УВАГА!   З 1 лютого діяльність спільноти "Світоч" переноситься в Telegram.

Сайт буде доступним ще довгий час, проте без нових публікацій.
Підписуйтесь та слідкуйте за новими публікаціями на нашому Telegram-каналі @svitoch_in_ua

Розібратися як користуватися Телеграмом або створити власний канал для подальшої участі в спільноті "Світоч" можете за ІНСТРУКЦІЄЮ. З правилами участі можете ознайомитися тут.

Якщо у Вас є якісь запитання, задавайте їх в групі підтримки в Телеграмі тут.

Анатолій ВИСОТА: Ще раз про ЧЕРВОНІ ЛІНІЇ

Анатолій ВИСОТА: Ще раз про ЧЕРВОНІ ЛІНІЇ

Сьогодні 7 грудня 2019 року і залишилося два дні до зустрічі чотирьох керівників держав у Нормандському форматі.

Пригадаймо, як перед виборами Зеленський обіцяв, що припинить війну на Донбасі. Він казав, що для цього просто треба перестати стрілять. За 7 місяців роботи Президентом він набрався досвіду і, мабуть, зрозумів, що це Московія напала на Україну. Але йому ще не вистачає духу визнати, що це не Порошенко винен у продовженні російсько-української війни.

І  не лише Зеленський ще не скоро, на жаль, усвідомить, що в цій війні Україна воює за свою незалежність, за утвердження української ідентичності. 

Що може запропонувати Зеленський Путіну в обмін на мир? Лише частину українського суверенітету! Розуміючи це, три опозиційні фракції у Верховній Раді України окреслили 5 червоних ліній, які не повинен переступити наш Президент.

Ось вони:

1. Жодних компромісів щодо унітарної держави і ніякої федералізації.
2. Жодних компромісів щодо європейського та євроатлантичного курсу.
3. Жодних політичних дій, зокрема виборів, на тимчасово окупованих територіях Донбасу до виконання умов безпеки й деокупації, зокрема, виведення російських військ, роззброєння незаконно озброєних формувань, встановлення контролю над державним кордоном.
4. Жодних компромісів щодо деокупації та повернення Криму в Україну.
5. Жодного припинення міжнародних судових процесів проти Росії.

Додам, що цю заяву підписали: Порошенко (ЄС), Тимошенко (Батьківщина) і Вакарчук (Голос).

Вчора Давід Арахамія заявив, що й «Слуги народу» підтримують цю заяву, але не роблять це публічно, щоб не зірвати зустріч.

+5
173
RSS
10:24
+5
Оце, шановні світочани, ми живемо тепер з тривогою про можливу здачу інтересів України в обмін на примарний мир. Кравчук, Саакашвілі та ще багато українців вірять Зеленському, вірять, що не буде зради. А я не вірю чоловіку, який здобув собі славу на висміюванні всього українського. А як ви?
Друже Анатолію, а хто такий Кравчук!?

Другий за рангом комуністичний функціонер! Головний ідеолог КПУ на останньому подиху радянської імперії!

А хто такий Саакашвілі!?

А хто такий Зеленський!

Вибираючи собі богів люди вирішують свою долю!

Українське суспільство давно довело, що воно ще незріле!
12:33 (відредаговано)
+4
Друже Володимире, до цієї ЗАЯВИ ПРИЄДНАЛИСЯ згодом: Тягнибок (СВОБОДА), Ярош (Українська Добровольча Армія) і ще дехто.
12:58 (відредаговано)
+3
Друже Анатолію, так треба давати всіх підписантів заяви, бо інакше складається хибна уява про патріотичний блок!

Я, наприклад, зранку прочитавши твій блог прийшов до висновку, що крім трьох опозиційних фракцій ніхто (!) не приєднався до заяви _соромлюсь
11:53
+4
Додам, що цю заяву підписали: Порошенко (ЄС), Тимошенко (Батьківщина) і Вакарчук (Голос).


А де ж «палкі патріоти» і «націоналісти»!?
Де «Свобода»? Де радикальний Ляшко? Де ті «націоналісти», що декларували себе «послідовниками Степана Бандери»!?

От і наступив «момент істини» і, сподіваюся, і момент прозріння для суспільства — ХТО за незалежність України, а ХТО тільки спекулює на націоналістичній риториці!
16:33 (відредаговано)
+3
На жаль, весь авторитет Тягнибока вивітрився ще ввечері 19.01.2014. Але якщо приєднався до заяви — то й добре… Ярош і той більш авторитетний, хоча й він встиг «накосячити» — але все ж не так, як Олежка Тягни… бок.
_соромлюсь
Як казав мій колишній шеф-редактор: «На безриб'ї й дупа соловейком тьохкає!»
_сміюсь

Ну, а я особисто хоча й не є ніяким громадсько-політичним діячем, свою позицію про «червону лінію» висловив давно й завчасно! На тому й залишаюся…
23:32
+3
Сформолювати і оприлюднити «червоні лінії» друже Анатолію, не важко. Важко досягнути всього того, що там викладено. Скажи, будь ласка, ну хто може бути проти них, цих «червоних ліній?» Але ж, невже хтось вірить у те, що Путін, почувши такі вимоги від Зеленського, погодиться з ним, віддасть Крим і перестане підтримувати сепаратистів на Донеччині? От якби автори «червоних ліній» виклали ще і як цього всього досягти – тоді люди, і вся Україна подякувала б їм. А так – політична тріскотня з бажанням показати які вони «безкомпромісні» патріоти…
От якби автори «червоних ліній» виклали ще і як цього всього досягти – тоді люди, і вся Україна подякувала б їм. А так – політична тріскотня з бажанням показати які вони «безкомпромісні» патріоти…


Задовго до виборчої кампанії… і під час виборчої кампанії… президент Порошенко наголошував на основних напрямках боротьби за незалежність України і говорив, що і як треба робити.
І шо?
73% його не послухали!
21:38
+2
… президент Порошенко наголошував на основних напрямках боротьби за незалежність України і говорив, що і як треба робити.
Говорив він багато чого. А чому за 5 років нічого не зробив? І чому сьогодні каже тільки що не можна робити, і не каже що треба робити?
04:31
+4
Друже Миколо, дякую тобі за відгук. Ти пишеш: сформулювати і оприлюднити червоні лінії… не важко. Не так! Чітко і ясно висловити якусь думку якраз не легко. А коли це стосується безпеки України, то тим паче. І добре, що політики це зробили за нас. Погодься, друже, що цей допис дуже актуальний. Не тільки ж Тимуру про все таке писати. То я відкрив СВІТОЧ і бачу, що про цю визначальну для всіх нас подію 9 грудня 2019 року нема нічого. То й опублікував. А коли б я цього не зробив, то зробив би це ти, або Володимир, або Тимур, або Дзвінка, або навіть Доброслав.
18:06 (відредаговано)
+3
То я відкрив СВІТОЧ і бачу, що про цю визначальну для всіх нас подію 9 грудня 2019 року нема нічого. То й опублікував.


Друже Анатолію, ти правильно все написав!
Не можна грати в мовчанку!
04:45 (відредаговано)
+4
Далі ти, друже Миколо, пишеш: ну хто може бути проти цих «червоних ліній»?. Ну це ж на поверхні! Взагалі проти всяких суперечок з Московією є прихильники ОПЗЖ (Опозиційна платформа за життя Путіна). І таких в Україні до 10%. Проти червоних ліній, підозріваю, і ядерний електорат Президента Зеленського, а це 30% виборців. І лише до 60% українців розуміють, що треба протистояти московській агресії. І таких притомних українців, до яких і ми — світочани, належимо, є всього до 60%.
10:14
+4
Є історичний приклад, що сталося із французькими ватниками, які так втомилися від війни у 1940 році, що ухвалили просто перестати стріляти і домовлятися з ворогом десь посередині. Розплата для них прийшла у 1945 році:
svitoch.in.ua/1892-paris-vaut-bien-une-messe.html
дякую, друже, за посилання в коментарі! _чудово
20:38
+3
І все ж, що буде завтра в Парижі? Деякі аналітики вважають, що Зеленський повернеться ні з чим і все залишиться як є. А позитивом буде те, Захід ще раз переконається, що Пу не хоче виходити з Україні. А дехто вважає, що будуть укладені таємні домовленості по здачі суверенітету України, які будуть повільно виконуватися. А ви як гадаєте, чого нам чекати?
Чекати треба завтрашнього дня як такого, самого по собі. Все вже запущено в дію, всі фігури виведені на вихідні позиції. Поживемо — побачимо.
_не_знаю
Я завжди вважаю за краще розбиратися з неприємностями по мірі їх надходження, а не вигадувати неприємності заздалегідь.
23:39 (відредаговано)
+3
Євген Дикий вважає, що в секретних домовленостях будуть враховані такі вимоги Московії:

«Загальний зміст „пропозиції“ Пу достатньо зрозумілий. У обмін на припинення вогню та поновлення бізнесу ми маємо віддати „сущіє пустячкі“:

відмовитись від інтеграції з ЄС та НАТО;

навпаки, почати поступову інтеграцію із „Тайожним Союзом“, для початку суто економічну;

забути про Крим, хай і не де-юре, але де-факто визнати його приналежність РФ (ні, ніхто не проти щоб ми формально час від часу нагадували про свої претензії – але ж не надто всерйоз, і не набридаючи цим Заходу, і не заважаючи пустити на півострів воду, електрику і транспортні потоки);

прийняти Донбас таким, яким він наразі є – з легітимацією всієї окупаційної влади як „місцевого самоврядування“, із правами де-факто автономії (хоч можливо і злегка закамуфльованої під „особливий випадок загальної децентралізації“, з амністією та легалізацією бойовиків як „місцевої поліції“, тобто отримати Донбас на умовах „Кадирівської Чечні“;

визнати війну РФ проти нас нашим внутрішнім громадянським конфліктом, із всіма наслідками, від правових до фінансових, які з цього витікають;

або відкликати, або просто „провалити“ через неправильну подачу документів всі позови проти РФ у міжнародних судах;

поступово дати „задній хід“ всім проявам українізації у культурній та освітній сферах.

Ну от власне і все, „падумаєшь“. Не більше. Але і не менше. Всього лише відмовити собі в тому, щоб бути Україною. І відмовити нашим дітям та онукам у перспективі будь-коли жити частиною Першого світу – ну хіба шляхом еміграції. А в обмін на це вони дійсно готові припинити пострілювати на лінії розмежування. Більше того, після виконання цих умов вони дійсно можуть і кордон віддати, і свої регулярні частини (ті самі, яких там все одно „нєт і нє било“) вивести. Бо всі цілі, заради яких вони їх в водили будуть досягнуті – ми без жодного пострілу станемо другою Білоруссю, „Малоросійським федеральним округом“, а Пуйло таки здійснить свою мрію – стане царем всєя не тільки Вєлікая, але також Малая та Бєлая…».
Божечки! А от Олексій Арестович вважає, що зараз не буде ніякої масштабної здачі інтересів України. Бо піку могутності армія РФ досягне восени наступного року — от тоді й відбуватиметься найцікавіше… Зараз же ВВХ**лу найважливіше домовитися по газу і хоча б частково зняти з РФ санкції.
_не_знаю

Але поясни мені, який сенс думати-гадати зараз?! Рівно через добу ми про все дізнаємося так чи інакше.
_зупиняю
Отож спокійно стоїмо/сидимо/лежимо і спостерігаємо за ситуацією. Час для експертних прогнозів так чи інакше минув.
07:40 (відредаговано)
+3
Після виборної катастрофи-19 тільки й залишається, що спокійно спостерігати, що буде сьогодні. Про щось дізнаємося о 19=00 на прес-конференції в Парижі. А про інше — таємне, дізнаємося лише згодом по діях влади. Бо перечитавши Тимурів допис:
svitoch.in.ua/1836-pro-chervonu-liniyu.html
Я погоджуюся, що ЧЕРВОНУ ЛІНІЮ Україна давно переступила, правда поки одною ногою.
19:39
+3
Істина в тому що з плином часу кордони розчиняються — нації розчиняються — різні чіпляння за будь які егрегори розчиняється і хто чіпляється розчиняється разом з ним
15:19
+3
Я теж не спав і дочекався пізньої ночі о 0=30 10 грудня 2019 р. Початку пресконференції. Не тільки я не спав, а Тимур не спав, а встиг відгукнутися новим дописом: svitoch.in.ua/1896-shtaynmayeriada.html
15:27
+3
Думаю, що новий обмін полоненими до кінця року можливий (1). А от досягти повного і всеохопного припинення вогню до кінця року (2) навряд чи вдасться. Зеленський програв, бо мінські угоди-14-15 робилися, щоб виграти час і зміцніти. Україна-19 явно зміцніла і треба було вимагати зміни тих угод, нав'язаних Порошенку під тиском.
Це називається: «Скажи дурню Богу молитися — він і чоло розіб'є».
_шкодую
При Пороху з нашого боку Мінські угоди підписувалися не для того, щоб їх виконувати, а щоб виграти час на доведення до кондиції ЗСУ. Але в той час, як все це відбувалося, майбутній преЗЕдент хихотів в Юрмалі з росіянами та порівнював свою батьківщину з німецькою порноакторкою. А тепер замість того, щоб розібратися в суті проблеми, він ні з сих ні з тих кинувся виконувати Мінські угоди.
16:12
+2
Про Нормандську зустріч — цього слід було очікувати, що не домовляться ні про що. Кожна сторона стоїть на своєму. Поживемо та побачимо, як воно далі буде. Чи витримає наш президент натиск з боку Пу?

Випадкові Дописи