До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Анатолій ВИСОТА: Додому, додому! (Про життя після життя), 2, 4.18)

Анатолій ВИСОТА: Додому, додому! (Про життя після життя), 2, 4.18)


  (За книгою Майкла НЬЮТОНА «Подорожі душі»; допис перший — ознайомчий)

 За що найбільше турбуються люди? 

Погодьтеся, що таки за безпечне життя, а не за те, що їсти-пити і в чому хороше походити. А простіше кажучи, люди найбільше переймаються питанням власного життя і смерті. Із віком, старіючи, ми все частіше намагаємося зазирнути за горизонт у потойбіччя. Отож цей допис в якійсь мірі вдовольнить вашу цікавість, бо і я дізнався дещо про потойбічний світ зовсім недавно, прочитавши книги Майкла Ньютона.

Допитливі запитують
Ви помітили, що краще навчаються діти, які не втомлюються запитувати? А й справді, запитай і отримаєш відповідь розумнішої і мудрішої людини. От хочби й про те, чому це початок доби у нашій півкулі рахують з опівночі? День же починається зі сходу Сонця і, до прикладу, в Давньому Єгипті і початок доби рахували від світанку й до світанку. А ось за єврейською традицією початок доби рахується після заходу Сонця із настанням сутінок. Ось вам і питання: коли й чому в Європі+ початок доби стали рахувати з опівночі?
Але головне запитання, яке ставить людина, таке: що буде зі мною після смерті? Читайте далі і ваша допитливість, сподіваюся, буде вдоволена.

 Хто це Майкл Ньютон? 
З інтернету я дізнався, що Майкл Дафф Ньютон (англ. Michael Duff Newton; народився 9 грудня 1931 р., штат Каліфорнія, США, а помер 22 вересня 2016 р., проживши 84 роки. 

Він американський гіпнотерапевт, член Американської консультативної асоціації (American Counseling Association) і засновник Інституту Майкла Ньютона для гіпнотерапії життя між життями (The Michael Newton Institute for Life Between Lives Hypnotherapy). Він є автором книг про занурення людей в минулі їхні життя.
Отже Майкл Ньютон не тільки лікував людей, а й написав про це книги:
«Подорожі душі» (Journey of Souls) 1994. 

«Призначення душі» (Destiny of Souls) 2000. 

«Життя між життями: Гіпнотерапія для регресії душі» (Life Between Lives: Hypnotherapy for Spiritual Regression) 2004. 

І завершальна книга: «Спогади після життя: Життя між життями. Історії особистої трансформації» (Memories of the Afterlife: Life Between Lives Stories of Personal Transformation. Остання книга редагована Майклом Ньютоном в 2009 році.

//Станом на 2004 р. М. Ньютон мав 35 років дослідницької і лікувальної роботи і допоміг більш ніж семи тисячам (7000) пацієнтаи//

 Для чого психотерапія і гіпнотерапія? 
Психотерапія це підрозділ медицини і є нічим іншим, як ЛІКУВАННЯМ ДУШІ, Лікуванням того, що велика кількість людей, до прикладу, матеріалістів, просто заперечує. А інші сумніваються, може є та душа, а може й нема. От коли припече, отоді вже шукають допомоги в психотерапевта.
А гіпнотерапія, що це таке? Ну ясно, що це лікування людини з допомогою гіпнозу. Гіпноз – це взагалі «темний ліс». Колись я бачив, як загіпнотизовані добровольці на сцені тримали в руках по великій цибулині. Їх гіпнотизер переконав, що це смачні яблука, і вони із задоволенням смакували ними під сміх всього залу. Пригадую як на сцені залу Київського КПК заїжджий гіпнотизер відібрав із працівників комбінату охочих і трійко їх посадив на стільці. А потім переконав їх, що вони на велосипедах і ті стали крутити уявні педалі і повертати уявний руль, куди скаже гіпнотизер. Я бачив, що вони – дві дівчини і один хлопець, при цій «їзді» ще й розмовляли між собою, бо таки не спали. Потім на рахунок три їхня «їзда» припинилася і вони здивовано озиралися на сцені. Отже стає зрозумілим, що гіпноз – це змінений стан свідомості людини, коли одна людина має владу над іншою і управляє її поведінкою. Мені ясно, що не всі піддаються гіпнозу і не всі люди здатні занурювати інших у цей змінений стан свідомості. 


Пацієнти Ньютона 
Ось як описує свою роботу сам автор книги: «Як психолог-консультант і гіпнотерапевт, я спеціалізуюсь на корекції поведінки при різних емоційно-психологічних розладах. В основному моя робота полягає в тому, що я займаюся з пацієнтами оперативною психологічною перебудовою, допомагаючи їм встановити зв’язок між їхніми думками й емоціями і вилучити нездорові аспекти у їхній поведінці. Ми разом виявляємо значення, функції і наслідки їх переконань, оскільки я вважаю, що жодна ментальна проблема не є надуманою або уявлюваною. На початку своєї практики я відхиляв всякі прохання людей зазирнути в минуле життя, бо я орієнтувався на традиційну психотерапію…».
Додам, що Ньотон в попередній розмові з пацієнтами виясняв, на що вони жаліються і вимагав звернутися за допомогою до лікарів-фахівців. І лише після того, як лікарі-фахівці визнавали пацієнта абсолютно здоровим, а його муки надуманими, за нього брався гіпнотерапевт. Якось на прийом прийшов пацієнт, який жалівся на хронічний біль у правому боці, який мучив його все життя. Один із гіпнотерапевтичних засобів регулювання больових відчуттів полягає в тому, щоб зорієнтувати страждальців на свідоме підсилення болю. Після цього вони навчаються і зменшувати біль. І от під час такого сеансу управління своїм болем цей пацієнт для відтворення свого страждання уявив собі, що його поранили ножем. Намагаючись встановити джерело цього образу, Ньотон зробив відкриття, що цей чоловік мав попереднє життя! І в тому минулому житті він був солдатом на Першій світовій війні. Там його й закололи багнетом у Франції. Встановивши цю причину, гіпнотерапевт допоміг пацієнту забути про неї і таким чином нестерпний біль в боку був подоланий.
Іншим пацієнтом був 60-річний чоловік, який жалівся лікарю, що його все життя мучить біль у горлі. В ході сеансу вияснилося, що в попередньому житті цей чоловік мав тіло жінки Салі. Її у 1860 році з близької відстані поранив стрілою у горло індієць. І ось цей пацієнт, сидячи у зручному кріслі, ридаючи, переживає смерть Салі, а Ньютон витирає його рясні сльози і заспокоює. Вияснивши причину, гіпнотерапевт допоміг забути те поранення і болі в горлі пацієнта припинилися.
Якось на прийом до лікаря прийшла жінка середніх років, яка жалілася на свою одинокість у житті, що їй не вистачає друзів і близьких. Ньютон перепитав, що в неї нема групи друзів і що ж це за група? Тут ключем в занурення пацієнтки в духовний світ було слово «група». Тому вона, радіючи, відповіла, мовляв, а ось вони всі переді мною усміхаються, вся моя рідна група. І відтоді і надалі для Ньютона відкрилося, що кожна душа має в духовному світі свою рідну групу душ, свій навчальний клас із змінним числом від 5 до 20 осіб. А перед цим стало відомо, що кожна людина-душа має свого Провідника (Учителя, Гіда) – душу високого рівня розвитку або й двох Провідників. І я собі подумав про «ангелів-охоронців», молитви до яких мене змалечку навчила баба Федора (« Чисте місце піді мною! Анголи-хранителі! Храніть моє тіло й душу з вечора й до півночі й від півночі до світа!»)

 Досліди — це  науковий метод пізнання 
Як можна досягти душі з допомогою гіпнозу? Ньютон просить уявити собі розум у вигляді трьох концентричних кілець, які знаходяться одне в одному. Перший зовнішній шар відповідає свідомому розуму і відповідає критичній, аналітичній і думаючій свідомості. Другий шар – це підсвідомість, куди ми попадаємо при гіпнозі, щоб увійти у зону, де зберігається пам’ять про всі події, які відбувалися з нами у цьому і в попередніх життях. Третій шар – зверхсвідомий розум і тут знаходиться найвищий центр нашого Я.
Добравшись із свідомості пацієнтів потім до їхньої ПІДСВІДОМОСТІ і до ЗВЕРХСВІДОМОСТІ, Ньютон отримав сенсаційні відомості про те, що після смерті тіла, життя людини триває далі у формі душі. Далі дослідник організував свою роботу по-науковому, бо насамперед треба було встановити достовірність отриманих результатів. Кожен його лікувальний сеанс тривав 3 години і був записаний на магнітофон. За десять років роботи через кабінет гіпнотерапевта пройшли до тисячі пацієнтів. Почуте від них ще не раз прослуховувалося й аналізувалося.
Ньютон відмітив собі, що люди в гіпнотичному стані передають гіпнологу свої точні спостереження: картини, які вони бачать, і бесіди, які вони чують в своїй підсвідомості. Відповідаючи на питання, пацієнт не може брехати, бо йому важко приймати й передавати те, в істиність чого він не вірить. У трансі люди володіють надприродною здатністю концентруватися на датах і географічних ознаках в багатьох їхніх колишніх життях – це те, що можна співставляти і перевіряти. Дослідник наголошує: «Я знав і використовував метод ретельної перехресної перевірки уже на початку своєї практики і не зустрічав випадку, щоб хтось хитрував, спотворюючи свій духовний досвід, щоб задовольнити мене. Насправді пацієнти у стані гіпнозу, не задумуючись виправляли мене, якщо я неправильно або не точно інтерпретував їхні повідомлення».
Дослідження тривали 10 років і їхнім результатом було написання книги «Подорожі душі» і головний висновок, зроблений Майклом Ньютоном такий: «Я нерелігійна людина, але я вважаю, що місце, куди ми відправляємося після смерті, однаково влаштувано й управляється, і я впевнений, що існує якийсь грандіозний план життя на Землі і того, що ми маємо після цього життя».

 Потойбіччя 
ВСІ пацієнти Ньютона свідчили, що в момент смерті тіла якась потужна сила витягує їх із тіла і вони вилітають з маківки голови, як іскри. Деякі душі затримуються коло тіла, щоб утішити своїх рідних і декому це таки вдавалося. Та ж невидима і любляча сила тягне душу кудись і той шлях виглядає для більшості, як світлоносний тунель. Після тунелю душі відкриваються дивні простори, наповлені доброзичливістю і невимовним світлом любові. Молоді й недосвідчені душі тут зустрічають іхні Провідники, а також найрідніші душі з щойно завершенного життя, може батько-мати, брати-сестри. А досвідчені душі знають свою подальшу дорогу і летять-пливуть до своїх класів, до своєї РІДНОЇ ГРУПИ душ, де їх зустрічають люблячі душі, в колі яких вони переживали багато своїх попередніх життів. Зустрічають з радістю і з гумором, бо кожна душа тут має крім імені, ще й прізвисько, яке відображає якусь рису характеру або якийсь недолік.
Спілкування тут відбувається телепатично і тут діє якийсь універсальний перекладач, бо звуки мови лунають у розумі душі її рідною мовою, незалежно від того, в середовищі якої нації тривали попередні життя душі. Душі тут здатні вибирати і одягати на себе той тілесний одяг, до якого звикли інші душі із спорідненої групи. Варто відзначити, що основними почуттями для душ є сприйняття звуків і світла. Вони не здатні відчути щось тверде, але, до прикладу, на Землі душі здатні долати стіни і гори, просто проникаючи через них. Душі здатні уявляти собі запах і смак.
Душі здатні розділяти свою енергію на частини. Для втілення на Землі душа бере з з собою якусь меншу частину енергії, а основну залишає на збереження в своєму класі. Іноді душа для ПРИСКОРЕНОГО навчання розділяє свою енергію на частини для втілення у дві людини. Ці люди з одною душею можуть проживати свої життя одночасно на різних частинах Землі в різних умовах. Такі люди є СПОРІДНЕНИМИ.
Зустріч душі в своїй групі починається з того, що її Провідник бере збережену частину енергії душі і накидає її на знесилену на Землі душу, як мантію. Душі тут учаться і вміють творити матеріальні речі, наприклад, пара душ, яка прожила якесь життя на Землі, як чоловік і жінка, беруть і творять тут із своєї енергії колишній будинок або сад і в цьому їм іноді й за потребою допомагає їхній Провідник. Коли про утворені тут речі забувають, вони просто розпадаються на світло. Тут час теперішній і не треба їсти-пити.
Після прибуття в рідну группу відбувається розбір і аналіз колишнього втіленого життя, що із запланованого вдалося здійснини, а що ні. Вони направляються в бібліотеку й душа-архіваріус відшукує персональну КНИГУ ЖИТТЯ. В цій книзі-планшеті не тексти, а об’ємне кіно минулого життя, яке переглядають й оцінюють. Тут помічені помилки в житті співчутливо вибачаються, тут панує доброзичливість. Не дивно, що досвідчені душі з такою охотою і радістю прямують сюди, ДОДОМУ, бо тут у потойбіччі, для них справжній рай доброзичливого спілкування й навчання.

Про достовірність 
Я науковець і мене найперше цікавить достовірність даних. Як мені оцінити надану Ньютоном інформацію, як її перевірити? Добре було б самому стати гіпнотерапевтом і повторити досліди Ньютона на іншій групі пацієнтів. Але ж є й інші вчені, які вивчають життя після життя. Так, Д. Лінн у книзі «Досвід минулих життів» та К. Боемен у книзі «Минулі життя дітей» в основнову підтверджують добуті Ньютоном результати. Та є й мій власний досвід. Іноді уві сні я літав і досі літаю і дивлюся на людей зверху і мене переповнює невимовна радість. Я особисто знаю людину, яка проживає своє друге життя в іншому тілі. Це Надим Жарамані, який колись жив і мав ім’я Бадіяр Деу. Нині Надим живе в Лівані в селі Байсур і живе він на дві родини, бо й колишня родина признає його за свого батька. Я маю світлину із двічі народженим Надимом і посвідку місцевої сільради, що все розказане мені, є правдою.  (Правіше Надим Жарамані).


Докази медиків 

Є грунтовне дослідження Стіва Міллера, про досвід людей, які пережили клінічну смерть і це описано в книзі «За межею земного життя…». Схоже опубліковано в книзі Мольца «Життя після смерті». Ці дослідники були атеїстами перед початком досліджень і скептично ставилися до повідомлень про життя після смерті. Але врешті решт переконалися таки, що смерть тіла – це ще не кінець. Лікар-онколог Джефрі Лонг зібрав 3 тисячі доказів, які підтверджують зібрані в попередніх дослідженнях докази. Голландський лікар Ван-Ломмель також зібрав розповіді багатьох людей, які повернулися з потойбіччя. У них усіх були досить подібні, яскраві та реалістичні переживання. Російський психотерапевт, д.м.н., професор А.В. Гнєзділов своєю лікарською практикою також підтверджує існування душі поза тілом. 

//Додано о 17=00

Раймонд Моуді — лікар-реаніматолог і психолог нар. в 1944 р. 

Він відомий в країнах колишнього СРСР книгою ЖИТТЯ ПІСЛЯ ЖИТТЯ (1975). В ній він описує відчуття більше 150 осіб, які мали досвід клінічної смерті.//


Якщо узагальнити свідчення тисяч людей, то буде така картина: людина раптом звертає увагу, що бачить своє тіло зверху десь з-під стелі. Вона бачить і чує лікарів, які намагаються оживити тіло. При цьому вона може спокійно проходити крізь стіни, не має болю і її страх смерті минає. Ці тисячі людей ніколи ще не відчували себе так добре. Вони бачили усе в насичених кольорах і прекрасно чули. Вони відчували себе у повній безпеці і були оточені любов’ю. Спілкувалися з іншими подумки. Потім вони розуміли, що ще не пора їм відлітати і верталися в свої покинуті тіла.
Після набуття такого досвіду життя людей кардинально змінювалося. Вони вже не ганялися за багатством і славою. Матеріальні цінності в житті таких людей вже не мали жодного значення. Вони вже не боялися смерті.

Наостанок 
Не слід сподіватися, що будуть проведені широкомасштабні дослідження людини, а саме про взаємодію її душі і тіла. Бо встановлення істини суперечить цілям діючої влади, яка, щоб панувати й далі над більшістю людей, береже пануючий світогляд, в якому є рай і пекло, і майбутній суд: решето, в якому, як курчат, тримають людей. Але ви дізналися про нове і, сподіваюся, ви вже по-іншому будете приглядатися до життя і деякі страхи полишать вас. Якщо читачам буде цікаво, то моя розповідь про подорожі душі буде продовжена.

Хай же буде! 

+7
878
RSS
06:44
+3
Давно обіцяний допис. Прошу коментувати й доповнювати. Завсідникам СВІТОЧА, гадаю, є що сказати.
Я так розумію, що ти замислив цілий цикл статей, тому не бачу особливого сенсу в тому, щоб широко коментувати проблему, не прочитавши весь твій цикл.
_вибачаюсь

Зокрема, я не зовсім зрозумів мети цієї твоєї публікації, спираючись на базові моменти. Початок:

За що найбільше турбуються люди? Погодьтеся, що таки за безпечне життя, а не за те, що їсти-пити і в чому хороше походити. А простіше кажучи, люди найбільше переймаються питанням власного життя і смерті. Із віком, старіючи, ми все частіше намагаємося зазирнути за горизонт у потойбіччя. Отож цей допис в якійсь мірі вдовольнить вашу цікавість, бо і я дізнався дещо про потойбічний світ зовсім недавно, прочитавши книги Майкла Ньютона.

Про те, «що їсти-пити і в чому хороше походити», турбується лише десь 60% людей, орієнтованих на базисні рівні піраміди Маслоу. Решта 40% різною мірою орієнтована, насамперед, на інші її рівні. До того ж, до базисних рівнів належать «питання життя», тоді як «питання смерті» — це питання зовсім іншого порядку.

А отже, зазначені 60% людей бачать проблему геть по-іншому: після смерті на нас нічого доброго апріорі не чекає, тож наше завдання — якомога довше чіплятися за це життя, беручи від нього якомога більше — в т.ч. за рахунок інших людей. Зрозуміло, що таке бачення значною мірою притаманне нашому — пострадянському суспільству з його т.зв. «побутовою релігійністю», яку особисто я висміяв в "Антропоцентризмі". Однак і західне суспільство з його показним лицемірством аж ніяк не краще! Тому окреслений ще самим Маслоу «пул» у 69% людей — це «середню по шпиталю температура» в масштабах всього людства.

Ти пишеш, що «дізнався дещо про потойбічний світ зовсім недавно, прочитавши книги Майкла Ньютона». А що, хіба до цього прочитання ти геть нічого цікавого про потойбіччя не знав?!
_стежу _стежу _стежу

Кінець:

Не слід сподіватися, що будуть проведені широкомасштабні дослідження людини, а саме про взаємодію її душі і тіла. Бо встановлення істини суперечить цілям діючої влади, яка, щоб панувати й далі над більшістю людей, береже пануючий світогляд, в якому є рай і пекло, і майбутній суд: решето, в якому, як курчат, тримають людей. Але ви дізналися про нове і, сподіваюся, ви вже по-іншому будете приглядатися до життя і деякі страхи полишать вас. Якщо читачам буде цікаво, то моя розповідь про подорожі душі буде продовжена.

Опаньки! Приїхали до «теорії всесвітньої змови», де таємничій «чинній владі» десь там вигідно тримати людей — «в решеті, як курчат»…
_стежу _стежу _стежу
Бо якщо поглянути на українських можновладців, то вони прагнуть дорватися до «корита» і жерти з нього стільки, щоб аж ср*ти тими долярами — перепрошую за мій хранцюзький…
_сміюсь _сміюсь _сміюсь
Отже, може йтися лише про «світову закулісу», «всесвітній жидо-масонський заколот» і все таке інше. Перепрошую, але це захоплива белетристика, а не предмет для наукових досліджень!

Завсідникам СВІТОЧА, гадаю, є що сказати.

В світлі сказаного, мені краще почекати твоїх наступних статей — бо я не знаю, куди ти хочеш вирулити.
_не_знаю _не_знаю _не_знаю
Хоча… мені справді є що сказати.

Ну, і з серединки, для різноманітності:

Я особисто знаю людину, яка проживає своє друге життя в іншому тілі. Це Надим Жарамані, який колись жив і мав ім’я Бадіяр Деу. Нині Надим живе в Лівані в селі Байсур і живе він на дві родини, бо й колишня родина признає його за свого батька. Я маю світлину із двічі народженим Надимом і посвідку місцевої сільради, що все розказане мені, є правдою. (Правіше Надим Жарамані).

Отут я справді маю, що сказати! Проте не знаючи, куди ти вирулюєш, лише повторюю: поки що вимушено мовчу. Бо в твоїй статті на початку, в середині й наприкінці йдеться про різні речі, загальний напрям майбутнього циклу публікацій є незрозумілим. А тому моя аргументація може бути, як-то кажуть, «ні в дугу, ні в туЮ».
_соромлюсь _соромлюсь _соромлюсь
10:44
+4
Дуже цікава стаття! Наскільки гіпноз-непізнана штука! У друзів вважають, що перевтілюватися сутність(душа) може тільки в свою стать, чоловіча сутність тільки в чоловіче тіло, а жіноча- в жінку. І кажуть — що так творе ці ь зробив зпочатку творення всього. Цікаво, а як ви думаєте? Мають вони рацію?
Ні, вони не мають рацію. Різні життя можна проживати в іпостасях різної статі: чоловіка і жінки, гермафродита і природного кастрата. _вибачаюсь
17:57
+3
Наскільки пам'ятаю, Ньютон стверджував що життя йдуть серіями. Певна кількість життів в одній статі, потім — в іншій. І в тому житті, яке є початком серії втілень в іншій статі, в людей бувають проблеми зі статевою самоідентифікацією і сексуальною орієнтацією. Тобто це звикання до нової статі не завжди проходить гладко. Особливо якщо попередня серія втілень затягнулась і людина дуже звикла до якоїсь однієї статі.
18:02
+4
Так, друже Доброславе, маєш добру пам'ять. Справді є проблеми в людей після зміни статі після попереднього життя.
11:23
+4
Іринко, душі навчаються і вдосконалюються для майбутньої творчості. Життя в одному тілі — це один хвилюючий урок на довгому шляху ВДОСКОНАЛЕННЯ ДУШІ. Ясно, що досвід, отриманий при житті в жіночому тілі, інший. І малося б бути почергове втілення. Однак М. Ньютон твердить, що лише 25% душ міняють свою стать при черговому втіленні.
13:13
+4
Друже Тимуре, М. Ньютон відкрив новий метод вивчення ЖИТТЯ ПІСЛЯ ЖИТТЯ через пам'ять людей, добравшись до неї через підсвідомість і надсвідомість. Ще буде 1-2 статті. Бо варто розповісти про ієрархію душ і про життя в потойбіччі. Всі релігії це лише відлуння того, що може бути насправді. Я сприймаю творчість М. Ньютона не як містифікацію. Мета цього й наступних дописів: ознайомити людей з тим, чого вони, може, й не знають, як і я ось донедавна.
Я сприймаю творчість М. Ньютона не як містифікацію.

Друже Анатолію! Біда в тім, що як згадані тобою дослідник Майкл Ньютон та пересічний ліванець Надим Жарамані, так і не згаданий Раймонд Моуді, книжку якого "Життя після життя" я прочитав ще на межі 1980-1990-х років:
Життя після життя
— можуть бути абсолютно щирими… з людської точки зору! Проте ніхто з них, а тим паче ти сам не можеш гарантувати, що їх не містифікували… могутні сутності з потойбіччя!
_не_знаю _не_знаю _не_знаю
Чомусь про таку можливість я чув виключно від християн-харизматів. Звучить це наступним чином. Якимсь демонам прекрасно відомі найменші подробиці життя такого собі Бадіяра Деу, який давно вже помер. Отож ці демони нападають на нині живого і здорового Надима Жарамані й навіюють йому, що він був в минулому житті чоловіком на ім'я Бадіяр Деу! А щоб той не сумнівався — втовкмачують йому найменші подробиці з життя цього Бадіяра Деу… Порівняно з чоловіком, ці демони всемогутні. «Перевірки на вшивотність» цим демонам Надим Жармані не робить — він просто «купується» на демонічний трюк і починає вірити, що був у минулому житті Бадіяром Деу…
_не_знаю _не_знаю _не_знаю
І так щоразу з усіма випадками «життя після смерті»! Таким чином, у щирості Майкла Ньютона, Надима Жармані, Раймонда Моуді та інших сумніватись не доводиться. Вони-то справді щирі — але це щирість омани, навіяної могутніми демонами, от в чім біда!!! А з цієї точки зору не тільки самі піддослідні, але й вчені-дослідники (Майкл Ньютон, Раймонд Моуді та ін.) поглянути на проблему чомусь не наважуються.
_стежу _стежу _стежу
15:40
+4
Чомусь про таку можливість я чув виключно від християн-харизматів

Вони ще багато всякої маячні несуть, тому це явно не ті, на кого треба звертати увагу.
Тут же все очевидно, вони не визнають перевтілень, тому і плетуть всяку маячню проти всіх тверджень, які суперечать їхньому бізнесу їхній релігії.
13:19
+4
Друже, а ЗМОВУ відкрив не я. І вона аж ніяк не «жидо-масонська». Мудрий Бальзак сказав: ВЛАДА Є БЕЗПЕРЕРВНА ЗМОВА. Але оскільки життя на Землі, вірогідно, планується й коригується з духовного світу, то на таку ось річ, як «змова» або СПОКУСА, треба поглянути по-іншому.
Лишається сподіватись, що я такий погляд нарешті побачу. Бо поки що бачу одне: дослідники на кшталт Майкла Ньютона такої можливості ( що «життя на Землі, вірогідно, планується й коригується з духовного світу») не передбачають. Хоча всі їхні дослідження можуть бути лише… демонічною містифікацією
_стежу _стежу _стежу
15:32
+3
Ще й як передбачають, зокрема М. Ньютон!
15:30
+3
Тимуре, щодо двічі народженого ліванського Надима, то доведеться, мабуть, опублікувати й тут допис, про зафіксовані реінкарнації. Права в тому, що заяву дитини про друге життя РЕТЕЛЬНО перевіряють. В общині друзів в Лівані є ієрархія шейхів, яким містифікації не потрібні. А те, якими можуть бути містифікації ми знаємо по МАЙСТРУ І МАРГАРИТІ Булгакова.
Містифікація демонів (темних сутностей «тонкого» світу) і містифікації людей — це два різні типи містифікацій. Цікаво, в який спосіб це перевіряють:

  • вчені (Майкл Ньютон);

  • представники інших релігій (шейхи).

Чекаю на продовження…
_стежу _стежу _стежу
16:11
+3
Друже Тимуре, ти віриш у містифікації людей ДЕМОНАМИ? І яка ж їхня мета при цьому?
Друже Тимуре, ти віриш у містифікації людей ДЕМОНАМИ?

Вірю я в Бога.
А можливість містифікації людей демонами я лише розглядаю, як одну з багатьох можливостей. На рівні гіпотези чому б і не розглянути?!

І яка ж їхня мета при цьому?

З точки зору християн — спокусити й занапастити якомога більшу кількість людей.
З точки зору Дзвінкої Сопілкарки та Люби — демони не мають самостійної мети, вони лише карають тих, хто чинить зле.
_не_знаю
З точки зору Дзвінкої Сопілкарки та Люби — демони не мають самостійної мети, вони лише карають тих, хто чинить зле.

Те, що Диявол і демони карають тих, хто чинить зле, це точка зору голівудських режисерів.
А є ще точка зору, що Диявол повстав проти Бога з любові до Людини. І основна мета Диявола звільнити Людину від влади Бога.
А Даниїл Анрєєв в «Троянді світу» (Роза мира) каже, що то люди мають повернути в серце Диявола любов до Бога, коли їхні душі стануть достатньо досконалими.
16:26
+3
Хочу відповісти пану Тимуру, щодо демонів. Тут зовсім інше! Згадано лише один з тисячі випадків, які тут сприймаються як закон природи. Людина вмирає знаючи, що почне життя в іншому тілі! Дитина народжується, і у віці 2-3років починає розповідати про своїх дітей та родину, до якої хоче повернутися! Але ж нова родина розуміє і вирішує, шукати чи ні за прикметами іменами та прізвищами минулу родину дитини. Більшість перевтілень, які можна прослідкувати. відбуваються в колі великих родин, сіл та містечок. Це тут, як воду пити. Людина живучи, намагається прожити достойно і добре. Для майбутніх поколінь.
16:32
+3
Ельза Баркер " Листи живого померлого" (Листы живого усопшего), Роберт Монро «Подорожі поза тілом». Особливо цікаві " Листи..." — репортаж з астрального світу його «мешканця».
16:40
+3
А хочу спитати, а чи боїтеся ви смерті?

Ні.
18:14
+3
Я теж не боюся померти, бо це буде лише втрата тіла. Аби лише цей процес був безболісним і швидким та необтяжливим для моїх близьких.
16:43
+2
Спочатку варто прочитати все, що запланував написати Анатолій — повний цикл статей, а вже потім розкручувати дискусію. Бо я не знаю, які аргументи він ще наведе.
18:01
+3
Пане Анатолій, Вам точно варто продовжити серію публікацій на цю тему. Судячи з кількості коментарів тема цікава _посмішка
Та це ще не коментарі — це так, легенька розминочка… Доки всі крапки над "і" не розставлені, розпочинати справжню дискусію не варто. Бо ще майже не зрозуміло, а що ж, власне обговорюється…
_не_знаю
Коли всі крапки над "і" буде розставлено, дискусія закінчиться. _сміюсь
Навпаки, в процесі виникають питання, а відповіді наштовхують на нові думки й аргументи.
Ні-ні-ні! Нехай спочатку друг Анатолій викладе все, що збирався викласти — я це мав на увазі під розставлянням крапок над "і". Бо перед початком дискусії варто домовитися хоча б щодо термінології — це як мінімум! А без цього можна далеко куди зайти…
_не_знаю
Наприклад, в самій статті спочатку йшлося про те, що Майкл Ньютон робить все по-науковому, як і годиться. В науці можна гіпотези висувати? Авжеж можна! Отож я з згадав таку точку зору, що реінкарнація та пам'ять про минулі втілення може бути витівками могутніх демонів… І раптом прилетіло запитання: чи вірю я в таку можливість?.. Але при чім тут віра?! На рівні науковому — на рівні гіпотези я таку можливість просто не виключаю…
_вибачаюсь
Отже, вже хотілось би зрозуміти, в якій царині ми перебуваємо: в науковій, в релігійній чи в т.зв. псевдонауковій?! Бо наука та релігія передбачають, зокрема, різні методи пізнання дійсності. Отже, доки друг Анатолій не виклав все, що хотів (не розставив усі крапки над "і"), я не знаю, в який спосіб діяти.
_вибачаюсь
18:11
+3
Ні, друже. Варто говорити про все зараз. Наступні дописи лише розширять дані про потойбіччя. А головне ось воно: людина із життям в одному тілі — лише фрагмент у довгій серії втілень однієї душі. Якби були проведені комплексні дослідження душі і тіла, то кожен з нас вже знав би хоч ім'я своєї душі, свого Я у безмірі.
Ось ще одна версія на тему життя після смерті.
03:26
+3
Подивився, Дзвінко, дякую. Технологічність і урбаністика не додають в переконливості. У Ньютона є таке, як ОЧИЩУВАЛЬНИЙ ДУШ, коли відбувається «ремонт» особливо ушкоджених душ відразу після втілення.
03:53
+3
Давайте домовлятися. Людина — це що? Це душа, помножена на тіло. Після смерті тіла людина щезає? Нині більшість вважає, що так. Тому й плачуть на похоронах тіла. Але ж є багаторазові втілення і в дописі приведені не просто факти, а вже ціла статистика, бо фактів тисячі. Чи можна душу вважати людиною? Вроді й ні, але в духовному світі душі мають тілесний людський обрис. Я Пропоную і душу вважати людиною, але ЛЮДИНОЮ БАЗОВОЮ. Ця людина-Б час-від-часу відправляється на Землю і стає ЛЮДИНОЮ ТІЛЕСНОЮ. Скидаючи чергове тіло, людина-Т, відновлює свої якості людини-Б (=ДУШІ).
ОК, в цілому нема заперечень, окрім дрібниць! Наприклад:

душа, помножена на тіло

Я вважаю по-іншому:

Людина = Душа х Тіло

Людина = Дух + Душа + Тіло

Нині більшість вважає, що так. Тому й плачуть на похоронах тіла.

На жаль, більшості людей ліньки подумати головою, а не ср*кою, тому думки більшості мені якось до лямпи.

Чи можна душу вважати людиною? Вроді й ні

Душа = 1/3 Людини нарівні з Духом і Тілом.

Я Пропоную і душу вважати людиною, але ЛЮДИНОЮ БАЗОВОЮ.

А як бути зі згаданим Духом?! Або з не згаданими «Я» чи з Ego?!

Ця людина-Б час-від-часу відправляється на Землю і стає ЛЮДИНОЮ ТІЛЕСНОЮ. Скидаючи чергове тіло, людина-Т, відновлює свої якості людини-Б (=ДУШІ).

Дозволь спитати: це наука, паранаука чи релігія? Бо у них різні методи пізнання буття…
_не_знаю _вибачаюсь _не_знаю
Я вже приготувався написати статтю на цю тему, але вирішив зачекати — й не помилився: ти почав нарешті визначатися з базисом!
_чудово _чудово _чудово
10:50
+3
Знак множення, Тимуре, проникливіший, бо знак + це механічне додавання. Це НАУКА. Отже людина-Т = тіло×душа×дух;
А людина-Б = душа×дух.
Отакі базисні умови обговорення.
05:10
+3
Питання лише в тому що кому закортить побачити-побути в дзеркалі життя підсвідомо-свідомо-надсвідомо — те й воно покаже відзеркалюючи букет з різноманітних вібрацій справжньої сутності в справжньому лише для неї моменті простору-часу
09:39
+3
Друже Вікторе, «кому що закортить побачити...»? Та чомусь тисячам людей бачаться-пригадуються майже однакові картини. Коли є велика вибірка досліджених (опитаних ) людей, то Застосовують статистично усереднені дані. Це дозволило М. Ньютону змалювати подорожі душі в потойбіччі. Такі дослідження дозволяють поширити (екстраполювати) отримані дані й на інших людей. До прикладу, ПРИПУСТИТИ, що Віктор й Анатолій та інші світочани після скидання своїх тіл продовжать свої життя в іншій формі.
06:50
+3
Так — і це все є ВИБІР підсвідомий-свідомий-надсвідомий
11:19
+3
Признаюся цікава дискусія, потойбіччя завжди мене вабило. Чи вірю я в переселення душ — звичайно вірю, хоча вважаю себе християнкою, вірю в рай і вірю в пекло...., але є одне але… в релігії коли про це все описують є багато пропущених моментів. До прикладу: людина помирає. потрапляє в чистилище, після цього в рай чи пекло. З іншого боку говориться про те, що ми можемо потрапити в рай чи пекло після другого прищестя Ісуса Христа і вликого суду. І так можна знайти багато нюансів. Я на мене людина дійсно проживає декілька життів, народжуючись кожного разу з «чистого листка», щоб кожного разу почати все з початку. Ми звичайно всього не пам'ятаємо і приймаємо життя як одне і єдине.
в релігії коли про це все описують є багато пропущених моментів.

Я з цим стикався вже давно і неодноразово. Особливо пишучи роман "Помститися імператору", повключав до тексту величезну кількість отаких моментів. Повеселився, як тільки міг.
_сміюсь _сміюсь _сміюсь
Що тут скажеш… Священики навмисно обходять стороною подібні «незручні» моменти, аби полегшити життя. Бо якщо паства почне, не дай Боже, задаватися «незручними» запитаннями — забракне часу й нервів на те, щоб на все відповісти. А проповіді читати коли?! Отож…
_подумай _подумай _подумай
Саме тому в християнстві постановка «незручних» запитань, м'яко кажучи, не вітається: бо так жити легше!
14:28
+1
Бо якщо паства почне, не дай Боже, задаватися «незручними» запитаннями — забракне часу й нервів на те, щоб на все відповісти. А проповіді читати коли?!

А ще як паства ненароком зрозуміє, що Спасіння не в ходінні в церкву і не в поїданні «тіла божого», то взагалі «бізнес» може накритися. Це дійсно не те, що їм потрібно.
14:23
+3
Епіграфом до своєї третьої книги (ЖИТТЯ ПІСЛЯ ЖИТТЯ...), яку я сьогодні 20.4.18 р. скачав, М. НЬЮТОН, взяв вислів Гі де-Мопасана:
«Все, що нас оточує,
Все, чого ми не знаємо,
Все, до чого ми не можемо доторкнутися,
Все, чого ми не помічаємо — Діє на нас стрімко, раптово і непояснимо».
Як вам?
14:28
+3
Чекаю нових дописів, причому з нетерпінням)))
23:34
+3
Точно що «стрімко, раптово і непояснимо», от так життя не пливе, а вирує!!!
07:04
+3
Все знаємо — всього можемо доторкнутися — все помічаємо — все діє обрано підсвідомо-свідомо-надсвідомо нами — лише варто підняти рівень -свідомо- і все відразу проясняється-розвиднюється-світлішає — та сама преславута ОСОЗНАНОСТЬ _танцюю
09:51
+2
Вікторе, якщо все знаємо і можемо, то скажи-но, будь ласкавий, своє БЕЗСМЕРТНЕ ІМ'Я. Я свого базового імені ще не знаю.
Навіть якщо він знає своє безсмертне ім'я, категорично (!!!) не рекомендую робити цього. Це ім'я є надзвичайно впливовим — в сенсі впливу на безсмертну душу. Найменша помилка у вимові може цій безсмертній душі завдати величезної шкоди.
_шкодую
12:10
+3
Вірніше питання-дія як підняти-розширити власні вібрації-свідомість — і починати слід з фізичного тіла — того осередку матеріалізації куди власне і завітала Душа — одна краплина Духу Бога — істинний Храм Господа
23:04
+2
Варто зауважити що живим словом може бути будь який обраний текст — молитва, мантра, власний твір — прочитаний вголос. Так само можливо впровадити власні правки на контакт із стихіями — зацікавленість творенням запорука успіху
08:14
+3
Чекаємо з нетерпінням нових статей, я прочитала з задоволенням,і вірю, що є життя після смерті.Душа не вмирає, вона-вічна.Дякую тату за гарну оповідь, чекаємо на продовження.
23:59
+2
Дякую, Яро, за добре слово. На ФБ контактую з Анатолієм Кондратьєвим — доктором філософії, професором. Він не радить використовувати ГІПНОЗ для занурення в інші життя. Бо вважає його небезпечним. Він має для цього інші методи і застосовує їх на своїх ТРЕНІНГАХ.
Він не радить використовувати ГІПНОЗ для занурення в інші життя.

Між іншим, він таки має рацію.
Знаю, що на розстановках теж відкривається інформація про попередні життя людей. І там нема гіпнозу, вся група залишається цілком свідомою.
06:21
+2
Подивився лекцію А. Кодратьєва про ДУХОВНІСТЬ УКРАЇНИ youtu.be/R3tJRqQFQK0
Він, провівши сотні дослідів по зануренню людей у колишні життя, прийшов до висновку, що 85% сутностей високого порядку (душ) мають давньоукраїнські (язичницькі) імена.
05:21
+2
Друже Вікторе, вище ти послався на свою публікацію на НО ще в лютому-15. Для зміни себе ти використовуєш крім ЖИВОГО СЛОВА ще й систему ТЕНГРІ+. ЯК змінився ти сам і світ навколо за ці три роки (2015-2018)?
21:28
+2
«У всякого своя доля, І свій шлях широкий», але те, що це іронія, стає зрозуміло читачеві з наступних рядків
Джерело: dovidka.biz.ua/son-shevchenko-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
21:53
+2
Іронія Долі — однак якби це було не так можливо не писав би тут ці рядки
12:15
+2
Друже Вікторе, ти такий загадковий-загадковий- прямо мов дівка на виданні…
І це ще дуже м'яко сказано!.. _сміюсь
16:09
+3
Цікава інформація, чекаю продовження! З дитинства був у мене якийсь потяг до всього містичного.
05:13
+2
Дякую тобі, Олю, за добре слово. Ось попораємо город і тоді щось напишу. Із ФБ стало відомо, що Леся Смітюх має досвід занурення у деякі свої попередні життя:
m.facebook.com/story.php?story_fbid=935645613276264&id=100004925026102&comment_id=938022039705288¬if_t=feed_comment¬if_id=1524769492921210&ref=m_notif
Дуже цікава тема, але вона ще й дуже багаторівнева, кожен це відчуває та бачить по різному. Істину в цьому питанні знайти ой як не просто!!!
Нещодавно прочитав дилогію Бернарда Вербера «Танатонавти» та "Імперія Ангелів", в цих книгах автор в художній формі описує поняття смерті з усіх точок зору найпоширеніших релігій та філософій світу, і пробує зазирнути в шпарину життя після смерті. Як на мене, то дуже талановито та вдало вийшло!
12:54
+2
М.Ньютона, дві його книги на цю тему, читала давно, років 12 тому, і враження було неоднозначне. Визначення «цікаво» хоча і підходить, але це не те, чого чекаєш від своїх запитів на головні питання. Існування тонких світів не викликає бажання дискусій. Проте у кожного, хто стикається з досвідом спілкування з ними, усі ці досвіди і термінологія, зверніть увагу, — все це дуже суб'єктивне. Чому? Думається, тому, що кожен дослідник потрапляє у свій пласт реальності і бачить/інтерпретує відповідно своєму рівню свідомості, а отже, і бачення/сприйняття цієї реальності. Оскільки світів, вимірів, пластів цієї реальності — нескінченна безліч («в домі Батька мого обителей безліч) і у кожній свої закони існування, то дискутувати про те, що правда, а що ні — при тому, що людина не має власного живого досвіду перебування в тому секторі тонкої реальності, не видається доцільним. Це лише відволікає увагу від практики самостійного досвіду реалізації (тобто справжнього самоусвідомлення себе як реального Я), що є основним завданням Душі на Землі.
(Це мої враження по Ньютону, а не щодо допису пана Анатолія, який є його працею, гідною поваги і вдячності.)
06:49
+3
Ой, Наталю, ти пишеш, що дискутувати на цю тему недоцільно, бо людина не має власного досвіду перебування в тонких світах, тобто тому, що не має власного досвіду життя без тіла. Більшість людей не літала в космосі, але з якою охотою ці люди знайомляться із свідченнями космонавтів-астронавтів, число яких сотня-друга. Вважаю, що кількагодинне ЗАНУРЕННЯ людини в ГЛИБИНИ самої себе дає свідчення (для нас!) про її подорожі в супер-Космос.
09:37
+2
Можна говорити, можна дискутувати — можна все що завгодно, але поки Людина не подолала ментальний бар'єр свого рівня свідомості, тобто якщо не знаходиться хоча би на каузальному плані (а це уже достатньо високий і для більшості недоступний план) і не має досвіду цього плану, розмови на цю тему будуть просто черговими вправами на рівні розуму. А істина на цьому рівні недосяжна. Проте щоб задовольнити цікавість (чи ще з якихось тисячі і одної причини), говорити про це можна скільки завгодно. Просто слід давати собі звіт щодо суті і рівня подібних диспутів.
Тобто це просто інтелектуальні розваги.
11:25
+2
Інтелектуальні розваги кажеш, Наталю? Вплив на свідомість людини, на зміну її СВІТОГЛЯДУ, відбувається завжди і постійно завдяки ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПОТОКУ. І ми на СВІТОЧІ теж це робимо в міру своїх сил і можливостей. От мені цікаво, який % українців вважає, що кожна людина має ДУШУ?
20:12
+2
Цікава інформація, в цій статті я знайшов підтвердження своїх здогадок щодо потайбіччя

Випадкові Дописи