УВАГА! Сайт буде працювати до 11.04.2021. Якщо тут є якісь важливі для вас публікації, будь ласка, збережіть їх собі, або перенесіть на інший сайт до вище вказаної дати.

Запитання щодо користування сайтом

Технічна підтримка користувачів.

Запитання щодо користування сайтом

Тут у коментарях Ви можете задавати запитання щодо користування сайтом.

1 запитання = 1 коментар.

+1
2364
RSS
Коментар видалено
Доброславе! А складно зробити тут якийсь знак, щоб сайт можна було розпізнати серед вкладок?
13:24
Пізніше зроблю.
08:32
Іконку сайту додав. Проте вона може не зразу відображатися у всіх. Тому що є кеш браузерів і кеш на стороні провайдера.
Я ще вчора помітив, дякую! Можливо тільки стрілку наверх повернути… Ми ж усі неначе обрали напрямок розвитку туди?
09:25
То мабуть тільки в мене вона вчора ніяк не хотіла відображатися і я ламав голову шукаючи причину :)
Щодо напряму стрілки, то в такому положенні як зараз вона привертає увагу до вкладки сайту, щоб люди по-частіше згадували про нього :)
10:54
+1
11:04
+1
Цікавий варіант. Потім спробую поставити як іконку.
13:46
+1
Іконку поміняв. Через деякий час буде у всіх відображатись нова.
Що скажете? Мені подобається!
Круто! Залишаємо поки що?
22:49
Я ще раз змінив іконку. Зробив, щоб трикутники були більш рівносторонні, як в оригіналі.

Теперішню можна побачити за адресою svitoch.in.ua/favicon.ico а ту що була раніше svitoch.in.ua/favicon2.ico

Ця що тепер, з меншими трикутниками по-сторонах, мені здається кращою.
І мені ця більше подобається!
Доброславе, а чому при поширенні статті з нашого сайту на ФБ замість картинки зі статті стоїть «тут буде мій аватар»? Це можна якось виправити?
23:08
А так постійно? Чи тільки 1 раз получилось? І поширювали просто вставляючи посилання в самому Фейсбуці, чи через кнопку Фейсбука, яка внизу під публікацією?
Здається постійно. Я тільки два рази поширювала, обидва рази через кнопку.
15:13
+1
Виправлено! Тепер можете спокійно поширювати посилання через Facebook, Вконтакте чи інші мережі. Завжди буде підхоплювати першу картинку в публікації. Тобто ту картинку, яка вставляється в окремому полі під час створення публікації. Це стосується всіх типів матеріалу.

А для публікацій, які не мають взагалі зображень, буде додаватись окреме зображення з логотипом сайту. Це стосується і Цитат.
Я тут майже нічого не вмію. Як написати Тимуру листа?
16:33
Перейти на сторінку його профілю svitoch.in.ua/users/15 і праворуч в меню користувача вибрати «Написати повідомлення»
Маю запитання…
У мене в матеріалах, навіть безпосередньо набраних на Світочі (!!!), почав вилізати незрозумілий тег:
<p "="">
Його дуже важко позбутися! Коли його викидаю — може зникнути частина матеріалу, яку потім важко відновити. Тому вчора я (перепрошую) мудохався десь 1,5 годин, доки викорінив тег в матеріалі «Як навчити мозок вчитися».
Що це за глюк?!
22:22
+1
Буду розбиратися…
22:00
+1
Дана проблема проявляється тільки в браузері Firefox. Я повідомив розробників, але не факт, що вона швидко вирішиться. Можливо взагалі скоро перейдемо на якийсь інший редактор. А поки що для створення публікацій прошу користуватися браузером Chrome або ж можна спробувати спочатку набирати (копіювати) текст на html-cleaner.com/ і вже звідти копіювати на Світоч.
ок!
21:59
+1
Проблема вирішена! Якщо побачите ще якісь труднощі при користуванні редактором, будь-ласка зразу повідомляйте!
Красно дякую!
Позавчора, вчора й сьогодні я намагався публікувати як дописи, так і коментарі. Не знаю, в чім річ, але гіперпосилання вставляти тепер — це тааака морока!.. Одну публікацію я так і не здійснив — відклав, бо нерви не витримали.

Те, що опублікував + коментарі проходили лише з 3-4 разу. Розбиті-перерозбиті на частини. Коротше, доки щось опублікується — «бігає коло» по 3-4 рази протягом 30 хвилин. Здебільшого безрезультатно. Чи пов'язано це з новою системою захисту?! Чи це якийсь інший глюк?!
На жаль, повторити комбінації тегів, що безнадійно зависали, аж ніяк не можу. Бо не публікується!!! Тільки заміна дужок і пробіли… Ну, Ви зрозумієте…
Але, за моїми спостереженнями, складнощі явно виникають з тегами чи їхніми комбінаціями:
[ youtube ]гіперпосилання[ / youtube ]
[ b ][ a href=«гіперпосилання» ]Заголовок посилання...[ / a ][ / b ]
[ img src = смайлик ]
Раніше цього не було…
17:03
Тестую:

Посилання www.youtube.com/watch?v=w9LYsqlBj_E
17:04
+1
Тепер все добре працює. А проблеми були вчора пів дня і позавчора. Тоді на кожній сторінці зверху висів банер з повідомлення, що ведуться технічні роботи і сайт доступний тільки для читання.

На всякий випадок ще почистіть кеш браузера!
ок!
01:28
+1
Перепрошую, дійсно коментарі інколи «виснуть» при збереженні. Поки що пропоную перед тим як натискати кнопку «Надіслати» копіювати коментар в буфер обміну, щоб в разі такого зависання не приходилось ще раз набирати текст.
Буду працювати над цією проблемою.
Сьогодні наваяв велику статтю спеціально для Світоча. Але при спробі опублікувати її двічі (!!!) вискакувало:
Ошибка 424: заблокировано правилами безопасности

Що воно означає?!
Як варіант, спробував опублікувати той самий матеріал під іншою назвою і без внутрішніх картинок. Результат той самий:
Ошибка 424: заблокировано правилами безопасности

Ага! Я зрозумів природу «помилки 424»: матеріал блокується, якщо є гіперпосилання на запитання в обговоренні статей!!! Там над кожним дописом в «охвісті» є позначка # — клікаєш на неї й отримуєш адресу гіперпосилання на конкретний допис у диспуті… От його-то і не сприймає Світоч!!!
Матеріал «Сочевична юшка» писався просто тут, на Світочі, вчора ввечері і вночі. Сьогодні його відкоментувала Дзвінка Сопілкарка. Я приписав пару своїх каментів… як раптом побачив, що частина абзаців чомусь «зліпилася» сама собою!!! Спробував поредагувати. Абзаци то загадковим чином «злипалися», то навпаки «розбігалися». Вирізання блоку абзаців, копіювання в Юлогнок (простий текст) і вирізання з Блокноту не допомогло: новий текст вставлявся… на початок, а не в потрібне місце. Десь години півтори «трахався» з матеріалом, аж доки приблизно привів абзаци згідно з моїми уявленнями. Що це таке?!
14:57
Абзаци то загадковим чином «злипалися», то навпаки «розбігалися».


Це проявлялось прямо при редагуванні тексту чи уже після натискання кнопки «Зберегти»?
Після натискання кнопки «Зберегти». На чернетці з абзацами все було гаразд.
22:37
+1
Щодо зависання при відкритті публікації «Випробування спокусою» пана Анатолія. Дійсно при її відкритті деколи браузер зависає наглухо, а інколи все добре відкривається через 30 секунд.

Можу точно сказати, що причина цих «висяків» не в великій кількості коментарів, а в великій кількості відеороликів з Youtube. Я їх нарахував аж 37.

Дальше є 2 варіанти, або повністю забираємо з редактора коментарів кнопку вставки відеороликів, або вставляємо їх «з розумом». Не більше 3-4 штук на сторінці.

Також не забувайте, що в нас є спеціальний розділ «Відеоролики». Саме туди потрібно їх додавати, а в коментарях давати посилання на них.
ОК
Я от що помітив. Коли розміщуєш матеріал і кидаєш теги до нього, вони впорядковуються за абеткою. А коли розміщуєш відео і кидаєш теги до нього — не впорядковуються, а публікуються в тому порядку, як накидав. Чому так?! Чи можна влаштувати таким чином, щоб теги впорядковувалися за абеткою у всіх видах публікацій?! Чи це вже занадто?..
04:35
+1
Поки що не знаю чому так. Уточніть чому це важливо щоб впорядковувало по абетці.
На Світочі передбачена можливість редагування матеріалів. Коли я щось вивішую на сайт, діє ефект «замилювання очей» — тим паче, функція попереднього перегляду матеріалів перед вивішуванням відсутня. Себто, перш ніж натиснути кнопку «Зберегти», я можу перечитати чернетку, але на бачу иатеріал у фінальному вигляді.
Тому я взяв за правило за деякий час повертатися до публікації після вивішування й 1-2 рази перечитувати на предмет редагування. Це передбачає, зокрема, додавання нових тегів. Зручніше працювати з тегами, коли вони сортовані за абеткою.
Отже, якщо є можливість сортувати теги за абеткою не тільки під статтями, але й під іншими видами публікацій — таку функцію бажано передбачити.
Добридень! Вчора ввечері я відповідав Анатолію Висоті на один з коментарів у темі У ЩО ВІРИТЬ ХРИСТИЯНИН? (коротко). Як раптом буквально «під пальцями» вибило Світоч! І навіть глибоко вночі я не міг зайти сюди… Що це було?! DDOS-атака на наш сайт чи щось інше?..
15:11
+1
Була невелика технічна неполадка. В загальному сайт не працював можливо годину-півтори, але оскільки Ваш браузер закешував стару версію сторінки з помилкою, то віддавав саме її. І так могло бути ще довгий час після того як сайт почав працювати.
оскільки Ваш браузер закешував стару версію сторінки з помилкою

Ага, зрозумів
Виникла проблема з редагуванням тексту. Зміна кольору, розміру, жирності шрифта не вставлялася. І курсив змінюється не у всьому виділеному тексті, а лише до першого розділового знака.
17:13
+1
Дякую за повідомлення. Бачу, що проблема проявляється тільки в браузері Chrome. Буду думати як її вирішити.
А я іншими рідко користуюся, хіба коли з чужого компа.
00:21
Поки проблема не вирішена, окрім як робити публікації через інший браузер, можете в Хромі редагувати текст на html-cleaner.com/ і звідти вже копіювати на Світоч. Форматування скопіюється, щоправда не все. Наприклад, фон шрифтів таким чином не скопіюється.
А можна посилання цей «клінер» закріпити десь на верхній панелі, щоб кожен раз не шукати його в коментарях?
18:44
+3
Здається, пан Анатолій, деякий час назад казав, що часто викидає з облікового запису і приходиться по-новому логінитися. Щоб такої проблеми не було не забувайте при авторизації під логіном і паролем ставити галочку «Запам'ятати мене». Тоді довго не буде потреби повторно авторизовуватись.
Завжди так роблю _сміюсь
20:29
+1
Маєш рацію, друже Доброславе. Дякую.
09:19
+2
Увага! Якщо останні кілька днів Ви не отримуєте листи (повідомлення про нові коментарі і т.д) на свою поштову скриньку (переважно це стосується скриньок на сервісі i.ua), додайте нашу скриньку



в розділі «Білий список» своєї поштової скриньки.
Зробив. А чому раніше повідомлення приходили без цього додавання? На Світочі скринька змінилася чи причина якась інша?
21:24
+2
Айпі поштового серверу хостера був занесений в один із чорних списків, які використовуються деякими поштовими сервісами для фільтрування спаму. Але зараз вже проблема вирішена. До Вас уже приходять листи?
Вже _чудово
P.S. Як мертвому припарки! Адресу вніс, однак повідомлення все одно не надходять. Може, мою лаптопіну ще й перезавантажити треба для надійності?!
Добридень! В моєму свіжому матеріалі «Комунікація» зустрівся термін СЕО. Оскільки не всі наші відвідувачі на «ти» з комп'ютерами, я намагався двічі пояснити цей термін. Ожнак при спробі написати його не кирилицею, а латинкою мій матеріал двічі блокувався з інфою, здається "Помилка 424 — спроба використати слабкі місця цього сайту". В чім річ?! Чому абревіатура СЕО латинкою (а також її розшифровка англійською мовою) — це «слабке місце» Світоча?!
21:43
+1
Допис з цим словом (латинкою) додався без проблем.

У Вашому дописі повинні були бути якісь ще інші символи, що викликали спрацювання фільтра.
Тільки-но глюканув на розшифровці "s_e_a_r_c_h e_n_g_i_n_e o_p_t_i_m_i_z_a_t_i_o_n" (тільки без підкреслювань, звісно!) _вибачаюсь
00:51
+2
Дійсно система захисту сайту вважає ці слова ознакою спаму, тому і блокує. Не хочеться вимикати це правило блокування тільки через один випадок. Якщо в майбутньому будуть подібні випадки, повідомляйте.
ОК, зрозумів! Не вимикайте. Просто знатиму, що й до чого.
11:18
+1
І ще запитання: чи можна додати на Світоч функцію збереження чернетки матеріалу?! Бо редагуєш, редагуєш матеріал на кілька тисяч знаків — а він взяв та й вилетів!!! І все починаєш спочатку… А тобі вже треба відповзати на кухню обід готувати… Або мама прийшла, треба її зустріти… От якби можна було зберегти чернетку і перерватися, полишивши тимчасово Світоч — було б ліпше!
_добре
21:56
+2
Можна. Але думаю, що це буде неправильно. Користувачі можуть поназберігати чернеток, а потім так і не доводити текст до кінця і не опубліковувати його. Або використовувати чернетки для власних цілей, і в результаті буде тільки забиватися база даних непотрібною інформацією.

Великі тексти дійсно не варто писати зразу у вікні редактора на сторінці створення допису. Мій улюблений варіант — користуватися безкоштовним сервісом Google Диск. На нього можна заходити використовуючи для авторизації дані від скриньки на gmail або будь-якого іншого сервісу Google.
Там можна створювати текстові документи і вони автоматично перезберігаються після введення кожного символу в документі. Таким чином можна не боятися, що сторінка перезавантажиться чи чогось подібного. Так як всі дані зберігаються в хмарі, не страшно буде навіть якщо вийде з ладу диск Вашого комп'ютера. Також звідти тексти правильно копіюються на Світоч на відміну від копіювання зі звичайного Ворда.
23:19
+2
І ще запитання: чи можна додати на Світоч функцію збереження чернетки матеріалу?!

Реалізовано.
Зараз спробую. Я саме й хотів написати авторський текст _добре
Зберегти чернетку не вийшло: ЗНАЙДЕНО ПОМИЛКУ В ФОРМІ _шкодую
13:06
+2
Категорію допису вибрали? Чи пропустили це обов'язкове поле?
Там навпроти поля, в якому помилка, червоним має бути вказано в чому проблема.
Все вибрав, там лише тегів не було.
До речі, буває таке: коли пишеш текст довго (ну, наприклад, пару-трійку годин), то він з першого разу не зберігається, а теж видає ЗНАЙДЕНО ПОМИЛКУ В ФОРМІ. Після того можна тут же тиснути на повторне збереження — і все зберігається…
_здивований
Але з чернеткою заглючило щось конкретно.
14:47
+2
Якщо вибрати категорію, вказати назву матеріалу та щось додати в поле тексту допису, то зберігається в чернетку без проблем. На емейл, який зазначений тут пришліть мені скрін сторінки на якій пише ЗНАЙДЕНО ПОМИЛКУ В ФОРМІ, але так щоб було видно всі поля створення публікації.
ОК, якщо наступного разу не збережеться — надішлю, бо я без збереження чернетки все дописав )))
Ага! Нарешті вдалося спрацювати з чернеткою. Щоправда, не без глюків, у 3 прийоми — але все ж таки опрацював матеріал з чернеткою. Звісно, так зручніше _чудово
І ще один глюк: стаття «Про що кричить образа?», яка писалася за допомогою збереження чернетки, чомусь так і не з'явилася в розділі «Свіже на сайті»
_дідько _дідько _дідько
Ну от, будь ласка: матеріал «Навіщо людині інтуїція», який писався без застосування режиму «чернетка», прекрасно розмістився в стрічці активності!!!
_дідько _дідько _дідько
14:24
+2
Ок, я взяв до уваги цей момент. Потестую і напишу розробникам щоб виправили. Достатньо повідомляти про проблеми в цій темі. Дублювати особистими повідомленнями немає потреби.
Нюууу… Припустимо, глюк з неможливістю виставити кольорове тло тексту й досі не виправлена! Кольорове тло є лише в старих текстах, а в новий його і досі неможливо застосовувати. Інакше б я з задоволенням робив текстові «плашки» на блідому «ФОНІ»…
_шкодую _шкодую _шкодую
21:44
+2
Скільки не перевіряв, у мене зберігання в чернетку працює ідеально. Тому якщо залишаються ще якісь незручності треба детально описати як їх можна відтворити. Виправити можна тільки ті помилки, які можна відтворити.
22:04
+2
глюк з неможливістю виставити кольорове тло тексту

Про цей глюк я був теж повідомив розробникам.

Але треба враховувати, що наш сайт створений на безкоштовному програмному забезпеченні (CMS). Моє завдання як розробника сайту є повідомляти розробникам CMS про баги, що я і роблю. Вирішити самому більшість таких проблем неможливо.

А розробники CMS уже відповідно до їхніх пріоритетів виправляють баги.
Баг з заливкою і досі у них в списку завдань значиться як «актуальний». Те що вони його не виправили може говорити про те, що у них є важливіші завдання або про те, що поки що не знають як виправити, так як сам редактор розробляли не вони.

В будь-якому разі я не можу у них що-небудь вимагати, так як ми користуємося їхньою розробкою безкоштовно і їм видніше над чим в першу чергу треба працювати. Тому залишається тільки повідомляти і чекати.

Тим більше цей баг має мінімальне значення, так як є ще багато способів виділяти текст: жирний шрифт, курсив, колір шрифта.
02:13
+2
глюк з неможливістю виставити кольорове тло тексту

Виправлено.
Дякую!
В мене комп глюканув. Спершу не хотів вставляти коментар, а потім вставив його двічі.
А ще чомусь не вставляються посилання.
08:47
+2
В якому смислі не вставляється? Тобто не зберігається коментар з цим посиланням? Яка помилка? Повторіть спробу ще раз, і якщо буде те саме, то пришліть мені це посилання на мій емейл.
Перепрошую, що відповідаю замість ДзвінкоїСопілкарки, але ще вночі ось цей камент у неї справді продублювався. Більш того, на його дублікат я дав таку саму дубльовану відповідь! Зараз дублікати запитання-відповіді зникли.
09:49
+2
Я був видалив дублікати. Якщо проблема з дублюванням повториться, то дайте знати.
Інколи такий ефект виникає якщо натиснути на кнопку «Надіслати» і не зразу відпускати кнопку миші. Хоча в цьому випадку мабуть було щось інше, так як 2 коментарі підряд.
У мене іноді глючить мережа. Буває так, що натиснеш на кнопку «Надіслати» коментар, позначка курсору мишки зміниться на «Режим очікування» — а потім все раптом повертається до попереднього стану: коментар нібито не опублікований, віконце для коментаря заповнене текстом… Природно, тиснеш кнопку «Надіслати» коментар вдруге. І втретє… Один раз камент, зрештою, публікується. Та через деякий час (буває, що через годину, а буває, що і наступного дня) бачиш не один опублікований камент, а два-три-чотири ідентичних. Скільки разів тиснув на кнопку «Надіслати», стільки й публікує…

Хоча буває і так, що після 2-3-4 натискань кнопки «Надіслати» коментар публікується всього лише один раз. Не розібрати, що там і як…
У мене було трохи інше. Я написала коментар у віконці, вставила два посилання і натиснула «Надіслати». Віконце змінилося в режим очікування і зависло. Я паревірила, чи відкриваються інші сторінки і наявність мережі. Все було ок.
У мене було щось схоже, коли я переривала написання коментаря через якісь справи, а потім поверталася і дописувала. Тоді сесія коментаря тривала надто довго і коментар не вставлявся. В таких випадках, я копіюю коментар і перезавантажую сторінку. Після цього знову вставляю скопійований коментар і публікую. Цього разу це не допомогло. Я повторила це кілька разів без ефекту. Тоді я викинула з комента посилання і натисла «Надіслати». Сторінка оновилася і віконце для коментарів було закрите, але свого коменту я не побачила, бо сторінка не посунулася вниз. Я зову вставила у віконце комент без посилань і опублікувала. І тоді побачила два однакових своїх коментаря
22:43
+1
Я написала коментар у віконці, вставила два посилання і натиснула «Надіслати
Можете надіслати мені на емейл повний вміст коментаря з посиланнями, який не публікувався?
22:34
+1
Тільки що протестував. Коментар вставився без проблем. Мабуть щось було не так в другому посиланні, яке тоді вставляли, але зараз не можете знайти.
Можливо. Якщо таке повториться, відразу вам відправлю.
22:40
+2
Не розібрати, що там і як…
Наскільки часто бувають такі випадки?
1 раз на 2-3 місяці, не частіше.
19:52
+2
Увага! В когось сьогодні були випадки, коли під час переходів між сторінками сайту перекидало на якийсь лівий сайт з сумнівним вмістом?
У мене не було _добре
22:12
+1
Якщо в когось таке було або буде, прошу негайно повідомити тут.
В мене допис вставився два рази. Як один видалити?
13:39
+1
Видалив один.
Дякую. То в мене комп підвис.
Добридень!
Чому у мене рейтинг у відсотках, а у інших — в абсолютних балах?! Що за глюк?!


UPD. Вибачте, все гаразд! То я без окулярів сприйняв «96» на позначку "%". Все гаразд!!!
_сильно_сміюсь _сильно_сміюсь _сильно_сміюсь
У мене просто рейтинг «5396», а я зняв окуляри й побачив «53%»
_сильно_сміюсь _сильно_сміюсь _сильно_сміюсь
12:57
+2
Я неможу надрукувати статтю, бо в мене мало репутації підкажіть що робити??
14:27
+2
Тепер можете публікувати.
15:00
+2
Дякую)))
17:14
+2
Сьогодні головна сторінка сайту деякий час не працювала через збій в системі кешування.
А я собі гадав, що то сталося?..
13:19
+3
Враховуючи те, що у нас перелік всіх дописів виводиться на головній сторінці в цілях недопущення спаму та публікацій, які порушують правила сайту, зараз зроблено так, що нові користувачі можуть додавати публікації тільки якщо мають Репутацію — 2 і більше. Коментарів це не стосується.

Якщо Ви бачите, що користувач не порушує правила сайту своїми коментарями і хочете надати йому право додавати публікації, підвищити його репутацію можна на сторінці його профілю.

Я ставлю "+1" всім користувачам за «портретні» аватарки й за розцяцьковане тло профілю. Іншим активним користувачам також періодично додаю "+1" до репутації.
_соромлюсь
Звісно, найбільше від мене перепало другу Анатолію — "+5"…
_соромлюсь
Ну, і від нього мені прилетіло "+3"…
_соромлюсь
Майже як у відомій байці виходить!
_сміюсь _сміюсь _сміюсь
Хоча Дзвінкій Сопілкарці я підвищив репутацію теж непогано — на "+4"…
_соромлюсь
Я добрий!..
_сміх _сміх _сміх
14:23
+2
Я виправляюся, друже. Додав ще ось +1 і тепер репутація в тебе +6. Головне, Тимуре, що твій рейтинг вже є більшим 6 тисяч! Вітаю!
Отож бо! Тому краще додавай репутацію "+1" іншим, а я вже якось обійдуся _соромлюсь
Бо повторюю: якщо людина ставить фотку на аватарку, то розраховує на більш-менш тривале перебування на Світочі, не боїться личко показати. Такій людині одразу "+1". Ящо ти пододаєш їм теж по "+1" — в сумі буде "+2", й вони зможуть дописи публікувати…
_танцюю _ура _танцюю
17:19
+2
Рекомендую ставити плюси до репутації в профілі користувача (не плутати зі звичайною оцінкою коментарів) як мінімум після п'яти-десяти коментарів новачка. Щоб можна було хоча би скласти перше враження чи прийшла людина на сайт для спілкуватися і пошуку істини чи просто, наприклад, людина ображена на весь світ і прийшла сюди виливати свій негатив і провокувати інших (як уже бувало). Наявність аватара — це зовсім не показник.
00:53
+2
Сьогодні переносив Світоч між хостинг-акаунтами. Якщо після цього натрапите на якісь проблеми, прошу повідомити.
У мене виникла проблема. В статті замість фотографій відображаються якісь не зрозумілі посилання, а у вікні для редагування їх взагалі не видно.
Чому відмінниик в школі не відмінник в житті
14:05
+2
Відповідь тут

Просто так копіювати цілий текст з іншого сайту і вставляти на Світочі неправильно інакше получається багато сміття зайвих тегів, які неправильно відображаються.
І після того як вставите текст, зображення треба вставити вручну через відповідну кнопку в редакторі.
Зараз просто зайдіть в режим редагування публікації, видаліть повністю весь вміст і вставте текст та картинки правильно.
17:35
+1
Добридень! Сьогодні на Світочі зареєструвалися одразу 3 новачки — нібито рекорд, треба лише радіти _чудово
Однак я спробував перейти на їхні ФБ-сторінки… і все марно! Наприклад:
Світлана Виговська залишила адресу своєї ФБ-сторінки:
https://www.facebook.com/profile.php?id=478924349234726
При кліку на неї починається перехід за адресою:
https://www.facebook.com/profile.php?id=478924349234726
І виникає інфа:

Але на самому ФБ через пошук сторінка Світлани Виговської висить на місці… хоча так — адреса інша! Я б не писав про це, однак подібна ситуація має місце з кожним новачком!!! Ну, не можуть же всі невірно копіювати адресу ФБ-сторінки?! То може, це якась системна помилка?!
_стежу
06:47
+2
Я теж стикався з таким.
17:38
+2
Поки що не знаю як це виправити. Пізніше буду думати. Швидше за все повністю зроблю щоб поле «сайт» в профілі взагалі не відображалось.
16:49
+1
Сталося щось незрозуміле…
Що?
Матеріал "Не треба чистити рід!", опублікований Дзвінкою Сопілкаркою 02.12.2017
Де?
Цей матеріал раптом з'явився в розділі «Свіже на сайті»:

Коли?
16 годин тому — отже, близько 0:00 сьогоднішньої доби, 26.06.2018
_стежу _стежу _стежу
Як може вигулькнути в «Свіжому» матеріал, опублікований ще торік?!
17:36
+2
Получається, що проблема з відображенням публікацій після їх редагуванням в стрічці активності ще не вирішена повністю…
В тій статті прийшлось поміняти джерело. Я вже раніше просив і ще раз прошу не вказувати subscribe.ru та інші подібні агрегатори в якості джерел так як вони не являються джерелом матеріалів, а туди дописи тільки транслюються. Справжнє джерело майже у всіх випадках можна знайти задавши в пошук на Google 1-2 речення зі статті. В якості джерела ми повинні вказувати справжній сайт автора статті, а не агрегатори (збірники) матеріалів.
Як видалити незакінчену статтю?
Тіло не бреше
00:16
+2
Видалив.
06:09
+2
Друже Доброславе, для зручності роботи на сайті прошу зробити таке:
1. НАПИСАТИ КОМЕНТАР — перенести в кінець всіх коментарів.
2. Іноді оцінка коментаря +1; -1;
пишеться під прізвищем автора. Бажано це розміщати в кінці рядка, який починається прізвищем автора. А також ще більше віддалити знаки +; і -;. Бо на смартфонах діє не мишка, а пучка великого пальця. Тому часто замість +1 помилкого вискакує -1.
2. Іноді оцінка коментаря +1; -1;
пишеться під прізвищем автора. Бажано це розміщати в кінці рядка, який починається прізвищем автора. А також ще більше віддалити знаки +; і -;. Бо на смартфонах діє не мишка, а пучка великого пальця. Тому часто замість +1 помилкого вискакує -1.

У нас оцінка "-1" майже не використовується. Чи не варто її прибрати загалом? А "+1" перейменувати просто на "+": хочеш підтримати автора коментаря — плюсуєш; не хочеш — як хочеш…
_соромлюсь
Чи це розходиться з принципами демократії?..
06:50 (відредаговано)
+2
У нас оцінка "-1" майже не використовується. Чи не варто її прибрати загалом?

Прибрав кнопки негативної оцінки. І в публікаціях і в коментарях.

А "+1" перейменувати просто на "+"

"+1", "+2" і т.д показує не скільки балів можна поставити, а скільки разів за публікацію або коментар вже проголосували.
13:35
+3
В мене вже є ці речі в списку завдань, але технічними удосконаленнями Світоча зможу зайнятися тільки в середині вересня. Кнопку -1 потім повністю заберу. Зараз, на жаль, не маю часу цим займатися, тим більші це явно не критичні речі.

P.S. Пропозиції краще висловлювати в спеціальному розділі
_чудово OK _чудово
12:57
+2
Щоб написати цей комент (123-й!), я мусив прокрутити всі коменти аж до першого. Добре було б таки розмістити ДОДАТИ КОМЕНТАР ще й у кінці всіх коментів. А за те, що зняв мінус із оцінки (+ -), то за це дякую тобі, друже Доброславе.
01:46
+3
Добре було б таки розмістити ДОДАТИ КОМЕНТАР ще й у кінці всіх коментів

Продублював кнопку в кінці всіх коментарів.
Хоча тепер трохи негарно виглядає на сторінках матеріалів, де коментарі ще не додані (2 однакові кнопки поруч). Проте все-таки схиляюсь до того щоб верхню кнопку залишити також (як зараз), щоб ті хто після прочитання публікації не бажають переглядати всі коментарі могли зразу додати свій коментар кнопкою зверху.
06:45 (відредаговано)
+2
От за це дякую! Бо стало зручніше.
06:50
+2
От ще Добре було б продублювати під всіма коментарями кнопку МЕНЮ, щоб не добиратися до неї, прокручуючи вниз всі 140 коментів.
07:01
+2
Цю кнопку?


Ну це вже був би явний перебор _сміх
Кнопка «миттєвої прокрутки на всі 140 коментів» знаходиться внизу-праворуч:

07:18
+3
На мобільних пристроях з маленькими екранами вона не відображається, бо не поміщається.
Аааа… якщо її розмістити внизу-ліворуч?!
18:55
+2
Не я один користуюся смартфоном.
17:03 (відредаговано)
+2
Добридень! Не можу оприлюднити 3-тю частину «Брюссельських майстерень» через "помилку 424" — до речі, така помилка виникає у мене вперше в житті!

Причому я намагався опублікувати це двічі поспіль — і обидва рази «помилка 424»… _шкодую
ОС — Windows-7
Браузер — FireFox
20:03
+3
Система захисту сайту чомусь визначила, що Ви намагались завантажити на сайт порно _розгублений _сміх
Ви копіюєте на сайт текст з текстового файлу?
20:06 (відредаговано)
+2
Так, з Блокноту. Але якщо «порно», то я, здається, зрозумів, у чім річ…

Можливо, система сприйняла за «порно» знаменитий фонтан «Писяючий хлопчик» + стилізовані під нього штопори???
_розгублений _розгублений _розгублений
Зараз зроблю так: завантажу текст, а потім додаватиму в нього по 1-2 фотки! На якій фотці система захисту закричить кирилейса — ото і є «порно»!!!
_сильно_сміюсь _сильно_сміюсь _сильно_сміюсь
20:21 (відредаговано)
+2
Я в шоці: виявляється, система захисту не пропускає… ТЕКСТ!!! _стежу
А що там такого в тексті може бути?! Окремі слова?!
Boy pis-pis (назва фонтану)
L’Homo Erectus (назва ресторану)
20:25
+2
Потрібно методом виключення знайти слова, які викликають проблему. Можете або самі це зробити, або прислати мені на емейл файл з текстом, я сам перевірю більш детально.
Агааа!!! Так-так!!! Я щойно наштовхнувся на цей момент: то є напис на табличці на вході в той ресторан:
ENOZ XES EFAS
Прочитайте навпаки…
_сильно_сміюсь
20:33
+2
Так, розібрався більш детально в логах помилок. Там проблема дійсно в «ENOZ XES». _сміх
20:34
+2
Друже Доброславе, добре було б в меню замінити пости в блогах на просте і зрозуміле ДОПИСИ
20:41
+3
Зробив.
03:15
+2
Помітив. Оперативно. Тепер в меню стоїть Дописи. Дякую, друже Доброславе!
03:21
+2
В житті, кажуть, є випадковості і збіги подій. Читайте вище про Помилку 424, з якою зіткнувся друг Тимур. Перечитуючи свій допис svitoch.in.ua/1142-anatoliy-vysota-yaytsestav-18-1-8-18-r.html
Я помітив, що на яйці теж стоїть 424!

Чим це пов'язано між собою?
04:18 (відредаговано)
+1
Ух ти!!! _стежу Якщо яйце пов'язане з сексом… _соромлюсь _сміюсь _соромлюсь Тоді не дивно, що там стоїть це число — «424»!..
Як видалити статтю, яка двічі встивилася на сайт? Перший раз випадково, бо я ще не завершила редагування.
17:36
+2
Видалив.
22:45
+1
Підкажіть, будь ласка, як дізнатися, чи не застрягло у мене щось в чернетках?! Бо я тут перетасовував матеріали по теках, і у мене виникло враження, що матеріалів поменшало на 1 шт. Придивився — а там кнопка «Перемістити в чернетки» знаходиться зовсім поруч з кнопкою «Зберегти»… А раптом я кнопки поплутав і замість збереження в нову теку перемістив матеріал в чернетки?!
_наляканий
22:54
+3
Клікніть на свій аватар в шапці сайту і виберіть «чернетки».
А якщо там нема такої категорії?

Чи означає це, що у мене нема чернеток?
00:43
+3
Так, означає що зараз немає публікацій, які збережені в чернетки.
В щойно створеній статті я спробувала вставити не скачані картинки, а посилання на них. У вікні для редагування картинки було видно, а в опублікованій статті ні.
Я це також пробував робити. Не працює. Доводилося таки скачувати картинки… _не_знаю
У мене кілька разів спрацьовувало. Але там було 1-2 картинки. А тут я більше хотіла вставити, щоб сайт на обтяжувати. І через посилання картинки виходять більшими і чіткішими. Для розгляду астро карт це важливо.
Ок. вставлю зараз скачані.
00:26
+2
Для того, щоб в дописах зображення вставлялись через посилання (тобто при відкритті сторінки з цим дописом завантажувались не з нашого сайту, а з іншого) потрібно, щоб:
1. в адресі зображення не було нічого зайвого. Вона має закінчуватись розширенням зображення (наприклад, .jpeg, .gif, .tiff і т.д).
2. щоб на сайті, з якого підтягуються зображення, не стояв захист від відображення їхніх зображень на інших сайтах.

Саме тому інколи получається вставляти зображення через посилання, а інколи ні.
09:36
+1
Добридень! Зазвичай коли хтось із світочан лайкає мою публікацію, у мене з'являлося відповідне повідомлення. Але після нещодавньої профілактики такі повідомлення більш не з'являються. В чім річ? Цю функцію видалили чи вимкнули випадково?
09:50
+2
Спробуйте в «Мій профіль» — «Редагувати профіль» — «Сповіщення» для «Сповіщати про оцінки дописів» поміняти значення на «На сайті».
Добридень!
В МініДописі "Тимур Литовченко на «Безлюдному острові» я спробував дати гіперпосилання на веб-сторінку Радіо «Культура», де розповідається, як слухати цю радіостанцію через мобільні пристрої.
Адреса веб-сторінки: www.nrcu.gov.ua/maps (навмисно подаю у вигляді прямої веб-адреси, а не через кнопку «Вставити гіперпосилання»)
Однак замість наведеної вище сторінки, Світоч переадресовує користувача на сторінку: svitoch.in.ua/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww.nrcu.gov.ua%2Fmaps — якої не існує («Сторінку не знайдено 404»)
Аналогічна картина виникає при спробі відправити послання через лічку — Вам таке повідомлення теж надіслано. Фрагмент послання з лічки:
=====
Якщо буде бажання послухати:
— за допомогою радіо — на хвилі 72,8 FM;
— за допомогою мобільних пристроїв — див. опис на сторінці «Культура» — «Як слухати»: www.nrcu.gov.ua/maps
=====
Відбувається переадресація на сторінку: svitoch.in.ua/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww.nrcu.gov.ua%2Fmaps — якої знов-таки не існує («Сторінку не знайдено 404»)
Чомусь Світоч послідовно вписує у веб-адресу сторінки www.nrcu.gov.ua/maps такі фрагменти:
1. svitoch.in.ua/redirect?url=http%3A%2F%2F
2. %2Fmaps
Перший фрагмент вписується після подвійного слеша, другий — наприкінці адреси.
Чому так відбувається?
10:20
+2
В «Мінідописах» вже працюють посилання. Щодо коментарів і особистих повідомлень — пізніше розберуся.

Випадкові Дописи