УВАГА!   З 1 лютого діяльність спільноти "Світоч" переноситься в Telegram.

Сайт буде доступним ще довгий час, проте без нових публікацій.
Підписуйтесь та слідкуйте за новими публікаціями на нашому Telegram-каналі @svitoch_in_ua

Розібратися як користуватися Телеграмом або створити власний канал для подальшої участі в спільноті "Світоч" можете за ІНСТРУКЦІЄЮ. З правилами участі можете ознайомитися тут.

Якщо у Вас є якісь запитання, задавайте їх на сайті тут, або в групі підтримки в Телеграмі тут.

Водіїв заборонять

Водіїв заборонять
Джерело матеріалу:

У мене є погані новини для любителів водити машину — вам заборонять сідати за кермо. І хороші новини для тих, кому набридли корки — вони практично зникнуть. А ще зникнуть таксисти, далекобійники і (найприємніше) ДАІшники.

Зрозуміло, відбудеться все це далеко не відразу, але процес запущений і його вже не зупинити. Власне, все стало ясно вже в 1995 році, коли безпілотний автомобіль NavLab 5 автономно проїхав від одного узбережжя США до іншого.

Шлях від наддорогої і ненадійної дивини до серійного автомобіля-безпілотника зайняв двадцять років, і зараз він, нарешті починає поступово входити в наше життя. З 2016 UBER почав в тестовому режимі пропонувати клієнтам таксі-безпілотники, а буквально днями замовив у Volvo 24 000 безпілотних кросоверів XC90.

Це означає, що для початку роботу втратять 24 000 таксистів, а потім за ними підуть і всі інші: річна зарплата водія — це новий безпілотник, якому не потрібен сон, перерви на обід, лікарняні та відпустки.

Слідом за таксистами з тих же причин поступово зникнуть і водії-далекобійники. Звичайні вантажоперевізники просто не витримають конкуренції з тими, хто використовує безпілотні вантажівки.

Всі великі автовиробники зараз зайняті розробкою безпілотників, з кожним роком на дорогах їх буде ставати все більше і, в якийсь момент, вони стануть більш поширеними, ніж звичні нам автомобілі.

Це різко знизить потребу в даішниках — чим більше безпілотників, тим менше порушень правил і аварій.

Наступний логічний крок розвитку безпілотних автомобілів — навчити їх взаємодіяти і координувати маневри один з одним по бездротовому зв'язку. І це відкриває абсолютно нові перспективи.

Недосяжна для людини швидкість реакції, точність розрахунків і передбачуваність поведінки безпілотників, що обмінюються між собою даними, дозволять підтримувати в русі мінімальні дистанції між машинами, максимально повно використовуючи дорожнє полотно.

Там, де керовані людьми машини їдуть в три ряди, безпілотників може вміститися чотири або навіть п'ять, при цьому машини можуть їхати буквально бампер до бампера, не знижуючи швидкості. Вже тільки за рахунок цього можна підвищити пропускну здатність міських вулиць в рази.

Ще одна причина корків — світлофори. Коли загоряється зелене світло, з місця рушає перша машина. Друга рушає з затримкою — її водієві потрібен час, щоб зреагувати і рушити вперед, дотримуючись безпечної дистанції. Третя стартує ще пізніше, і так далі. В результаті десята машина зрушується з місця, тільки коли світлофор вже згас.

Безпілотникам ніщо не заважає при сигналі світлофора рушити одночасно, з однією і тією ж швидкістю. В результаті, на зелене світло зможе проїхати більше машин.

На завантажених перехрестях з підземними переходами можна взагалі не зупиняти машини — якщо тримати постійну швидкість і достатні інтервали, то перехресні потоки просто пройдуть один крізь інший, як японці, що марширують на цьому відео.

Крім того, з вузьких вулиць можна буде прибрати припарковані машини — висадивши пасажира, безпілотник може виїхати на вільну парковку або станцію для підзарядки, а потім повернутися, коли це буде необхідно.

Найприємніше, що не потрібно розширювати дороги або будувати складні і дорогі розв'язки — безпілотники зможуть знизити кількість корків без додаткових витрат.

Правда, є одне «але» — дотримуватися мінімальні дистанції, рушати одночасно з потоком і точно утримувати задану швидкість переважна більшість водіїв не здатна. Про трюк з перехресними потоками я навіть і не кажу — це тільки для каскадерів.

Отже, в зонах, де дорожній рух має сенс організовувати подібним чином (тобто в мегаполісах), використання звичайних автомобілів з людьми за кермом доведеться заборонити.

Ручне управління буде дозволено за містом, на бездоріжжі і в екстрених ситуаціях. У всіх інших випадках керувати машиною вам буде категорично заборонено.

Можливо, зараз це здається неможливим або дивним, але згадайте — ще не так давно ліфтами вручну управляли ліфтери, а зараз ми просто натискаємо кнопку потрібного нам поверху.

Рано чи пізно це ж станеться і з автомобілями.
+2
253
RSS
14:19
+2
не так давно ліфтами вручну управляли ліфтери, а зараз ми просто натискаємо кнопку потрібного нам поверху.

Ага! А тепер ліфти ламаються через раз. І доки людину витягнуть із застряглого ліфту, всяке може статися!..


_сміюсь _сміюсь _сміюсь
У цьому Світі вічного нема нічого.
01:48
+2
Дякую, Дзвінко, за допис. Особливо за дивовижне відео. Здається, так перехресно люди не можуть ходити. А виходить, що можуть!

Випадкові Дописи