Світоч. Майбутнє. Рухаємося вперед! (Частина 3)

Група розвитку сайту.

Світоч. Майбутнє. Рухаємося вперед! (Частина 3)

Отже, в ПЕРШІЙ ЧАСТИНІ публікації я виділив основні досягнення в роботі Світоча за 4 роки його існування та розповів про труднощі, які виникають. В ДРУГІЙ ЧАСТИНІ назвав основний шлях, яким на мою думку, дальше має слідувати проект Світоч, щоб залучити значно більше читачів та активних користувачів і позбутися всіх труднощів, які виникали в його роботі. А саме — йшлося про необхідність перенесення проекту на одну з відомих соціальних платформ. В цій заключній частині хотів би описати свій хід думок щодо вибору нового майданчика в рамках якого бачу подальше існування нашого проекту, та описати переваги такого рішення.

Більше 4 років тому, коли виникла ідея створення Світоча, я вивчав різні варіанти того, в якій формі він мав би існувати. В тому числі припускав, що це можуть бути окремі блоги людей на одному з відомих соціальних майданчиків, і вони будуть об'єднані однією групою (сторінкою, каналом, спільнотою і т.д) де збиратиметься інформація про публікації учасників спільноти і таким чином відбуватиметься взаємодія.

Зокрема розглядав варіанти з такими соціальними майданчиками як Facebook, Blogger, Livejournal. Проте кожна з цих соціальних мереж мала свої недоліки.

Наприклад, у Фейсбуці дуже «забитий» і незручний інтерфейс, через що його не люблять багато людей. Та і десктопною версією (на комп'ютерах або ноутбуках) майже нереально користуватися через вічні «висяки». Крім того за їхніми правилами немає можливості користуватися ніками замість справжніх імен. І це тільки маленька частина недоліків цієї соціальної мережі, які роблять її дуже непідходящою для нашого проекту. Щодо інших варіантів — Blogger не має хороших можливостей взаємодії між власниками сайтів, які створені на ньому, та і занадто складний для багатьох людей. А Livejournal вже тоді вважався застарілим майданчиком та ще й забитим рекламою.

Тому на той момент не залишалося іншого варіанту як створювати з нуля окремий сайт розуміючи всі складнощі такого шляху.

На даний же момент, я вважаю, що ситуація докорінно змінилася. В останні три роки набув популярності чудовий сервіс, який зараз є, на мою думку, найкращим варіантом для спілкування та подачі інформації. Мова йде про Telegram, який має масу переваг над іншими соціальними мережами та месенджерами. Можу з впевненістю це стверджувати так як вже маю хороший досвід роботи з Телеграм-проектами.

Зразу скажу, що найкращим варіантом функціонування проекту Світоч в Телеграмі вважаю такий: кожен учасник створює свій окремий канал, який буде належати тільки йому, і самостійно веде його. Окремо створюємо канал спільноти Світоча куди будемо репостити публікації її учасників. Цей канал і буде виконувати функцію комунікації між учасниками проекту. Через нього всі зможуть слідкувати за активністю інших учасників спільноти.

Тепер більш детально хотів би зупинитись на перевагах запропонованого мною варіанту майбутнього Світоча. Отже, «переїзд» Світоча на Телеграм дозволить:

— збільшити читацьку аудиторію публікацій учасників проекту. Так як гості, яким сподобався прочитаний матеріал, будуть підписуватися на канал проекту, або на особистий канал автора публікації. Тобто на відміну від варіанту з сайтом, читач не йде прочитавши потрібний йому матеріал, а часто залишається підписником і постійним читачем каналу.

Це дасть можливість залучати нових читачів на канал через рекламу. Платну і безкоштовну (так званий, взаємопіар (ВП), який є досить поширеним в Телеграмі).

До речі, на відміну, наприклад, від Фейсбуку, де пости на публічних сторінках бачить тільки маленька частина (біля 15%, наскільки знаю) користувачів, які підписані на цей паблік, в Телеграмі охоплення буде набагато більшим, так як сповіщення про нове повідомлення не зникає доки користувач не відкриє і не прочитає його на каналі.

— збільшити кількість активних учасників проекту (дописувачів, коментаторів). На Світочі для того, щоб приєднатися до спілкування, треба реєструватися. І хоча ця процедура була максимально спрощеною завдяки можливості авторизації через соціальні мережі, все одно реєстрація є певним психологічним бар'єром. А в Телеграмі можна буде зразу коментувати публікації, які сподобались, так як люди, які щось читають там, вже є зареєстрованими користувачами системи.

— звільнити час і сили, які раніше йшли на забезпечення технічної частини в роботі сайту. Також кошти, які раніше йшли на покриття витрат (хостинг, домен) тепер можна буде направити на рекламу каналу проекту, тобто на його розвиток.

— кожному учаснику проекту мати свій власний блог, власником якого є тільки він. Це дасть можливість «бути господарем у своєму домі» і публікувати те, що автор каналу вважає за потрібне не обмежуючись тільки тематикою Світоча. А на канал проекту будуть репоститися тільки дописи, які відповідають формату каналу Світоча. Таким чином кожен отримає максимальну свободу на своїх власних каналах з одночасним збереженням звичної тематики Світоча.

Також можна не боятися за долю проекту «Світоч», так як тут основним елементом буде не сайт спільноти, а окремий особистий канал кожного учасника, який буде існувати доти, доки цього забажає сам власник.

— отримати високий рівень безпеки. Наприклад, взлом, ДДОС-атаки по-суті будуть неможливими. Те ж саме стосується і ситуацій при яких значно збільшується навантаження на сервер, що призводить до нестабільності роботи проекту. А кожен окремий акаунт користувача Телеграма надійно можна захистити за допомогою 2-рівневої авторизації.

— розвивати щось типу «економіки подяки», коли автору публікації, яка дуже сподобалась, можна буде віддячити у матеріальній формі криптовалютою з можливістю в подальшому розміняти її на реальні гроші.

Ви мабуть знаєте, що в Телеграмі ще цього місяця повинна була почати функціонувати власна криптовалюта, але через труднощі які пов'язані з діями американського регулятора ринку цінних паперів, її запуск поки що відкладено. Швидше за все, на пів року. Проте, думаю, в близькому майбутньому проект TON все-таки буде запущеним і в обігу з'являться обіцяні grams, розраховуватись якими між собою користувачі Телеграму зможуть буквально в один клік.

Ось власне я і поділився своєю пропозицією думки про яку в мене з'явилися ще десь пів року назад. Проте тоді я вирішив зачекати доки Телеграм стане більш популярним і його переваги стануть більш очевидними.

Буду вдячний за ваші думки та запитання щодо цього.

0
676
RSS
03:43
+3
Дякую за висловлені думки. Можу сказати наступне.
1. Я взяв за правило поширювати свої публікації (а також деякі публікації інших авторів, що мені сподобалися) в Facebook і Twitter. Коли працював GOOGLE+ — поширював і там… Тепер же — після поширення лише в Facebook і Twitter, мої публікації переглядають одразу 12-20 людей, поступово кількість переглядів зростає переважно до 50-100, в окремих випадках (залежить від теми) — до кількох сотень.
2. При цьому зростає і кількість відвідувань Світоча. Хоча… у мене поганий зір, і я майже не бачу тих мізерних цифр на лічильнику.
3. На Telegram я зареєструвався, як і порадив шановний Модератор. Проте… якось не виходить потоваришувати з цим Telegram! Може, я тупий дійшов до межі власного розуміння комп'ютерних прибамбасів — проте перепощувати публікації в Telegram (а тим паче, щось там писати!) у мене поки не виходить. Потрібні додаткові консультації, щоб навчитися це робити… може, я якось криво зареєструвався в Telegram?! Не знаю, що і думати…
4. Все ж таки не хотілося б остаточно втрачати можливості публікації текстів в режимі сайту! Мені це для певних речей дуже навіть потрібно… В цьому контексті, я покладав певні надії на мережу FaceUkr — проте вона вже пару разів переносилася на інші платформи з повною втратою контенту! Світоч в цьому відношенні приваблює стабільністю. А що буде, коли ми переїдемо на Telegram?! не знаю… Зокрема, мене дуже (!!!) цікавить, чи збережеться розділ "Книги"?! Якщо ви помітили, то там я презентував свої книжки. Робив я це зовсім недарма, а з певним розрахунком. Якщо цей розділ буде втрачено… буде шкода. З іншого боку, я розумію, що сайт потребує розвитку. І якщо буде вирішено перенести все на Telegram — ми від цього нікуди не дінемося.
***
Це перше, що хотілося б сказати. Тепер послухаю інших.
08:44
+4
Вам теж дякую за висловлені думки. Отже, по-порядку:

Тепер же — після поширення лише в Facebook і Twitter, мої публікації переглядають одразу 12-20 людей, поступово кількість переглядів зростає переважно до 50-100, в окремих випадках (залежить від теми) — до кількох сотень.


В Телеграмі (на відміну від Фейсбука) більша половина підписників переглядатиме Ваші публікації. Наскільки пам'ятаю, Ви казали, що у Вас в Фейсбуці біля 5 тис. підписників. Коли стільки буде на Вашому особистому каналі в Телеграмі, або на каналі спільноти Світоча, то кількість переглядів однієї публікації буде стабільно більше 2,5 тисяч. Відповідно і коментарів більше, так як людям не прийдеться реєструватися щоб щось написати.

Потрібні додаткові консультації, щоб навчитися це робити…


«Переїзд» на Телеграм це не питання одного дня чи тижня. Якби наша активна діяльність почалась там з Нового року то було би дуже добре. А в найближчий місяць можу підготувати детальні інструкції де покроково пояснено все, що потрібно знати і вміти щоб почуватися комфортно в Телеграмі. Також створимо там окремий груповий чат для консультацій.
А сам сайт Світоча зі всіма публікаціями можна ще залишити працювати, наприклад, на рік. Цього часу буде цілком достатньо щоб кожен зміг освоїтися в Телеграмі і поступово перенести туди свої матеріали.

Все ж таки не хотілося б остаточно втрачати можливості публікації текстів в режимі сайту! Мені це для певних речей дуже навіть потрібно…


Великі пости, в тому числі ті, в яких багато зображень, публікуються на спеціальному сервісі, який створений розробниками Телеграма саме для більших публікацій. Називається він Telegra.ph. Працювати з ним теж треба в режимі сайту в браузері. І там все дуже просто. (Можливість форматування тексту там з'являється після виділення потрібного фрагменту тексту).

чи збережеться розділ «Книги»?! Якщо ви помітили, то там я презентував свої книжки.

На Вашому каналі можна буде публікації з презентаціями Ваших книг помічати тегом #мої_книги і назву тегу винести в опис каналу. Всі, хто захоче побачити опис Ваших книг, зможуть в описі каналу клікнути на цей тег і покажуться всі потрібні пости. Пости, які опубліковані в самому каналі, або в Telegra.ph теж будуть доступні для перегляду в браузері та для знаходження в пошуковиках.

Це вже деталі. В процесі завжди можна буде порадитися як найкращим чином представити той чи інших матеріал.
09:33
+3
Цікавий напрямок розвитку проекту!
13:05
+2
А кому належить ТЕЛЕГРАМ?
13:34 (відредаговано)
+2
А ти хіба не знав?! Я ж про Telegram викладав на Світочі матеріал… Більш того, ти його коментував. І навіть двічі!..
_здивований
Дуров Павло Валерійович:

Відомий також як творець сервісів «ВКонтакті», «Telegram» та декількох менш значних студентських проектів...
13:52
+3
Чи означає це, що ТЕЛЕГРАМ належить й Московії, а значить буде і контроль їхніх спецслужб?
13:57
+3
Пане Анатолій, Ви хоча би прочитали ті 2 статті на які дав посилання я і пан Тимур? Подумайте логічно, яке Телеграм може мати відношення до російської влади, якщо він офіційно заблокований в Росії, а його власник вже давно покинув Росію через переслідування і не планує ніколи туди повертатися.

І ще, можете не переживати за контроль російських спецслужб. Їм наші публікації і коментарі точно «по барабану» _посмішка
Чи означає це, що ТЕЛЕГРАМ належить й Московії, а значить буде і контроль їхніх спецслужб?


Друже Анатолію, ЩО ти маєш на увазі під «контролем» спецслужб Росії!?

Я не маю сумніву, що вони читають наш «Світоч». І на кожного активного дописувача є досьє з фотографією, анкетними даними і всіма публікаціями, що представляють інтерес для російської спецслужби. І що!?

Аналіз відкритих джерел противника — це постійна робота спецслужби будь-якої держави! Це аксіома!
17:21 (відредаговано)
+2
Та просто люди весь час непокояться про якусь там «приватність» життя!
_сміюсь
Не знаю… _не_знаю Раніше релігійна свідомість диктувала людині, що «на майбутньому страшному суді всі твої гріхи вилізуть». _дідько

Але така страшилка працює лише для низькоенергетичних особистостей, у яких рівень енергії 100 — СТРАХ. А вже після енергорівня 200 — СМІЛИВІСТЬ ці всі «лякалки» працювати перестають… От тоді й починаються розчарування в релігії як такій. А дехто намагається вибудувати всякі різні штучні «релігії як засіб перетворення гобітів на ельфів»… Ми ж таких людей прекрасно знаємо, правда ж?.. І Ви, і я, і друг Анатолій.
_сміюсь

Отож розуміючи занепокоєння друга Анатолія, тим не менш, я закликаю Вас, друже Володимире, ставитися до цього спокійно і терпимо. Бо Ви, наприклад, мали в минулому безпосереднє відношення до охоронної справи, а тепер є істориком розвідки. Я ж починав торувати шлях в літературі як письменник-фантаст — а всі причетні до фантастики завжди були «під ковпаком» радянських чекістів. Знали вони про це чи не знали, розуміли чи не розуміли — але були. Й якось «вирахувати» цей «ковпак» було неможливо…
_божевільний
Я не маю на увазі АВД — це надто очевидно, а тому — дурня. По-перше, там я писав про В. — нашого ж товариша, який згодом перетворився на «ад'ютанта АВД» і на якого сам АВД сказав «не звертати уваги»… Але надто показовим був їхній публічний дует.
_стежу
По-друге, в 2000 році, коли ми вже в новому колективі затіяли створити новий клуб любителів фантастики, серед нас з'явився такий собі І. — причому я не можу навіть точно сказати, хто його привів… Письменник він посередній. Науковець — теж вельми посередній у своїй царині (я мав можливість оцінити). Хоча, на відміну від мене — кандидат наук, мля!.. Про таких зазвичай кажуть: «П*ц в маминій кофті». У одних він викликає огиду, у інших — жалість. Хоча амбіції має при цьому захмарні!..
_стежу
Отож коли ми їхали з мого 50-річчя в Спілці письменників, він мене саме проводжав. Як раптом на довгому ескалаторі метро «Арсенальна» цей індивід каже: «Я тобі хочу зізнатися: мене свого часу завербувало КДБ. Мені сказали, що не дадуть захистити кандидатську дисертацію, якщо я не піду з ними на співпрацю. А якщо піду — навпаки допоможуть. І таки допомогли». Тоді я все ж таки стримався, щоб не спустити його з ескалатора… Але знаючи, що «бувших не буває» — зацінив, що поруч зі мною він з 2000 року, тоді як повторне знайомство з АВД сталося в 2003 році, інтерв'ю для «УФО» я у нього брав у 2009 році. Таким чином, І. виник біля мене набагато раніше. Й я цього індивіда не ідентифікував…
_подумай

Але я розумію, що за мною стежили, стежать і продовжуватимуть стежити. Я оцінив, що моє ім'я зникло з «Зала славы русской фантастики» в другій половині 2000-х. Знаю, що романи "Помститися імператору" та особливо "Орлі, син Орлика" надзвичайно роздратували ідеологів того, що згодом стали називати «русссеім міром». Я розумію, що «Помститися імператору» я не міг видати цілих 5 років зовсім недарма — і це маючи диплом «Коронації слова», який зазвичай відкривав усім двері!!! Логуші самі були шоковані таким поворотом… До того ж, вже просто забули, що я пережив декілька спроб дискредитації мене, як письменника — і в деяких випадках маю підозри, що мені «прилітало» саме від «руссского міра», зважаючи на певні обставини і на певні персоналії… Просто давно вже немає тих літературних майданчиків, на яких мене цькували, та й про тих людей майже всі забули.
_бомба
Головне в тому, що з романом «До комунізму...» склалося все просто містичним чином. Якби мама в 1989 році не викинула випадково чернетки роману, і я тоді ж довів його до стадії завершеного рукопису, а потім би спробував вивести на люди!.. Не знаю, чим би це скінчилося. Обізнані люди підтверджували, що я міг би «загриміти в табори років на п'ятнадцять-двадцять». Щоправда, після 1991 року мене б могли амністувати… Але біографію мав би іншу. Але якщо проскочив з цим… То далі хай читають і стежать, хай заносять в які завгодно списки! Мені то байдуже.
18:49 (відредаговано)
+1
Головне в тому, що з романом «До комунізму...» склалося все просто містичним чином. Якби мама в 1989 році не викинула випадково чернетки роману, і я тоді ж довів його до стадії завершеного рукопису, а потім би спробував вивести на люди!.. Не знаю, чим би це скінчилося. Обізнані люди підтверджували, що я міг би «загриміти в табори років на п'ятнадцять-двадцять».


У 1989 році в українському КДБ чітко розуміли, що СРСР розпадеться найближчим часом! Це в КПУ ще мали надію.

У 1989 році Єльченко організував зустріч партактиву з керівництвом КДБ по місту Києву і Київській області. Я про цю зустріч знаю від одного з її учасників — підполковника держбезпеки Гуслістого А.М.

Керівником Управління КДБ був тоді генерал Шрамко. Так от, на тій зустрічі працівники КДБ намалювали партійцям картину: з СРСР спочатку вийдуть прибалтійські республіки, потім Україна, потім середньоазіатські республіки.
Отож розуміючи занепокоєння друга Анатолія, тим не менш, я закликаю Вас, друже Володимире, ставитися до цього спокійно і терпимо.


Якщо ти зареєструвався під справжнім іменем і пишеш..., то про яку «приватність» може іти мова!? Ти пишеш — усі читають!
13:56
+3
Маю питання. Чи хтось вже так робив із розміщенням свого сайту на Телеграм? Та ще й щоб число авторів і коментаторів зросло удвоє? Мене не так цікавить відвідуваність мого допису, як спілкування з коментаторами з метою долучення їх до авторів
14:05
+2
Гадаю, що по тематиці СВІТОЧА число авторів є обмеженим і воно є меншим від 1000 по Україні. Я у 2015-16 роках намагався ЗРОЗУМІТИ причину застою на НО. Для цього я дослідив творчу базу НО і встановив, що там було авторів-коментаторів до 50 і це при числі зареєстрованих до 1000 і при добовій відвідуваності коло 2000. І незважаючи на судомні рухи К., щоб збільшити добову відвідуваність НО до 20-30 тисяч — нічого не виходить.
14:32 (відредаговано)
+2
Гадаю, що по тематиці СВІТОЧА число авторів є обмеженим і воно є меншим від 1000 по Україні.

_стежу Не знаю, не знаю… _стежу
Якщо орієнтуватися на кількість населення України в 45'000'000 осіб, то 1000 осіб складає 0,002% від загальної кількості населення.
_стежу
Між тим, в матеріалі «Рівні людської свідомості (Частина 4 сказано про ЕНЕРГЕТИЧНИЙ РІВЕНЬ 500: ЛЮБОВ:

Це рівень справжнього щастя, однак, хоча світ перебуває в постійному пошуці любові і всі існуючі релігії оцінюються в 500 балів і вище, цікаво відзначити, що тільки 0,4 відсотка населення світу досягає цього рівня розвитку свідомості.

(0,4%) / (0,002%) = 200
_стежу
200-кратне перевищення другого показника над першим говорить про одне з двох:
— або в Україні аномально мало високодуховних особистостей, яким в принципі цікава тематика сайту;
— або тематика сайту здатна зацікавити лише високодуховних гуру — просвітлених з енергетичним рівнем, вищим 700… ну-у-у, в крайньому разі тих, кому вдалося досягти рівня 680-690 і до просвітлення лишилося пару кроків…
_не_знаю

_соромлюсь В будь-якому разі, на мою думку, тематику сайту варто обережно розширити, щоб на шлях просвітлення вставали й менш «духовиті» особистості. _соромлюсь
А може все значно простіше. І високодуховні гуру не сидять в інтернеті. _сміюсь
_вибачаюсь Можливо і так. _вибачаюсь Версій можна нагромадити безліч. _вибачаюсь
19:00 (відредаговано)
+3
Я прийшов на НО в лютому 2016-го і теж цікавився статистикою. Але причину застою я вважаю іншою.

НО стараннями пана К. перетворювався в секту «Живого слова» і т.зв. «здорового способу життя» під яким хибно уявлялося життя без вживання кави і сироїдіння.

Крім того, введення висмоктаних з пальця понять про «простори» і прив'язка до цих «просторів» ЖС; безглузда ідея про досягання стану «боголюдини» і «фізичного безсмертя», сприяли відтоку від НО розумних і критично мислящих людей.
І високодуховні гуру не сидять в інтернеті.


А кого можна вважати «високодуховним гуру»?
А що таке «просвітлення» / «просвітлені» _соромлюсь
Нууу… Ісуса Христа. Будду. Магомета. Його Божественну Милість Шрі Шрімад А.Ч. Бхактіведанту Свамі Прабхупаду. Сатья Саї Бабу…
_стежу Ті, хто впав у нірвану, вдихнув прану і пізнав дзен. _стежу
Я безмежно вдячна нашому дорогому Модератору за можливість спілкування на Світочі. І чудово його розумію, що можна втомитися виконувати свої обов'язки. Чотири роки для творчої людини надто тривалий термін. Якщо Світоч закриється, буде прикро, але це неминуче. Тому, ще раз дякую.
Тепер про перехід на Телеграм.
1. Я цим ресурсом ще не користувалася, тому не можу його оцінити. Цілком можливо він дійсно зручний. Але для його вивчення потрібен час, а я зараз і так зайнята, це видно по зниженню моєї активності на Світочі.
2. Мала відвідуваність Світоча пояснюється двома дуже густими ситами — україномовність і світоглядна спрямованість. Уже одного з цих факторів достатньо, щоб різко зменшити кількість читачів. А для чого мені перекладати статті в Телеграм? У своєму блозі я зможу просто виставляти скопійовані статті мовою оригіналу, як зараз на ФБ, я просто тисну кнопку поширити. Кількість українського контенту це не збільшить.
3. На Світочі усі дописи зберігаються в папках, які кожен автор сам собі формує. Це дозволяє знайти будь-яку статтю на сайті і дати на неї посилання у своїй статті. Часто думки одного автора викликали реакцію в іншого, який писав статтю у відповідь. Чи буде така ж можливіть на Телеграм?
19:28
+4
І чудово його розумію, що можна втомитися виконувати свої обов'язки.

Ну, не те щоб втомився, а просто розумію, що якщо нічого кардинально не поміняти, то будемо топтатися на місці. Та і якщо з'являються нові хороші можливості, яких раніше не було, то треба їх використовувати.

Якщо Світоч закриється, буде прикро, але це неминуче.

Світоч не закриється, він просто час від часу буде міняти форму свого існування (як при реінкарнації _сміх ) у відповідності з вимогами часу та розвитком технологій. А закриваються саме проекти, які не змінюються кардинально з плином часом, а стоять на місці.

Але для його вивчення потрібен час, а я зараз і так зайнята

Підготую детальні інструкції де все, що необхідно знати, починаючи з «реєстрації» буде описане зрозумілою мовою.

А для чого мені перекладати статті в Телеграм? У своєму блозі я зможу просто виставляти скопійовані статті мовою оригіналу, як зараз на ФБ, я просто тисну кнопку поширити. Кількість українського контенту це не збільшить.


Але якщо Ви будете зацікавлені, щоб ваші статті були представлені на каналі Світоча, де збиратимуться матеріали всіх учасників спільноти і де буде мабуть найбільше підписників, Ви будете перекладати їх на українську. Тобто щоб публікації на Вашому каналі побачило більше людей, треба буде робити їх якісно, такими, які відповідатимуть вимогам каналу Світоча.

На Світочі усі дописи зберігаються в папках, які кожен автор сам собі формує. Це дозволяє знайти будь-яку статтю на сайті і дати на неї посилання у своїй статті. Часто думки одного автора викликали реакцію в іншого, який писав статтю у відповідь. Чи буде така ж можливіть на Телеграм?


Для цього в Телеграмі є система хештегів. В кінці певної публікації ставите хештег (наприклад, #астрологія) і в будь-який момент зможете задати в пошук на своєму каналі цей хештег після чого побачите всі свої матеріали з ним. Так само зручно як папки на Світочі.

Також кожна публікація на будь-якому каналі має свою унікальну адресу, яку можна вставити і в публікаціях на інших каналах. Телеграм — це не Вайбер і не Скайп. В ньому значно більше можливостей для роботи з контентом.
Але ж і ми тегаємо свої матеріали на Світочі!
22:11
+3
Це трохи не те. За допомогою міток (тегів) на сайті можна шукати публікації всіх користувачів за певними тематиками. А в Телеграмі хештеги використовуються для того, щоб знаходити публікації певної тематики, але тільки всередині каналу на якому ведеться пошук. Тому хештеги в Телеграмі за своїм призначенням більше схожі на папки у нас на сайті.
А як там шукати статті інших авторів на каналі, якщо я хочу дати посилання на чужу статтю?
22:47
+2
Потрібні публікації можна буде знайти або на особистому каналі автора, або на каналі Світоча (якщо на нього був здійснений репост публікації автора). Можна шукати як по хештегах, так і через контекстний пошук (просто вводячи слова, які точно є в потрібній публікації). Коли знайшли потрібний пост, клікаєте по ньому правою кнопкою миші і вибираєте «Копіювати посилання на публікацію».
19:24 (відредаговано)
+2
Я користуюся Facebook з 2011 року, а Viber і Telegram, як месенджерами, з 2018-го.
При цьому Viber і Telegram інстальовані і у смартфоні, і на комп'ютері, що дуже зручно, бо писати на клавіатурі компа набагато легше, ніж на екрані смартфона.

Ось на дисплеї «Світоч», Viber і Telegram…
19:39
+2
А для чого мені перекладати статті в Телеграм? У своєму блозі я зможу просто виставляти скопійовані статті мовою оригіналу,


Я не розумію навіщо копіпостити статті російською мовою, навіть якщо вони чудові!?
Бо на відміну від пана Тимура у мене нема великого літературного таланту і написання одієї статті забирає в мене багато часу та енергетики. А редагувати статтю перекладену гуглом набагато легше й швидше.
Нюууу… Припустимо, я теж не пишу статті «однією лівою». Мені теж доводиться витрачати на авторські статті сили й час. _соромлюсь І перекладати, звісно, легше.
19:57
+2
Мені на нинішній платформі «Світоча» не подобається одне — не можна поставити якісну фотографію!
20:21
+2
Саме так, бо чим більше дискового простору займають файли сайту, тим більше прийдеться платити за хостинг. А на Телеграмі можна за це не переживати. Там місце для зображень безлімітне.
Особливо це корисно для тих, хто любить часто публікувати зображення з цитатами.
21:27
+2
Пане Доброславе, запитання:
перехід Світоча на платформу Телеграм якось прив'язується до необхідності мати Телеграм на смартфоні!?
Бо не всі користуються смартфоном для зв'язку.
22:41
+3
Тільки що перевірив. Можна зареєструватися в Телеграмі на комп'ютері. На телефон прийде тільки СМС з кодом доступу для підтвердження номера телефону до якого прив'язується акаунт. Тобто достатньо навіть простого кнопкового телефону. Головне щоб можна було прийняти СМС або дзвінок з кодом.
У мене Телеграм на лаптопі! _вибачаюсь
22:50
+2
Немає значення чи персональний комп'ютер чи ноутбук. Телеграм же той самий _посмішка
Наскільки пам'ятаю у Вас колись була інша проблема, Ви хотіли зареєструватись в веб-версії Телеграму через браузер, і там не було такої можливості. Але через саму програму Телеграм на комп'ютері чи ноутбуці без проблем.
22:32
+2
Шановні!
Якщо ми дійсно шукачі істини і гармонії, то питання переходити чи не переходити на нову платформу автоматично відпадає!

Наше завдання зрозуміти, як це зробити найкращим шляхом _ангел !
22:53 (відредаговано)
+1
Не найкращим шляхом, а з найменшими втратами.
_дідько
Про мене є стаття в Вікіпедії, я саме прикидаю, як її краще модернізувати. Проблема в тому, що Вікіпедію не можна використовувати як першоджерело — там лише збирається інформація з зовнішніх джерел… В якості одного з таких джерел для Вікі я планував використати Світоч. Як послатися на веб-сайт — я знаю. Але я щось не бачив жодної Вікі-статті, яка б посилалася на Телеграм-канали… Оце мене зараз непокоїть найбільше! Бо з наявних джерел 2 чи 3 вже не діють, їх треба чимсь замінити. Я розраховував на Світоч в цьому відношенні… а тепер не знаю. Найшвидше, доведеться придумати щось інше.
22:56
+3
Світоч (сайт) ще буде працювати не менше року, так що поки що можете посилатись, а далі буде видно _цікаво
10:33 (відредаговано)
+4
Ну що ж, я думаю, всі хто хотів і для кого це є важливо, вже встигли висловити свою думку. Заперечень, де були би приведені якісь вагомі причини (ну, крім, звичайно «Лінуюсь звикати до нового» _сміх ), я не почув. Тому рішення прийняте і можу запропонувати наступний план дій на найближче майбутнє.

— листопад — продовжуємо користуватися Світочем в звичайному режимі. Я створюю детальні інструкції де буде описано все, що потрібно знати для користування Телеграмом і участі в новому форматі проекту «Світоч». Коли будуть готові інструкції розібратися в усьому у вас займе часу не більше одного вечора.

— грудень — Світоч працює в звичайному режимі, але всі створюють свої канали в Телеграмі (та починає роботу канал Світоча) і поступово переносимо всю активність туди.

— січень — На Світочі буде закрита можливість реєстрації нових користувачів та авторизації наявних. Сам сайт буде працювати як мінімум до вересня 2020 року, а якщо буде потрібно то продовжимо його роботу потім ще на рік.
За цей час поступово потрібно буде щоб кожен хто бажає, переніс свої важливі публікації на свій канал в Телеграмі. Часу більш ніж достатньо. Можна не спішити.
20:58 (відредаговано)
+2
Мені дещо незрозуміло…

Я давній користувач ФБ (з 2011 року) і декілька разів мене банили Адміністратори за «порушення правил», які виражалися в опублікуванні антиросійських матеріалів. Тобто я мав справу з представниками власника ресурсу.

На НО я мав справу з власником ресурсу паном К. Він мене не банив, але за мою бутність з сайту було «вижито» купу народу. Знову ж таки користувач має справу з власником ресурсу.

На «Світочі» я маю справу з власником ресурсу і модераторами, яких він призначив.
***

При переходв на Телеграм я повинен відкривати свій канал, тобто я буду мати справу з власником ресурсу Телеграм.

А яким чином я буду входити у спільноту «Світоч», якщо з січня 2020-го я не зможу писати у своїй блогосфері на Світочі, а потім сайт Світоч взагалі закриється!?
22:13
+3
Я давній користувач ФБ (з 2011 року) і декілька разів мене банили Адміністратори за «порушення правил», які виражалися в опублікуванні антиросійських матеріалів.


Звичайно, не можу знати точно які Ви матеріали там публікували, але якщо на це мусила відреагувати адміністрація Фейсбука, значить вони були швидше за все образливі чи наклепницькі. Заради справедливості скажу, що вони блокують так само і акаунти, через які ведуться інформаційні війни і проти України і проти інших країн.

Тобто я мав справу з представниками власника ресурсу.
Завжди доводиться мати з кимось справу. Наприклад, навіть якщо у Вас був би Ваш власний сайт, все одно довелося би мати справу з хостером (сервісом, на серверах якого розміщується сайт), реєстром домену або правоохоронними органами при публікації образливих або протизаконних матеріалів.

На «Світочі» я маю справу з власником ресурсу і модераторами, яких він призначив.

Поки що ще не мали справи, так як я ще не вирішив як реагувати на Ваші матеріали, деякі з яких пропагують фашистську ідеологію. З однієї сторони ця ідеологія принесла у світ багато зла і страждань, і я дуже не хотів би щоб Світоч перетворився на майданчик для її пропаганди. З іншої сторони навіть в цій ідеології є свої певні позитивні сторони, на які варто звернути увагу. Та і в нас на сайті немає обмежень щодо ідеологій чи поглядів.

Тому щоб не виникали такі суперечливі ситуації, де мені треба робити непростий вибір, краще щоб в кожного був свій власний блог за який кожен сам несе відповідальність і сам «розрулює» гіпотетичні проблеми, які можуть виникнути при публікації на його ресурсі образливих, наклепницьких чи інших таких матеріалів.

А яким чином я буду входити у спільноту «Світоч», якщо з січня 2020-го я не зможу писати у своїй блогосфері на Світочі, а потім сайт Світоч взагалі закриється!?

Так як спільнота Світоча переміститься в Телеграм і буде існувати у вигляді каналу Світоча (через який відбуватиметься взаємодія його учасників), то сайт уже тут значення не буде мати. Він буде ще існувати досить довгий час тільки для того, щоб всі активні користувачі могли не поспішаючи перенести свої важливі публікації на свій канал в Телеграмі, а також буде відвідувачам рекламувати Телеграм-канал Світоча.
19:52 (відредаговано)
+2
Можливо я і нариваюся… але залишити деякі Ваші висловлювання щодо моїх публікацій, шановний пане Доброславе, без відповіді вважаю недоцільним, оскільки спільнота «Світоча» мою мовчанку розцінюватиме, як визнання Вашої правоти.
Звичайно, не можу знати точно які Ви матеріали там публікували, але якщо на це мусила відреагувати адміністрація Фейсбука, значить вони були швидше за все образливі чи наклепницькі.

Вибачте, але це мені нагадує травлю Солженіцина: «Я його твори не читав, але глибоко обурений його пасквілями».

Поки що ще не мали справи, так як я ще не вирішив як реагувати на Ваші матеріали, деякі з яких пропагують фашистську ідеологію.

Я не пропагував націонал-соціалістичну ідеологію, а на ряді матеріалів пояснив чому Третій Райх був змушений нанести превентивний удар по СРСР.
21:51
+1
Пане Володимир! Перечитайте, будь ласка, свої публікації, які Ви сьогодні «накидали» в розділі «Цитати». Майже кожна з них, то якісь вирвані фрази, сповнені ненависті, образи і політиканства. Їх авторами є люди, які нічого доброго в цей світ не принесли. До тематики Світоча вони не мають жодного відношення. Тепер мені прийдеться тратити час, щоб їх повидаляти.

Це не рівень Світоча. Не треба сюди нести цю ненависть і образи. Ми спеціально створили Світоч щоб відійти від цього, а Ви звідти принесли це сюди. Якщо це буде продовжуватися я буду вимушений заблокувати Ваш акаунт. Я не дозволю опускати рівень матеріалів на Світочі до такого «дна», яке можна побачити в коментарях на будь-якому сайті політичних новин.
08:13 (відредаговано)
+1
Пане Доброславе!

Я остаточно зрозумів Вашу політичну позицію. Оскільки наші погляди не збігаються, а Ви є володарем ресурсу, то підкоряючись Вашому ультиматуму я видалив папки з цитатами. І, враховуючи Вашу позицію, я вважаю для себе недоцільним публікувати в подальшому на Світочі матеріали на політичні теми!

Щодо авторів наведених мною цитат, то це люди і політики, які боролися і борються за незалежність України, як у мирному житті, так і на фронті!

Дякую за увагу!
10:30
+1
Я остаточно зрозумів Вашу політичну позицію. Оскільки наші погляди не збігаються, а Ви є володарем ресурсу, то підкоряючись Вашому ультиматуму я видалив папки з цитатами. І, враховуючи Вашу позицію, я вважаю для себе недоцільним публікувати в подальшому на Світочі матеріали на політичні теми!


До чого тут політична позиція? Ось уявіть собі, в пошуках цікавих ресурсів про саморозвиток заходить новий відвідувач перший раз на наш сайт і йому в очі зразу кидається цитата «73% — які не голосували за Порошенка — ідіоти і вороги України». Що далі зробить цей новий гість сайту? Звичайно покине його зразу і більше ніколи сюди не прийде сприйнявши Світоч за черговий «політичний смітник»! Так ось, ми не повинні допускати таких ситуацій!

Щодо авторів наведених мною цитат, то це люди і політики, які боролися і борються за незалежність України, як у мирному житті, так і на фронті!

Ага, особливо Корчинський, який все життя займається тільки політичними провокаціями, а в 2004 взагалі відпрацював цілу передвиборчу кампанію на Януковича обливаючи брудом всіх його противників в прайм-тайм одного з відомих телеканалів, який тоді належав людям тодішньої влади. Сильні авторитети _розгублений
Щодо Корчинського…

Я особисто знайомий з Дмитром з 1987-го. Далеко не у всьому я з ним погоджувався, і погоджуюсь сьогодні. Але Корчинський багато зробив як для утвердження незалежності України, так і для виховання із совка громадянина. Його оцінка виборів-2019 твереза і адекватна політичній ситуації сьогодення.

А противників Януковича не потрібно було «обливати брудом», оскільки:

а) вони усі достатньо брудні;
б) охлос і без слів Корчинського був готовий зрадити Ющенка.
в) жоден з тих, кого «облив брудом» Корчинський, чомусь не захотів його покарати і не звернувся до суду з позовом про «захист честі і гідності» та за «наклеп».
20:03 (відредаговано)
+1
Щодо цитати про «73%»…

По-перше, я запозичів її із опублікованого на «Світочі» допису.
По-друге, я знаю Вашу особисту політичну позицію щодо президентських виборів 2019 року.

А по-третє, я не можу вільно висловитися на «Світочі» щодо цієї ситуації, оскільки Ви, як власник ресурсу, попередили мене, що заблокуєте мій акаунт, якщо… Таким чином, моя аргументація може бути трактована як порушення Вашої заборони, з відповідним реагуванням з Вашого боку.

Мені дуже шкода, що Ви вводите ідеологічну і політичну цензуру на «Світочі». Тобто, пошук істини можливий тільки у визначених Вами межах. Виходячи з цього я і прийняв рішення не публікувати матеріалів на політичні теми та по європейській історії першої половини ХХ століття.
12:18
+2
Друже Доброславе, що означає: у січні-20 буде закрита АВТОРИЗАЦІЯ наявних користувачів?
12:27
+4
Сайт буде працювати, але не можна буде входити в свій акаунт (тобто не можна буде на сайті створювати публікації і коментувати. Власне в цьому і не буде потреби так як на той час вся активність буде вже перенесена в Телеграм.

А щоб побачити всі свої публікації на сайті достатньо буде зайти на сторінку свого профілю (наприклад, svitoch.in.ua/users/13 — це сторінка Вашого профілю) і звідти перейти на список своїх публікацій.
19:16 (відредаговано)
+2
Так як в листопаді в мене було мінімум вільного часу трохи не встигаю з інструкцією. Зробив тільки частину, але до кінця місяця вона точно буде готова. Тому давайте заплановані терміни переходу на Телеграм перемістимо на місяць.

Отже, в грудні та в січні сайт працюватиме ще в звичайному режимі. Повністю перенести всю активність в Телеграм ми маємо на лютий.

P.S. Коли писав пропозицію перенести проект на Телеграм, в правильності цього рішення був впевнений десь на 90%, а зараз через різні причини — на цілих 150 _посмішка
ОК _чудово
10:47
+3
Іноді наші дії мають такі наслідки, на які ми навіть не сподівалися…
_шкодую _шкодую _шкодую
Я все чекав чогось подібного, як ось нарешті сьогодні в пошті прочитав наступне повідомлення в розсилці від «НО» під рубрикою «Розвиток сайту НО»:

Перетворюємо Народний Оглядач на провідний правий ресурс. Прошу підтримати щедрими дарами!

Тут треба зазначити, що я не сиджу на сайті «НО», не досліджую його контент і т.ін. Як-то кажуть: «Померла, то й померла». Тим паче, не я йшов з «НО» — навпаки, мене силоміць витурили звідти, оббрехавши й порушивши ними ж встановлені правила! Отож очевидно, що я таки добре дістав і «НО», й особисто пана К. То навіщо там стирчати?!
_не_знаю
Водночас, поштову розсилку повідомлень «НО» я собі залишив. І навіть іноді проглядаю її — коли маю час… Сьогодні сталося так, що я прочитав матеріал пана К. «Перетворюємо Народний Оглядач на провідний правий ресурс. Прошу підтримати щедрими дарами!»
_зупиняю _зупиняю _зупиняю
А тепер — маленьке співставлення…
Дата публікації на Світочі матеріалу «Світоч. Майбутнє. Рухаємося вперед! (Частина 3)»26.10.2019
Дата публікації на «НО» матеріалу «Перетворюємо Народний Оглядач на провідний правий ресурс. Прошу підтримати щедрими дарами!»10.11.2019 (приблизно на 2 тижні — на 15 діб пізніше)
_подумай _подумай _подумай

Висновок: побачивши, що шановний Модератор і засновник Світоча вирішив за деякий час закрити ресурс і перевести всіх світочан на персональні Телеграм-канали (з одночасним збереженням Телеграм-каналу Світоч), на «НО» почистили пір'ячка і взяли курс на те, (цитую) «щоб перетворити Народний Оглядач на головний правий ресурс в Україні».
_стежу _стежу _стежу
Прошу зрозуміти вірно: я — за будь-яку змагальність! Завжди і всюди!!! Хочеш стати провідником? ОК — прапор в руки і вперед на барикади за орденами!..
Але в даному разі…
1. Із наведеного вище співставлення дат двох публікацій, у мене склалося враження, що наш сайт Світоч (хоча й оголошений від початку «ресурсом для приємного проведення часу» та «невимушеного спілкування однодумців») заважав сайту «НО» проголосити стратегічний курс на те, щоб очолити українську правицю в Інтернеті. А тому рішення шановного Модератора перевести нас усіх на персональні Телеграм-канали розв'язало руки тим, хто стоїть за сайтом «НО».
2. Мене геть не влаштовує тотальна брехливість, що панує на «НО». Тут не тільки в тому річ, що таварізч К. оббрехав персонально мене, викидаючи зі свого сайту… Ця брехня цвіте там буйним цвітом і досі! Ось пряме свідчення цього:



Себто, підкреслюється, що сайт «НО» працює нібито за Київським часом (часовий пояс — GMT+02), тоді як насправді він налаштований на… Шведський час (часовий пояс — GMT+01)! Дрібниця, скажете?.. Так диявол же ж і ховається саме в дрібницях!.. ©
_дідько _дідько _дідько
Отож якщо українська правиця в Інтернеті буде саме такою… Та хай Бог милує!!!

Підсумок: прошу зрозуміти вірно — я ні до чого не закликаю! Тим паче, не закликаю шановного Модератора переглядати його рішення про закриття Світоча. З іншого боку, звертаю увагу на те, що нам усім доведеться жити з цим: шановному Модератору — з тим, що своїм рішенням він де-факто відкрив шлях тотальним брехунам; усім нам — з тим, що ми або підтримали Модератора, або принаймні не змогли його переконати не закривати Світоч…
_шкодую _шкодую _шкодую

P.S. Разом із тим, як-то кажуть — «ще не вечір»! © Це теж факт.
_зупиняю _підморгую _зупиняю _підморгую _зупиняю
12:05
+3
Чесно кажучи, я нічого не зрозумів з того всього, що Ви написали. «Світоч» не має ніякого відношення і ніякого впливу на інші сайти, організації чи проекти. Хай собі займаються чим хочуть і пропагують все що хочуть. Це не наші справи.
Світоч створений саме для обміну досвідом між людьми, які стали на шлях свідомого духовного розвитку, і ніякого відношення до «порятунку України», «політичних ідеологій» чи якоїсь іншої маячні ми не маємо.

Мета проекту Світоч — індивідуальний розвиток кожної людини.

А якщо комусь хочеться позайматися якоюсь ідеологічною, суспільною чи політичною діяльністю, або поборотися проти когось чи чогось, тоді створюйте собі партію чи громадську організацію _посмішка , але в цьому я Вам компанію не складу.
14:05
+2
Щодо НО, то в аналізі і висновках я підтримую друга Тимура. А другу Доброславу подякую ще раз за змогу спілкуватися між собою і чомусь вчитися. Але хочемо ми, чи ні, та взаємодіємо із всім інформаційним простором України і навіть всього світу.
Світоч створений саме для обміну досвідом між людьми, які стали на шлях свідомого духовного розвитку, і ніякого відношення до «порятунку України», «політичних ідеологій» чи якоїсь іншої маячні ми не маємо.

Почитайте визначенні ідеології:

Ідеологіяорганізована у систему сукупність ідей у формі соціально-економічних моделей, настанов, гасел, програмних документів партій, філософських концепцій тощо.

Ідеологія — це наслідок світоглядної позиції. Отож самим своїм існуванням Світоч (як ресурс, де спілкуються однодумці) породжує певну ідеологію — хочемо ми того чи не хочемо. Бо ми тут:
1. спілкуємося між собою — вірно?..
2. обмінюємося ідеями — вірно?..
Ну от! А це вже (!) породжує ідеологію… в формі певної філософської концепції — за визначенням… Вірно?..
_вибачаюсь
Ну так, наша ідеологія не формалізована у вигляді «соціально-економічних моделей, настанов, гасел, програмних документів партій»… Але на рівні філософської концепції Світоч породжує певну ідеологію самим своїм існуванням. Хочемо ми того чи не хочемо…
_вибачаюсь

Отже, ця ідеологія (у формі філософської концепції), очевидно, стояла на заваді людям з «НО». Прочитавши про закриття Світоча в найближчій перспективі, вони зрозуміли, що дуже скоро Світоч з його ідеологією (філософською концепцією) перестане існувати — й миттю розправили крильця! От я про що…
_вибачаюсь

Звісно, то їхня справа — хай роблять! Просто тепер для мене аж надто очевидно, що протягом минулих років Світоч самим своїм існуванням їх стримував — хоча ніхто такого завдання і не ставив… А тепер стримуючий фактор раптом зникає. Й любителі ельфійського життя-буття та перейменування чорного на біле вмить оголосили, що хочуть зайняти місце української правиці в Інтернеті…
_розгублений
Спостерігати за цим кумедно. Тим не менш, замислитися про це варто…
14:38
+3
У нас на Світочі немає ніякої єдиної ідеології чи єдиних поглядів. Скільки людей — стільки і поглядів, і звужувати цю різноманітність до якоїсь однієї релігійної чи політичної ідеології — це як заганяти людей у капкан забираючи у них право мати власні погляди та самостійно мислити.

Також «Світоч» не закривається і не зникає, а переходить в іншу форму свого існування. Звичайний еволюційний процес.
13:59
+2
Друже Доброславе, а що ж це за різні причини, які зміцнили твою переконаність на 150% щодо перенесення діяльності СВІТОЧА на Телеграм?
І ще от: чи є реєстрація і користування Телеграм-каналом платним?
14:40
+3
І ще от: чи є реєстрація і користування Телеграм-каналом платним?

Все абсолютно безкоштовне. Платне я би не пропонував.
12:25
+2
Детальна інструкція по користуванню Телеграм вже майже готова. Надам доступ до неї десь на вихідних.
Там все пояснено дуже детально і по-кроках. Не зрозуміти щось буде важко _сміх
21:33
+3
Інструкція готова. Задавати свої запитання щодо користування Телеграмом можете тут або в чаті технічної підтримки в Телеграмі.
Вітаю!
Шановний пане Модераторе, а коли буде закритий доступ на розміщення матеріалів на сайті «Світоч»!?
21:48
+4
До кінця січня сайт працюватиме в звичайному режимі. Можливість публікувати дописи та коментарі на сайті зникне 1-го лютого.

Ще в запасі є більше місяця. Цього часу має бути цілком достатньо, щоб перенести всю активність в Телеграм. Для більшості людей ознайомлення з Телеграмом за підготовленими мною інструкціями займе не більше двох вечорів.
11:11
+2
Зараз не маю часу відповісти на останні коментарі на сайті, але можу сказати, що поміняємо підхід до каналу.

З якогось часу я почав використовувати слова «спільнота Світоча», але зараз визнаю, що це було взагалі невірно. Сайт Світоча з самого початку задумувався не як якась спільнота чи секта, а як українськомовний майданчик для публікацій і обговорень на відповідні теми. Значить і канал Світоча повинен таким залишитись. Тому поняття «Спільнота» з правил заберу і відповідно саме собою відпадає запитання «А чи приймете мене с спільноту?». Ну, і вимоги вказувати в описі свого каналу належність до спільноти Світоча, звичайно не буде. Це дозволить пересилати в канал Світоча цікаві публікації з інших підходящих по тематиці українських каналів, автори яких ніколи не мали відношення до Світоча. Це вирішить проблему активності на каналі.

Щодо сервісу, де публікувати великі дописи з картинками. Раніше я хотів щоб всі користувалися сервісами, які підтримують «Миттєвий перегляд» в Телеграм. Тобто щоб на мобільних пристроях великі дописи з картинками (які опубліковані на цих сервісах), можна було переглядати не виходячи з Телеграма. На разі я знаю 3 сервіси з підтримкою такої технології — Telegra.ph, Medium.com, Teletype.in. Я рекомендував використовувати останній, тому що він, на мій погляд, ідеальний по функціоналу, зручності, простоті.
Але зараз думаю, що можна відмовитися від вимоги використовувати тільки сервіси з підтримкою «Миттєвого перегляду» в Телеграм. Якщо людину дійсно зацікавив якийсь допис, думаю, вона і на будь-який сайт перейде щоб повністю його прочитати. Тому щоб в подальшому не було ніяких суперечок щодо сервісів для публікацій великих дописів, можете використовувати будь-який, «який душа забажає». В тому числі можете і створити собі окремий сайт-блог (зі своїм доменом) за допомогою безкоштовних сервісів blogger.com (від Google) або будь-якого іншого.

Якщо вже якась цікава стаття є в Інтернеті українською то тепер не треба її переопубліковувати, просто в своєму каналі на Телеграмі опублікуйте десь перші 3 абзаци, які мають зацікавити читачів, і нижче дайте посилання на повну версію статті на сторонньому сайті. Бажано при цьому використовувати якийсь хештег типу #цікаве_в_інтернеті або щось подібне, щоб читачі Вашого каналу розрізняли де ваші авторські дописи, а де перепублікації/переклади.

Вмикати можливість коментування дописів в Вашому каналі не обов'язково. Вмикайте тільки якщо хочете обговорювати їх з іншими.

Ну і найголовніше. Ми повинні відійти від варіанту «всі і все на одному сайті» до «в кожного свій блог або сайт». Це дає повну свободу дій для всіх і вирішує багато проблем. Перевага одного сайту над окремими по-суті була тільки в тому, що нові публікації могли побачити зразу всі активні користувачі сайту. Ця перевага і залишиться завдяки каналу в Телеграмі, який тепер буде агрегатором цікавих, підходящих по тематиці, українськомовних публікацій в Інтернеті.

Трохи пізніше кардинально зміню правила каналу Світоча, щоб вони відповідали новій концепції проекту.
12:05
+2
Друже Доброславе, а насправді спільнота СВІТОЧА є!.. Що нас усіх об'єднує? Україноцентризм! Це означає, що коли є вибір, ми віддаємо перевагу українському . Якось я прочитав у Марії Матіос, що у селі Розтоки поруч з ними жила родина євреїв, з якої осталася лише мати й дочка. І ось на знак вдячності євреї запросили українців на СВЯТО ПЕРЕБЕРІЇ. На святі їх пригощали варениками трикутної форми, які називали «вуха Амрана?». Це на згадку про вавілонського сатрапа. Вже сам факт, що євреї їдять ці «вуха» говорить про глибину тисячоліть. Я тоді ж звернув увагу на форму українських вареників. Це форма човника. А чому так?
19:22 (відредаговано)
+2
Нові правила публікації на каналі Світоча — bit.ly/373p9QY

Тепер все максимально спрощено. Нічого зайвого. Достатньо тільки мати свій канал в Телеграмі, щоб було звідки пересилати дописи на канал Світоча. А для більших дописів можна використовувати будь-який сервіс чи сайт.
20:00
+1
Хотілося б ще почути від шановного Модератора: до якоої дати буде існувати сайт «Світоч»?
22:33
+2
Хостинг зараз оплачений до 17.04.2020 (Його продовження на рік коштує 710 грн за теперішніми цінами). Можна продовжувати помісячно.

Домен оплачений до 05.09.2020. Його подовження на рік коштує 234 грн. Можна подовжувати мінімум на рік.

В принципі сайт може існувати доти, доки спільними зусиллями можна назбирати на подовження хостингу і домену. Але підтримувати його роботу довше ніж рік чи півтора не варто. Цього часу достатньо думаю, щоб всі хто хоче, перенесли свої матеріали на інші ресурси.

09:53 (відредаговано)
Я пропоную компромісний варіант!
Сайт продовжує існувати в «замороженому» стані ще рік. Прихильники сайту експерементують з Телеграм, набираються досвіду, як позитивного і негативного, створюють прототип нового формату «Світоча». Якщо ж цей прототип нас не буде задовольняти, то тоді, наприклад, через 3 місяці — півроку, ми будемо ставити питання про реорганізацію — наймання Адміністратора і відкриття авторизації учасників проекту «Світоч».

P.S.
Я базуюся на заяві Модератора про його готовність віддати адміністрування, якщо ми підберемо Адміністратора. У мене, до речі, є кандидатура на Адміністратора, який потенційно згоден взяти сайт після відповідних перемовин з паном Доброславом і зацікавленими авторами. Він знайомий з паном Доброславом і з нашим сайтом.
18:20 (відредаговано)
+1
Шановний пане Доброславе!

В розмові з одним із приятелів-комп'ютерщиків я почув тезу «Сайти перестали бути найкращим інструментом для комунікацій в Інтернеті. Їм на зміну прийшли месенджери». Це збігається з Вашим проектом нового формату «Світоча». Але чи могли б Ви показати нам, на прикладі якогось вже відпрацьованого / налагодженого каналу, що канал на Телеграм — це краще, ніж «застарілий» сайт?

У мене Телеграм давно і на смартфоні, і на комп'ютері. Є кілька каналів, які добре розкручують, наприклад «Петро Порошенко» з більш ніж 43 тисячі підпищиків. Але я не можу сказати, що цей канал — дійсно щось особливе і шляхетне! Звичайна хроніка подій життя політичного діяча — десяток-другий рядків тексту + відео або 1-3 фотографії.
На сьогодні в каналі: 209 фото; 73 відео, 235 поширених посилань.
Ну добре, то політик…

У знайомої подивився на смартфоні канал із Зеленським. Практично те ж саме.

Приєднався сьогодні (19-м) до скриньки МАЙОРАН (Анатолія Висоти).
Знову ж таки — дикий індивідуалізм! Хто ці 18, що в групі МАЙОРАН — невідомо. За повним текстом статті треба переходити в інший редактор і в інше вікно… Щоб написати коментар знову переходиш в інше вікно і при цьому тексту самого блогу не бачиш. Вставити якусь цитату неможливо…

На каналі «Світоч» задекларовано 141 учасник, але бачу тільки двох: пана Доброслава і друга Анатолія.

Ось тому я і уклінно прохаю шановного Модератора продемонструвати приклад успішно працюючого каналу, щоб мати за взірець, як потрібно вести канал!
19:08
+2
Можете зайти в найбільших каталог Телеграм-каналів tgstat.com, вибрати Україну і тематику, яка Вас цікавить. І побачите найпопулярніші канали.

За повним текстом статті треба переходити в інший редактор і в інше вікно…

Тільки якщо йдеться про великі публікації.

Щоб написати коментар знову переходиш в інше вікно і при цьому тексту самого блогу не бачиш

Для коментарів відкривається сторінка в браузері де на початку сторінки продубльований сам допис.

Вставити якусь цитату неможливо…

Де саме?

На каналі «Світоч» задекларовано 141 учасник
То кількість підписників. Вони переважно підписуються щоб читати дописи на каналі, а не самим публікуватись. Як і на Світочі було. Зареєстровано багато людей, а участь в публікації матеріалів і коментуванні бере небагато. Це нормально. Так на всіх сайтах.
19:10 (відредаговано)
+1
Посилання не працює!
Треба прибрати кому в кінці…
22:47
+2
Можливість входити в свій обліковий запис на сайті і коментувати буде доступна до понеділка. Після того сайт для всіх буде доступним тільки для читання.
На мій погляд, було достатньо часу, щоб визначитися із своїм майбутнім _посмішка Приклад показав друг Анатолій Висота, який вже створив свій канал і розмістив на ньому ряд дописів.
11:12 (відредаговано)
+1
Друзі і колеги по сайту!

Видатний педагог Песталоцці якось сказав: «Порятунок потопаючого справа рук самого потопаючого!»

Порятунок творчого доробка, створеного на «Світочі», справа самого автора!
Часу для цього було достатньо і ще є достатньо! Шановний Модератор гуманно вирішив і нас повідомив, що сайт буде існувати в пасивному режимі ще рік!

Таким чином, у кожного є можливість прийняти рішення щодо подальшої долі свого доробку/спадщини і практично його рятувати (або кинути напризволяще).
21:17
+1
Мені найбільше подобається доробок пана Тимура. У нього дуже багато хороших і корисних публікацій, які відповідають тематиці і призначенню Світоча. В першу чергу йдеться про переклади матеріалів на теми психології. Звичайно, вони повинні завжди залишатися доступними в Інтернеті щоб збільшувати його українськомовну частину. Тому, якщо в пана Тимура немає часу цим займатись, я готовий допомогти з перенесенням матеріалів. Деталі готовий обговорити після того як пан Тимур появиться в Телеграмі.

P.S. В Телеграмі, Телетайпі та деяких інших сервісах є можливість надати іншим користувачам доступ до ведення вашого блогу чи каналу. Таким чином один користувач може допомагати іншому вести його канал, або можуть працювати над спільними каналами і т.п.
Дякую! Ми все зробимо, щойно у мене з'явиться час.
Допомога — це добре! Принагідно я нею скористаюся.
В будь-якому разі, мої телефони і мій мейл ви всі знаєте.
Отож ми не загубимось!
_чудово _чудово _чудово
13:55
+2
Отже, я думаю, за час коли було вирішено перенести проект Світоч з цього сайту на Телеграм-канал t.me/svitoch_in_ua всі встигли сказати, все що хотіли. Тому, як і було заплановано, сьогодні закриваю можливість коментування.

Підписуйтесь на наш Телеграм-канал, відкривайте свої канали там, щоб мати можливість бути представленими на каналі Світоча. Якщо виникнуть якісь питання, читайте інструкцію по користуванню Телеграмом, правила каналу Світоча, задавайте питання в нашому чаті технічної підтримки.

Ще раз дякую всім, хто брав участь у діяльності сайту Світоча! До зустрічі в Телеграмі!