УВАГА!   З 1 лютого діяльність спільноти "Світоч" переноситься в Telegram.

Сайт буде доступним ще довгий час, проте без нових публікацій.
Підписуйтесь та слідкуйте за новими публікаціями на нашому Telegram-каналі @svitoch_in_ua

Розібратися як користуватися Телеграмом або створити власний канал для подальшої участі в спільноті "Світоч" можете за ІНСТРУКЦІЄЮ. З правилами участі можете ознайомитися тут.

Якщо у Вас є якісь запитання, задавайте їх в групі підтримки в Телеграмі тут.

Як поводитися з тими, хто не подобається

Як поводитися з тими, хто не подобається
Джерело матеріалу:

В ідеальному світі всі люди, з якими нам доведеться спілкуватися, будуть хорошими, добрими, уважними, розумними, щедрими. Їм подобатимуться наші жарти, а нам — їхні. Ми житимемо в прекрасному середовищі, де ніхто ніколи не буває засмученим, ніхто не буде лаятися і обмовляти інших.

Але, як Ви вже помітили, ми живемо в недосконалому світі. Деякі люди зводять нас з глузду, а самі ми здатні довести до сказу інших. Нам не подобаються ті, хто буває неуважний до інших, різкий, полюбляє пліткувати, лізе в наші справи або просто не розуміє наших жартів, але чекає, що ми будемо сміятися над його жартами.

Напевно, ви задавалися питанням, чи можна бути об'єктивним щодо тих, хто вас постійно дратує і з ким ви нізащо не хотіли б разом пообідати, і як навчитися бути доброзичливим щодо кожної людини, з якою ви зустрічаєтеся.

Навіть в ідеальному світі створити команду, що складається суцільно з людей, яких ви хотіли б запросити до себе на барбекю, нереально. Тому, розумні люди часто спілкуються з людьми, яких вони не люблять. Вони просто змушені це робити.І ось як вони це роблять.

1. Вони визнають, що не можуть подобатися всім

Іноді ми потрапляємо в пастку, думаючи, що ми — хороші. Ми вважаємо, що ми подобаємося всім, з ким ми зустрічаємося, навіть коли цього не відбувається. Але ви неминуче будете стикатися з важкими людьми, які виступають проти того, що ви думаєте. Розумні люди знають про це. Вони також визнають, що конфлікти або розбіжності є результатом відмінностей в системі цінностей.

Людина, яка вам не подобається, в принципі, непогана людина. Причина вашого неприйняття в тому, що у вас різні цінності, і ця різниця створює напруженість. Після того, як ви визнаєте, що не всім подобаєтеся ви і не всі подобаються вам, через відмінності в системі цінностей, ви зможете виключити емоції при оцінці ситуації. Це допоможе вам дійти згоди.

2. Вони терплять (а не ігнорують або звільняють) тих, кого вони не люблять

Звісно, ви можете змиритися з чиєюсь постійною критикою, зціпити зуби у відповідь на паршиві жарти, або не звертати уваги на чиєсь нав'язливе товариство, але немає гіршої речі, ніж постійно придушувати своє роздратування. З точки зору результативності, надмірне прагнення завоювати симпатії людей є більшою проблемою, ніж відсутність у них цієї симпатії.

Вам потрібні люди, які мають різні точки зору і не бояться сперечатися. Вони є свого роду людьми, які не дають робити дурниці. Це не просто, але їх треба терпіти. Часто це ті, хто кидає виклик або провокує нас, але вони спонукають нас до нового розуміння і допомагають просувати групу до успіху. Пам'ятайте, що ви теж недосконалі, але, тим не менше, люди вас терплять.

3. Вони ввічливі щодо тих, кого вони не люблять

Незалежно від ваших почуттів щодо когось, людина орієнтуватиметься на вашу поведінку і ставлення до неї, і, найшвидше, ставитиметься до вас так само. Якщо ви будете з ним грубим, найшвидше, він відкине всі пристойності і нагрубіянить вам у відповідь. Пам'ятайте, якщо ви будете чемні, люди будуть терпимі до вас.

Уміння володіти своїм обличчям має велике значення. Ви повинні бути в змозі показати, що вважаєте людину професіоналом і добре до неї ставитеся. Це допоможе вам не опуститися до їхнього рівня або бути втягнутим в те, що вони роблять.

4. Вони стримують свої очікування

Люди нерідко мають нереалістичні очікування щодо інших. Ми можемо очікувати, що в певній ситуації інші будуть діяти точно так само, як діяли б ми, або скажуть те, що ми могли б сказати, тобто хочемо зараз почути. Тим не менш, це нереально. У людей є вроджені індивідуальні риси характеру, які багато в чому визначають їхню реакцію. Очікувати від інших тих же дій, які зробили б ви — означає підготувати себе до розчарування і розладу.

Якщо людина щоразу викликає у вас одні й ті ж почуття — налаштуйте відповідно ваші очікування. Таким чином, ви будете психологічно готові, й її поведінка не заскочить вас зненацька. Розумні люди роблять це повсякчасно. Їх ніколи не дивує поведінка малосимпатичної людини.

5. Вони аналізуют не опонента, а себе

Незалежно від того, що ви відчуваєте, люди не можуть влізти в вашу шкуру. Важливо, щоб ви вміли керувати своїми почуттями, коли маєте справу з кимось, хто вас дратує. Замість думати про те, що ця людина вас дратує, зосередьтеся на тому, чому ви так на це реагуєте. Часто нам не подобається в інших те, що нам не подобається в нас самих. Крім того, вони не створюють кнопку, вони лише натискають на неї.

Точно визначте спускові механізми, які могли б вплинути на ваші почуття. Тоді ви можете бути в змозі передбачити вашу реакцію, пом'якшити її або навіть змінити. Пам'ятайте: легше змінити своє сприйняття, ставлення та поведінку, ніж змусити когось стати іншою людиною.

6. Вони беруть паузу і роблять глибокий вдих

Існують деякі речі, які дратують вас постійно. Можливо, це колега, який регулярно зриває терміни, або хлопець, який видає дурні жарти. Розберіться в тому, що вас дратує і хто тисне на ваші кнопки. Таким чином, ви зможете підготуватися до цього.

Якщо ви зможете взяти паузу і взяти контроль над бурхливим адреналіном, а потім звернутися до інтелектуальної частини вашого мозку, ви зможете краще провести переговори і обґрунтувати свої судження. Глибокий вдих і один великий крок назад можуть допомогти вам заспокоїтися і захистять вас від надмірного збудження, тим самим дозволяючи взятися до справи з більш ясним розумом і відкритим серцем.

7. Вони озвучують свої потреби

Якщо деякі люди постійно вас зачіпають, спокійно дайте їм зрозуміти, що їхня манера поведінки і стиль спілкування є для вас проблемою. Уникайте обвинувальних фраз, спробуйте замість них використовувати формулу: «Коли ви..., то я відчуваю...». Наприклад: «Коли ви перериває мене під час наради, то я відчуваю, що ви не цінуєте мою роботу». Потім візьміть паузу і дочекайтеся відповіді.

Можливо, ви виявите, що інша людина не зрозуміла, що ваш виступ ще не закінчено або ваш колега був настільки схвильований своєю ідеєю, що виплеснув її в пориві збудження.

8. Вони тримають дистанцію

Якщо всі інші прийоми не допомагають, розумні люди створюють дистанцію між собою і тим, що їм не подобається. Вибачтеся за себе і йдіть власним шляхом. Якщо це відбувається на роботі, перейдіть в іншу кімнату або сядьте на іншому кінці столу переговорів. Перебуваючи на віддалі й маючи перспективу, ви, можливо, будете в змозі повернутися до обговорення і взаємодіяти з тими людьми, які вам подобаються і не перейматися з приводу тих, хто не подобається.

Звісно, все було б простіше, якби ми могли розпрощатися з людьми, які нам не подобаються. На жаль, всі ми знаємо, що в житті так не буває.

Автор — Дмитро Оськін

+3
496
RSS
11:42
+2
Гадаю, що ця стаття допоможе гармонізації нашого товариства на Світочі _танцюю
12:55
+2
Тримати дистанцію?
А чим погана рекомендація? Якщо інше не допомагає, тоді іншого не лишається _вибачаюсь
14:20
+2
Дуже корисна стаття, особливо для тих, хто постійно в колективі! Дякую пане Тимуре!
20:38
+2
Дякую шановний пане! Звісно, не усе із рекомендованого варто сприймати безумовно. Але у цілому Ви зробили добру послугу своїм друзям.
Автор — Дмитро Оськін

Це не я автор _вибачаюсь
12:58
+2
Перепрошую, Ви дійсно зробили добру послугу своїм друзям. Зробили тим, що привернули нашу увагу до цієї теми. Сам я не знайшов би даної розвідки. Тому я не помилився дякуючи Вам. Крім того Вам ще й повага за скромність.

Випадкові Дописи