До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Анатолій ВИСОТА: Післясвятні роздуми (2, 09.2017 р.)

Анатолій ВИСОТА: Післясвятні роздуми (2, 09.2017 р.)


24 серпня 2017 р. у Києві підбувся парад на честь Дня Незалежності України. Парад красивий. Хлопці пройшли під українські марші хвацько у нових одностроях і зі зброєю в руках. Серце звеселіло і в українців укріпився дух.

Хрещатиком пройшли також воїни наших партнерів, а це 10 країн, серед яких виділю США і Великобританію, які можуть стати нашими союзниками.
Однак не лише мене не полишають тверезі думки про нашу країну:
— чому Україна так довго йшла до незалежності?
— чому українці живуть незаможно?
— коли ми станемо жити як європейці?
Щоб відповісти на ці питання, доведеться заходити здалеку

Про владу
На Землі так влаштовано, що живі істоти з охотою поїдають одне одного. Так ведеться здавна і серед людей. Люди ж відрізняються одне від одного не лише статтю, силою і розумом, а й ще багато чим, наприклад, здоров’ям. Щоб людська спільнота існувала тривалий час, потрібно декілька стуктуруючих чинників:
— ОДНОМАНІТНІСТЬ (мова, територія, спосіб життя) є ФУНДАМЕНТОМ існування роду, племені, народу, нації+;
— РІЗНОМАНІТНІСТЬ (мовні діалекти, кілька кліматичних зон, різниця в душевних і фізичних характеристиках людей та інше) забезпечує РОЗВИТОК роду, племені, народу, нації+;
— БЕЗПЕКА потрібна, щоб чужі не знищили своїх, а також, щоб серед своїх люди не «поїли» одне одного.
Є й інші чинники, наприклад, потреба у СПРАВЕДЛИВОСТІ. Ці вищевказані три чинники визначають життя людської спільноти, вони є основними і діють одночасно. Потреба у безпеці виштовхує із середовища роду, племені, нації того найсильнішого, найрозумнішого, найдосвідченішого і найвойовничішого, якого в різний час називали вождем, князем, королем, царем+. Такій людині і найближчому її колу інші люди корилися. Вона встановлювала певний ПОРЯДОК на своїй території і серед своїх людей. Досягнення постійної покори людей вождю+ і є суттю влади.
Потреба вождя+ у таємному збільшенні своїх переваг викликАла серед підданих почуття порушеної справедливості і потребу у її відновленні. Ось звідки всі смути, бунти і революції. Бальзак дав таке визначення: влада є постійною змовою. Я насмілюсь до цього додати: влада є постійною змовою меншості для поневолення більшості з метою збереження суспільства.
Висновок: влада є постійно діючим і організовуючим суспільство інструментом.

Владні інституції на теренах України
На території сучасної України за ВЕЛЕСОВОЮ КНИГОЮ (ВК) жили багато споріднених племен. Ілар Хоругин показав нам, хто входив до генетичної
основи творення української нації. Ось наші прадідні основи: “… А тоді були кравенці і скіфи та анти, руси, боруси і суренжеці, і тако стали діди русове...” (д.7є). І ще: “… Антами були по Руськолані, а раніше були русами і нині є ними...” (д.24б). Ще у ВК наголошується, що русичами себе звали — поляни, деревляни, кривичі, дуліби, волиняни, карпени та сіверяни. Згадуються там ще й орії, слов’яни та укри…


Нестор-літописець у ПОВІСТІ МИНУЛИХ ЛІТ уточнює: «І було три брати: ім'я одного Кий, а другого Щек, а третього — Хорив, і сестра їх Либідь. Сидів Кий на горі, де тепер узвіз Боричів, а Щек сидів на горі, яка тепер називається Щековиця, а Хорив на третій горі, від якого вона прозвалася Хоревиця. І вони збудували город на честь свого найстаршого брата і дали йому назву Київ. Був біля міста ліс і бір великий, і вони ловили звірів, були вони мужі мудрі і кмітливі і називалися полянами, від яких поляни в Києві і до цього дня». Нині 482 рік н.е. офіційно вважається роком заснування м. Києва.


Історик Микола Чмихов зробив історико-астрономічне відкриття, яке належно ще не оцінене. Суть його в тому, що через кожні 532 роки (місячно-сонячний цикл) на території України старий етнос (материнський) змінюється новим завдяки заплідненню материнського етносу стороннім батьківським етносом. Так, занепалий материнський етнос АНТІВ (419-951 р.р. н.е.) був запліднений батьківським етносом варягів з утворенням нового етносу РУСИЧІВ (951-1483). Далі занепалий материнський етнос РУСИЧІВ був запліднений у 1483 р. батьківським етносом литовського лицарства і утворився новий етнос КОЗАКІВ (1483-2015).
Етнос РУСИЧІВ утворив свою державу Київську Русь, а етнос козаків мав кілька короткочасних протодержавних утворень: Гетьманат Хмельницького (1648-1657); лівобережні Гетьманати (Мазепа+), УНР (1917-1918); Держава Україна (1918) (Скоропадський); і УРСР (1919-1991).

Новітня Україна. До розбору польотів
То чому ж Україна так довго йшла до незалежності? Українці в житті намагалися задовольнятися малим: замість будівництва хат копали землянки, а коли доходило таки до будівництва хати, то робили це з підручних матеріалів – дерева, глини, соломи і кізяків+. Такі хати горіли і легко руйнувалися, тож доводилося починати все спочатку. Нехіть українців до тесання каменю і плавлення заліза – це перша причина такого довгого шляху до власної держави. Згадаймо, що 2000 років тому римляни вже будували міста з каменю, прокладали дороги з каменю і навіть водогони. Не тесатимеш камінь, не плавитимеш залізо, то й не матимеш міст із каменю – основи стійкої держави.
Були держави й без міст із каменю, без міської культури, але їхня стійкість визначалася кровожерністю влади – легкістю стинання не лише ворожих голів, а й голів власних підданих, а також застосуванням тортур ( означає страх і жах з латини).
Застосування тортур відомо з найдавніших часів як засіб покарання, залякування, отримання зізнань і як засіб помсти. Зокрема, різноманітні тортури широко застосовувалися в Стародавньому Єгипті, Ассирії, Стародавній Греції, Стародавньому Римі та в інших античних і новітніх державах.
В інтернеті описані 28 тортур. Поляки, наприклад, не вдовольнялися масовим відрубуванням гайдамацьких голів, як у Кодні, а ще саджали полонених на палі, спалювали живими у мідному бику, дерли пасами шкіру+. Москвини не вдовольнялися масовим потопленням новгородців у річці, а ще й підвішували їх на дибі. Турки не лише виколювали полоненим очі, а й підвішували їх гаком за ребро. Татаро-монголи клали зв’язаних полонених на землю, настеляли на них поміст із дощок і бенкетували на ньому під зойки страждальців. Німецькі нацисти придумали машинку для виривання нігтів, яку з радістю запозичили морквини. Нам невідомо, щоб наші предки винайшли якісь тортури.
Українці мали нехіть до проливання крові і стинання голів як серед ворогів, так і серед своїх. Оця нехіть українців до пролиття крові і є другою причиною довгого шляху до утворення й зміцнення своєї держави. Простіше було закликати чужинців для управління своєю землею, наприклад, варягів, а з часом поляків, турків і москвинів+. От легше, на душі спокійніше, коли тобою управляє чужинець, а не свій. (Іноді доходить до маразму: українські батьки заздрять успіхам своїх дітей, а не пишаються ними). Тяжка заздрість до можливих успіхів своїх одноплемінників є третьою причиною важкості утворення власної держави.
Коли чужинці владарюють у твоїй країні, то і наша земля і ми, українці, є для них чужиною. У 1991 р. Україна відновила свою незалежність. 70 років до того нами владарювали більшовики, а після 1991 р. комсомольці. І ті й інші були і є ментально чужими українцям. Здобуте в Україні багатство вивозилося за кордон. Ось вам і відповідь, чому українці живуть незаможно. Є й інші пояснення цьому, наприклад, впливом чужинців, як зсередини, так і із-зовні.

Чого чекати від Росії
Моквинам було мало індивідуального терору і вони придумали масовий терор голодом. За 1932-1933 роки Голодомору смертю мучеників загинули мільйони українців. Є й інші геноцидні приклади владарювання москвинів над іншими народами.
Валерій Швець – науковець з Одеси, розповів в інтернеті подробиці про Чорнобильську катастрофу. Він вважає її першим пострілом останньої війни. Станом на початок 1986 року СРСР міцно застряв у Афганістані. У світі СРСР стали вважати «імперією зла». У 1980 р. західні країни зігнорували московську олімпіаду. Нафта раптово подешевшала з 30 до 10 доларів за барель. Потік нафтодоларів різко зменшився і не стало за що купувати пшеницю на Заході. Це загрожувало економічною катастрофою, соціальним бунтом і розпадом СРСР. Що ж його придумати таке, щоб на Заході стали співчувати СРСР і щоб разом збільшити ціну на нафту? І придумали підірвати Чорнобильську АЕС.
Ядра атомів урану-235 (U-235) розпадаються з виділенням нейтронів. Повільний нейтрон захоплюється ядром U-235 і ядро розпадається з виділенням енергії, яку назвали атомною. Коли зібрати разом КРИТИЧНУ МАСУ U-235 (в межах 1 кг!). то це призводить до ланцюгової реакції, до атомного вибуху. Вчені навчилися управляти ядерною реакцією з допомогою поглиначів нейтронів, наприклад, графітом.
Які ж є докази умисного руйнування Чорнобильської АЕС? А ось такі:
-експеримент на 4 енергоблоці довго відкладали, аж поки перед 26 квітня 1986 р. настав стійкий вітер в західному напрямі;
-повільне і плавне зменшення потужності реактора було перерване дзвінком із Київенерго: попросили утриматися на потужності у 50% кілька годин. (Такий тривалий час перебування реактора на вказаній потужності привів до його отруєння: до насичення внутрішнього об’єму продуктами розпаду — ксеноном і самарієм, які є активними поглиначами нейтронів. Отруєння привело до зменшення потужності реактора майже до нуля. Намагаючись розігнати реактор, персонал вийняв з нього управляючі графітові стержні, а потім і аварійні стержні, чого категорично не можна було робити. Треба знати, що поглиначем нейтронів є й вода, яка охолоджувала реактор);
-відбувся стрибок напруги, коли раптово відімкнули надпотужний споживач електороенергії, і всі насоси, які качали охолоджувальну воду в реактор, перестали працювати. (В розігрітому реакторі вода стала витіснятися з нього парою. Нейтрони перестали нею поглинатися і через кілька секунд розпочалася ланцюгова реакція, яка й зруйнувала 4-й атомний блок);
-висновок академіка Алєксандрова, що це була умисна диверсія.
Надпотужним споживачем електроенергії була загоризонтна радіо-локаційна станція Дуга-1, яка слідкувала за запусками балістичних ракет з території США. Ось її і вимкнули, а за чиїм наказом з Москви, мабуть, і ви здогадуєтеся.

Станом на вересень 2017 р. триває хитра війна Росії на нашому Донбасі і більше трьох років вже триває окупація нашого Криму. Більшість націй світу засудили Росію як агресора. Ціна нафти впала із 110-120 до 50 і менше доларів за барель. Це може привести до економічної катастрофи, до голодного бунту і до розпаду Росії. Москвини знову задумалися, щоб його такого придумати, аби змінити осуд Росії світом на його співчуття, аби відновити високі ціни на нафту і газ та аби світ відвернувся від України. Це має бути щось схоже на мегадиверсію, здійсненою руками українців в Росії. Може підірвати атомну, а ще краще термоядерну бомбу десь у місті-мільйоннику? Схожий намір явно є, бо вже давно прибрані моральні гальма у москвинів. Тільки от Україна не володіє атомною зброєю…

Нам своє робить
Із 2015 року на наших очах твориться новітня українська нація. Це вона розумом, зусиллями і життями своїх кращих синів і дочок зупинила москвинів на Сіверському Дінці. А вони ж планували стояти на лівому березі Дніпра і володіти Києвом. Мир з москвинами неможливий. Тут хто кого. Я вірю Павлу Штепі, який 50 років тому прорік: Україна заб’є осиковий кілок в могилу російської імперії. Чужий спокушений народ нині йде по шляху самознищення.

Нашою ідеологією має стати україноцентризм. Це означає, що на все, що відбувається у світі, треба дивитися українськими очима і треба мати на все український погляд і оцінку.

Коротке гасло для самоідентифікації: ОЦЕ ОСЬ — МИ, А ОТО — ВОНИ! Це є патріотизм або націоналізм. Щоб вижити, так чинять усі нації на Землі.

А що ж зараз?
Нині українська влада воює з Росією за справжню незалежність України. Знаючи про шоколад, долари в офшорах та про інше, владу, однак, в умовах війни треба підтримувати. Найстрашніше, що може бути – це всеукраїнський розбрат, який може привести до чергової Руїни. А зі своїми з часом ми розберемося і без чужинців.
Ми навчилися тесати камінь, плавити залізо й будувати міста. Колишня природна нехіть українців до цього обертається на позитив. З часом більшість наших родин житимуть по селах у своїх родових маєтках у міцно й надійно збудованих хатах. Це стане прикладом для наслідування іншими націями. Друга наша нехіть до проливання крові теж обернеться на позитив. Бо основне багатство нації буде не в території, кліматі, ресурсах+, а в генеруванні ЧИСТИХ ПОМИСЛІВ. А вони несумісні із заздрістю+, від чого ми таки позбавимося.
Через століття до нас звертається Тарас Шевченко: «Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь». Це означає, що у світоглядному мареві треба зорієнтуватися й відшукати ПРАВИЛЬНИЙ СВІТОГЛЯД, а також перейти на ПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ. Це процес тривалий, а тим часом українцям треба навчитися БАГАТІТИ. Це буде запорукою щасливого життя родини і це ж буде запорукою існування нашої держави України.
Отоді й заживемо добротно й достойно і краще від європейців.

Хай же буде!

П.Н.
Ось почитайте суспільствознавчий вірш Григорія Сковороди:

Всякому городу нрав і права,
Всяка іміє свій ум голова,
Всякого прихоті водять за ніс,
Всякого манить к наживі свій біс.

Лев роздирає там вовка в куски,
Тут же вовк цапа скубе за виски,
Цап у городі капусту псує,
Всякий з другого бере за своє.

Всякий, хто вище, то нижчого гне,
Дужий безсильного давить і жме;
Бідний багатого — певний слуга,
Корчиться, гнеться пред ним, як дуга.

Всяк, хто не маже, то дуже скрипить;
Хто не лукавить, то ззаду сидить,
Всякому рот дере ложка суха, —
Хто ж є на світі, щоб був без гріха?

(Правда ж, ніби це і про наш час писано?)



+6
463
RSS
18:01
+5
Оце, товариство, мій 50-й допис на СВІТОЧІ. Напівювілейний. Оцініть важливість теми. Давайте обговоримо наше українське життя. Чекаю на ваші коментарі.
Ювілейний, друже, ювілейний! В давнину «ювілейними» вважалися речі, кратні 50 і 100!
_чудово _чудово _чудово
19:30
+2
Потреба у безпеці виштовхує із середовища роду, племені, нації того найсильнішого, найрозумнішого і найдосвідченішого, якого в різний час називали вождем, князем, королем, царем+.

Типове твердження… проте помилкове. Владу бере той, хто прагне її взяти. Згадай статтю про піраміду Маслоу. До державної влади приходять ті, хто націлений на задоволення відчуття поваги і власної гідності — ось чого прагне типовий кшатрій, як сказали би в Індії! Брахман може бути і розумніший, і освіченіший за кшатрія, але він націлений на самоактуалізацію — тож влада його не цікавить.
Внаслідок цього до влади приходить не «найсильніший, найрозумніший і найдосвідченіший», а людина з достатньо високими суспільними амбіціями та потенціалом для того, щоб взяти й утримати владу.
19:15
+3
Додав до тексту статті: і найвойовничіший
19:33
+2
Українці в житті намагалися задовольнятися малим: замість будівництва хат копали землянки, а коли доходило таки до будівництва хати, то робили це з підручних матеріалів – дерева, глини, соломи і кізяків+. Такі хати горіли і легко руйнувалися, тож доводилося починати все спочатку. Нехіть українців до тесання каменю і плавлення заліза – це перша причина такого довгого шляху до власної держави. Згадаймо, що 2000 років тому римляни вже будували міста з каменю, прокладали дороги з каменю і навіть водогони. Не тесатимеш камінь, не плавитимеш залізо, то й не матимеш міст із каменю – основи стійкої держави.

Дивно читати таке _здивований
Хоча…
А раптом серед українців аномально висока кількість брахманів, а не кшатріїв?! _здивований
20:26
+4
Друже, серед українців аномально велике число господарників.
19:17
+3
Це щодо брахманів якраз і стверджує Наталка Артанія.
1. Знаю, читав. Однак Артанія просила мене не коментувати її слова, бо їй це неприємно. Отож і мовчу.
2. Я це написав вчора, вона прокоментувала сьогодні.
19:50
+2
Я маю своє пояснення… але не знаю, чи варто викладати його в каменті?! Річ у тім, що в моєму житті нещодавно сталася непересічна подія. Ще в 1993 році я дотумкав, як можна виконати вказівку, викладену в «Об'явленні» Івана Богослова (13:18):

Тут мудрість! Хто має розум, нехай порахує число звірини, бо воно число людське. А число її шістсот шістдесят шість.

Тоді ж я порахував число «666» — що направду виявилося дуже просто _соромлюсь
Відтоді намагався донести до людей, як це можна зробити. Однак мене не слухали.
Як раптом в серпні мені в лічку ФБ написала представниця каналу «2+2» саме на цю тему! Виявляється, на каналі відшукали деякі мої статейки, давненько вже вивішені в мережу. Прочитали і запросили на «2+2» поговорити про «число звірини». 4 вересня за мною прислали автівку, звозили на канал, там був годинний запис. попід привезли додому. Шанобливим ставленням (під час запису принайині) я був відверто шокований… Зараз передача монтується. Очікується її вихід в ефір. Отож хотілось би дочекатися… а вже тоді я згоден висловити свою думку до твоєї теми. Бо я не знаю, що зі сказаного мною пустять в ефір, а що викинуть.

У світі СРСР стали вважати «імперією зла».

Я це довів на рівні історичної закономірності ще в 1993 році. В неопублікованих тоді статтях висловлював побоювання, що ця "імперія зла" може почати відновлюватися — але мене шугонули… Процес її реанімації розпочався десь близько 2000 року. Можливо, саме в 1998 році… Якщо тепер проґавимо — доведеться чекати десь до 2664-2666 року, коли вона розпадеться вдруге. Мусимо вистояти й розтоптати її. Про це я заявив на запису перед камерою. От мені й цікаво, чи пустять ці слова в ефір зараз?!
_здивований
20:34
+3
Цікаво, і як же вирахувалось це число 666. Цікаво тому, що і в мене воно теж пораховане, але не просто.
20:38
+3
Щодо розпаду імперії зла, то вже дано достатньо прикмет, які свідчать, що воно зникне як сучасне утворення, а от що з нього стане...?
і як же вирахувалось це число 666.

Ніяк. Його не потрібно вираховувати. Об'явлення вимагає іншого:

нехай порахує число звірини

Прошу зрозуміти принципову важливість саме «порахунку», а не «вираховування»! Бо в Вашій постановці питання міститься принципова методологічна помилка: зробити те, чого від Вас ніхто не вимагає.
_вибачаюсь
Воно не зникне саме по собі — бо десь приблизно в 1998-2000 році почався «захід на друге коло». Під тим же гаслом, що і в 1325 році. Отже, доведеться добивати. Причому саме Україні — бо ми історично підключилися спочатку до утворення, а потім і до всебічної підтримки "імперії зла" всіма наявними ресурсами.
_вибачаюсь
21:16
+3
В мене немає ніякої помилки, бо я його саме вирахував, як математичне число і сталось це досить несподівано і неочікувано. Неочікувано тому, що не чекав його отримати.
21:19
+3
А не тюрки то, підключились? Не думаю, що в той час Русь мала вплив на Золоту Орду.
Це добре, що Ви його «вирахували». Однак далі Ви вимагаєте цього ж від мене:

Цікаво, і як же вирахувалось це число 666.

Але ж з методологічної точки зору, це є зайва робота! «Число звірини» 666 вже прописано в «Об'явленні» — то навіщо його «вираховувати», коли воно подано в тексті в готовому вигляді?! Число 666 потрібно взяти, як готове, і зробити з ним далі те, що сказано: порахувати. Готове число. Бо Ви його, припустимо, вирахували. Воно справді виявилося 666. А далі що?! Що саме з цього випливає?! От в чому проблема…
То все було започатковано на монгольські гроші й під їхнім патронатом. Але наша участь в «проекті» полягала дещо в іншому.
А що було у 1325 році?
_мачо _мачо _мачо
Як мед, так вже й ложкою… ©
Потерпіть трішечки! Зараз передача монтується. Якщо випустять в ефір — дізнаєтеся звідти. Або з мережі — бо вони старі випуски вивішують в Інтернет.
Якщо ж не випустять… або виріжуть…
Тоді розповім. А зараз трішечки інтригу потягну.
_мачо _мачо _мачо
20:02
+4
Друже Тимуре, дякую за ці твої перші коменти до цієї статті. Отже на ті три запитання, а вони, погодься, є актуальними, в тебе є свої і ДАВНІ відповіді? Даси знати, коли можна буде побачити тебе на 2+2!
Авжеж повідомлю _підморгую
Бо я без малого чверть століття пробув в ролі «голосу волаючого в пустелі» © і вже давно припинив спроби щось комусь довести. Як раптом мене знайшли самі телевізійники, самі все ініціювали, самі привезли на канал і записали… Мені аж трохи не віриться, що все це справді сталося. Тому я волію зачекати, чим вся ця дивина скінчиться.
20:10
+4
Далі занепалий материнський етнос РУСИЧІВ був запліднений у 1483 р. батьківським етносом литовського лицарства і утворився новий етнос КОЗАКІВ (1483-2015).

Мабуть це не так. Козаки володіли такими різними стилями бойових мистецтв, що ніякі рицарі литовські їх принести не могли. Це тягнулось, як знання, з сивої давнини часів арійських кшатріїв і брахманів.
Щодо загального стану недержавності нашого народу, то корисно згадати середньовіччя Європи — темні віки, час, коли у Європі були держави. А на наших теренах не було ніяких темних віків і люди жили вільно і справлялись, маючи внутрішні моральні запобіжники, що набагато цінніше за любу державу.
20:58
+4
Не було ніяких ТЕМНИХ ВІКІВ на наших землях? Може, Олександре, й Руїни не було? Може це й Настя Лісовська добровільно поїхала собі до Стамбула?
21:24
+4
Руїна — це ж не темні віки, а результат боротьби за свою незалежність, наскільки я пам'ятаю. Це спустошеність, а не тріумф забобонів і полювання на відьом, всесилля знаті і церкви, мракобісся і інші «красоти» середньовіччя.
20:27
+3
Щодо сучасного стану нашого народу. Як на мене, наше суспільне життя і взагалі саме життя не є чимсь абсолютно незалежним саме по собі. Є дещо вищі рівні істот, які можуть нами легко маніпулювати. Для цього достатньо контролювати приплив, як народжуваність на даній території, певних категорій істот з певним рівнем свідомості. Маніпулюючи цим можна з високою точністю створювати атмосферу і рівень розвитку любого населеного анклаву, то сповільнюючи його розвиток, то прискорюючи. Створювати території і держави з високим рівнем науки і відсталості, з демократією і диктатурами у відповідності до задач своєї соціальної інженерії. Я не переймався б так сильно навколишніми подіями. Якщо буде сценарій щось змінити, то під нього буде підібрано певну категорію людей, створено їх критичну масу і вуаля — переміни настали.
20:32
+4
Так, друже Олександре, так аж «вільно і заможно жили», що мали постійні набіги татар, вигорілі села і полонених у Криму тисячами. Це було результатом бездержавності.
20:55
+5
А в результаті державності, московитів, мали навзамін міліони кріпаків-рабів, понищену культуру, зруйновану січ і це не тільки вина москвинів, але і козацької старшини, яка сама хотіла жити панами і підім'яти під себе низових казаків. Люба держава є організоване насильство і обман хитрих над простими розумом, які самі не здатні керувати своїм життям. Пастухи потрібні стаду овець, а прайд львів їх просто б розірвав на шмаття.
21:27
+4
Так воно й було, Олександре. Але влада від влади різниться! Та тільки українці дозволили на собі їздити!
Я й пояснюю чому:
1. ПРИМІТИВНІ ПОТРЕБИ;
2. Нехіть до кровопролиття;
3. Заздрість+
Невже лиш мені це видно?
13:54
+3
Друже Анатолію, не здається тобі, що твої слова 1,2,3 свідчать, скоріше, на користь українців.
Примітивні потреби — це вже рядом з Буддою, якщо таке дійсно є, бо щось має заміщати брак великих потреб, щось вище них. Це прекрасно, бути вільним від речей, чи не повністю бути ними поглинутим. Нехіть до кровопролитті — це теж великий плюс. Так, спочатку мінус, але коли спіраль Буття перейде на вищий виток — ми тут як тут, ми чисті. Щодо заздрості, то ствердження цього пункту перекреслює перший, як на мене. Мені здається, що перешкодою до створення держави у її класичному вигляді є любов до волі українців, а це в певній мірі — анархія воль, які важко, в даний період, направити в певне русло державотворчості. От коли буде реалізовано умови кооперації цих воль, чи коли носії їх стануть настільки свідомими, що зможуть направити їх в єдине русло, О!!! тоді у нас буде держава, якій позаздрить багато хто, беручи до уваги «недоліки» які ти виділив, як такі.
20:51
+4
Олександре, ти пишеш про «дещо вищих рівнів істоти», які маніпулюють народами. А от про це прошу розповісти докладніше.
21:08
+4
Ну як докладніше, Анатолій. На такі думки навернули прочитані книги, наприклад, про садовників, які «вивели» «культуру» — людина і заселили нею Землю. Про деякі речі в астралі, в якому вищі істоти почувають себе як риба у воді. Книга Айзека Азімова про політ Рами, зоряного корабля, на який було відправлено поряд з доброчесними людьми і осуджених, випущених з тюрми, наркоманів і інші «сливки» суспільства і які створили, захвативши владу, свої порядки — свого роду суспільство з порядками, милими їх сердцю. Це все синтез певних клаптиків інформації, дещо переосмислених. Я не стверджую, що це є так, але така маніпуляція можлива, якщо контролювати повернення душ з астралу на Землю і розподіляти їх у відповідності своїх задач на Землі.
21:29
+4
О, про ферму, Олександре, на Землі — це я вперше дізнався, здається, від Дзвінки!
14:11
+2
Про ферму не читав і тому не можу нічого сказати.
03:08
+4
Тимуре, а от щодо (не)корисності опису розрахунку числа 666 хочу тобі заперечити. Олександре, прошу тебе описати своє відкриття. Маємо:
666 = X + Y + z +…
Це ж цікаво знати, які цифри стоять в правій частині рівняння! Бо за цифрами стоять ЛЮДИ+, наприклад, через дати.
14:09
+4
Спочатку я вважав число 666 числом людини: шість органів чуття; шість внутрішніх систем(за Успенським); і шість гріхів( за буддизмом), бо ніхто окрім людини не чинить неподобств у Світі. Людини несвідомої і сп'янілої від матеріальної реальності з її міражем счастя і достатку, за які потрібно рвати інших конкурентів на частини. Але недавно, розробляючи символ інь-ян(ь) я випадково, при певних вичисленнях, отримав теж 666, як рубіж проявлення матеріальності Світу, який на мою думку і є головним винуватцем і носієм числа, поскільки напрямок матерії буття — це самовідтворення життя форм любою ціною, тобто ціною менших чи слабших форм. Про це ще буде написано, маю надію, у статтях в подальшому.
14:09
+5
Друже Олександре, я з тобою згоден, що вказані недоліки (1,2 ) заважали українцям утворити державу старого СУПЕР-насильницького зразка. Вони ж обертаються нам на користь при творенні НОВОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНИ. Справді, тяга до волі сидить в генах українців. Та й Герб наш читається, як ВОЛЯ.
15:22
+4
Дякую, Анатолію, за цю розвідку. Лінивим тебе точно не назвати) Що стосується України як феномену… тут можна говорити безкінечно — і багато що буде правдою і водночас не буде нею. Бо ми знаємо фрагменти — і не знаємо всього Плану щодо України. А його не може не бути, бо її історія це глибока сакральність, як от голка в яєчку. На мій погляд, дуже класно про Україну написав Густав Водічка у своєму есеї Україна — батьківщина замріяних янголів (російською «дремлющих» — точніша суть). Тут гарний гумор і багато чого по суті вірно. Те, що серед українців кожен другий брахман, теж має своє місце — ми ж усі Будди, «для нас уже все сталося»))
Анатолій, щодо вищих істот, про яких згадував п.Олександр, то найближчі куратори Землі — Учителі (Учительська система, якщо точніше). Це високі сутності, які допомагають Землі здійснювати еволюційний план по Вищому задуму (якщо у кількох словах). Агні Йога це висвітлила дуже докладно та й багато інших джерел. Твори Анні Безант, О. Блаватської, Аліси Бейлі, наприклад. Було б бажання, а інфи зараз — океан.
17:54
+5
Дякую, Наталю, за такий розгорнутий коментар. Прочитав за твоїм посиланням. Там все з гумором. Теж корисно. Але є велика книга Олексія Братко-Кутинського, яка так і називається ФЕНОМЕН УКРАЇНИ. Її треба б вивчати в кожній школі, в кожному Виші.
Є на Світочі такий розділ — «Книги». Отож замість слів:

є велика книга Олексія Братко-Кутинського, яка так і називається ФЕНОМЕН УКРАЇНИ. Її треба б вивчати в кожній школі, в кожному Виші

— краще презентував би цю книгу тут, як ти, друже, вмієш це робити.
_втомлений
19:13
+4
Це хороша ідея, друже.
18:56
+4
Дякую, Дзвінко, за твій +1 за статтю. Чекаю також і на твій коментар.
Ще раз перечитала вашу статтю, пане Анатолій. Вона цікава і змушує думати.
українцям треба навчитися БАГАТІТИ. Це буде запорукою щасливого життя родини і це ж буде запорукою існування нашої держави України. Отоді й заживемо добротно й достойно і краще від європейців.

Нам буде важко розбагатіти, бо ми НЕ МАЄМО ЗВИЧКИ ЖИТИ СЬОГОДНІ. У нас ще дуже довго буде спрацьовувати синдром відкладеного життя.
От коли ми навчимося смачно їсти з гарної тарілки, сидячи в модній сукні за накритим лляною скатертиною столом, щодня, а не раз на 10 років, та й то лиш для того, щоб втерти носа сусіду, от тоді наша країна стане багатою, і ми разом з нею.
24 серпня 2017 р. у Києві підбувся парад на честь Дня Незалежності України. Парад красивий. Хлопці пройшли під українські марші хвацько у нових одностроях і зі зброєю в руках. Серце звеселіло і в українців укріпився дух.

Не серце звеселіло, а плакати хотілося, бо в окопах хлопці з голоду не пухнуть лиш тому, що їх і досі волонтери годують. А то на Хрещатику все показуха була.
Я в таких випадках завжди згадую бабцину приказку: «Каська, мий ноги, бо кавалєри прийдуть. — А як не прийдуть?»
Це сидить в нашій підсвідомості дуже глибоко. Від Президента до найменшого селянина.
Давайте будемо «мити ноги» не для «кавалєрів», а тому що хочеться чистими ногами ходити по чистій підлозі і м'якому килимі. Будемо одягати гарний одяг не лише «в неділю до церкви». І сервіз порцеляновий витягати з серванту хоча б на Новий рік і день народження. Може тоді ми просто дозволимо собі бути багатими.
16:04
+3
Повністю згодна
05:40
+4
Дзвінко, щиро дякую. Ти відмітила психологічну особливість українців: ОЧІКУВАННЯ ЗАВТРАШНЬОГО ЖИТТЯ. Так воно і є. Я й за собою помітив: поки не викинеш стару річ, нової не матимеш. Розкрив твоє посилання і зрозумів, що вже десь це читав: може на ОБОЗРЕВАТЕЛЕ. Але перечитав ще раз. Там є ключові слова: справжнє життя те, в якому багато радості, але треба її творити самими не колись, а зараз
Щодо параду. Це і був день творення радості для мільйонів. Погодься, Дзвінко, що наша армія сьогодні і армія в 2014 р. — це небо і земля.
Погодься, Дзвінко, що наша армія сьогодні і армія в 2017 р. — це небо і земля.

Може, ти хотів написати "...і армія в 2014 році"?! _здивований
10:25
+3
Стара річ… Стара чи непотрібна? Стільки навикидали, що навколо гори сміття… замість луків, лісів, життєдайних джерел.
16:10
+4
Дякую за потрібний аналіз тату! Насправді миротворчість і любов до землі- важлива перевага уераїнської нації для її майбутнього.
Повністю підтримую Дзвінкарку щодо того, що потрібно ЗАРАЗ жити і бути щасливими щоб то не сталось! Викидати стару рухлядь і речі, бо поки є хлам у хаті- то і в голові буде!
Учусь жити у ліванців. Іде на користь.
Дуже цікавий аналіз щодо аварії на Чернобильській АЕС. Не знала про Дугу-1. А для чого вона була побудована?
Не знала про Дугу-1. А для чого вона була побудована?

Це т.зв. загоризонтна радіолокаційна станція. Принцип роботи полягає в тому, що загоризонтна РЛС випромінює сигнал не на ціль, що є в прямій видимості, а на йоносферу Землі. Сигнал випромінювальної антени загоризонтної РЛС відбивається від йоносфери (немов від своєрідного дзеркала) й далі потрапляє на об'єкти, розташовані за лінією обрію відносно станції. Далі йде зворотній процес: сигнал відбивається від об'єкта спостереження, знов потрапляє на йоносферу, відбивається від йоносфери і повертається на загоризонтну РЛС, де й фіксується приймальною антеною:


За радянських часів тема справді була закритою. Як офіцер запасу ППО, я знав принцип роботи загоризонтної РЛС. Однак і справді не уявляв, що така штукенція є під Києвом:

З настанням незалежності про це багато писали. Коли я в якості журналіста їздив до Прип'яті на ЧАЕС наприкінці 90-х, на на початку 2000-х — в якості працівника прес-служби Мінпаливенерго, то на власні очі бачив цю «решітку». Її просто неможливо не побачити — така вона огромезна!..

І останнє: фунциклюють чутки, нібито СРСР і США випробовували загоризонтні РЛС в якості кліматичної зброї. Мовляв, пошук загоризонтних цілей — це другорядне завдання… А от уявіть: радянська загоризонтна станція подає потужний імпульс на йоносферу Землі — а десь на протилежному боці планети (наприклад, в США) виникає потужний тайфун, небаченої сили торнадо тощо. Чи навпаки: американська загоризонтна станція подає потужний сигнал на йоносферу — десь на протилежному боці планети (наприклад, в СРСР) вирують потужні зливи з ураганним вітром… В США така штукенція побудована, здається, на Алясці:


Подібне застосування загоризонтних РЛС всіляко заперечується, але хтозна, хтозна!.. Принаймні одне зрозуміло: якщо загоризонтна РЛС «Дуга» була розташована поруч із ЧАЕС — то це не просто так… І мати поруч з РЛС настільки потужний генератор електрики, як ЧАЕС, для виявлення загоризонтних цілей зовсім не обов'язково. Натомість велика потужність справді потрібна, щоб за допомогою віддзеркалених від йоносфери електроімпульсів провокувати погодні катаклізми десь далеко-далеко за обрієм… на іншому боці Землі…
_здивований _здивований _здивований
16:41
+4
Дякую, Ірино, за добре слово і за запитання. За Дугу-1 я теж недавно дізнався. Якщо промінь світла послати на дзеркало, то він відіб'ється від нього і полетить назад. На цьому принципі діє й радіолокація. Пучок радіохвиль направляють, наприклад, на літак. Він відбивається від нього, підсилюється і на екрані видно точку, що рухається. Так можна визначити координати літака. Диспетчер веде його від зльоту до посадки і розводить літаки у просторі, щоб не було зіткнення. Щоб побачити, чи є масовий зліт балістичних ракет (= початку війни!), придумали ЗАГОРИЗОНТНИЙ локатор. Він займає багато гектарів землі і споживає величезну кількість енергії. Щоб не прогавити початок війни Дуга-1 має працювати безперервно. А тут раптом 26 квітня 1986 р. Її вимкнули!
Є чуткі, нібито загоризонтні РЛС випробовувалися в якості кліматичної зброї. Докладно див. мій камент, адресований Ірині Висоті.
00:08
+4
Так, це дуже важливий аргумент!!!
11:08
+3
Цікава і потужна стаття! Дякую :)
19:09
+3
Дякую, Зано, й тобі за добре слово.
04:12
+4
Тимуре, описку виправив. Дякую. І твоя розповідь про Дугу-1 є цінною.
16:26
+3
Ще раз дякую за докладне пояснення про дугу пане Тимуре.
Тату, а як ти бачиш майбутній перехід приорітетів від матеріального багацтва до генерації чистих помислів?
20:17
+3
Ірино, тут така річ: щоб щось змінилося, треба така послідовність: помисел-намір-втілення. Отже все багатство, весь достаток сформовані ПОМИСЛАМИ. Якщо вони брудні, то маємо і «шоколад» і «долари в офшорах». Коли люди протягом життя будуть генерувати ЧИСТІ ПОМИСЛИ, то все навколо зміниться на краще. А як цього досягти повсюдно? Будемо разом думати над цим…
19:44
+4
Прочитала статтю, дуже цікава, читала залюбки Про Чорнобильську трагедію я навіть і не знала, що це була спланована диверсія дякую, дуже цікаво.
10:44
+3
Радіймо, пане Анатолію! На твою сторінку «Світоча» заглядаю і без нагадування час від часу.
Чудова розвідка у статті про деякі причини стану справ в Україні. Це, мабуть, пояснення для тих, хто за клопотами життя ще не узагальнював і не шукав відповіді.
Дякую тобі, пане Анатолію, Дзвінці, Наталці, Тимуру за натхнення, дискусії про Герб, Веселку, Гру, Долю, Творчість, Життєві поради.
І, мабуть, забули у статті подякувати тим суддям, яких десятки років навчали жити за бандитськими законами. Але їх чіпляння за «тепленькі» місця ( корупційні схеми) дозволяє рухатися, навчатися, вдосконалюватися справжнім, істинним правозахисникам.
15:19
+4
Таня Світанок — світла українка з Решетилівки. А сама родом з Луганщини. Дякую тобі, Таню за щире слово і за позитивну оцінку цього допису. Тут чимало узагальнень щодо характеру нас, українців. Вроді негатив — вдовольнятися мінімумом. Та ось шановний Олександр відмічає, що це, навпаки, в переламну епоху є ПОЗИТИВНОЮ рисою українців. Про нехіть до кровопролить і говорити нічого — це нам є самозрозумілим.
Дуже гарна стаття, Анатолій Михайловичу! Про Дугу-1 навіть не чув ніде. Про парад на День Незалежності більше погоджуюся із Дзвінкою Сопілкаркою, це дійсно показуха разом із нещирою промовою президента. Розділ про Владу сподобався, є над чим подумати. Окрема подяка за вірш Г. Сковороди, дуже актуальний на сьогоднішній день.
Знаю, що ГЕНЕРАЦІЯ СВІТЛИХ ІСТОТ НАБЛИЖАЄТЬСЯ!!! Цього не минути, яка б довга зима не була, весна все одно прийде!

Випадкові Дописи