлення до отримання угорських паспортів насторожує. Я не проти того, щоб нащадки етнічних угорців визначилися з громадянством. Хочуть бути угорцями, то хай отримують угорські паспорти. Але тоді їхній статус — іноземці на території України. З відповідними обмеженнями в правах.
08:11
+3
Коли «зелені чоловічки» зайняли Верховну Раду Криму треба було негайно оточити їх, відрізати воду, газ. електроенергію, тепло. Через три доби вони завонялись би там і з голодухи самі вийшли з піднятими руками. Без єдиного пострілу. А тоді допитати їх і на ввесь світ опублікувати хто вони і звідки прийшли. оді Путін не зміг би сказати: «Нас там нет».


Пане Миколо, для початку… Ви поцікавтеся, які російські військові сили знаходилися на півострові і яка була підтримка їх з боку проросійського населення.
Та вже під час нині забутого інциденту з українськими рибалками на Азовському морі влітку 2013 року мав місце цікавий і дуже показовий виступ росіян — коли їхні військові в Севастополі заблокували українців. Із застосуванням зброї.
_шкодую
Пишу навскидку по пам'яті — але ж воно таки було!..
08:21 (відредаговано)
+3
Знищення Зла — це світова потуга. Московія пропаде згідно із пророцтвом нашого Славня: Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці. Отже треба чекати. Зміцнювати армію, єднати народ, покращувати добробут. А щодо ОРДЛО, то треба проводити обмежувальні санітарні заходи. Годиться дещо із запропонованого Володимиром: після перепису — нові паспорти. Отже переможне повернення ОРДЛО, як і Криму — це тривала процедура — так років на 20-30.
Отже переможне повернення ОРДЛО, як і Криму — це тривала процедура — так років на 20-30.


А навіщо поспішати!? Все погане вже сталося!

Ті хто хотів виїхати в Росію — виїхали!
Ті, хто залишився вірним Україні — виїхали в центральну Україну!
Зрадники і колаборанти залишися керувати, працювати, жити в ОРДЛО.
Також залишилися жити на окупованих територіях старі люди, яким просто нікуди їхати. За 5 років окупації вони вже пристосувалися до життя.

Росія не здатна утримувати ЛНР-ДНР! Без України ці штучні утворення довго не виживуть! Тому треба просто почекати, поки економічна ситуація не змусить керівників ЛНР-ДНР капітулювати!
Ті хто хотів виїхати в Росію — виїхали! Ті, хто залишився вірним Україні — виїхали в центральну Україну! Зрадники і колаборанти залишися керувати, працювати, жити в ОРДЛО.

Не будьте такі категоричні, пане Володимире. Там багато різних скалічених доль. Маю подругу, яка була виїхала з окупованої території, а потім повернулася, бо там залишився батьківський дім. Це весь її маєток. Там його не продаш, бо нікому купляти, а тут їй нема за що купити житло. І таких прикладів багато. Ми зідзвонюємся іноді. Раніше вона все питала: «Ну коли ж нас звільнять?» А зараз уже не питає, втратила надію.
Не будьте такі категоричні, пане Володимире.


Пані Дзвінко, не гарно обрізати цитату… Я ще писав: «Також залишилися жити на окупованих територіях старі люди, яким просто нікуди їхати. За 5 років окупації вони вже пристосувалися до життя». Можливо треба додати "і люди середнього віку"…
09:00 (відредаговано)
+2
Камент №21441:

От власне як? На це питання я і пропоную відповісти.

Камент №21445:

Та поза всім, друзі, ви не даєте відповіді на питання: що робити з ОРДЛО?

НМД, така постановка питання є завузькою й хибною. Чому? Ось посил із основного матеріалу:

А балакунам про цілісність України відповім наперед: віддали ж наші керівники Крим (злі язики кажуть що заради збереження своїх посад) без єдиного пострілу — і катастрофи в Україні не сталося.

Все з точністю до навпаки: саме тому, що Крим віддали ціною життів двох українських військовиків (про що з незрозумілих причин вже «забули»), Рашка розширила агресію на материкову частину України!!! Бо якби «Кривавий Пастор» ризикнув взяти на себе повну відповідальність і дати бій на кримській землі — ще невідомо, як би розвивалися події на Донбасі…
_шкодую
Але оскільки історія не знає умовного способу — лишається припустити, що Турчинов діяв, як міг. Зрештою, в Севастополі був не тільки ЧФ РФ, але й до біса рашистських військ… Отож і довелося давати перший бій вже на Донбасі.
_не_знаю
Тоді робимо висновок №1:
Ніколи (!) не можна розглядати проблеми якоїсь української території («землі», області, регіону) відокремлено від України — тільки в комплексі! Унітарна — то унітарна!!!

Далі:

Це ракова пухлина на тілі України і її треба вирізати.

Повторюю своє заперечення, що базується на «страшилках» Жириновського: так можна «довирізатися» до того, що від України залишиться Північ довкола Києва (і то не факт, що «руссскій мір» не захоче проковтнути «матір міст руссскіх»).

Лякалки Жирика

Річ не в тім, що зі мною згоден, наприклад, друг Володимир. Річ у тім, що з нами згоден ще й Олексій Арестович (а він відкритим текстом визнає, що свого часу служив у ГРУ):

Хочете «суто Український проект»? Це — п'ять областей, стара Гетьманщина і закономірний кінець — Чорна рада.
Хочете єврооптимістичний? Перенесення європейської моделі державності сюди — це парад Каталоній і партії «П'яти зірок». У будь-якому разі, збереження України в її нинішніх кордонах буде вкрай проблематичним.

Отже, на думку цього аналітика, що «український націоналістичний», що «український єврооптимістичний» проекти несуть в собі потенційну загрозу втрати нових територій.
_шкодую
Ну гаразд, припустимо, Жирик залякав мене. Але як бути з другом Володимиром?! А тим паче — ще й з Олексієм Арестовичем?.. Отож робимо висновок №2:
Від принципу «відрізання ракової пухлини» необхідно відмовитися суто з методологічних міркувань — очевидно, замінивши його принципом активного впливу на «ракову пухлину».

Як же впливати на «ракову пухлину»?
У нас є ціле Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб — Ви хочете, щоб я розповів Вам про його теперішню діяльність? Чи про те, як воно має бути?..
_стежу
Якщо хочете порад… То враховуючи мою етнічну особливість _сміюсь можу порадити лише вивчити досвід Ізраїлю та запровадити його у нас в Україні!

1. При необхідності внести зміни й доповнення до Закону України від 18 січня 2001 року №2235-ІІІ "Про громадянство України", щоб він всіляко заохочував людей з тимчасово окупованих територій переїжджати на неокуповані території — але тут слово за патріотично налаштованими юристами, які видадуть чіткі, юридично грамотні формулювання.
Володимир Федько
2. Необхідна чітка державна (!) програма по реінтеграції переміщених осіб з міцним "соцпакетом підтримки", що включатиме:
— безкоштовні державні мовні й історичні курси;
— або «підйомні» для вирішення житлового питання — або гарантоване поселення в дешевому соціальному житлі;
— гарантоване працевлаштування на «першу роботу» з зарплатнею не меншою, ніж в середньому по обраному регіону переселення;
— допомога в соціальній адаптації непрацездатних членів родини переміщеної особи (пенсіонерів, інвалідів, дошколят і дітей шкільного віку);
— допомога молоді (резервування місць у вишах, окремі програми для молодих сімей).
3. З пропозицією автора матеріалу:
установити повий кордон по лінії розмежування
— згоден, палко підтримую! Кордони з ОРДЛО і Кримом мають бути максимально обладнаними й охоронюваними! Щоб і муха не пролетіла!!!
4. Український військовий контингент на кордонах з ОРДЛО і Кримом збільшити, озброїти до зубів і постійно «грати м'язами» — проводити військові навчання.
5. Змусити МінСтець Міністерство інформаційної політики України вести потужні пропаганду, спрямовану на ОРДЛО і Крим (а також на РФ — але неявно), де всіляко рекламувати й підкреслювати:
— що «материкова» Україна не збирається чинити військовий наступ на тимчасово окуповані території;
— що озброєні до зубів прикордонні контингенти — це захист від потенційного проникнення на нашу територію інопланетян («зелених чоловічків»);
— що Україна має ракети (від крилатих до балістичних), здатні дістати не тільки до Москви, але й далеко за Москву, як засіб оборони від інопланетян («зелених чоловічків»);
— що Україна не має ядерної зброї, але без жодних сумнівів застосує її в разі потреби проти інопланетян («зелених чоловічків»);
— що українське громадянство — це цінність, яку нелегко заслужити;
— демонструвати якнайбільше щасливих переселенців на «материкову» Україну, які успішно адаптувалися на новому місці.
6. Продовжувати воювати, воювати, воювати!!! З тезою автора:
Розграбований Донбас не вартує десятків тисяч загиблих і поранених наших співвітчизників.
— не погоджуюсь категорично! І Донбас, і Крим вартують поранених та загиблих.
7. Оскільки Україна не може виставити стільки ж «гарматного м'яса», скільки може виставити РФ — воювати потрібно не «кількістю» і навіть не «вмінням», а передовою військовою технікою й технологіями.
8. Для забезпечення попереднього пункту, необхідно випереджальними темпами розвивати український ВПК й насичувати наші Збройні сили передовим «залізом» та електронікою.
9. Для того, щоб передові у військовому відношенні держави світу насичували Україну військовими технологіями, необхідна широка участь українських вояків у залагодженні збройних конфліктів в інших регіонах світу — там, де це працює на українські інтереси. Й особливо — де є можливість протистояти з рашистами, які пхають носи по всьому світу.
10. Нарешті, необхідно створити український Іноземний легіон.

_вибачаюсь
В першому наближенні, десь отак…
В першому наближенні, десь отак…


З усім висловленим другом Тимуром повністю згідний!

Можу додати тільки одне: будь-які розмови про відмову від тимчасово окупованих територій вважати російською пропагандою!
Ве-імру: омейн! ©
_чудово
І проголосимо: істина! ©
00:00
+4
Чисто по Порошенківські: якщо проти нього — агент Кремля. Браво, пане Володимире!
19:49 (відредаговано)
+3
Чисто по Порошенківські: якщо проти нього — агент Кремля. Браво, пане Володимире!


Порошенко тут ні до чого!

Ваша ідея віддати ворогу території — це плювок в обличчя всім загиблим у цій війні за Україну; волонтерам, які всі ці роки допомагали добробатам і ЗСУ; нинішнім воїнам, які бережуть нас від московської орди!
19:54 (відредаговано)
+3
Чисто по Порошенківські: якщо проти нього — агент Кремля. Браво, пане Володимире!


Ви, пане Миколо, не проти Порошенка виступаєте, а проти національних інтересів України!

І я не називав Вас «агентом» Кремля. У вас є інше ім'я…
20:22
+2
Щось занадто запахло пафосним патріотизмом. Важливіше визначитись: як можна захистити національні інтереси.
Для Вас, шановний, є один рецепт, прописаний Миколою Гоголем у повісті «Ніч перед Різдвом»:


Отож хочете «захистити національні інтереси»? Тоді одягніться в найкраще національне вбрання, яке носять на Покутті, їдьте до Москви, заповзайте на колінах у Кремль, бийте чолом перед ВВХ**лом і благайте:
«Помилуй нас, татусю рідний, не гнівись! Я помру перед тобою на колінах, але не встану, доки не помилуєш нас!»
Те саме робіть перед Шойгу, перед Лавровим, перед Глазьєвим, перед Матвієнко, перед Кабаєвою та перед всім огромезним почтом ВВХ**ла.
А коли Вас разом із синами повезуть до Сибіру — просто так, заради розваги повезуть, — не забудьте повторювати:
"І тут можна жити також! А чого б і не жити, справді..."
Захищати національні інтереси в інший спосіб Ви не здатні.

P.S. Для довідки: це була остання моя Вам порада. Більше набридати з ідеями не бачу жодного сенсу.
17:38
+2
Тоді одягніться в найкраще національне вбрання, яке носять на Покутті, їдьте до Москви, заповзайте на колінах у Кремль

Я ж не раджу ж вам який одягати лапсердак і нікуди не посилаю, хоча і варто було б. Наших дійсно вивозили до Сибіру мільйонами, а ваших ні. Чого б це? Оскільки дискусію ви перевели на образи і приниження — я припиняю всяке спілкування.
Я ж не раджу ж вам який одягати лапсердак і нікуди не посилаю, хоча і варто було б. Наших дійсно вивозили до Сибіру мільйонами, а ваших ні. Чого б це?


Шановні, давайте не переходити на етнічні образи! Нас читають і кацапи, які тільки й раді розпаленню міжетнічної ворожнечі в Україні!

Перепрошую, це радив не я, а Микола Гоголь. Чи Ви не побачили відео?
_здивований
Тоді зніміть нарешті шори з очей.

Далі, я навів цілу програму дій — Ви ж у відповідь:
1. висловили сумнів у тому, що я когось втратив на цій війні — чим дуже боляче зачепили мене;
2. назвали визвольну війну, яку веде Україна — війною «за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків»;
3. порівняли мене з політиками, які лише красно балакають, проте не підуть воювати самі, як не підуть воювати й їхні сини — і це при тому, що через інвалідність І групи мене навіть з військового обліку зняли, отож я фізично не можу йти воювати за Україну;
4. відгукнулися про інші мої пропозиції як про нереальні.
_не_знаю

Отже, Ви самі перевели дискусію на образи і приниження — то на що тепер жалієтесь?! Гадали, я настільки «добренький», що не відповім нічим?.. А це дарма, чесне слово — дарма!
_здивований
Після чотирикратної провокації Ви сподівалися, що не отримаєте хоча й жорсткої, але більш реалістичної відповіді, підмурованої рецептом літературного класика світового рівня?! Не знаю, що це — наївність чи щира віра в мою безхребетність… Та в будь-якому разі, це мене не обходить. Думайте, що Вам заманеться.
_подумай

І наостанок — про черговий Ваш закид:

Наших дійсно вивозили до Сибіру мільйонами, а ваших ні. Чого б це?

Знов прикидаєтесь наївним, знаючи відповідь наперед? А насправді ж усе просто: наших не вивозили до Сибіру тому, що вбивали на місці. Вбивали такі, як Ви — котрі прикидалися «патріотами України», а насправді продавали Україну ворогам за ламаний шеляг. Бо з Ваших слів випливає, що Ви тривіально хочете вижити — отож і продаєте батьківщину за той самий ламаний шеляг, щоб сяк-так існувати під чоботом окупанта! Ось в чому правда. Живіть з нею, скільки Вам Бог відміряв жити.
Пане Володимире! Коли визвольну війну, яку Україна веде з окупантами, які напали на нас та анексували українські території, називають війною «за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків» — я не мовчатиму. Коли знаючи про мої обмежені фізичні можливості, мене порівнюватимуть з пустобріхами, які не підуть захищати Україну — я не мовчатиму тим паче. А до того, що мене ображатимуть в етнічному плані — я готовий. За часів СРСР я цього наслухався вище маківки. Добродій хоче відродження СРСР-2.0? Що ж, я знаю, до чого готуватися — бо чудово пам'ятаю, як воно було в «совку»…
Моя заувага адресувалася, перш за все, пану Миколі!
00:28
+3
— не погоджуюсь категорично! І Донбас, і Крим вартують поранених та загиблих.
Так може заявляти людина, яка нікого не втратила на цій війні, і не має загрози втратити когось з рідних у найближчому майбутньому. У мене два сина і я не хочу щоб вони загинули за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків. А якою передовою військовою технікою й технологіями забезпечувала армію ця компанія ми вже знаємо.
Продовжувати воювати, воювати, воювати!!! Те саме «глаголять» багато відомих політиків, але ні вони ні їхні сини воювати не йдуть. І не підуть. Щодо інших «необхідно» то це, в основному, з області нереальності.
Помиляєтесь, я вже декого втратив на цій війні.
Більш того, я готовий, щоб мене самого вбили навіть найближчим часом — хоч зараз. Бо я був готовий до цього вже в 2014 році.

У мене два сина і я не хочу щоб вони загинули за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків.

Те саме «глаголять» багато відомих політиків, але ні вони ні їхні сини воювати не йдуть.

Пане Миколо, мені шкода і Вас, і Ваших синів.
Продовжувати воювати, воювати, воювати!!! Те саме «глаголять» багато відомих політиків, але ні вони ні їхні сини воювати не йдуть. І не підуть. Щодо інших «необхідно» то це, в основному, з області нереальності.


Філософія зради!
20:07 (відредаговано)
+2
я готовий, щоб мене самого вбили навіть найближчим часом — хоч зараз
Дивна позиція. Який у цьому сенс і що змінилось би на добре після Вашої смерті? Попахує пропагандою радянських функціонерів, які заявляли що готові віддати життя за партію. Так то за ПАРТІЮ, а ви за що? Ті, що воювали у Другій світовій (мій тато, родичі) і не раз дивилися смерті в очі подібних заяв не робили. Навіть у найскладніших ситуаціях всі хотіли вижити.
20:27 (відредаговано)
+2
Щастя що зараз не 1937 рік, а то після такої заяви істинного патріота мене точно розстріляли б.
Попахує пропагандою радянських функціонерів, які заявляли що готові віддати життя за партію. Так то за ПАРТІЮ, а ви за що?

За мою Україну — за ту, якою бачу її.
За мою сім'ю.
За моїх друзів і однодумців.
За мої переконання і принципи.
За мою справу.
За честь.
За волю.
Але Вам цього не зрозуміти — Ви мислите іншими категоріями.

Навіть у найскладніших ситуаціях всі хотіли вижити.

Ви напрочуд точно сказали: ВИЖИТИ.
А я не хочу виживати за будь-яку ціну — я хочу ЖИТИ так, як хочу ЖИТИ!!!
ВИЖИВАТИ за будь-яку ціну мені пропонували від народження. Я здолав довгий шлях, перш ніж остаточно відкинути цю нав'язану мені психологію. Й остаточно відкинув її у 23 роки — коли набрався достатньо сил і напрацював необхідні навички. Зараз мені 56 — рівно вдвічі більше. Я знаю, що кажу. І менш за все я займаюсь будь-якою пропагандою в будь-якій формі. Це Ви, пане Миколо, так сприймаєте інших — через «совкову» призму. І Ви вже не змінитесь.
У мене два сина і я не хочу щоб вони загинули за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків.


Пацифізм — це егоїстичне прагнення захищати власне життя чужими життями!
Пане Володимире, облиште! Невже Ви не бачите, що добродій не здатен прорахувати ситуацію на кілька кроків наперед?! А далі ж буде краса!..
1. Небажання добродія, щоб його сини «загинули за бізнесові проекти Порошенків, Пашинських і Свинарчуків» обертається:
1.1. небажанням розбудовувати українську армію;
1.2. замиренням з агресором на будь-яких (себто, на його) умовах;
2. замирення з агресором на його умовах при слабких ЗСУ призведе до поступового поглинання України Росією, або, в термінах агресора — до «звільнення дурних хохлів від жидобандьорівського укрофожизму»;
3. далі «дурні хохли», звільнені від від «жидобандьорівського укрофожизму», будуть просіяні ФСБшниками крізь дрібне сито, тоді:
3.1. найактивніших та найнебезпечніших знищать;
3.2. решту активістів депортують з України, як і частину «корисних ідіотів», які самі посприяли поразці України;
3.3. решту «звільнених хохлів» використають за призначенням;
3.4. на місце знищених і депортованих активістів з «корінної» Росії завезуть ветеранів ФСБ та інших силових структур разом із сім'ями;
4. на виконання п.3.3., зі «звільнених хохлів» призовного віку (від 16 до 60 років) сформують ударні з'єднання «гарматного м'яса», які відправлятимуть в усі «гарячі точки», куди тільки лізе зараз Росія, а там ці ударні з'єднання «хохляцького гарматного м'яса» ганятимуть під ворожі кулі в першому ешелоні.
Якщо я нічого не впустив, то рівно на четвертому кроці нащадки добродія гинутимуть за імперські інтереси Кремля, а люди вільного світу проклинатимуть їх, а також того, хто їх породив. Але добродій того не бачить — бо не бажає бачити. Хоча українська історія буквально кричить саме про таку послідовність подій!
15:59 (відредаговано)
+2
Пане Володимире, облиште! Невже Ви не бачите, що добродій не здатен прорахувати ситуацію на кілька кроків наперед?! А далі ж буде краса!..


У мене немає доказів… але я не можу відкидати версію, що добродій вже забезпечив своїх синів іноземними паспортами, наприклад, угорськими.

Повторюю, це лише припущення, що грунтується на антиукраїнській позиції автора ідеї «віддати Донбас!..

P.S.
Нічого особистого! Тільки аналіз текстів.
21:18
+2
але я не можу відкидати версію, що добродій вже забезпечив своїх синів і ноземними паспортами, наприклад, угорськими.</

Рожнів, Косівщина — це Прикарпаття, а не Закарпаття. Тільки хвора уява може народити таку маячню з угорськими паспортами. Оскільки дискусія переросла у звинувачення, а нерідко у приниження — я припиняю всяке спілкування.
Оскільки дискусія переросла у звинувачення, а нерідко у приниження — я припиняю всяке спілкування.


Це дитяча поведінка дорослої людини!

Я не припиняю спілкування із-за висунутої Вами маячної ідеї щодо ОРДЛО!
06:23
+3
Друже Миколо, скажу, що іноді люди помиляються, а деякі, то й все життя. З них більшість це ті, що не здатні навіть перед собою визнавати свої помилки.
1.Дзвінка має рацію: війну не можна припинити, як ти кажеш і як більшість хоче; війну або виграють або програють, капітулюючи перед ворогом.
2. Укушені пропагандою, повторюють твердження ворога, що у продовженні війни винна партія війни: Порошенко+, а не Московія.
3. За незалежність держави доводиться воювати.
4. Армія+ воює навіть коли нема боїв. На війні за незалежність були, є і будуть вбиті і поранені .
5. Тепер при позиційній війні за кожні дві доби є один вбитий наш воїн, а на дорогах кожного дня гинуть до 10 людей. І щось немає мітингів, щоб припинити цю масакру.
6. Мій онук воював на Донбасі і міг загинути.
20:37
+2
Констатація фактів, друже Анатолію. Але ти не відповідаєш на основне питання: як вирішити питання з ОРДЛО?
05:10
+3
Друже Миколо, почитай уважно мій другий коментар до цього допису (16.10.19 о 9=41). Там відповідь.
19:46
+3
53 роки в строю!



05:47
+2
Це дика ситуація і непорозуміння з Миколою.

Випадкові Дописи