ТАМ ДЕ ТИ Є

ТАМ ДЕ ТИ Є

З периферії сприйняття

розділеного світу

Свідомість бавиться моментами
буття.

В розділенні понять про світ
людей, лиш діти

Не розділяють мить, бо є самим
життям.



Дитя живе тепер, не знаючи про

завтра,

Не судячи як там вчорашній день.

Поняття меркнуть в просторі азарту

Займати погляд жвавістю пісень.



Пісень про бджілку, синю хмару в небі,

Про спокій сонця, радість
джерела,

Про тиху суєту усіх, кому щось
треба,

Ясність польоту сизого орла.



Чи бачиш ти як легко плачуть діти?

І як сміються, радість підійма?

Дитячий сміх летить як літній
вітер,

Дзвенить дзвіночком в легкості
буття.



Дитяче розуміння витіка із

серця,

Не знаючи де інший витік
сприйняття,

Та батьківська порада вводить в
круговерті

Людської міри, в складності
буття.



Що бачиш ти – там твоє

розуміння,

Країна проживання, твій потенціал.

Твої можливості, бажання, вміння

В відношенні до того, що собі
послав.



Відношення до простору є

вектором обзору,

Відношення народжує наступну
мить,

Мірилом і творцем твого простору -
-ТВОЄ ВІДНОШЕННЯ, в тобі сидить


Твоє буття, твоє сьогодні, вчора

І розгортається картиною подій.

У погляді дитяти рай ось тут. Не
вгору!

В ЄДИНІМ місці рай існує твій.


22.02.2016

+5
370
RSS
21:22
+3
Євангельська дитина усього очікує від Бога, буквально усього. Вимір дитинства нашої віри означає – не покладатися на звичні, людські підрахункі, а очікувати чогось, що дитина назве сюрпризом, очікувати чуда. Ти настільки молодий духом, наскільки ти дитина. Людина може бути старою і в двадцять років. А може мати вісімдесят і завдяки духу дитинства залишатись молодою. Бог завжди молодий і установлена ним Церква завжди молода, тому вона потребує молодих духом, потребує в тобі дитини, яка здатна в усе повірити. “Стара” людина, наставлена на підрахунки, на зважування “за” і “проти”, обмежує Богу можливість діяти, встановлює границі Його любові і милосердю. Підрахунки і постійне аналізування, чи щось вдасться, чи не вдасться, чи є шанс, чи ні, риса, притаманна старості. Дитина хоче місяц і вірить, що отримає його – а Бог прагне тобі дати більше, ніж місяць. Він прагне дати тобі своє царство, але якщо ти не будеш дитиною, зв’яжеш Йому руки.

Друге благовіщення – це благовіщення Марії, яка настільки є дитиною, що готова прийняти усе. Марія була так настроєна, що Бог міг “начарувати” для Неї надзвичайні речі. Вона все прийняла, в усе повірила, бо Її постава стосовно Бога була пронизана духом дитинства, а це – справжня сила. Чи ти не думаєш іноді, що світом керують діти, а не старі люди? – Так, світом керують діти, тому що людина, яка має духа дитинства, має “силу над Богом” – Бог не може їй опиратись, не може відмовити очам дитини, яка дійсно вірить.

rnr-rkc.com.ua/categories/sites/default/files/_19_0.doc

Дякую
13:18
+3
Хай будуть всі блаженні! Дякую Вікторе за коментар. Там сказано багато, та те що є не сказано, тому що словаим не скажеш. Марія передає багато років, те що дітям передавати не треба, вони з нею.
Нещодавно в її старшої сестри народилась онука. Дитя в 5 місяців бачить все. Їй не треба слів. Вона дивиться в вічі і все сприймає, перебуває і в Душі, і в Єдності. І будуть всі… Амінь
13:15
+4
Невинність дитини — це невинність незнання. Але це тільки початок, коли ця невинність мусить опуститись у вир життя і втратити її. У такій невинності є своя протилежна їй сторона: безпосередність бажань, які дитина не може перебороти, дитячий егоїзм і навіть дитяча жорстокість. Все має свою протилежну сторону. Чистота завжди породжує грязь. У міфі про Лернейську гідру чистий струмок є причиною смердючого болота з гідрою — втілення всіх пороків. Тому чистота є дійсно чистотою, коли вона є результатом проходження болота і перемоги над гідрою, що міф і стверджує. Тому чистота мудреця є вагомішою.
19:31
+3
Якось я пропустив цю поезію Марії, а вона філософська. Що означає БУДЬТЕ ЯК ДІТИ? Це означає бути чистим серцем! Тобто не заподіяти зла навіть помислом! Якщо знання мудреців кладуться на цю основу — це великий плюс.

Випадкові Дописи