До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Ніна Мел: Чому я пішла з йога бізнесу

Ніна Мел: Чому я пішла з йога бізнесу

Я провела 27 днів в закритому духовному ретриті — місці, загубленому в просторі-часі і захованому від очей, які «не бачать». Місці, не зазначеному на карті путівника, де «життя» зупиняється, де зовнішній світ зникає. Це місце зустрічі з Вчителями і самим собою, можливість почути те, що завжди говорила нам наша внутрішня Істина.

27 днів без інтернету і телефону — і нехай зрозуміють мене ті, кому я не відповіла на дзвінки та електронні листи. 27 днів практики мовчання та пронизливою тиші, реструктуризації роботи розуму і деструктуризації накопичених за ці роки знань, що по приїзді вилилося в 3 нові книги, безліч статей і безмірну подяку за те, що мені дали шанс зупинитися і повернутися до себе.

У якийсь момент стає неможливим продовжувати робити те, що звик робити. У якийсь момент доводиться вибирати, чи підтримувати цю систему, орієнтовану на славу і популярність, систему популяризації викладання йоги та самих викладачів, які вільно використовують розумові та соціальні знання під личиною знання духовного, або відступити і не витрачати час на те, що не важливо. У якийсь момент розумієш, що Шляху немає, якщо є Розуміння. «Я», яке потрапляє на цей Шлях, не доходить до кінця…

Що б ми не робили тут, на Землі, чим би ми це не вважали і як би не називали — все є лише кармічна школа, суть якої лише в тому, щоб її пройти. У всіх нас є сили, достатні для того, щоб це зробити. Питання в тому, чи є бажання.

Вибір за вами.

На матеріальному плані Землі не залишилося більше жодного Майстра. Майстри пішли на другий план і тепер, після Переходу 2012, ми віддані самі собі. Свобода волі і самовираження, до яких ми прагнули в пожадливому бажанні влади і устремліннях Его, дана нам тепер у всій силі — ми отримали те, що хотіли і за що боролися. Але куди це привело нас і чим для нас обернулося?

Ми навчилися використовувати правильні слова, говорити про те, що торкнеться інших і викличе в них резонанс. Не потрібно бути доктором економічних наук — всі ми знаємо, що і як продається, навіть в йозі.

Ні, ми не робимо це спеціально і усвідомлено. Якраз навпаки. Якби ми тільки побачили, в одну мить, відразу і цілком все Це, наше місце і нашу роль у цьому, вплив цього на нас та інших — ми б цього не робили, не брали участь і більше не змогли б це підтримувати.

Але ми не бачимо.

Ми бачимо фрагментовано з чимось погоджуючись, з чимось ні, часом щось відчуваючи — але ми не бачимо цілісно, об'ємно. Якби ми побачили — весь цей пекельний механізм, все це колесо духовної Самсари зупинилося б в ту ж секунду і більше не зрушило з місця. Якби хоч один з відомих вчителів йоги, тих, хто підтримує, культивує, жадає і заохочує це духовне розкладання самих Себе, якби всі ново-модні або старо-перевіряння Гуру дійсно на секунду, хоча б на секунду просвітліли і прозріли — цей механізм звалився б.

Бачення — є дія. Поки немає бачення, немає і дії.

Адже ми і тільки ми плекаємо цей механізм і приводимо його в дію для того, щоб потім граючи «боротися» з ним. Ми граємося з ним, катаємо вперед і назад, як діти — свої іграшкові машинки.

Всі ці йогічні системи, йога-організації, йога-проекти, йога-конференції, йога-фестивалі, йога-федерації, йога-платформи, йога-місії та інші іграшки в руках підлітків духовності — глибоко ушкоджені в самій своїй суті. Ми з вами пошкоджені в своїй суті, якщо навіть з Духовності змогли зробити Гру.

Пошкоджено відносини «Йога — Учень», «Учень — Вчитель», «Учитель — Йога-студія», «Учень — Йога студія», «Вчитель — Вчитель». У цих відносинах немає чистоти, немає духовної суті, немає любові — і від того вони просто не потрібні. Не потрібні, якими б чистими і йогічно-прийнятними фразами ми не маскували себе і не обманювали інших. Не потрібні, як би не намагалися ми змусити замовкнути свою совість і свідомість фразами з книг адвайта-веданти, що «все має бути саме так, як є», «все вже прекрасно» і тому «нічого змінювати не треба».

Так, все саме так, «як є» — зовні, але одночасно все інакше — всередині нас.

У глибині душі кожен з нас знає свої слабкості і знає, що всередині вже все по-іншому. Ось тільки внутрішнє не збігається з зовнішнім, і від того щось має бути змінено. Це вічне протиставлення добра і зла всередині кожного з нас, наш щосекундний вибір. Баланс і з'єднання протилежностей — у кожного з нас цей баланс різний.

Учитель йоги говорить собі і учням: «Це моя Місія. Я тільки хочу ділитися і допомагати людям.» І сам в це вірить, воліючи не бачити іншого. Місія, загорнута в обкладинку захоплюючих відео-роликів, продуманих піар-кампаній, ceo-оптимізації йога-сайтів, барвистих йога-фотосесій, текстів, що спрямовані на продажі, кричущих анонсів «кількість місць обмежена», куплених лайків у фейсбуці і власної щоденної «боротьби» за стійку на руках — вже трохи інша «Місія».

Зручно прикриватися Місією, цим «духовним щитом» невігластва, коли ще невтямки, при всій своїй «просвітленості», що не існує ніякої іншої місії кожної людської істоти, крім тієї, щоб рухатися до Єдиного.

Ця місія — всередині нас. І вона єдина. Ця битва — на персональному рівні, всередині себе, всередині кожного з нас. Тільки на особистому рівні. Це внутрішні відносини Особистості з Духом, які стосуються тільки Вас і інші люди тут ні до чого.

Звільніться від цієї безглуздої ідеї, що потрібно зробити щось вартісне і важливе в цьому житті, що потрібно залишити слід або допомогти якомога більшій кількості людей, звільніться від бажання вчинити щось високе — все це ігри розуму. Немає ніякої Місії і ніколи не було — ні в кого — ні перед ким. Це духовно-виправдана пастка розуму. Его придумує безліч Місій. Це новий наркотик сучасного yoga-junkie.

Нікому нічим ніколи не можна допомогти — якщо людина до цього не дійшла сама, і нікого нічому не можна навчити — якщо він сам не дійшов до цього розуміння. Не пройти шлях іншого за нього. Інакше це буде лише інтелектуальним знанням, переданим від однієї людини іншій. Від нього немає ніякого толку, швидше, воно приносить більше шкоди, ніж користі.

Шлях — тільки всередині, і ця битва — тільки на персональному рівні.

Інтелектуальними знаннями про йогу і духовність рясніють прилавки супер-маркетів духовності — з їх полиць, під різними упаковками, ми все споживаємо і споживаємо нові інтелектуальні товари-знання, порожні знання, яким немає кінця і які, висмоктуючи наш час, сили, надії, гроші і енергію тільки відводять нас від самих себе і свого прямого зв'язку з Духом. Можливо, у когось з часом вони висмокчуть і ілюзії — але далеко не всім так пощастить.

Духовне знання не передається від людини до людини. Воно завжди «опускається на нас» зверху, прямо всередину нашого єства. Слухати його, чути його і слідувати йому щомиті — єдина Місія і єдиний прямий і істинний Шлях Людини до Єдиного. До тих пір, поки учні братимуть посередників між собою і Духовністю, а вчителі будуть марити про свої Місії, людина буде «провалювати» свою єдину «Місію» на Землі і витрачати роки на проходження за іншими — такими ж недосконалими смертними, хто так само витрачає час в у своїх власних ілюзіях.

Як довго ще ви будете його втрачати і заохочувати інших до втрати їх часу? Як довго будете поневірятися по йога-студіям, не признаючись собі, що йога це не групове заняття, не тусовка і не групові розваги, а інтимна, сакральна практика, тихе і трепетне спілкування вас і вашого Духа?

Як довго будете створювати і шукати Вчителів, знаходити їх, зачаровуватися ними, розчаровуватися в них? Як довго будете вибирати їх за рівнем масової популярності, зовнішності, фотографіями, кількістю лайків, смайлів, комментов, шерів і пінів на їхніх сторінках в соціальних мережах?

Як довго будете захоплюватися їх «ногами за головою» (ніби це хоч колись комусь поставило голову на місце)?

Як довго ми, вчителі, будемо вбивати один одного конкуренцією, розкидати словами про свою автентичність, розштовхувати цінами семінарів на Балі, роздавлювати надлишком Інстаграмм фото в стійках на руках, засліплювати один одного яскравими легінсами, фото-ефектами або обкладинками Yoga Journal?

Вибір за вами. За ким і за чим слідувати, як практикувати і чому, як викладати і навіщо, чому поклонятися і на що витрачати відведений час.

Я не вчитель. У мене немає Місії, і просвітницької в тому числі. У мене немає системи, немає школи, немає інструкторів, немає технік досягнення чого-небудь. Все, що я могла — це показати, Як я практикую. Але навіть у цьому відпала потреба після того, як я написала книгу, в якій кожен зацікавлений може це дізнатися.

Творці систем гублять своїх послідовників. Послідовники гублять творців систем, за якими слідують. Ніхто не робить це спеціально. Ніхто цього просто не усвідомлює.

Вибір за вами. Я свій зробила.

+1
350
RSS
16:21
+1
Авторка написала про своє бачення з того рівня на якому вона знаходиться.

Справа в тому що ці всі організації, партії, піар-кампанії, вчителі, тусовки і все решта дійсно потрібні людям, які знаходяться на певному рівні розвитку. І для них це місток до чогось вищого, певний етап. Тому вішати на це все ярлик «Зло» є неправильним. Просто треба розуміти що це все відносно. Що є потрібним для одних людей, те непотрібним для інших.

Ось, наприклад, згадав як колись в дитинстві цікавився всякими надможливостями людини, привидами, НЛО та іншими подібними речами. Зараз вважаю, що на це все взагалі краще не відволікатися і не витрачати часу. Але ж тоді це було потрібним для моєї душі! Це було своєрідним містком в духовний світ. І тільки через багато років після того, мене зацікавили набагато вищі речі. Для всього свій час і свій шлях.

Звільніться від цієї безглуздої ідеї, що потрібно зробити щось вартісне і важливе в цьому житті, що потрібно залишити слід або допомогти якомога більшій кількості людей, звільніться від бажання вчинити щось високе — все це ігри розуму. Немає ніякої Місії і ніколи не було — ні в кого — ні перед ким. Це духовно-виправдана пастка розуму.


Тут вона не права. Просто авторка раніше жила виключно відносною реальністю, а тепер відкрила для себе і абсолютну реальність. І кинулася в неї з головою. Тобто робить те, що і деякі сучасні так звані «вчителі неоадвайти» — повністю заперечує важливість відносного світу. Це шлях в нікуди!

Цілісною людина може бути тільки коли пізнала і абсолютний і відносний світи, та зрозуміла їхню важливість. Ці рівні дійсно дуже різні, але треба вміти одночасно жити і на одному і на іншому. Я би навіть сказав, що пізнання Абсолютного світу потрібно для того, щоб краще себе почувати в Відносному світі (в цій Великій Грі Всесвіту, через яку нам було подаровано індивідуальність).

Наприклад, якщо в домі зайнялася пожежа. З погляду абсолютної істини немає ні пожежі, ні вогню, ні диму. Це все ілюзії розуму. Тому ті хто кинулися з головою в Абсолютний світ стверджують, що нічого не потрібно робити. Адже не існує нікого, хто міг би постраждати, так як не існує окремих «Я».

Але чи правильно буде так робити? Чи треба просто сидіти і медитувати, що і так Все Єдине і нічого змінити неможливо? Ні, звичайно. Правильно буде викликати пожежників. А це вже явища «Відносного світу».

Тому якщо вже так сталось, що ми задіяні у Великій Відносній Грі Всесвіту, нам потрібно прийняти її правила і робити світ досконалішим на цьому рівні, а не тікати в абсолютний рівень сприйняття.

Справжню природу Всесвіту (адвайту) важливо пізнати і постійно мати її на увазі, але не можна робити її смислом свого життя на відносному рівні.

Якщо коротко, то на Абсолютному рівні ми повинні пізнати Єдине (Бога, Абсолют), а на Відносному рівні ми повинні робити світ кращим, а не тікати від нього.
Так я теж пройшла усі ці рівні: пошук НЛО, екстрасенсорика, карти Таро і т.д.
Ця стаття є відгуком на мій теперішній стан. Для мене теж, на даному етапі. все видиме виглядає марним. Постійна метушня сильно відволікає від єднання з Абсолютом. От тільки нема можливості десь сховатися на місяць часу для медитацій.
Цей період теж мине. І я вийду на нове осмислення усіх реальностей. Просто знаю ще кілька людей, які мене постійно запитують: «Ну, чому нічого не трапляється?» Для них початок 2013-го був Великим Розчаруванням, бо на фізичному рівні нічого не змінилося. Здавалося, що має настати колективне Просвітлення і переселення на вищі рівні. А тут все так індивідуально і так непевно-інтуїтивно-відносно.
23:56
Для мене теж, на даному етапі. все видиме виглядає марним. Постійна метушня сильно відволікає від єднання з Абсолютом. От тільки нема можливості десь сховатися на місяць часу для медитацій.

Ох, розумію Вас! Це і мій стан десь півторамісячної давності. На це все ще й наклався переломний момент в житті, коли я зрозумів, що ні за яких умов не зможу заробляти гроші способами, які мені не приносять справжнє задоволення. Але на щастя цей стан вже в минулому. Ситуація, здається, йде на краще і з’явилася тисяча нових цілей і завдань у цьому відносному житті. Ну і абсолютний та відносний рівень сприйняття стали на свої місця у моїй свідомості, а то останнім часом був певний перекос в сторону абсолютного.

Цей період теж мине. І я вийду на нове осмислення усіх реальностей.

А інакше і не буває

Просто знаю ще кілька людей, які мене постійно запитують: «Ну, чому нічого не трапляється?» Для них початок 2013-го був Великим Розчаруванням, бо на фізичному рівні нічого не змінилося. Здавалося, що має настати колективне Просвітлення і переселення на вищі рівні. А тут все так індивідуально і так непевно-інтуїтивно-відносно.

Захотіли халяви!
Захотіли халяви!

Не халяви а компанії. Разом веселіше навіть медитувати.
Однією із основних умов практики сорока діб — саме сорок діб бути самому на одинці з природою. В когось може вийти це навіть посеред багатомільйонного міста, а комусь необхідно усамітнюватись в найглухіший куток, щоби бодай щось відчути. Та недаремно Ти живеш зараз і тут — найліший варіант розвитку, залишається лише стерти грань між свідомим і підсвідомим, а задля цього можливо зусиллям волі треба почати з легких шляхів по типу виснажливих тренувань та практики сорока діб.
Можливо ВСЕ.
svitoch.in.ua/68-try-rivni-realnosti-v-advaita-vedanti.html#comment_539
ar25.org/article/praktyka-soroka-dib.html
10:01
+1

І через «Живе слово» є свій шлях, та не варто зациклюватись — сприймаймо його як один з променів.
Так, був у мене і цей період. Я чесно його читала цілісінький рік, без жодного дня перерви. Толку — Великий Нуль.
Хлопці, мені уже багаааааааато років.
Так що і це я теж уже проходила. Років з десять щоденні тренування, але Шверценегера з мене вийшло і Брюса Лі також.
00:39
Так, був у мене і цей період. Я чесно його читала цілісінький рік, без жодного дня перерви. Толку — Великий Нуль.

Це тому що ще не кинули повністю тваринний трупняк поїдати. Ну, принаймні, так Вам би на НО відповіли

Спробуйте стати вегетаріанкою, і тоді ще рік почитати творчість пана Філатовича

Або ще краще, спробуйте Ай Рю Айкідо або Цигун. Допомагає в усьому і проти всього та ще й миттєво! Ну принаймні так, за словами пана Олексія Тищенка. Чи Ви вже і там встигли побувати?
Якраз тоді я була вегетаріанкою.Навіть довше, протрималася майже два роки без м'яса і риби. Лише молочка і яйця + фрукти, овочі, крупи і горіхи.
Якщо не брати участі в застіллях на роботі, то з дієтою проблем не виникає. Але тоді на мене косо дивилися геть усі співробітники.
01:06
Але тоді на мене косо дивилися геть усі співробітники.


Так довго звикали?
Я десь у коментах вже зазначав, що у кожній релігії, ба – навіть у вченні чи духовній школі, є ЦІЛЕ ЗНАННЯ, або, так би мовити, — шлях до Цілого. Про це ж саме йшлося у циклі статей «Безмежне,…», які люб’язно переклав та розмістив на нашому сайті Доброслав, за що йому окрема подяка!

Тому казати, що «Толку – Великий Нуль» мабуть не варто. Певні зміни відбуваються, в тому числі і в мозку того хто читає, за словами пана Каганця. Я сам десь сто днів без перерв читав ЖС, для того щоб зрозуміти та відчути його дію. До цього я достатньо давно займався енергетичними практиками, мені цікаво було попрацювати з вібраціями. Поясню у чому різниця – для лікування, наприклад, головного болю я спрямовую певні енергії, прибираю інші… І, зрештою, біль минає. Для того щоб навчитися цьому я витратив пару років власного життя, вивчаючи влаштування енергокомплексу людини, розвиваючи у себе бачення та певні навички, поступово активуючи певні енергетичні центри і, мабуть, головне – змінюючи усвідомлення світобудови та позбуваючись стереотипного мислення. Проте є багато людей, які все те, що я робив із собою не зможуть зробити навіть фізично, особливо це стосується стереотипного мислення. Я маю на увазі людей похилого віку, зокрема своїх батьків. Ну важко їм пояснити, що таке чакра «тім’я» і як вдихати прану через пори шкіри, щоб наповнитися енергією. Тому в таких випадках як раз і корисними будуть практики на кшталт ЖС, де від того, хто практикує не вимагається знання дії «механізму» такої практики.

Конкретно щодо моїх батьків можна зробити такі висновки:
1. Помалу змінюється світогляд від християнства до сонячного.
2. З’явилися навики самодиципліни, концентрації уваги та запам’ятовування.
3. Ну і все ж таки егрегор ЖС перетворює витрачену ними енергію на щось значно більш життєстверджуюче і частково повертає до них, що не може не відобразитися у певному покращені фізичного здоров’я. На противагу християнству, де енергія від апологетів проходить через трупні ДНК (мощі, криваві плащаниці, ритуали з поїданням плоті і крові), а потім, повертаючись, їх же і кодує на смерть та хвороби фізичного тіла.

В цілому вважаю, що кожен, майстер, учитель, знання, школа, релігія і т. п. має відповідну аудиторію. А їх несприйняття – це невідповідність рівнів між ними та тим, хто не сприймає. Треба слухати себе та вчасно відпускати старе і переходити на інший рівень, тоді й не буде дискомфорту і розчарувань.
РаДіймо!
12:22
+1
В цілому вважаю, що кожен, майстер, учитель, знання, школа, релігія і т. п. має відповідну аудиторію. А їх несприйняття – це невідповідність рівнів між ними та тим, хто не сприймає. Треба слухати себе та вчасно відпускати старе і переходити на інший рівень, тоді й не буде дискомфорту і розчарувань. РаДіймо!


Гарно сказано! Тільки хочу додати, що Живе Слово — це практика рівня людей які недавно лише піднялися над традиційним іудохристиянством і шукають чогось цікавішого. Це основна аудиторія пана Каганця. Тому можна сказати, що не дарма він зробив ЖС офіційною практикою свого проекту. Для таких людей ЖС має бути дієвим. Ну, принаймні, у багатьох випадках.

А для тих людей, які вже дуже давно пройшли цей етап свого духовного розвитку, можна знайти набагато цікавіші і потужніші практики, які б резонували зі станом їхньої свідомості.
Згоден, просто звик рекомендувати іншим те, що випробував сам!
Гарно сказано! Тільки хочу додати, що Живе Слово — це практика рівня людей які недавно лише піднялися над традиційним іудохристиянством і шукають чогось цікавішого. Це основна аудиторія пана Каганця. Тому можна сказати, що не дарма він зробив ЖС офіційною практикою свого проекту. Для таких людей ЖС має бути дієвим. Ну, принаймні, у багатьох випадках.

Мені чомусь ЖС нагадало кришнаїтів з їхнім «Харе Крішна». До речі, в християнстві теж є практика постійного повторення певного набору молитов (забула вже як вона називається.)Ці практики добрі для тих, хто фізично не спроможний на виснажливі тренування.
А для тих людей, які вже дуже давно пройшли цей етап свого духовного розвитку, можна знайти набагато цікавіші і потужніші практики, які б резонували зі станом їхньої свідомості.

О!!! То може мені хтось щось підкаже?
18:16
О!!! То може мені хтось щось підкаже?


А навіщо Вам це потрібно? Яка Ваша мета цих практик?
Як би це точніше пояснити…
Мій особистий Шлях дуже звивистий, з петлянням і тупцюванням на місці, з відхиленнями в той чи інший бік, з ходінням по колу і т.д…
І часто я вбираю не цілу практику, а тільки якийсь її елемент, іноді лише фразу чи одне СЛОВО. Іноді новий етап мого розвитку починається з книжки, яка може бути дуже далекою від духовних пошуків, чи художнього фільму. Зараз якраз той момент, коли є трохи часу і з'явився голод до нової інформації.
«Напиши будь які тексти із будь яким емоційним зарядом і читай їх вголос — і почнеш прописувати на певних рівнях вібрацій Буття такі свої налаштування на: думки — емоції — вірування — вчинки (плоди)», — ось в чому полягає радість застосування Слова-зброї.
10:17
Тут треба розрізняти практики Слова, які пов’язані просто з зомбуванням і ті, які пробуджують певні глибинні почуття в душі людини. От якраз ці другі можуть бути корисними в деяких випадках.

Перший варіант, це коли собі говорити кожного дня «Який я чудовий, який я сильний, який я здоровий, який я багатий, мене всі люблять» і т.д. Це звичайне навіювання, тобто зомбування. А це має дуже короткотермінову дію. Доки не закінчиться енергія мислеформи.

Я думаю, що Живе Слово — це інший випадок. Воно більше спрямоване на глибші структури душі і тому повинне мати довшу дію.

Основна різниця між першим і другим в тому, що ЖС опирається на відповідний егрегор, створений Філатовичем та Каганцем — його адміністраторами чи служителями. Тому ЖС буде діяти, допоки у цьому егрегорі буде енергія. З цього ж таки можна зробити наступний висновок — що людина отримувала б більше, не користуючись посередником – егрегором, до якого, хоча б крихта енергії має «прилипнути», інакше він припинить своє існування. Як банк, що буде видавати клієнтам більше, або стільки ж грошей, як до нього надходить. Частина грошей завжди використовується банками на підтримання своєї життєдіяльності.

Так само і в егрегорах… Якщо немає інших цілей їх створення, як от, наприклад, МММ. В останньому випадку, апологету егрегора повертається, необхідний для його утримання в егрегорі, мінімум, а решта — використовується засновниками егрегора на свій розсуд, у тому числі і на рекламу егрегора. У цьому контексті стає зрозумілим жорстке провокування питання очищення НО від не з усім згідних! Правда? Подібність ЖС і релігій неодноразово підкреслювалась і самим Каганцем.

Про суть релігій я писав у третьоиу пункті цього коментаря. Висновки робіть самі.

А користь переходу від одного егрегору до іншого, у нашому випадку, від християнства — до ЖС, я вбачаю у відриванні від старих стереотипів. І поки іде процес формування нових – у людини, як правило, на повну включається власна свідомість, і відбувається її еволюція, тобто — розвиток.
11:53
+1
Звісно авторка статті зробила добре, що написала таку статтю, вона дозволяє так званим «вчителям» пробувати усвідомити що насправді вони роблять). І права в тому, що коли такий «вчитель» справді просвітліє, він не буде вчителем).
Коли людина пізнає Бога, вона виходить за межі всіх земних розумінь, за межі розуму людського і нема назад вороття. Мяко кажучи — навколо неї змінюється все), а це вже інше існування, все відбувається по-іншому), всі рівні зникають, все сприймається в ЄДНОСТІ, всередині, події інші і т.д.
Незалежно чим людина займається, якщо вона усвідомить ким являється — все стає НА СВОЇ МІСЦЯ)).
Якщо судити по тому, що на НО ледве нашкребли на оплату сервера, то їхній егрегор геть заглох.
17:56
+2
Якщо судити по тому, що на НО ледве нашкребли на оплату сервера, то їхній егрегор геть заглох.


У них просто дуже великі витрати на утримання технічної частини їхнього проекту. Не берусь судити наскільки це виправдано.

Ну, і ще їм чогось дуже не вистачає. Ніби пан Каганець дуже гарно сформував їхню ідеологію, стратегію, плани і т.д., але все дуже повільно як для такого проекту.

Мені здається, що в них просто мало людей, які є справжніми лідерами. Більшість — просто послідовники і постійно повторюють думки свого авторитету. А проекту з одним лідером і всіма решта послідовниками далеко не виїхати.

Я можливо трохи відстав від того, що робиться на НО, але здається зараз навіть нічого на голосування не ставиться, як робилось колись. Але це їхні справи. Щиро вірю в їхній кінцевий успіх! І в той же час розумію, що він буде тимчасовим, до того часу, доки певна частина учасників цього проекту не переростуть рівень самого проекту. Час покаже.
Ну це ж очевидно, як мінімум трьох активних учасників цього обговорення, було виштовхнуто з НО. А скільки людей не пишуть, а читають і придивляються?

Крім того, ідеологія НО перестала змінюватись у відповідності зі змінами реальності.

Про лідерів згоден з Доброславом. Тут спрацював страх втратити обличчя перед конкурентами, який притаманний багатьом сучасним духовним і не тільки лідерам. Такі лідери вважають, що вони «виростили корову, і самі мають право її доїти»!
00:22
+2
Ну ось в даному коментарі є схильність до осуду. Та хіба можна звинуватити зелене яблуко в тому що воно не встигло дозріти?
А це вже дивлячись в якому напрямку слово-зброю повернеш — залежить від зрілості.
Святий Дух Думок,
Озброєний Словом Душі,
Втілений Тіла Плодом.
00:47
+3
Все тому, що погляд здебільшого з власного-егрегоріального правила-правди — котре розвіюється в множині.
Коли погляд йде із власної істинної Віри, — такий погляд вже буде сприйматись як подих свіжості — неординарності, що з незначної кількості здатне перерости в лавину, котру підтримають всі обставини.
Коли людина пізнає Бога, вона виходить за межі всіх земних розумінь, за межі розуму людського і нема назад вороття. Мяко кажучи — навколо неї змінюється все), а це вже інше існування, все відбувається по-іншому), всі рівні зникають, все сприймається в ЄДНОСТІ, всередині, події інші і т.д.

Вихід за межі земних розумінь «люди в білих халатах» називають ШИЗОФРЕНІЯ.
Хотілося б якось так осягнути Абсолютну реальність, щоб не випадати з відносної.
13:48
Шизофренія — це розлад психо-емоційного тіла, важка хвороба, яка заганяє сприйняття в РАМКИ уяви про простір. Це справді розфокусоване бачення, яке випадає з відносної реальності.
Стан єдності — абсолютний баланс всіх тіл, який дозволяє спочатку налагодити зв«язок з Абсолютом, далі вийти за межі обмеженого, ілюзорного сприйняття реальності, яке називають відносним. Щоб пізнанти себе, потрібно спочатку усвідомити, що нічого крім Бога нема).
Навіщо вам пізнавати Єдність, якщо люди в білих халатах служать для вас орієнтиром?
16:44
Хотілося б якось так осягнути Абсолютну реальність, щоб не випадати з відносної.

Ось, ось! Саме тому я за дуальну недуальність, або недуальну дуальність

А щодо різниці між Просвітленням і Шизофренією десь в ОШО є гарні слова. Пізніше знайду, опублікую.
Всі психічні розлади це протиріччя-розбалансування між тілами та Душею (душевні хвороби) — виникають при низькій усвідомленності особистістю цих інструментів, та чималому розриві між ними по вібраціях.
svitoch.in.ua/69-bezmezhne-klasychna-nauka-ta-fragmentacija-vsesvitu-chastyna-1.html#comment_610
19:54
+1
Прохання до всіх користувачів сайту. Якщо копіюєте на наш сайт якийсь матеріал з інших сайтів, вставляйте його сюди через комбінацію клавіш Ctrl+Shift+V.

В такому випадку очищається форматування тексту. Тому що, наприклад, дана публікація захопила форматування і стилі з сайту-джерела і в результаті получився дуже малий шрифт. Я вже підправив.
14:15
+3
Незмінною залишається істина — весь досвід потрібен, нема нічого зайвого і випадкового, тому за все лише подяка, велика Подяка, блаженне відношення вдячності. За всі досвіди і всім Душам. Однозначна подяка, а не нарікання.
Нема нарікання.
Є усвідомлення того факту, що від конкретного вчителя чи вчення я взяла все, що могла взяти або що він міг дати. І є відчуття, що настав момент прощання. Треба подякувати, вклонитися і йти далі, шукати нового вчителя (а може уже й учнів?)
16:03
+4
… всі «вчителі» і «учні» всередині, туди направити пошук. Вдячність світові відкриває велику енергію, яка є в кожному. Стаття хороша, потрібна. І взагалі ви молодці, що створили цей сайт. Значно глибші думки і обговорення ніж на сайті НО, радію щоразу, коли відкриваю сторінки сайту!
00:54
Шановні учасники обговорень!

Будь ласка, коли відповідаєте на якийсь коментар через кнопку «Відповісти», цитуйте слова співрозмовника, на які даєте відповідь. Просто скопіюйте потрібну частину коментаря та вставте її в своє повідомлення через кнопку «Цитата». Тоді буде зрозуміло якого саме коментаря стосується ваша відповідь. Тому що в деяких темах у нас дуже багато коментарів різного рівня вкладеності і получається плутанина.

Випадкові Дописи