Про реальний вплив школи на душу людини (Частина 3)

Про реальний вплив школи на душу людини (Частина 3)

Суспільство стурбоване тим, що в країні починається зростання дитячої злочинності, наркоманії, проституції. Але, панове, які читають, виявляється, ви помітили, що психологи різних напрямків, підшукуючи причини того, що відбувається, звинувачують у цьому що завгодно і кого завгодно (дворовий колектив, бездоглядність дитини з боку батьків, сирітство, і як наслідок його — бродяжництво). Словом, пам'ятають усе, але тільки не ті справжні причини, які саме лежать в масовому розповсюдженні негативного явища. Завжди спостерігається прагнення перекинути вину на когось іншого, або на щось інше, але тільки не самих себе (що ж типовий психологічний прийом самовиправдання).

Дорослі завжди навчають дітей у якійсь проблемі завжди знаходити її причину в них самих, а не в сторонніх факторах, ту ж саму методику використовують, засуджуючи їх за щось (несправедливо чи ні — неважливо). Ось послухати цих «наставників» і створюється враження, ніби дитина і людина взагалі не є частиною навколишнього середовища, і не вступає ні в які взаємодії з ним, так що причиною їх (дитячих) бід завжди є сама дитина. Але варто татові, в терміновому поспіху, щоб щось швидко взяти з дому та знову побігти на роботу зачепиться за тіло дитини, то в цьому теж винен знову не тато (який явно не дивиться куди йде), а дитина (яка навіть не помітила як цей вихор по імені «батько» увірвався в будинок).

Повертаючись до теми справжніх причин існування і розвитку поширення негативних явищ серед молоді слід нагадати, що спроби шукати і знищувати причини їх появи тільки серед дітей (підлітків, юнаків) ні до яких суттєвим позитивним результатами не приведуть. Отже, шукаючи причини виникнення і розвитку серед молоді, наприклад проституції та наркоманії неможливо їх викорінити, бачачи причину цих явищ тільки, наприклад, у виправленні характеру молодих людей, а не у кримінальній гілці політичної влади, яка отримує від цього нечуваний прибуток. Що стосується шкіл, то неможливо знищити ті негативні наслідки, яка вона постійно скидає на учнів, якщо причину бачити тільки в поганій поведінці дітей, і ігнорувати школу як часткову, але все ж переважну причину цього наслідку.

Тепер розкриваючи причину успішної дії руйнівних механізмів шкільного виховання слід звернути увагу на те, що однією із справжніх причин розбещення школярів є зустріч з негативними впливами саме в ранньому віці (те, що впливи школи негативні було сказано раніше) коли дуже вразлива дитяча психіка прямо ламається перед величезною хвилею зла і безумства. Ще до цього варто додати й те, що успішність виконання цієї процедури «розкриття дитячих мізків» полягає в неминучості для дитини отримання шкільної освіти. Тепер розглянемо ці явища докладніше.

Багато батьків можуть помітити, що багато деструктивного духовно-психологічного впливу діти отримують за допомогою поганого дворового або садового колективу, ЗМІ. Це багато в чому так, але дбайливі, талановиті вихователі можуть помітити також і те, що вони, виявляється, мають владу над дітьми! Неймовірно, правда? Особливо тоді коли її вперше, напевно, доведеться проявити в позитивних цілях для дитини! Адже вони, виявляється, можуть захистити дитину від негативних впливів, сильно обмеживши їх поле, тобто можна доглянути за дитям, щоб воно не дивилося поганих передач, що не зв’язувалося з поганими хлопцями на вулиці, давати наприклад, строго обмежену суму грошей, щоб дитина не могла купити нічого, що може зашкодити її душі.

Але як її можна захистити від шкільної програми з її «виховною місією»? Як можна оберегти дитину від духовно-психологічної шкоди одержуваної в школі від вчителів і однолітків? Як від школи можна ізолювати юну людину? Можна сказати навіть більше: що потрібно знати дитині про школу і методи життя в ній, щоб вона не зламалася, і не отримала втрату стимулу набувати знання? Особливо це важко буде в силу раніше висловлених мною аргументів з приводу того, від якої шкоди доводиться зберігати свою душу.

Тому навіть якщо молода людина, яка хотіла би провести своє життя морально добре гідно оцінить те, чому хотіла «навчити» і що з нею зробила школа (тобто з кожним з нас).

Де перший рази молода людина зустрічається з: Неповагою до старших?
Хамством?
Гультяйством?
Лінощами?
Вживанням нецензурних виразів?
Курінням?
Вживанням алкогольних напоїв?
Блудодійством і розпустою?
«Крутою» поведінкою?
Живими прикладами духовно-інтелектуально морально убогої людини?
Вживанням наркотиків?
Соціально-духовною несправедливістю як нормальним явищем навколишнього середовища?
Психічними розладами щодо себе та навколишніх людей?
Оскверненням душі і тіла в результаті спостереження за вище переліченими явищами?

У когось може скластися враження, що я сильно перебільшую, але в такому випадку це, скоріше за все, буде думка людини, яка погано обізнана в якому духовно-моральному стані намагаються там затягнути і утримати людину! Адже якщо гарненько пригадати шкільні роки, то наведених у таблиці явищ завжди вистачало в шкільному житті кожної людини, а зараз вони рясно поширилися за її межами. І хоча з настанням ери індиго ця тенденція повинна зміниться, але нас ще не так багато щоб істотно вплинути на статистичні показники. Це відбувається при всьому тому, що в цій статті не розповідалося і про інші явища, які націлені на знищення духовно-морального світу людини! Задумайтеся, нарешті, люди: мова йде не про абстрактні речі, а про те, куди ви віддасте своїх дітей сьогодні і про те, що з ними зроблять завтра?

Чому саме неминучість школи руйнує дощенту свідомість людини? Тому, що людина вперше зустрічає гріх з незахищеною психікою, тобто будучи абсолютно нездатною критично сприйняти, те що відбувається, але приймає на віру будь-яку духовну поживу незалежно від того, якою б вона не була. Це подібно багатій людині, яка прийшла на ринок, але яка абсолютно не розбирається в місцевих цінах і товарі які там продаються: місцеві хижі купці, побачивши її, тут же змовляються проти неї і, продаючи неякісний товар за завищеними цінами отримують нечуваний прибуток постійно при цьому рекламуючи його, щоб людина думала, що купує найкраще і не мала можливості оглянути і іншу частину ринку.

Відбувається так один раз, другий, і у людини вже змінюються стереотипи, і він до неякісного товару відноситься, нормально вважаючи його стан нормальним, а не бракованим. Теж саме відбувається і в школі: дітям усередині вселяють те, що тільки тут в школі є те, що їм потрібно і нікуди більше ходити не треба, а всього лише сприйняти той духовний хліб, який з необмеженою любов'ю дарують викладачі, і від якого з дитячою дурістю біжать учні ще маленькі і абсолютно нездатні зрозуміти тієї «великої справи», яку здійснюють над ними дбайливі педагоги. І потім, побачивши людину, яка цим «хлібом» ще до кінця не отруїлася дивляться на нього як на божевільного і використовують різні способи, щоб духовно знищити її.

Таким чином, учні з невинних жертв перетворюються на справжніх виконавців/катів цієї системи, щоб винищувати собі подібних ще не зламаних школою і суспільною системою людей. Це відбувається також і тому, що ні у вчителів, ні в учнів тим більше немає абсолютно ніякого уявлення про те, як адекватно нас сприймати і на нас реагувати, і як наслідок цього відповідна поведінка. Також тому, що ті ж вчителі не змогли навчити нормальному ставленню до нас, а іншим дітям з цієї причини ніде йому просто навчиться. Замкнуте коло. Головна причина небезпеки школи в ранньому віці полягає в тому, що людина, яка там навчається, не може критично оцінювати те, чого її вчать з усіма витікаючими звідти наслідками. Це вік, коли дитина сприймає все на віру. Недарма Біблія говорить, що:


Привчай юнака до дороги його, і він, як постаріється, не уступиться з неї (Приповідки 22: 6)


Не дайте себе звести, товариство лихе псує добрі звичаї! (1 Коринтян 15:33)


Це, напевно, і буде остаточним вироком «системі освіти»!


Блажен муж, що за радою несправедливих не ходить, і не стоїть на дорозі грішних, і не сидить на сидінні злоріків, та в Законі Господнім його насолода, і про Закон Його вдень та вночі він роздумує! І він буде, як дерево, над водним потоком посаджене, що родить свій плід своєчасно, і що листя не в'яне його, і все, що він чинить, щаститься йому! (Псалми 1:1-3)

Бачите, який в очах Господа той, хто не потрапляє під згубний вплив школи, але Закон Його з неї благополучно видалили.


Хто ж спокусить одне з цих малих, що вірують в Мене, то краще б такому було, коли б жорно млинове на шию йому почепити, і його потопити в морській глибині…

Від спокус горе світові, бо мусять спокуси прийти; надто горе людині, що від неї приходить спокуса! (Від Матвія 18:6-7)

Без коментарів!

Ще одним фактором успішності деградації в умовах шкільного оточення є те, що перебування в ньому є саме по собі тривалим. Це означає, що нам в процесі духовно-психологічного самозахисту потрібно враховувати той факт, що якщо якесь негативне явище спочатку не могло впливати на нас, то це не означає, що до нього потрібно відноситься недбало, не приділяючи його протидії стільки уваги і зусиль, скільки необхідно, якби воно нас діставало. Треба мати на увазі, що якщо ми раптом стали чутливі до тих подразників, до яких раніше чутливі не були, і причина цього невідома, значить прийшла пора перезапустити механізм духовної блокування впливу на нашу душу руйнівних наслідків життя в школі і особливо психологічно налаштуватися з головним урахуванням того фактору, що негативний вплив буде несильним і триватиме досить тривалий час. Багато людей стали схильні до негативних якостей, про які навіть не думали, що в них колись вони будуть в наявності завдяки тому, що люди, які проходили випробування не були готові до тривалого захисту від облоги.

І останніми наявними відомим мені фактором успішності деградації особистості в процесі шкільної освіти є взаємне посилення всього вище переліченого. Впоратися з проблемами школи поодинці не складе труднощів навіть простій людині, але складність полягає в тому, що вони накладаються одна на іншу і посилюються не в два, а в кілька разів.

Наприклад, школяра може не дратувати факт грубого ставлення з боку вчителя на іншого школяра, якщо це єдина неприємність, яка була побачена в школі за день. Але якщо він побачив це, до всього ж сам отримав двійку, потім отримав дозу радіації від підвищеного шуму в класі, який не дає сконцентрувати увагу на параграфі з підручника перед уроком, потім мало не побився з однокласником, бо той не розділив його погляди на форму поведінки на перервах, а потім ще і вдома щось скоїлося, то тоді причини для коливання внутрішнього стану значно посилюються.

Цей фактор більш небезпечний тим, що він майже непомітний, а не тому, що він дуже серйозний. Він не небезпечний, якщо побачений і викритий вчасно, але не буде таким, якщо його не помічали раніше і йому не протидіяти. Суть полягає в тому, що коли псується настрій після шкільної палітурки, то зазвичай всі пошуки уваги сконцентровані на те, щоб знайти і знешкодити причину цього явища, а коли причина не буде знайдена і виправлена, це може мати непередбачувані наслідки аж до самоосуду і появи комплексу неповноцінності, а далі в свою чергу справи можуть йти по похилій. Тому, розбираючись зі своїм станом потрібно завжди мати на увазі написане тут, а саме те, що час від часу потрібно приділяти увагу і малозначним факторам, тому що, поповнюючись кількісно і збираючись воєдино вони можуть абсолютно непомітно перейти в ранг досить суттєвих причин для порушення духовного самопочуття .

Отже, закінчуючи тему справжніх причин негативного впливу школи на внутрішній і зовнішній світ людини хочеться дати невеликий вузлик на пам'ять, тобто ще одна порада, яка до порушеної теми має лише часткове відношення. Мова піде про те, що в надмірно релігійних сім'ях, де зовнішні обряди і традиції затьмарили істинне світло Слова Божого, і замість гармонії у відносинах в сім'ї там внаслідок неправильного розуміння Біблії виникають конфлікти на Біблійній основі наступного ґатунку. Мама каже: «Ось я просила зробити це, а ти мене не послухався (ась), а, між іншим, Біблія говорить: «Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі, яку Господь, Бог твій, дає тобі! (Вихід 20:12) і ще «Діти, слухайтеся своїх батьків у Господі, бо це справедливо!» (Ефесян 6:1). Але іноді батьки велять таке, що невідомо якою нечестивою повинна бути справедливість, щоб схвалити це. Тобто мова йде про накази, які суперечать Слову Божому. Як же бути в подібній ситуації, невже Бог Сам собі суперечить стверджуючи слухатися волі батьків, яка суперечить Його ж власній волі? Така логічна пастка багатьох приводила в тупік.

А вихід полягає в наступному: «Хто любить батька або матір більше, ніж Мене, той Мене недостойний і хто любить сина або дочку більше, ніж Мене, той Мене »(Матф.10: 37). Ось так! Хіба Істина може суперечити Сама Собі? Це не властиво її духовній природі! Це у нас є гріхи, а у Бога немає! Це ми мінливі, а не Він! Хто ще до кінця не зрозумів, то скажу, що якщо воля Божа суперечить волі батьків, то її зі спокійною душею можна ігнорувати! Отець Небесний вище всіх батьків і матерів землі разом узятих.

І тому хто любить і відповідно виконує більше заповіді батьків, а не заповіді Божі, той Його не гідний! Це ставить крапку будь-яким посяганням батьків на всевладдя над дітьми, яке вони собі дозволяють. Звичайно в духовному сенсі, а не в матеріальному. Прочитавши цю цитату з Біблії своїм предкам Ви, звичайно, заспокоїте свою совість, але не їх необузданність, просто тим самим вони вже як би хотіли, не зможуть здаватися такими праведними і досконалими перед Вашими очима якими хотіли бути до цього, і настільки владно бути тим авторитетом яким були раніше. А може бути вам пощастить, і вони стануть більш спокійними і врівноваженими по відношенні до вас, а що хіба чудес в житті не буває ☺?

До зустрічі!

З повагою, astronom1987

P.S. Автор цієї статті забув згадати про те, що в інформація, яка викладається в школі забувається ще й тому, що не систематизується. У школі просто не вчать систематизації знань, щоб краще запам'ятати інформацію. І чим більше по похилій викладається інформації без її систематизації тим гірше учні її запам'ятають і тим швидше забудуть. Це називається калейдоскопічний світогляд: коли нові знання ще більше руйнують запам'ятовуваність нової інформації і ще людина бачить все змішаним як у калейдоскопі. А мозаїчний світогляд (систематизація знань) в процесі отримання нової інформації додає її як немов компонент в мозаїку, через що загальна світоглядна картинка тільки гармонійно доповнюється новим компонентом. У школі не вчать дітей систематизації отриманої інформації. При цьому вимагають учнів так запам'ятати інформацію як ніби вони її систематизували. Це справжнє, шкільне насильство над мозком!

Шановне панство, хоча я є автором цього матеріалу, тут публікується переклад з російської мови. Якщо ви десь бачите якісь помилки чи недоліки перекладу, будь-ласка, дайте мені знати в особистому повідомленні.

Початок:

Про реальний вплив школи на душу людини (Частина 1)

Про реальний вплив школи на душу людини (Частина 2)

0
409
RSS
18:36
Ця стаття вартує уваги, і навіть передмовою ще доцільно написати про вплив дитячого садка на дитину і формування світогляду
Вітаю усіх!

Прочитав статтю повністю і хотів би викласти деякі думки спочатку стосовно самої статті, а потім з питань, які у ній розглядаються.

По-перше, низька якість тексту. У статті дуже багато помилок, які залишилися після гугл-перекладача, практично у кожному абзаці не ті закінчення слів, не той родовий відмінок слів і т. п., що додатково утрудняє слідкування за і без того надміру ускладненими міркуваннями автора.

По-друге, автор приводить приклади, не розуміючи справжньої суті чи свідомо вводячи в оману читачів плутаючи причину і наслідок, чи взагалі, вказуючи не ту причину, щоб підтвердити якісь свої висновки. Наприклад у третій частині статті автор наводить таку таблицю:

Де перший рази молода людина зустрічається з:
Неповагою до старших? Хамством? Гультяйством? Лінощами? Вживанням нецензурних виразів? Курінням? Вживанням алкогольних напоїв? Блудодійством і розпустою? «Крутій» поведінці? Живими прикладами духовно-інтелектуально морально убогої людини? Вживанням наркотиків? Соціально-духовній несправедливості як нормальному явищу навколишнього середовища? Психічними розладами щодо себе та навколишніх людей? Оскверненням душі і тіла в результаті спостереження за вище переліченими явищ?


Із таблиці, за задумом автора, мав би робитися висновок, що з усім, наведеним у другій колонці, дитина дотикається у школі, тому що школа погана. Але насправді дитина з цим стикається будь-де – і вдома, і на вулиці, і в ТБ і в Інтернеті. Вона звертає на це увагу просто через те, що дорослішає, і в неї змінюється сприйняття світу. При чому тут школа? І такі приклади у автора скрізь.

По-третє, автор часто вживає слово «духовність» і його похідні. Хотілося б задати питання автору: А що таке на його думку автора? Читання біблії? Вивчення її на пам'ять? Неїдіння певної їжі у певні дні чи постійно? Надягання на себе певного одягу чи обвішування себе хрестами, алатирями чи ще чимось? Чи ходіння по неділях на службу і поїдання останків тварин на пасху? Чому повинні навчати у школі?

Духовність – це вміння взаємодіяти з Духовним світом! Вміння спілкування з духами та духовними сутностями, з тим же Ісусом Хрестом, наприклад! І ще, наприклад, вміння зупинити чи викликати хоча б дощик. Мабуть це духовність! І цьому має навчати духовний учитель, і лише тоді, коли людина відчує духовний голод. Більшість людей цей голод відчувають після 40 років (коли вже награлися у матеріальному світі), а деякі і все життя проживають без нього. І тут вникає низка запитань: Чи можна з дитиною вивчити на пам'ять вірш, давши їй до рук гаджет, про який вона давно мріяла? Звісно, що поки дитина не награється гаджетом, їй буде не до віршика! Так само і з навчанням духовності! І в чому тут вина школи? В тому, що школа не може відібрати у дитини всі гаджети? В тому числі і фізичне тіло? Чи правильно навчати дітей надздібностям у школі, якщо у них іще не сформований світогляд? На мою думку, це те ж саме, що давати мавпі гранату. Уб’є себе і нашкодить оточуючим! Саме тому люди, зазвичай, пробуджуються у більш-менш зрілому віці. Деякі генії – раніше. Наприклад Тарас Шевченко! Згадайте його «мені тринадцятий минало..»! Але від пробудження до справжньої духовності лежить тривалий і непростий шлях! І не усі його проходять!

Ну і на кінець, хотілося б, щоб автор пояснив, що він розуміє під поняттям «індиго»? Як на думку автора це поняття корелює зі святим письмом?

На мою думку, основним завданням школи є не надання конкретних знань, якими ти будеш користуватися усе життя, у звуженому сенсі — заробляти собі на хліб. А показ можливих напрямків знань, щоб кожен зміг визначитись, що йому до вподоби – малювання, чи хімія, чи музика… Разом з тим школа повинна надати базові знання і в інших галузях. Ти не знаєш, що тебе буде цікавити через 10 чи 20 років. Наприклад, я першу частину свого життя любив точні науки, у школі брав участь в усіляких олімпіадах з математики, фізики і хімії, і ненавидів історію та державу і право. Після школи закінчив радіотехнічний факультет у одному з вузів і певний час працював за спеціальністю. А зараз цікавлюся філософією, релігієзнавством, кілька років тому отримав юридичний диплом. Як виявилось, те що я у школі вважав зайвим, для мене основне зараз! Тільки зараз я розумію крилату фразу «Молодёжь – читайте, понимание придёт потом!» Зайвих знань не буває. Це ніщо інше, як розширення світогляду! І розширює його як раз саме школа!

Не викликає сумніву, що проблем у нашій школі багато, але, на мою думку, вони у цій статті зовсім не розкриті. А тим паче не показані шляхи до їх вирішення.

Вибачаюсь за багато букв, але автор статті надихає! :-)))))) Щасти!
11:35
По-перше, низька якість тексту. У статті дуже багато помилок, які залишилися після гугл-перекладача, практично у кожному абзаці не ті закінчення слів, не той родовий відмінок слів і т. п., що додатково утрудняє слідкування за і без того надміру ускладненими міркуваннями автора.


Я от зараз читаю цю публікацію, і зразу виправляю явні помилки перекладу. Поки що встиг тільки першу частину. Але ввечері дочитаю і виправлю все, то стаття буде більш читабельною :)

Підозрюю, що переклад робився не гугл-перекладачем, а чимось типу яндекс-перекладача :) Хоча, звичайно, можу помилятись.

А сам текст публікації для нас є важливим, як і будь-який унікальний авторський контент, особливо якщо його багато. Чим більше буде таких унікальних текстів, тим більше людей буде нас знаходити через пошук в Гуглі чи Яндексі.
13:43
+1
На мою думку, основним завданням школи є не надання конкретних знань, якими ти будеш користуватися усе життя, у звуженому сенсі — заробляти собі на хліб. А показ можливих напрямків знань, щоб кожен зміг визначитись, що йому до вподоби – малювання, чи хімія, чи музика… Разом з тим школа повинна надати базові знання і в інших галузях. Ти не знаєш, що тебе буде цікавити через 10 чи 20 років. Наприклад, я першу частину свого життя любив точні науки, у школі брав участь в усіляких олімпіадах з математики, фізики і хімії, і ненавидів історію та державу і право. Після школи закінчив радіотехнічний факультет у одному з вузів і певний час працював за спеціальністю. А зараз цікавлюся філософією, релігієзнавством, кілька років тому отримав юридичний диплом. Як виявилось, те що я у школі вважав зайвим, для мене основне зараз! Тільки зараз я розумію крилату фразу «Молодёжь – читайте, понимание придёт потом!» Зайвих знань не буває. Це ніщо інше, як розширення світогляду! І розширює його як раз саме школа!

Як на мою думку школа мало кому надала багато корисних знань. Те, що Ви цікавились одним, а потім почали цікавитись іншим не говорить про те, що школа намагається нам як можна ширше розкрити суть іншого роду знань. Про недолугість шкільної освіти я писав в перших двох таблицях. Коли я вчився в ліцеї, то я вчасно зрозумів, що мені в основній масі надають не ті знання що мене потрібні будуть зараз або потім. Дещо напишу про себе. Я сам цікавився історією, астрономією, філософією, теологією, парапсихологією, інформатикою, малюванням на комп'ютері. Школа мене дуже обмежувала у цих знаннях. Астрономію до речі я викладав сам у школі, але зараз не про це. І що тепер? Закінчив я школу і на хліб заробляю тим, що малюю ремонтую комп’ютери, продаю в інтернеті свої художні роботи, та просто виконую різні замовлення з приводу створення та редагування графічних зображень. Якби я вчасно не зупинився не взявся за голову і не почав би в шкільному віці формувати власний світогляд, то був би схожим на бездарного бомжа, який не вміє заробляти собі на хліб, бо в школі мене цього (цих навичків) майже не навчили. Це був би час життя проведений впорожню. Скільки всього я встиг би зробити зробити в дитинстві, якби час мого життя не забрала би школа, мені важко уявити яких висот я досяг, в філософії, інформатиці, астрономії, теології, так ін. А скількох людей вона також зупинила на процесі самовдосконалення? Тому, я вважаю, що шкоду від шкільної освіти важко до кінця зрозуміти. Успіхів у формуванню власного світогляду бажаю всім користувачам Світоча!
19:24
Згоден на 100 процентів! Радію, що теж вчасно зупинився. І реально вчив в школі тільки 1 предмет, який мені подобався — німецьку мову. Зараз знаю, що зробив абсолютно правильно. А час, який звільнився, тратив на цікаві книги і на спортивні гуртки, які дали багато приємних емоцій і виховували характер.
21:22
+1
Духовність – це вміння взаємодіяти з Духовним світом! Вміння спілкування з духами та духовними сутностями, з тим же Ісусом Хрестом, наприклад! І ще, наприклад, вміння зупинити чи викликати хоча б дощик. Мабуть це духовність!


Тут, пане Анатолій, абсолютно з Вами не згоден.

Вміння балакати з привидами чи всякі там ченелінги, бачення аур, усвідомленні сновидіння і т.д мають таке відношення до духовності як і ходіння в церкву по неділях і поїдання «тіла божого».

Це все речі, які можна «натренувати». І на ріст духовності вони впливають набагато менше, ніж робота над очищенням своєї свідомості. Та і не можуть «здібності» бути духовністю.

Духовність, як на мене, це високий рівень свідомості. І щоб його отримати зовсім не обов’язково «викликати дощик» чи спілкуватися з астральними сутностями.

Хоча на початковому етапі, коли людина лише стає на шлях духовного росту, таке захоплення «здібностями» дуже часто має місце.
Духовність, як на мене, це високий рівень свідомості.

По-перше, як його виміряти? Люцифер, наприклад, на вашу думку, це високий рівень свідомості чи низький?
А діє Люцифер саме у духовному світі. Значить Люцифер — духовний! Він же не бігає з кочергою за людьми у проявленому світі!

Перш за все духовність — це ОСОБИСТИЙ духовний досвід!

Я сказав:
Духовність – це вміння взаємодіяти з Духовним світом!

І просто привів якісь прості приклади такої взаємодії, і звісно ж на початковому етапі, щоб було зрозуміло найбільш широкому колу читачів. А ви основне пропускаєте і аналізуєте деталі.
Скільки б ви розумних книжок не прочитали і як би ви не змінили свій світогляд, без конкретного практичного застосування це буде ніщо. Бо не відчувши це і не побачивши результат своїм духовним зором (а краще ще й звичайним) у вас, скоріше за все, не буде тієї віри (як згадується у біблії), розміром із гірчичне зерно, за допомогою якої можна рухати гори… тобто — творити нову реальність!

Хочу доповнити: Духовність – це вміння СВІДОМО взаємодіяти з Духовним світом! Думаю так буде точніше.

Я пишу про це з власного досвіду. Але у кожного свій досвід і свій шлях, і дискутуючи тут, ми повніше пізнаємо Істину та збагачуємо один одного. Дякую усім за це обговорення!

Щасти!
13:31
+1
По-перше, як його виміряти?


Переважно, самої розмови з людиною вистачає, щоб зрозуміти і відчути рівень її розвитку.

Люцифер, наприклад, на вашу думку, це високий рівень свідомості чи низький?


Не можу відповісти, бо не знаю, що в вашому розумінні значить слово «Люцифер». Надіюсь, це не той чортик, який смажить людей в християнському пеклі :)

Скільки б ви розумних книжок не прочитали і як би ви не змінили свій світогляд, без конкретного практичного застосування це буде ніщо.


Цікаво, на Вашу думку, людина, яка досягла просвітлення, відчуває сильне бажання взаємодіяти з тонкими світами?

Я впевнений, що ні! Таке сильне бажання відчувають тільки люди, які перебувають на проміжних рівнях. У них величезний інтерес до всяких «феноменів» і «здібностей». Тому що ними керує БАЖАННЯ мати більші можливості впливати на інших. І «здібності» — це інструмент. Але ті, хто таке вже переросли, не мають такого бажання, бо розуміють що у Всесвіті і так все на своїх місцях, тому таке втручання не сильно щось змінить. А найкращий спосіб удосконалювати Всесвіт — це очищати свою свідомість!

Духовність – це вміння СВІДОМО взаємодіяти з Духовним світом!


А який саме світ є духовним? Ефірний, Астральний, Ментальний чи ще якийсь? Це все тільки назви. Ви не знайдете місця про яке можна сказати, що це межа, наприклад, між астральним і ментальним світом, чи межа між фізичним і духовним світом. Це тільки слова, придумані людьми. І фізичний і духовний світ, це тільки плід нашої фантазії. Всесвіт єдиний і неділимий. І, наприклад, заробляння грошей є такою ж «духовною» справою як і маніпулювання енергіями на «астральному» чи інших рівнях.

Але у кожного свій досвід і свій шлях, і дискутуючи тут, ми повніше пізнаємо Істину та збагачуємо один одного. Дякую усім за це обговорення!


Повністю приєднуюсь до цих слів!

13:29
Мушу сказати, що я свідомо нікого не старався вводити в оману… Щодо третьої таблиці, хочу сказати Вам, що в школі якщо ці явища зустрічаються не тільки вперше, але й в концентрованій формі. В інтернеті чи в ТБ це значно менше зустрічається. Може я зрозумів якось Вас не так?
13:44
+2
Школа (Ш кола) Люди називали сонце колом. І все наше перебування у даній свідомості то також велика школа. Але школа про яку йде мова, як пізнання світу цього помінялась вже до того що там сонцем і не пахне. Дитина має іти туди з радістю, цікавістю, бажанням кожного разу дізнатися про щось нове для себе. Тобто там має бути сонячна атмосфера перебування і пізнання. А те що тепер діти відчувають, не хочуть іти туди — це цілком природньо, бо така школа не то що дає, а нагло краде життєву енергію у дітей. І батьки, у яких також дитинство украли навіть не задумуються про те що насправді відбувається, бо так «треба». А задумайтесь кожен, кому і навіщо?
Людина як форма Бога, має радіти протягом усього проміжку свого перебування у матеріальному світі безмежного всесвіту. Вона являється вільним маленьким енергетичним реактором світла. А тут перетворюється в енергетичного донора — раба, через незнання, забуття себе.
Роддом, Дитсадок, Школа, Університет, Армія, «Работа», Старість, Пенсія, Цвинтар, і ще багато чого — це все якісь чужі для мене треби, штучна ілюзія, лохотрон для світлої душі.
Щоб вирватись звідти найлегше що можна зараз зробити кожному то змінити відношення до цього всього, думати глибиною, і просто бути. Дякую що пізнаю з Вами.
14:44
+2
Зайвих знань не буває

Знання мають пріоритет своєї важливості. В школі дають на ті пріоритети, які мають бути насправді. Для того щоб ознайомитися з фізикою, хімією, географією достатньо прочитати про них декілька статей, а не 4-5 років в школі розбивати лоб об ці науки.
19:18
Вірно! Не пам’ятаю скільки років я вчив хімію в школі, але все що запам’ятав це фразу «Це о два» :) І абсолютно нічого, що там вчили мені ні разу не згодилося в житті. А якби згодилося щось, то заліз би в Вікіпедію, або задав запитання десь на форумі знаючим людям, які би з задоволенням відповіли.
14:58
+1
Світ змінюється тоді, коли змінюється внутрішнє відношення до нього.
18:45
+2
"Істина перед нами і починається з нас", — ту істину яку породило суспільство таку й маємо — і це добре — Радіймо!
Тепер бажані для кожного зміни він має починати з самого себе, і тоді здивується як люди та світ поступово гармонійно зміняться навколо нього в кращу сторону.
Світ це лише відображення Тебе.
19:14
+1
Ох, нарешті я дочитав всі 3 частини. Це мені далось просто з гігантськими зусиллями. Прийшлось дуже сильно понасилувати свій мозок, щоб дійти до кінця.

І так, щодо самого змісту статті.

Якщо не рахувати деяких маловажливих моментів, то повністю розділяю думку автора.
Більше того, був дуже вражений широким поглядом на проблему і таким глибоким мисленням.

Я вважаю, що ця публікація могла би стати хітом. Люди її рекомендували би один одному і вона «гуляючи» по Інтернеті, принесла би користь і розуміння ситуації дуже багатьом людям. З неї могла би бути просто величезна користь!

Але на жаль так не буде! Принаймні зараз.

Просто жахливий і недолугий стиль написання все зіпсував! І це не рахуючи помилок перекладу, і того, що зразу після її публікації модератор розбив абзаци, які можна було би помістити на кілька сторінок А4, на 4-5 менших.

На цей момент я не можу рекомендувати цю статтю знайомим. Тому що в них «вибухне» мозок від таких довгих речень, дочитуючи які, забувається, що було на початку речення. Та ще й в багатьох випадках явно не вистачає ком і все виглядає як каша. Деякі речення прийшлось по кілька разів перечитувати, щоб зрозуміти їх суть.

Так що на разі ця публікація доступна тільки людям, у яких дуже хороші нерви. А жаль.

Друже, astronom1987! Віднайди колись час і натхнення, прочитай ці 3 частини своєї публікації, випиши собі найважливіше з них і перепиши публікацію по-новому!

Але нормальною мовою. Короткими реченнями і абзацами. Правильно постав коми. Добре все структуруй. Довжину статті зменши так в разів 5-6. А потім ще дай мені, або комусь іншому відредагувати. І це буде справжній хіт Інтернету, який прочитають тисячі людей, і який принесе в мільйон раз більшу користь, ніж публікація в теперішньому вигляді.

Випадкові Дописи