До Гармонії - Разом!      Детальніше про сайт

Семерик дослідника історії

Шановні світочани! Друже Володимире! Треба прояснити деякі речі, необхідні дослідникам української історії. Ось цей СЕМЕРИК вимог і константацій:

Перше: Давати оцінку колишнім історичним діячам і подіям слід з позицій України і українців, розуміючи, що створення незалежної української держави є найвищим благом для українців.
Друге: — споконвічним ворогом України була і є Московія, а підпорядкування їй у вигляді УРСР є колаборація.
Третє: відмова Гітлера від створення Української Держави означає, що у 1941 році відбулася заміна московського окупанта на німецького.
Четверте: українці, які співпрацювали з німецькими окупантами, теж були колаборантами.
П'яте: перемога і руйнація 3 Рейху означає, що німецька окупація України у 1943-44 роках була замінена на московську окупацію, а українці, які співпрацювали з окупантами, були колаборантами (Щербицький +,-).
Шосте: всяка колаборація українців з окупантами першими, другими і третіми була спробами уникнення повного винищення українського народу.
Сьоме: нинішня російсько-українська війна (з 2014 р.) є спробою відновити московську окупацію України , а всіх українців, які сприяють цьому, слід називати колаборантами.

+2
15:03
72
RSS
15:05
+3
Недавній коментар до допису друга Володимира виношу в окремий мінідопис. Бо це важливий СЕМЕРИК.
21:42
+3
Третє: відмова Гітлера від створення Української Держави означає, що у 1941 році відбулася заміна московського окупанта на німецького.


Не Гітлер відмовився від створення Української Держави!
А бандерівська ОУН оголосила Третій Райх «ворогом і окупантом» та почала боротьбу проти Третього Райху!

Теза про «боротьбу проти двох окупантів» була політичним авантюризмом Степана Бандери і працювала на користь сталінського режиму!
21:43
+3
Четверте: українці, які співпрацювали з німецькими окупантами, теж були колаборантами.


Я б не записував материнську ОУН під проводом полковника Андрія Мельника у колаборанти!
23:12
+3
Я відповів, друже Анатолію, під твоїм коментарем у своєму дописі!
07:25
+3
Друже Володимире, давай будемо дивитися відкрито на те, що сталося. У 1941-42 роках Німеччина встановила свою владу над всією Україною, отже наша країна була ОКУПОВАНА. При цьому Німеччина розділила Україну на Дістрікт «Галіція» (Область Галичина) і на Рейхкомісаріат «Україна»(Частина Рейху «Україна»). На запит щодо таких дій Гітлер відповів: Ми Україну не визволили, а завоювали!.
08:21 (відредаговано)
+3
Друже Анатолію, давай будемо дивитися відкрито на те, що сталося.
  • У 1939 році жодна країна в Європі і в цілому світі, окрім Німеччини / Третього Райху, не була зацікавлена у незалежній Україні!
  • У 1939 році в українського народу не було абсолютно ніякої можливості скинути сталінський режим.
  • У 1939 році єдиним союзником для України міг бути, і був, Третій Райх.
  • У 1941 році хибна політична доктрина ОУН(р) привела до зміни ставлення керівників Третього Райху до України. Фактично Степан Бандера і ОУН(р) оголосили війну Німеччині від імені українського народу. Хто дав С. Бандері таке право?
  • Третій Райх був змушений нанести превентивний удар по СРСР, оскільки Сталін мав наміри почати «визвольний похід» в Європу з нанесення удару по Німеччині. Таким чином Вермахт опинився на території України і Україна була звільнена від більшовизму.
07:29
+3
Володимире, ти пишеш, що у Гітлера були плани створення Незалежної української держави. Звідки такі дані? У МАЙН КАМПФ про це ні слова!
Анатолію, «Майн Кампф» писалася у 1924-25 роках. Гітлер писав про свою боротьбу за Німеччину… Чому він повинен був у ті роки думати конкретно про Україну!? До речі, в «Майн Кампф» Гітлер говорить про Німеччину в оточенні дружніх держав.
08:31
+3
Друже Анатолію, давай будемо дивитися відкрито на те, що сталося.

За 101 рік Українських Визвольних Змагань населення в переважній більшості ще не доросло до розуміння необхідності НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Це чітко показали 1941-1943 рр.; це чітко показали президентські вибори після розпаду СРСР — вибори президентами комуністичних ідеологів Л. Кравчука і Л. Кучми; це чітко показали вибори 2019 року!
12:11
+2
Згоден.
09:28
+3
Для правильного розуміння історії потрібно розглядати події в хронологічному порядку. Таким чином, по нашому питанню я планую викласти матеріали в наступній послідовності:
  • Створення батальйонів «Роланд» і «Нахтігаль» в складі полку «Бранденбург-800»;
  • Ставлення політичних сил України до Німеччини напередодні Німецько-радянської війни;
  • Акт 30 червня 1941 року;
  • Реакція керівництва Німеччини на Акт 30 червня 1941 і мотивація реакції;
  • Створення Української допоміжної поліції;
  • Добровільна праця в Німеччині цивільного населення;
  • Обов'язкова трудова повинність на теренах України і робота в Німеччині;
  • Створення УПА;
  • Створення СС дивізії «Галичина»...
12:17 (відредаговано)
+2
Друже Володимире, я згоден, що Німеччина у 1941 році звільнила Україну від більшовизму і нав'язала Україні свою владу, тобто окупувала нашу країну. Невже це не ясно? Ні в ході війни, ні після її закінчення Гітлер не планував утворення Незалежної української держави . Невже це також не ясно?
17:58 (відредаговано)
+2
Друже Володимире, я згоден, що Німеччина у 1941 році звільнила Україну від більшовизму і нав'язала Україні свою владу, тобто окупувала нашу країну. Невже це не ясно?


Друже Анатолію, це помилковий погляд на історію того періоду!

Перш за все, Німеччина нікого не обіцяла звільняти, і нікого не планувала звільняти! У кожної країни є свої національні інтереси!

Виходячи із своїх національних інтересів, Третій Райх планував:
  • дипломатичним шляхом вирішити суперечності з Польщею щодо Данцигу та екстериторіального коридору (залізниця і автобан) до Східної Прусії;
  • якщо ж дипломатичні зусилля не дадуть результату, то повернути свої землі, відторгнуті від нього Версальським договором, шляхом військової операції;
  • підписавши Договір з Радянським Союзом, у якого теж були територіальні претензії до Польщі, убезпечити себе від нападу з боку СРСР.


З початком Другої світової війни, Гітлер неодноразово виступав з миротворчими ініціативами, які відкидалися Великобританією і Францією!

Сталін же, побачивши, що Німеччина серйозно встряла у війну, вирішив кинути Червону Армію у «визвольний похід» і, таким чином, захопити всю Європу.

Превентивний удар Вермахту по СРСР зірвав ці плани Сталіна.

Таким чином, Україна з одного боку була звільнена від радянської окупації, а з другого боку — потрапила під тимчасову німецьку окупацію.

Цілком зрозуміло, що до кінця війни з СРСР ні про яку незалежність України не могло бути мови. Україна залишалася територією бойових дій. Потрібно було зачистити терени України від радянських партизан і радянського партійно-господарського активу, створити нову цивільну адміністрацію, відбудовувати промисловість, налагоджувати господарське життя.

Невже це не зрозуміло!?
12:37
+2
Іще одне: Бандера аж ніяк не заважав Німеччині сприяти утворенню Української незалежної держави . А утворенню Незалежної Словаччини Гітлер посприяв!
Іще одне: Бандера аж ніяк не заважав Німеччині сприяти утворенню Української незалежної держави. А утворенню Незалежної Словаччини Гітлер посприяв!


Бандера розколов ОУН і розпочав братовбивчу війну серед українців!

По-друге, Бандера висунув хибну тезу про «боротьбу проти двох окупантів» і оголосив війну Третьому Райху, тобто викликав негативне ставлення до всіх українців з боку Третього Райху.
21:00 (відредаговано)
+2
Іще одне: Бандера аж ніяк не заважав Німеччині сприяти утворенню Української незалежної держави .


Створення дивізії «Галичина» почалося майже через два роки після створення батальйонів «Нахтіґаль» та «Роланд» — навесні 1943 року, на території Східної Галичини, яка тоді входила до складу німецького Генерал-губернаторства.

ОУН під керівництвом полковника Андрія Мельника закликала молодь вступати до лав дивізії, розглядаючи це формування як можливість для збройної боротьби проти СРСР.

Протилежну позицію займала ОУН(б) під проводом Степана Бандери, яка офіційно виступала проти формування дивізії та навіть поширювала заклики до українців не вступати до лав «Галичини».

Від самого початку дивізія була суто військовим формуванням, тому вона входила до структури не загальних СС (Allgemeine SS), а до так званих військ СС (Waffen-SS). Таких дивізій існувало більше сорока, в основі половини з них був особовий склад із населення окупованих і союзних Німеччині держав (хорвати, латиші, естонці, угорці, французи тощо). Дивізія «Галичина» була призначена для бойових дій на фронті поруч з Вермахтом.

Поручник CC дивізії «Галичина» Володимир Козак. Зверніть увагу на петлиці – у галицькій дивізії носили «левик» — стилізований герб Галичини
21:27 (відредаговано)
+2
Взагалі-то розмову про українські військові формування треба було почати з 1938 року, коли ОУН під проводом полковника Євгена Коновальця отримала для своїх потреб замок поблизу села Завберсдорф у районі Вінер-Нойштадту на південь від Відня, у якому члени Організації отримали змогу пройти початковий військовий вишкіл.

Як згадував Любомир Колтунюк:

«Замок — це маленька посілість, яка складалася зі згаданих вже двох одноповерхових будинків чи, радше одного будинку, збудованого у формі великої літери «Г». Цей будинок своїми раменами творить подвір'я, замкнене з двох інших боків, високим муром. Посередині мала стара церковця з плоским дахом, на який ідуть кам'яні сходи. З даху розлягається гарний вид на околицю і недалекі Альпи. З другого боку будинку є сад, невеличкий, розміром коло 50х80 метрів. Кілька маленьких деревець, а при кінці саду басейн у досить запущеному стані. Як після довідуємось, цей замок купила ОУН ще за часів Карпатської України для вишкільних цілей. Самі будинкі ще в досить доброму стані, але не дуже великі. Можуть помістити яку сотню вояків. Є окрема кімната для відпочинку з невеликою бібліотекою.»
22:29 (відредаговано)
+2
Можливо варто започаткувати сторінку/розділ книг по історії ОУН, щоб бажаючі могли знайомитися з першоджерелами?

Наприклад:

ОУН у Києві 1941-1943
За цим посиланням можна завантажити книгу у форматах *pdf і *djvu:
diasporiana.org.ua/ideologiya/oun-u-kyyevi-1941-1943/

А за цим посиланням можна напряму завантажити книгу у форматі *pdf:
diasporiana.org.ua/wp-content/uploads/books/21107/file.pdf
23:49 (відредаговано)
+1
Пане Володимире, друже мій! На Світочі для того й існує розділ "Книги", щоб презентувати там корисні книжки. Ви ж самі мені порадили презентувати там мою творчість якнайширше — що я останніми днями і зробив!
_добре _добре _добре
Тепер в цьому розділі представлені 42 книжки загалом, з них 28 книжок (66,(6)% або 2/3) — мною! Хто заважає Вам наповнити книжковий розділ?! Там теж є можливість робити теки — то заведіть теку, наприклад, "Історія ОУН" і наповнюйте її книжками відповідного змісту!!!
_заспокоюю
Чому ні?..