ДО ГАРМОНІЇ – РАЗОМ! - 01.17

ДО ГАРМОНІЇ – РАЗОМ! - 01.17

ДО ГАРМОНІЇ – РАЗОМ!

Ми недавно придумували й обговорювали гасло для сайту. І тепер ми маємо прекрасний девіз ДО ГАРМОНІЇ — РАЗОМ! авторства Тимура Литовченка. І здавалося, що гармонія, як зразок досконалості, як, до прикладу, щастя або любов, є самозрозумілим і не потребує обговорення. Але ж нашій допитливості немає меж…
Давненько вже триває на СВІТОЧІ обговорення питання Добра і Зла. Більшість сходиться до того, що це поняття має відносний характер. Для злодія вкрасти в когось гроші – це добре, бо є на що їсти й пити й у чому хороше походити. Для обікраденого це є зло. Іноді зло обертається для потерпілого на добро. Ось приклад з життя: мати налупила сина за те, що він крав черешні. Син переплакав і запам’ятав ту науку, що красти, це погано і в майбутньому це вберегло його від можливої тюрми, каліцтва і смерті.
Обмірковуючи вказане вище питання, я написав в коментарі:
«Навчання і вдосконалення це добре? Так! Чи можливо це без змін? Ні! Що забезпечує зміни? Рух! Чи можливий рух без різниці потенціалів? Ні! Хто створив і постійно творить різницю потенціалів? Творець! Світ безмежний? Так! Чи може створити безмежний світ щось обмежене? Ні! То Творець теж безмежний? Так! Чи Творець є чимось ЦІЛИМ? Так! Чи складається ціле із часток? Так! То може Творець і є сукупністю творящих божественних начал? Може бути! Чи можна назвати ці начала Божественною Ієрархією? Так!
Таких питань і відповідей можна написати багато. Можна дійти до того, що знання можуть бути завчасними, а тому небезпечними для людства. Можна здогадатися, що для забезпечення різниці потенціалів потрібен ІНСТРУМЕНТАРІЙ. Можна задуматися над тим, що стан ТЕПЛОЇ ВАННИ не сприяє розвитку. Можна навіть спробувати дати визначення ГАРМОНІЇ. Давайте це зробимо разом».
Керуючись оцим своїм закликом, я й пишу цю статтю, щоб обговорити запропоноване вище. Заглянув до інтернету й отримав підказку: слово гармо́нія
запозичене з грецької мови — αρμονία, що означає скріплення, злагодженість. Іншими словами гармонія є стрункою узгодженістю частин єдиного цілого.

+3
539
RSS
13:11
+2
Давайте поговоримо про ГАРМОНІЮ. Синонімом цього слова є ЛАД або ПОРЯДОК. Порядок є різним. Порядок в армії забезпечується лайкою і мордобоєм, а в часи Тараса Шевченка ще й шпіцрутенами. На мою думку гармонія характеризує процес ТВОРЕННЯ, коли з хаосу виникає досконале ціле.
18:55
+4
стаття мені сподобалася.Дійсно, що добро та зло це відносне поняття. А гармонія це комфортний стан душі.Коли людина в гармонії сама з собою та навколишнім світом то це є щастя.
13:15
+2
Принаймні поки що нам, таким різним, вдається доволі гармонійно уживатися на Світочі. Принаймні… Поки що… І то вже є певне добре досягнення!!!
13:20
+2
Гармонізаціявзаємне узгодження, зведення в систему, уніфікація, координація, впорядкування, забезпечення взаємної відповідності економічних процесів, відносин, товарів, податків тощо.

В нашому випадку йдеться про гармонізацію різних світоглядних позицій завсідників Світоча — принаймні я це розумію саме так…
13:31
+3
Піднята тема важлива. На мою думку гармонія пов'язана з Богом. Ви ж подивіться, як гармонійно утворений атом водню. Якби заряд електрона не дорівнював абсолютно точно заряду протона і не мав би протилежного знаку, то атом не зміг би існувати. А атом водню є основою всієї речовини, з якої і ми всі складаємося.
13:44
+2
Оскільки наш СВІТОЧ і НО мають щось схоже на сполучені посудини, то передбачаю, що невдовзі і там заговорять за ГАРМОНІЮ.
І про «Сильмариліон» там теж невдовзі скажуть
Точно. Вони ж УЖЕ ельфи
А здравур вони п'ють?!
А лембаси їдять?!
22:30
+2
Ще раз перечитав текст статті й помітив, що в реченні: "… для забезпечення різниці потенціалів потрібен ІНСТРУМЕНТАРІЙ" слід додати слова ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ. Приклад: зміна пори року є різницею потенціалів, яка змушує людей ворушитися. Відповідальним за зміною пори року є незмінний нахил земної осі до площини орбіти Землі навколо Сонця. Щоб кут нахилу був однаковим, треба постійно спостерігати за навколоземним космосом і при потребі відхиляти рух космічних об'єктів (комет, астероїдів +), які могли б зашкодити Божественному плану. Цим інструментом може бути хтось з Божественної Ієрархії.
Щоб кут нахилу був однаковим, треба постійно спостерігати за навколоземним космосом і при потребі відхиляти рух космічних об'єктів (комет, астероїдів +), які могли б зашкодити Божественному плану. Цим інструментом може бути хтось з Божественної Ієрархії.

Цим інструментом є Місяць. Він обертається навколо Землі і приймає на себе усі удари.
22:37
+1
Дотепно про сполучені посудини вийшло!
А-а-а… в чому дотепність?!
10:05
+2
Мабуть в тому, Тимуре, як Ірина уявила собі, що я, кажучи про сполучені посудини, мав на увазі людей, які бувають на обох сайтах.
Ага-а-а… Дякую, зрозумів
10:09
+2
Дзвінко, ти маєш рацію. Місяць справді є регулятором життя на Землі. Про це маю окрему публікацію ПОСЛАННЯ НАД ГОЛОВОЮ. Погодься, що творення Місяця під силу комусь з Божественної Ієрархії.
15:15
+2
Друже Тимуре, я теж вивчав Біблію і звернув увагу, що лише у двох місцях Євангелії сказано про інші світи: 1. У мого Батька оселей багато; 2. Мій світ не від світу цього. У Старому Заповіті про щось схоже ні слова. Там говориться не про створення Сонячної системи, а ВСЕСВІТУ. Бо зірки на небі — це не лише далекі сузір'я, а ще й 2 трильйони лише галактик.
Ну, ти ж сам говорив про порційність подачі знань! Тора записувалася під час подорожувань Синайською пустелею, тоді євреї, власне, ще не були народом в повному розумінні — то були вчорашні раби єгиптян. Покоління, приречене на вимирання в пустелі. З того покоління лише двоє вступили в обітовану землю. Очевидно, тогочасні євреї не були готові сприймати поглиблену інформацію про світобудову…
І дуже навіть можливо, що в гл.1 Буття таки йдеться про створення не Всесвіту, а лише Сонячної системи. Хоча якщо не хочеш — не бери це до уваги, діло твоє.
15:22
+2
Зверни увагу: небесна твердь була створена для розділення води під твердю (моря) і над твердю (а там що за вода?). Мідраш вказує лиш на матеріал, з якого створена твердь (вогонь і вода). З потопу не смійся. Про це чітко сказано в Біблії.
небесна твердь була створена для розділення води під твердю (моря) і над твердю (а там що за вода?).

Як це?! Атмосферна волога, ясна річ! Вода, яка в хмарах.
Тобі ж сказано: матеріал «тверді небесної» = вогонь + вода = пара = хмари

З потопу не смійся.

Ти про що?! Де я «сміюся» з потопу?!


P.S. Перетягувати каменти до однієї теми в обговорення під іншу — прийом оригінальний, але… якось неоковирно воно виглядає…
19:11
+2
Друже, те що ми обговорюємо, стосується відразу 4 останніх публікацій, бо стосується гармонійного творення +. Формування світогляду, це теж творення. Тому є й цитати з Біблії і давніх мітів. Почитай ще раз про твердь і про розділення води. Є небозвід (небесна твердь) на якій закріплені світила і зорі, а під нею є вода в морях, туманах і хмарах. Система Птоломея (геоцентризм) і розташувала на небесній тверді (сфері) світила, і зорі. І все це узгоджувалося із Біблією і описувалося формулами. Лиш планети із своїми кривулястими шляхами заперечували геоцентризм. Ти згадай, як паризькі академіки не могли пояснити падіння небесних каменів. Над небесною твердю вода була, а от каменів згідно з Біблією над нею не було.
Зверни увагу на Божу присягу, яку він дав Ною:

Я вже більше не буду землі проклинати за людину, бо нахил людського серця лихий від віку його молодого. І вже більше не вбиватиму всього живого, як то Я вчинив був. Надалі, по всі дні землі, сівба та жнива, і холоднеча та спека, і літо й зима, і день та ніч не припиняться!

(Бут. 8:21-22)

Розумієш, що це означає? Всемогутній пообіцяв більше не влаштовувати потопів. Отже, відпала потреба в шалених запасах «небесної води». Якщо ж кількість «небесної води» кардинально зменшилась, то змінилася сама структура «небесної тверді», що забезпечувала настання потопу. Бо змінився баланс «небесної води» й «небесного вогню», і щоб «небесний вогонь» не спалив небеса, його кількість також довелося зменшити.

Все ж таки я дотримуюсь думки, що «твердь небесна» існує в іншому — тонкому вимірі. Тому-то ці трансформації й не відбилися в Торі, бо вона розглядає принципово інше коло питань.

Щодо світил і зірок, розміщених на «небесній тверді». Тора була надиктована Мойсею, а він в кращому разі мав світогляд на рівні Птолемея. Якби Всемогутній описав йому все на рівні сучасної нам науки — Мойсей, найшвидше, не зрозумів би його. В Біблії є книга Єзекіїля та Апокаліпсис, де нібито присутні описи різних технічних пристроїв — але люди й досі сперечаються, чи справді то є описи техніки, неймовірної для тих часів, чи то просто якісь нестримні фантазії, слабко пов'язані з реальністю.
Якщо то є описи потужної техніки, вони все одно виконані в межах поняттєвого апарату людини 2000-літньої давнини. Повір, якби Мойсей описував астрономічні знання в термінології 3500-літньої давнини, ситуація була би ще гіршою! Всемогутньому було простіше змалювати картинку в дусі Птолемея…
Він бо не мав наміру впливати на вільний вибір людей, бо це означало би вплив на свободу волі — на те, чим людина відрізняється від усіх інших!!! Саме тому в мідраші сказано:

Якщо хтось захоче помилятися, нехай помиляється.
19:29
+2
От Яра написала, що гармонія самого себе з собою із з оточуючим світом — це є ЩАСТЯ. Добре сказано.
21:09
+2
Тимуре, Боже прокляття (закляття) означало ЗНИЩЕННЯ. Так Він вчив і євреїв проклясти не лише людей, а й тварин перед входом в землю, ЗАСЕЛЕНУ іншими народами. Хто щось створив, той і має право знищити своє створіння. А от самогубство заборонене, бо людина не є творцем самої себе. Є протиріччя: себе не маєш права позбавити життя, а філістимлянина — будьласка.
3500 років тому людство перебувало в іншому стані. В іншій парадигмі, так би мовити… Ця парадигма була — збройна боротьба. Правий той, хто сильний, а хто слабкий — не правий. Це близько до тваринного стану. Прочитай, що розповідає мідраш про співіснування людей і тварин (цитую мовою оригіналу):

И еще Ашем сказал: «Если он станет выполнять Мою волю, он будет нести в себе Б-жественный образ и царить над животными. Если же нет, то он лишится Б-жественного образа и уже не он будет господствовать над зверьми, а звери над ним».

Приблизно те саме потім простежується і щодо єврейського народу: якщо євреї сумлінно виконуватимуть волю Божу й відіграватимуть відведену їм у світі роль — вони перемагатимуть попри свою нечисельність. Якщо ж ні — інші народи переможуть їх.
Зрозумій: це зараз є ООН, міжнародне право і все таке інше. Це зараз ми на Світочі можемо вести мирні диспути, залишаючись дуже різними. А 3500 років тому народи з'ясовували стосунки відкритим застосуванням сили! Homo homini lupus est — трохи згодом сказав Плавт. Тому вбивати представників інших народів було нормальним. Більш того, це демонструвало, що цей народ перебуває в добрих стосунках зі своїми богами, які «накачують» цей народ силою для перемог!..
А себе вбити?! Це типу такого, що от вищі сили на тебе розраховували — а ті їх підвів, пішовши з життя завчасно, з власної волі. Тому принаймні у євреїв це не заохочувалося. Хоча інші народи вважали самогубство такою собі привілейованою можливістю, якою людина наділена порівняно з богами…
21:14
+2
Тимуре, а от щодо структури ТВЕРДІ (згідно із мітом): вогонь+вода, то щось в цьому є. Недавно на сайті була публікація про ДИХАННЯ ЗЕМЛІ. Земля дихає воднем (водою).
А ще є пояс Койпера і хмара Оорта, які сладаються переважно з льоду. От вам і вода на небесній тверді. На одній малесенькій Церері більше прісної води ніж на Землі.
Отак проведеш мозковий штурм і второпаєш, що викладена в Біблії інформація не настільки вже безглузда, як може здатися на перший погляд…
23:30
+2
А що, може й справді вказані Дзвінкою пояси і є та ВОДА, що НАД ТВЕРДЮ? Зверніть увагу: там не замерзлий метан, як на Нептуні, а саме вода у формі льоду! От тільки скільки її в порівнянні з масою Землі?
Її там дофіга.

Єдине, що хотів би уточнити: в добу Потопу «небесна вода» ще була дуже близько від земної поверхні — інакше Потоп був би неможливий. Натомість коли Він заприсягнувся Ною більше не влаштовувати потопів, то «небесна вода» могла бути відведена в пояс Койпера. Чом би й ні, справді?..
Я десь читала, не згадаю де, що ТВЕРДЮ НЕБЕСНОЮ вважають пояс астероїдів між Марсом і Юпітером. Тому вся вода в середині цього кола вважається земною. А Потоп цілком спокіно могло спровокувати падіння на Землю кількох комет, вони ж з льоду.
Проблема була не в тому, щоб звести «небесну» (себто, космічну) воду на землю. Проблема була в тому, щоб потім висушити Землю! Себто, відвести воду назад — за «твердь небесну». Оце була технічна задачка!..
До Потопу води на Землі дійсно було значно менше. Але після Потопу вона нікуди не поділася. А осушення відбулося через зміну нахилу земної осі і зміну клімату. До Потопу не було полярних льодових шапок. А ще утворився Тихий океан на місці падіння комет.
10:12
+2
Ось яка думка в мене появилася. Вода (аш-два-о) є основою життя в органічній формі. Такі мега-запаси води на межі сонячної системи, своєрідна комора, свідчать про те, що творення НОВОГО життя кимось із Божих Синів на підходящих планетах ТРИВАТИМЕ.
Маєш рацію! Прогнози різняться в деталях, проте очевидні етапи майбутньої еволюції Сонця — це збільшення його розмірів: наша зірка колись стане «червоним гігантом». При цьому або орбіти «внутрішніх планет» (Меркурій, Венера, Земля, Марс) зміняться — або ж вони будуть поглинені Сонцем чи згорять і випаруються під впливом «сонячного вітру»:



В будь-якому разі, людству доведеться відступати спочатку на Марс, а згодом і в тили Сонячної системи: на супутники зовнішніх планет-гігантів, де при збільшенні сонячної радіації розтануть льоди + за рахунок розщеплення водяних молекул під впливом космічної радіації в атмосфері накопичиться достатня кількість кисню. Цей процес займе мільярди років — але він невідворотний.
13:54
+2
Щодо еволюції Сонця, то є й інші гіпотези. Казанцев порахував, що втрати маси його за рахунок випромінювання мають бути колосальними і швидкими і вимірюватися не мільярдами, а мільйонами років. Казанцев, здається, пояснює це тим, що Сонце випромінює енергію не лише завдяки ядерним перетворенням, а й завдяки взаємодії з ЧАСОМ.
Для нас що мільярди років, що мільйони — якось байдуже.

Все одно переселятися з Землі кудись та й потрібно! Або ж людина має замість тілесної форми набути інформаційної чи енергетичної, щоб жити на Землі, розжареній надмірно інтенсивним промінням…
14:18
+2
Минуло трохи більше доби після нашої публікації про ГАРМОНІЮ, як на Народному Оглядачі І. Каганець теж помістив статтю про ГАРМОНІЮ. І сталося це 24 січня 2017 р. близько 23-ї години. Стаття ємнісна і корисна. Отже «Сполучені посудини» між сайтами СВІТОЧ і НО діють. Різниця: в нас йде жваве обговорення і вже є більше 30 коментарів, а там всього 2. Може бути й більше.
Хто б сумнівався
Більш того, в нас на Світочі статті вибудовуються системно.
08:38
+2
Щодо поясу астероїдів між орбітами Марса і Юпітера на місці гіпотетичного Фаетона і «небесної тверді» в його ролі. Ти ж, Дзвінко, розповіла нам за Цереру — малу планету з того поясу і за те, що на ній міститься прісної води більше аніж на землі. Я прочитав твоє посилання про Цереру і вияснив, що її діаметр менше 1000 км ( у Землі десь 13000 км). Далі: маса Церери займає 1/4 від маси того фаетонного пояса. Разом це мізерія в порівнянні з масою Землі. Тому цей пояс не може бути «небесною твердю» для зберігання води за нею. Творець творив Всесвіт і розповів про створення НЕБЕСНОЇ ТВЕРДІ (НБ), яка слугувала для розділення води під нею і над нею та ще для дечого. А от пояс Койпера і хмари Оорта можуть бути НБ.
08:52
+2
А справді, куди це поділася післяпотопна вода? Пояснення, що вона накопичилася в полярних шапках не працює. Я колись розбирав прогноз Глоби, здається, на 2013 р. Він лякав нас тим, що полярні льоди розтануть і буде жахливий новий потоп. В окремій статті я провів розрахунки, що при таненні всього того льоду вода океанів підніметься всього на мізерні 18 см. А при біблейському потопі ВОДА ПОКРИЛА ГОРИ. Це додатковий шар води, який вимірювався кілометрами! Ця потопна вода навряд щоб помістилася у фаетонному поясі. Просто Творець як взяв воду для потопу з-за НТ, так і повернув її назад після потопу за НТ.
І я про те саме! Отже, є якась техніка перекачування води принаймні на орбіту Землі (це для початку), недоступна поки що людству…
19:10
+2
Ця стаття має жваве обговорення: за 3 доби з 23 по 26 січня 2017 р. вже є 42 коменти, які написали 5 авторів. Гармонізація — це процес досягнення гармонії. А гармонія — це найвищий стан структурування і взаємодії елементів цілого, яке утворене з чогось менше структурованого, наприклад, з хаосу. Ось в людині, в її тілі, щось близьке до гармонії досягається в юнацтві, коли легені дихають на повні груди, серце помічається лише по тому, як воно стукотить, в голові вихор думок, шлунок перетравлює все споживане майже без відходів, ноги несуть туди, куди зірко заглядаються очі — аж за горизонт, і здається, що ось варто ще сильніше підстрибнути — і полетиш. Всі органи взаємодіють і підсилюють роботу одне одного і тіло РОСТЕ. Людина готується до виконання свого призначення на Землі: до навчання і вдосконалення, до підвищення рівня своєї свідомості аж до можливого ПОПОВНЕННЯ СОБОЮ БОЖЕСТВЕННОЇ ІЄРАРХІЇ. Коли є таке розуміння й усвідомлений та активний рух у визначеному напрямку, тоді і хвороби, і всілякі капості відступають.
Ця стаття має жваве обговорення: за 3 доби з 23 по 26 січня 2017 р. вже є 42 коменти, які написали 5 авторів.

Не в останню чергу таке бурхливе обговорення відбувається тому, що ти після відповідного обґрунтування перетягнув сюди коментарі з-під однієї моєї теми… Але хай буде. Якщо хочеш, щоб все обговорювалося саме в твоїй темі, а не в моїй — нехай буде так. Головне, щоб ми до чогось-таки дійшли внаслідок обговорення…

Ось в людині, в її тілі, щось близьке до гармонії досягається в юнацтві

Та ну?! Коли ти молодий і зелений, ні тебе самого, ані твої ідеї та слова ще не сприймають всерйоз. Я мав що сказати людям — але всім то було байдуже… Доводилося значною мірою робити те, чого від тебе очікували, а не чого я хотів насправді.
А ще особисто мені дуже бракувало другої половинки — дівчини коханої, розумної та кмітливої, з сильним характером, яка могла би постояти за себе в разі чого. І звісно ж, моєї музи… Тієї, яка б народила мені колись двох діточок: хлопчика і дівчинку.
Тому юність для мене — час майже огидний. Не хотів би туди повертатися нізащо. Юність минула, як юнацька хвороба. Все було тоді яскравим, згоден. Але набутий взамін тієї яскравості досвід не віддам нікому й нізащо.
21:04
+2
Погодься, Тимуре, що в дитинстві і юності найбільше жвавості і радості, а ще хвилювання тіла і духу!
Для мене не найбільше.
Коли ти перебуваєш в дитячому, підлітковому та юнацькому віці, ти не маєш всіх прав, не можеш жити, як тобі хочеться, тобі не дають взяти відповідальність за своє життя на себе.
Хоч як любить тебе батько, але навіть він може тобі сказати: «Ти в нашій сім'ї утриманець, тому стули пельку». І ти мусиш стулити пельку.
Хоч як любить тебе мама, але навіть вона може тобі сказати: «Облиш свою писанину, синку. Я кинула колись писати свої вірші заради тебе, тепер ти мусиш кинути писати свою фантастику заради твоєї сім'ї». Й я мусив ховатися від мами зі своїми літературними вправами.
Вони могли забрати мої речі, мої іграшки, мої книжки й відвезти моїм двоюрідним братам — бо батько в своїй сім'ї був найстаршою дитиною й мусив допомагати сестрам. Хоча сестри перебували в кращому матеріальному становищі. Я все одно мусив все це мовчки ковтати.
Щоб забезпечити нашу родину, а також родини батькових сестер хорошими харчами, мама скрізь заводила «блат, превищий від Раднаркому». В окремих випадках її поведінка виглядала огидно. Тому мені було огидно їсти принесені нею дефіцити. Але я мусив їсти — бо мама ж он як старалася!..
Міг би ще довго перераховувати речі, які псували мені дитячі й юнацькі роки — та навіщо?! Відчуваю, що ти не розумієш мене. Для тебе все не так. Але для мене можливість самому відповідати за своє життя й жити так, як хочеться мені, а не батькам, є значно ціннішою за жвавість. Хоч я й переважно лежу на своєму євродивані, та зараз я значно щасливіший, ніж тоді.
Щодо радості, то подарувати українцям написані мною художні твори, прикластися до першого в своєму роді літературного журналу «УФО» — от в чому для мене радість!
Щодо хвилювань тіла, то в юності я не мав, кого обійняти й поцілувати — а тепер у мене для цього вже понад три десятки роки є моя кохана Олена. А відколи ми маму на Троєщину випроводили, то я ще й маю можливість, наприклад, зранку принести Олені в ліжко власноруч зварену запашну каву — знаєш, яке це задоволення?! О-о-о!..
А щодо хвилювань духу… Та від самих лише наших теревенів на Світочі я ловлю більше кайфу, ніж від будь-яких занять юності. Бо в той час мені не давали займатися, чим я насправді хочу…

P.S. А втім, друже, не звертай уваги! Я ж Козеріг, а Козероги народжуються «маленькими старичками», які з віком навпаки молодіють. Гадаю, Дзвінка Сопілкарка лише підтвердить це.
00:15
+2
Та що казати, Тимуре, діти є найбільш пригноблений народ. І тим фактам реального гноблення є тисячі підтверджень. Колись за провину, а може й для профілактики, моя рідна баба прив«язувала мене НИТКОЮ до ніжки стола. Було мені тоді років 5-6. І я боявся ту нитку порвати. Зате я вже років у 12-13 під вечір наривав марель в кишені, стромляв квітку до кашкета і йшов до клубу. Там під радіолу були танці. Спостерігати за ними, їсти марелі, а потім таки наважитися й самому запросити до танцю якусь дівку — це було щастя. Та неземна мелодія танго й досі лунає мені…
Отож хоч як добре було в дитинстві та в юності, повернутися туди я б не хотів. Ніколи й нізащо! Воно було — і слава Богу! Воно проминуло — ще більша слава Богу!!!
15:01
+2
Заглянув на НО і подивився на те, як ведеться обговорення статті про ГАРМОНІЮ і Гермеса Трісмегіста. Сьогодні — 28.1.17 р., за 5 днів наша стаття має 108 відвідувань і 48 коментарів, написаних 5 коментаторами. Схожа стаття на НО ЗА 4 дні має 338 відвідувань і 13 коментарів, які написали 9 коментаторів. Наш СВІТОЧ працює лише більше року, а НО більше 10 років. Як на мене розвиток нашого сайту має гарну динаміку. Як вам таке, друзі?
Поживемо — побачимо, як воно

Випадкові Дописи