Кого нам демонструють

Кого нам демонструють

В одному з нещодавніх коментарів Анатолій Висота написав: «Нема сумніву, що є обивателі і творчі люди. Мабуть же є і БРАХМАНИ. Чому їх не показують? Це справжня ж Боголюдина!»

Перш ніж відповісти на це запитання, змушений констатувати, що за ним, по суті, ховаються три різні запитання, що впливають на підсумкове:

  • Хто саме ухвалює рішення про показ?
  • З якою метою показувати?
  • Чи хочуть самі брахмани, щоб їх показували людям?

Отже, послідовно...

Хто саме ухвалює рішення про показ


Очевидно, власники засобів масової інформації — медіамагнати. І ще відносно (!) добре, якщо йдеться про цивілізований світ: там мас-медіа дає прибуток, за рахунок якого медіамагнат збагачується. Отже, матеріали того чи іншого засобу масової інформації мають бути цікаві масовому споживачеві — без цього медіамагнат залишиться без прибутку і збанкрутує...

В нашому (нецивілізованому) суспільстві ситуація значно гірша: медіамагнат не розглядає ЗМІ як джерело прибутку! Він купує ЗМІ з усіма тельбухами і робить його «кишеньковим», а тому напряму диктує через нього свою волю споживачам інформації.

З якою метою нам щось демонструють

В цивілізованому світі — з метою збагачення медіамагната. В нецивілізованому світі — з метою нав'язування волі медіамагната споживачам інформації. З метою маніпулювання «піплом»...

Чого бажають самі брахмани (в плані демонстрації)

Самі брахмани бажають спокою. Згадайте єврейську притчу про одного з цадиків — ребе Хаїма з Цанза. Коли він став цадиком, то нарешті подумав: «Можливо, спроможуся врятувати самого себе?» — отож де там інші люди, де весь світ!.. Справжній брахман, вібрація тіла якого перевалює за 700 одиниць, починає думати не про те, як би продемонструвати світові себе, білого і пухнастого — він діє в напрямі підвищення власної внутрішньої енергетики від +700 до +1000… От що цікавить просвітленого брахмана!

Тож я не дивуюсь, що Марія більше не заходить на Світоч… Або що той-таки Анатолій Коноваленко хоч іноді заходить, але нічого не дописує… Бо зазвичай просвітлені люди концентруються на собі, на самовдосконаленні! А спілкування з нижчими за енергетикою людьми — це ж марнотратство в плані самореалізації! Більш того, тут всього лише крок до марнославства: бо є й такі «вчителі» та «гуру» в лапках (саме в лапках!!!), які роблять бізнес на отакій демонстрації себе і власних можливостей — але із самовдосконаленням це не пов'язано.

Більш того, частина людей це чудово розуміє. Й вельми підозріло ставиться до гуру, який збирає натовпи. Якщо уважно почитати Новий Заповіт, стане очевидним: дехто з фарисеїв (не всі, але дехто!) ставилися до Христа з великою пересторогою саме тому, що Він як мінімум водив за собою постійно 12 апостолів, а як максимум збирав 5000 слухачів Своїх проповідей. Оскільки все населення тогочасного Єрусалиму оцінюється приблизно в 20'000-25'000 осіб, можете прикинути масштаби Його впливу на людей… Проте сама поведінка Христа (зібрати довкола себе «шлейф» учнів) викликала у фарисеїв підозру в гріху марнославства, в бажанні продемонструвати Себе натовпу.

Отже, чому широкій аудиторії не показують брахманів — хоча вони є...

От саме тому, що це, з одного боку, не сприятиме збагачуванню мадіамагнатів, а з іншого — оскільки самі брахмани зацікавлені у самовдосконаленні більше, ніж в демонстрації себе широкій медіа-аудиторії!

Але що ж нам тоді показують?! Якщо йдеться про «нас» — себто, про Україну, то нам всіма можливими способами демонструють, як про нас, сірих та вбогих, піклуються «отці нації» — президент, прем'єр-міністр і глава РНБО. А також політики рангом нижче. Ну, й не забувають висміювати їхніх конкурентів — таких самих політиків, але «поганих». Насамкінець, нас лякають тим, що «Путін прийде — всім кепсько буде».

В Росії процеси дзеркальні: там медіа-аудиторії нав'язується думка, що «Росія = Путін», прославляється «некоронований цар Володимир», віддається належне його «боярам», шельмуються їхні опоненти — «ліберасти» та «гейропейці». Ну, і йде повномасштабне залякування «укрожидобендерами», «кастрюлеголовими майдаунами», ґвалтівниками бабусь-епілептичок, розпинателями «хлопчиків в трусиках» і пожирателями снігурів.

Таким чином, в нецивілізованому світі мета мас-медіа — прикувати увагу до наявного політичного класу (криміналізованого чи кримінального олігархату), якому віддавати всю увагу і душевні сили. А з ними і гроші...

А що ж в цивілізованому світі?!

Там вибудуване т.зв. споживацьке суспільство, яке підносить медіа-аудиторії… Ідеального Споживача.

Якщо йдеться про чоловіка — то це альфа-самець, неодмінно успішний і трохи брутальний, помірно (а може й надмірно) агресивний мачо, у якого вдосталь грошей і часу на те, щоб жити у власне задоволення.

Ну і кохатися з найкращими жінками, само собою...

Якщо йдеться про жінку, то це знов-таки альфа-самиця.

Та, на кого звертає свій погляд найкрутіший альфа-самець.

Та, кому заздрять. Та, яка має змогу забезпечити своїх майбутніх дітей усім найкращим від генів (бо завагітніє вона неодмінно від «зірки», від альфа-чоловіка) до повного переліку життєвих ресурсів.

Її ще й тренуватимуть спеціально на предмет того, як упіймати найкращого альфа-самця! Й робитимуть це неодмінно «великі гуру», еге ж...


А тепер скажіть чесно: де в усій цій системі хоч в частині цивілізованого світу, хоч нецивілізованого проглядається бодай найменше бажання продемонструвати медіа-аудиторії брахманів?!

Чи стануть брахмани навчати людей любити «отців нації»?!

Або ненавидіти політичних опонентів «отців нації»?!

А чи є брахмани-чоловіки брутальними альфа-самцями, а жінки — сексуальними альфа-самицями?!

Чи навчатимуть брахмани своїх послідовників бути хорошими споживачами?!

Відповіді на всі поставлені запитання є негативними. От саме тому сучасних брахманів і не показують сучасній медіа-аудиторії. Тим паче, і самі сучасні брахмани не надто переймаються демонстрацією себе широкому загалу. Недарма ж я відзначив в свіжому матеріалі «Наш вибір», що сфери вибору гуру (тільки гуру справжнього, без лапок, а не удаваного) й обивателя не перетинаються загалом...

+1
610
RSS
20:03
+1
Ось тобі відповідь на запитання, друже!
Справжній брахман, вібрація тіла якого перевалює за 700 одиниць, починає думати не про те, як би продемонструвати світові себе, білого і пухнастого — він діє в напрямі підвищення власної внутрішньої енергетики від +700 до +1000… От що цікавить просвітленого брахмана!

Самовдосконалення за ради самого самовдосконалення, як і мистецтво за ради мистецтва, не має сенсу.
Обов'язком брахмана і сенсом його життя є навчання обивателів, очищення їхньої свідомості, демонстрація правильного способу життя. Тільки таким служінням брахман може підвищити власні вібрації.
Те що їх не показують по зомбоящику, зрозуміло. Але вони завжди демострують себе тим, хто готовий вчитися і брати приклад. Зрештою, їх лише 9 чи 12 на всю планету.
Але вони завжди демострують себе тим, хто готовий вчитися і брати приклад. Зрештою, їх лише 9 чи 12 на всю планету.

Згоден, але тих людей, хто хоче побачити цих просвітлених на власні очі, вкрай мало! В ч.4 матеріалу про енергорівні тіла вказано, що рівня +500 і вище досягають о,4% населення Землі — якщо зараз на планеті 7,3 млрд, то йдеться десь про 29,2 млн. Мабуть, до рівня +700 наближається десь 0,4% від цієї кількості — себто, десь 116'800 людей. Для загальної кількості в 7,3 млрд це таки мізер…

Можна і по-іншому порахувати. У Христа було 12 апостолів. Якщо зараз на Землі десь 9-12 просвітлених рівня +1000, то в сумі у них має бути десь 108-144 послідовника, які безпосередньо готові перетнути межу +700.
Середньогеометричне число: 3836
(Я завжди беру середньогеометричне, коли оцінки робляться кардинально різними методами й кардинально відрізняються.)
Остаточно: на всій Землі зараз є близько 4000, які мають потребу в тому, щоб під керівництвом 9-12 гранично просвітлених рухатися далі! Все це можна влаштувати і без мас-медіа, згоден.
Обов'язком брахмана і сенсом його життя є навчання обивателів, очищення їхньої свідомості, демонстрація правильного способу життя.

Згоден, це пояснює, чому можна просиджувати на Світочі, наповнювати сайт цікавими матеріалами, спілкуватися з усіма охочими… замість того, аби закритися від світу й медитувати на розквітлу гілку сакури, сподіваючись підвищити свій рівень вібрацій від +450...+500 хоч би до +540…

Але чому тоді, наприклад, Марія цього не робить?!

Отже, мабуть що, в обов'язки брахмана це не входить…
А ви впевнені, що Марія — брахман? Вона образилася, а при вібраціях 700+ обрАз не існує. Там все — єдино. Хіба можна образитися на самого себе?
Я не впевнений. Просто я знаю, що на самій лише прані не протягну — це не моє меню!

От що моє — то це домашній сир і кава! Сиром я можу харчуватися тричі на день хоч кожен день, каву можу пити в будь-якій кількості. Мені це не набридає. Як і червное солодке вино, й лікери.

Марія ж живиться праною — сама писала. Отже, у неї енергетика явно вища від моїх +500…
Що ж до образи…
Не знаю, як там у неї — може, то просто був привід, аби здихатися нашого товариства. Тож не певен, що вона образилася.
За себе ж можу сказати, що я вже не пригадаю випадку, коли ображався. Бо образитися — це означає втратити рівновагу. А тоді ти стаєш вразливим!
Інша річ, що я можу запросто «порвати, як Бобік грілку» будь-кого через образу, завдану моїй сім'ї чи друзям. Але при цьому мені самому треба все одно лишатися в стані рівноваги — отже, все одно не можна ображатися… бо інакше… див. вище.

Але з моїми +450...+500, кількаразово наміряними по всім правилам, я на брахмана явно не тягну. Мені ще є куди рости…
Отже, щось десь не стикується. Звідси висновок: Марія може бути брахманом — просто ми невірно витлумачили її поведінку.
Харчуватися праною і висіти в повітрі в позі лотоса не означає, що людина досягла Просвітлення. Це лише проміжний етап, при чому один з перших. Гарячково переконувати інших у власній правоті — ознака неофіта, який тільки починає розкривати для себе велику Істину і хоче поділитися нею з усіма навколо.
У мене було щось схоже, коли я почала серйозно вивчати астрологію. Я страшенно ображалася на всіх, хто не поділяв мої погляди.
Пам'ятаєте анекдот:
В 5 років дитина вірить, що мама знає ВСЕ.
В 10 років — припускає, що мама знає НЕ ВСЕ.
В 15 років — вважає, що мама взагалі НІЧОГО не знає.
А в 25 років — каже: «Чому я не слухався МАМИ».
То останні коментарі Марії мені нагадали поведінку п'ятирічної дитини.
У мене є своя думка щодо слів та поведінки Марії… Просто я не вважаю етичним обговорювати такі речі заочно без крайньої необхідності. Є в юдаїзмі такий принцип «лашон га-ра»: «плітка — якщо правда, наклеп — якщо брехня» (давньоєвр.). Він застерігає від того, щоб без крайньої потреби (наприклад, загроза життю, втрата бізнесу, репутації тощо) обговорювати людей та їхні вчинки за відсутності тих, кого обговорюють. Своїм виходом зі Світоча добродійка Марія не створила загрози чиємусь життю, не зашкодила бізнесу, репутації, існуванню нашої спільноти тощо. Тому мою думку про неї я притримаю при собі…
11:16
+1
Тут мабуть все простіше.
Як показала практика, хто приходить на наш сайт для цікавого спілкування та обміну досвідом, той прекрасно тут почувається… Власне для цього і призначений Світоч.
Але хто приходить для того щоб «просвітлювати інших» швидко втрачає інтерес, а одного «учителя» з «унікальною філософською системою, яка врятує світ», згадайте, прийшлось видаляти з сайту в день його реєстрації
23:30
+2
Давайте розберемося. Бог-Творець — це особистість (соборна!), яка має МЕГАможливості до творення. Брахман- це Син Брахми, тобто Син Божий. Брахмани мають теж мегаможливості до творення, згадаймо Ісуса з його дивами. В Кані Галілейській сам був. Й нині там є запале в землю й огороджене місце, де був будинок з ВЕСІЛЬНИМ ДИВОМ. (Маю світлину від Імада). ЗМІ ПОЛЮЮТЬ ЗА СЕНСАЦІЯМИ. Це є основою прибутків телемагнатів. Погодьтеся, що показ Брахмана, який літає або ходить по воді було б суперсенсацією. Або який викликає дощі в посуху. Схоже, що причина непоказу Брахманів в іншому: це ПІДІРВАЛО б нині пануючий матеріалістичний світогляд. Тому суперприбутки набік, коли є потреба в збереженні чинної влади. Хіба не так?
Матеріалістичний світогляд підриває себе сам, особливо серед науковців.
Я десь читала, що Великі Просвітлені відкривають себе Світу в моменти найбільшого занепаду духовних цінностей. Тобто старі звичаї й правила, які раніше допомагали вести духовне життя перестають виконувати свою функцію, бо люди ростуть і розвиваються, ускладнюється їхнє життя. Люди помічають, що в нових обставинах старі правила не допомагають, і перестають їх виконувати, взагалі нехтуючи духовною сферою. І тоді приходить новий Вчитель, який дає нове Вчення з новими правилами, відповідними сучасним вимогам. Так приходили Рама, Крішна, Будда, Мойсей, Ісус, Магомед і ще багато менших вчителів.
Ми живемо в епоху чергового занепаду моралі й духовності. Люди від цього втомилися і чекають на нове Вчення. Може нам пощастить і ми побачимо прихід нового Вчителя?
Я десь читала, що Великі Просвітлені відкривають себе Світу в моменти найбільшого занепаду духовних цінностей. Тобто старі звичаї й правила, які раніше допомагали вести духовне життя перестають виконувати свою функцію, бо люди ростуть і розвиваються, ускладнюється їхнє життя. Люди помічають, що в нових обставинах старі правила не допомагають, і перестають їх виконувати, взагалі нехтуючи духовною сферою. І тоді приходить новий Вчитель, який дає нове Вчення з новими правилами, відповідними сучасним вимогам. Так приходили Рама, Крішна, Будда, Мойсей, Ісус, Магомед і ще багато менших вчителів.

Я це неодноразово чув. І ця теза мене завжди дивує через оцей євангельський епізод:

Він же промовив йому: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією своєю думкою.
Це найбільша й найперша заповідь.
А друга однакова з нею: Люби свого ближнього, як самого себе.

(Матв. 22:37-39)

Тепер запитання на засипку: а що, в добу Ісуса Христа єврейський Закон, Закон Мойсея перестав працювати?! Ні… Бо Христос цитує конкретну заповідь із Закону Мойсея, яку проголошує однією з двох найбільших. Кажуть, нібито Христос дав «нову заповідь» Своїм учням — і це є суттю Його вчення:

Оце Моя заповідь, щоб любили один одного ви, як Я вас полюбив!

(Ів. 15:12)

Але нічого нового в цій заповіді немає, бо вона практично один до одного повторює другу найбільшу заповідь Закону Мойсея!!! І справді, Сам Христос підтверджує, що Закон Мойсея з приходом Христа не втратив силу:

Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати.

(Матв. 5:17)

Отож мене завжди дивують заяви, що буцімто Христос приніс Своє вчення тому, що єврейський Закон втратив силу 2000 років тому, а сьогодні вже і християнство не працює — тому треба очікувати нового Вчителя… Облиште! Все працювало тоді, працює й зараз. А щодо нового Вчителя… Його прихід можливий, але не тому, що старі правила буцімто перестають працювати. Просто людям набридає виконувати старі правила, вони і лінуються, і прагнуть чогось новенького. Ото й усе пояснення!
Кожне нове покоління говорить трохи іншою мовою і 2+2=4 та табличку множення відкриває для себе заново. І в школі вчителі мусять по-іншому пояснювати першачкам додавання і табличку множення.
А що вже казати про Закон написаний кілька тисяч років тому. Для нових поколінь це суцільна «абра-кадабра». Тому час від часу має приходити Вчитель і пояснювати «додавання» новими словами.
Все так, тільки трішечки не так ©
Ось тобі визначення сенсації:

1. сильне, приголомшливе враження, викликане чимсь (подією, повідомленням тощо)
2. саме явище, що спричиняє подібне враження, або повідомлення про нього

Тепер щодо твого прикладу:

ЗМІ ПОЛЮЮТЬ ЗА СЕНСАЦІЯМИ. Це є основою прибутків телемагнатів. Погодьтеся, що показ Брахмана, який літає або ходить по воді було б суперсенсацією. Або який викликає дощі в посуху.

Погоджуюсь лише частково. Бо те, що сьогодні є сенсацією, завтра перейде в розряд тривіальних речей, післязавтра набридне, а післяпіслязавтра забудеться.
Сьогодні по ТБ покажуть брахмана, який ходить по воді — овва, сенсація!
Завтра по ТБ покажуть брахмана, який ходить по воді — ну то й що?! Вчора ходив, сьогодні ходиш — невже завтра теж ходитимеш?!
Післязавтра по ТБ покажуть брахмана, який ходить по воді — та ну його до біса! Он там є брахман, який дощ викликає під час посухи!
Післяпіслязавтра по ТБ покажуть брахмана, який ходить по воді — тоді з ТБ виженуть того, хто поставив на канал цей сюжет. Бо глядачам вже не цікаво дивитися навіть на брахмана, який викликає дощ в посуху, а їм тицяють якогось брахмана, який по воді ходить… Ондо подейкують, що десь є брахман, якого бензином обіллють і підпалять — а він не згорає!!! От про цього би сюжет зліпити…

Вловив ідею?! Брахмани для пересічного обивателя — це щось на кшталт казкових персонажів. Або штукарів із цирку. Й якщо ЗМІ почнуть ганятися за їхніми «фокусами», то щодня «градус» їхніх діянь треба буде підвищувати. Бо людська психіка доволі швидко адаптується до рівня подразнювачів.

Ну, згадай радянське ТБ 80-х років… Овва, ось є Анатолій Кашпіровський, який по телевізору лікує!.. Але завтра Кашпіровський вже мусить виліковувати цілі стадіони!.. А післязавтра — робити дистанційний наркоз за допомогою гіпнозу!.. А за кілька місяців з'являється Алан Чумак, який воду заряджає через телевізор!.. А їх міняє Джуна Давіташвілі!.. А її змінюють натовпи кришнаїтів і проповідників-харизматів!.. А за кілька років спитай пересічного глядача, хто такий Кашпіровський?! «Та-а-а… шарлатан якийсь». Ось тобі результат.

Штука в тім, що обивателя цікавлять обивательські речі, про що я й написав. Можна досхочу показувати по ТБ брахманів, які творять дива — і що з того?! Ну, припустимо, що вони є духовними особами. Але ж обиватель не є духовною особою!!! І ніяка демонстрація чужої духовності його не зачіпає!!! Це для нього — «цирк на дроті», не більше!!!

Схоже, що причина непоказу Брахманів в іншому: це ПІДІРВАЛО б нині пануючий матеріалістичний світогляд.

Щоб відмовитися від матеріалізму, обивателю треба докласти зусиль і попрацювати над собою, над власним самовдосконаленням. ЗМІ не тому не пропагують духовність, що їхні власники бояться підірвати «панівний матеріалістичний світогляд» своєї медіа-аудиторії. Нічого вони не бояться — бо пересічним людям подобається жити в лайні матеріалізму. Бо краще перевірене старе, ніж щось нове. Бо старе — воно знайоме і комфортне, а який буде нове?! Хтозна, хтозна…

Згадай вихід давніх євреїв з Єгипту — це сталося десь за 3300 років до Р.Х… Ось щойно вони вийшли з рабства, дивним чином відірвалися від переслідувачів, поспівали хвалебних гімнів Богові… А що сталося далі?!

І рушили вони з Єліму, і вся громада Ізраїлевих синів прибула до пустині Сін, що між Єлімом та між Сінаєм, п'ятнадцятого дня другого місяця по виході їх з єгипетського краю.
І стала ремствувати вся громада Ізраїлевих синів на Мойсея та на Аарона в пустині.
І говорили їм Ізраїлеві сини: Коли б ми були повмирали від Господньої руки в єгипетськім краї, як ми сиділи над горшком м'яса, як ми їли хліба досить! Бо ви вивели нас до цієї пустині, щоб поморити голодом увесь цей збір…

(Вих. 16:1-3)

Як же добре жилося в рабстві!!! Там було м'ясо, був хліб, був дах над головою!!! А перспектива стати вільним народом?! Та ну її — в рабстві краще…

Те саме з людським матеріалізмом. А повертаючись до брахманів і їхніх діянь… Саме тому, що люди не хочуть розлучатися зі своїм матеріалізмом, брахмани дуже швидко стали би темою т.зв. «жовтої» преси.

Власне кажучи, саме тому наш Світоч відвідують десь 50 людей на день… і це значення є доволі стабільним. Це не означає, що Світоч є поганим — просто не є надто великою кількість людей, які цікавляться нашою тематикою. А щоб Світоч читали, наприклад, 10'000 людей на добу, треба кардинально змінити його тематику. Але тоді це вже буде щось інше, а не Світоч…
Не віриш щодо тематики Світоча?! Тоді поглянь, скільки людей подивились відео з Порфирієм Івановим (16) і «крижаною людиною» (36). Наших відвідувачів це не зацікавило в масовому порядку!!! Люди холоду не бояться — ну то й що?! Це ж «цирк на дроті»…
07:03
+2
Друже, ти ж бачиш, як змінилося життя навколо. І як воно міняється кардинально і щодня. У 1980 р. Я захистив дисертацію в Ленінграді. І вона стосувалася розробки носіїв магнітного запису. Мені здавалося, що це на віки. В 90-ті роки були відеомагнітофони і були цілі відеотеки на магнітних стрічках. Це все швиденько витіснили лазерні диски, а потім флешки. Магнітний запис зберігся на банківських картках, в потужних компах (гард-диски), в посвідченнях особи+. Зараз повсюдно поширюється таке диво як смартфони. Тут є все, що є в інтернеті, який теж є дивом. Уяви, що нам показують, як людина літає. Ти правий, що обивателю частий показ цієї казки скоро надоїсть. Але є серйозна наука, яка зрозуміє і пояснить цей феномен. А згодом і поширить це серед людей. Уяви, що в п'ятницю 10 березня 2017 р. ми з тобою та Дзвінкою прилітаємо в УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ в Києві. І все це без авто, метро і милиць, і візка. Це вже є зміна СПОСОБУ ЖИТТЯ. А вона почнеться з фіксації польоту людини. То чого таке не робиться?
Ти правий, що обивателю частий показ цієї казки скоро надоїсть. Але є серйозна наука, яка зрозуміє і пояснить цей феномен. А згодом і поширить це серед людей.

І знов ти не уявляєш масштабу явища!
Візьми наш Світоч. У нас зареєстрована станом на сьогодні 31 особа. З них більш-менш активними авторами і коментаторами є 3 особи — близько 10%. Ще близько 3 осіб є малоактивними авторами і коментаторами — ще 10%. Ще максимум 2 особи іноді щось коментують, проте матеріалів не вивішують — 7%.
Отже, сяку-таку участь в житті Світоча беруть десь 25%, найбільш активну — 10%. А 75% — це ті, хто просто зареєструвався й ніяк себе не проявляє.
А загалом на Світоч за останній місяць заходив (з реєстрацією чи без неї) 1641 користувач. 1641/31~53. Отже, на 1 зареєстрованого (навіть неактивного!) користувача припадає ще 52 особи, які сюди просто зазирали, щось почитали та й пішли…
Отака «піраміда» на Світочі.
Аналогічною є «піраміда» від брахманів/гуру до обивателів є в реальному суспільстві. Пересічний обиватель на Світоч просто не потрапить — бо у нас нема нічого, цікавого пересічному обивателю! І коли ти пишеш: «Уяви, що в п'ятницю 10 березня 2017 р. ми з тобою та Дзвінкою прилітаємо в УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ в Києві. І все це без авто, метро і милиць, і візка. Це вже є зміна СПОСОБУ ЖИТТЯ», — то в цьому дописі йдеться про активних авторів Світоча. Якщо екстраполювати цю картинку на суспільство, то йтиметься про людей як мінімум з середнім рівнем енергетики. А таких мало. Бо окрім нас є ще хтось один (1!!!), який здатен навчити нас літати. Але окрім нас, є ще 1638 людей, які не те щоб не здатні — просто не хочуть навчитися літати або не вірять в таку можливість для себе. Хоча і прочитають ці наші теревені…
А є ще сотні тисяч, які навіть не прочитають!.. От саме для них і працюють мас-медіа. Бо їм треба повідомити, що співачка А. покинула співака Б. та збігла до продюсера В., бо у нього прутень на 5 см довший. На що співак Б. розкаже, що продюсер В. просто підкупив співачку А. грішми й можливостями, а продюсер В. заперечить, що все зовсім не так, бо співак Б. примушував співачку А. до анального сексу — тому вона і дременула від нього… От від цього обиватель кайфуватиме, бо для нього найбільшим задоволенням є копирсатися в брудній білизні «зірок». І мас-медіа з задоволенням забезпечать йому таку можливість.
А що Тимур Литовченко, Анатолій Висота і Дзвінка Сопілкарка до Українського дому долетять без крил, на принципах левітації?.. Ну то й що?! От якби Тимур Литовченко приїхав туди на «ламборджині», Анатолій Висота — на «лімузині»!.. та якби вони зіштовхнулися!.. якби начистили одне одному мармизи!.. а потім Дзвінка Сопілкарка переїхала би обох своїм возиком!.. От по це можна було б і репортаж почитати. Один раз…
11:19
+1
11:25
+3
Але є серйозна наука, яка зрозуміє і пояснить цей феномен. А згодом і поширить це серед людей.

І після цього припиняться всі війни на Землі і настане Рай? Навряд чи! Швидше навпаки. Не в феноменах щастя. Тому немає смислу «паритися» всякими «надможливостями» людини і т.п.

Розуміння «надможливостей» прийде саме, але тільки після того як в середньогостатистичної людини буде достатній рівень розвитку свідомості, для того щоб не використовувати їх в поганих цілях.
Розуміння «надможливостей» прийде саме, але тільки після того як в середньогостатистичної людини буде достатній рівень розвитку свідомості, для того щоб не використовувати їх в поганих цілях.

Саме так!
Бо якщо весь мій інтерес — це «вставити сусідці по самі помідори», то найбільше я перейматимусь (1) плітками про те, хто, з ким і яким чином «вставив», (2) збереженням власної потенції, (3) розмірами власного «хазяйства», (4) доступністю сусідки, (5) збереженням таємниці власних «походів наліво» і (6) пильнуванням власної дружини на предмет того, як би хто не «вставив» їй. Ось моє коло інтересів!!! А левітація й ходіння по воді?.. От якби брахмани вміли вирішувати зазначені дрібні інтрижки обивателя (1)...(6) — от тоді обиватель дуже цікавився би брахманами!!!


UPD. До речі, саме тому Ден Браун і прославився з «Кодом Да Вінчі», бо він розвернув «брахмана» Ісуса Христа зовсім іншим боком до обивателя, показавши гіпотетичний бік «сімейного життя» Христа з Марією Магдалиною!
14:38
+2
Твій аналіз, друже, відповідає істині частково. Чинна влада найбільше оберігає діючий світогляд, зачищаючи простір від усього, що його може порушити. А що саме: незалежне мислення людей; позитивні новини: демонстрації феноменів+.
Коли Індра заснув і став хряком, завів собі улюблену свиноматку і купу поросяток — у нього «над головою» не було ніякого «уряду», який спеціально присипав «незалежне мислення, позитивні новини й демонстрації феноменів+» з боку Індри. Просто йому самому дуже подобалося свинське життя — без всякого «впливу уряду»!!! Отже, першопричина все ж таки в людській природі!
13:37
+2
О — знов мішігени щось написали
Шолом-мішіген-шолом — сам такий
Пишіть самі, що хочете, пишіть краще — Вам ніхто не забороняє
21:49
+2
Вікторе, а чого отак відразу зневажливо: «мішігене шалом». А де ж доброзичливість?
З такими, як я, доброзичливість у спілкуванні з боку таких, як добродій Віктор, не є обов'язковою. Але мене це не обходить, такими дешевими трюками мене з рівноваги не вивести.

І загалом, це не вони… Це такий собі темний еґреґор, до якого вони прив'язані, через них волає.
15:00
+2
664 хвилини аудіо з філософії Ошо. Хто це вже все переслухав? Може напишете реферат? Я б за таке подякував…
Ото нехай пан Юрченко і пише, якщо розмістив!

Випадкові Дописи