...і серце людських синів повне зла, і за життя їхнього безумство в їхньому серці, а по тому до мертвих відходять…

Автор цитати:
Біблія (Екклезіяст 9:3)
+1
15:01
420
RSS
09:18
+1
А чиє саме серце повне зла і безумства, astronom1987?

Моє, твоє, чи ще чиєсь? Тобі не здається, що іудейські «автори» весь час тільки тим і займалися, що принижували людей і старались всіма силами заставити їх забути свою божественну сутність?

16:31
+1
Я припускаю, що тут мова йде про людей, які прожили своє життя, як кажуть росіяни «впустую». Які ігнорували Бога і тому отримали справедливе осудження від Нього…
16:45
+1
Надіюсь, ти не віриш, що таких людей після їхньої смерті, Бог віддає Дияволу, щоб той їх довічно смажив у пекельному вогні? :))))
17:35
+1
Я припускаю, що їх мучить не диявол, а пекельний вогонь.
17:43
+2
Ага, значить жорстокий не диявол, а Бог, який кидає людей в вічний пекельний вогонь? Ох, не хотів би я поклонятись і молитись такому Богу :) І на щастя, в цьому немає жодної потреби.
09:30
+1
Ви мабуть забули, що часто все-таки диявол доводить людей до того, що вони потрапляють у пекло. Не варто також забувати про те, що саме від Господа залежить чи потрапить в Рай людина чи ні, тому скоріше приходьте до висновку, що Богу треба поклонятися і служити, якщо є бажання після смерті опинитися в Раю.
09:54
+2
Ви мабуть забули, що часто все-таки диявол доводить людей до того, що вони потрапляють у пекло.


А хто ж створив диявола, який постійно доводить людей до потрапляння в пекло? :)

тому скоріше приходьте до висновку, що Богу треба поклонятися і служити, якщо є бажання після смерті опинитися в Раю.


Дякую, друже, за пропозицію! Але думаю, що мені буде зовсім не цікаво в Раю по сусідству зі всякими «монахами», які за життя тільки й те вміли робити, що повзати на колінах перед таким страшним «Богом» і випрошувати в нього кращої долі :)

Краще буду в пеклі, там значно цікавіші люди :)

10:24
+1
Якщо ви згрішили цією фразою, то хай Господь вас простить…
15:32
+1
Це вже не обов’язково :) Як казав раніше, не хочу бути в одному Раю з жорстоким іудохристиянським Богом, який відправляє людей на вічні муки в пеклі :)
Шановний astronom1987!
Я собі не можу навіть уявити, що Бог, який, з точки зору християнства (згідно Книги Буття), за перший день відділив світло від темряви, за другий – сотворив небо (твердь?), за третій – землю, відділив води, створив рослин…, за четвертий – УСІ!!! небесні світила, за п’ятий – звірів, комах, риб, птахів…, на шостий нарешті – людину! І от я не можу собі уявити, щоб така могутня сутність, переймалася долею кожної людини окремо. Щоб для Бога щось значило відношення кожної окремої людини до нього самого, і він, у залежності від цього відношення, чи вірить людина у те що він є, чи ні!, або наказував «вічним пекельним вогнем» її, або давав канфєнткі! Ну не вкладається мені у голову таке. Невже той хто це все створив буде перейматися таким дріб’язком? Наприклад, це якби Ахмєтов особисто обговорював і власноручно преміював або наказував (бив морду чи навіть вбивав) кожного робітника на своїх численних заводах, ба навіть не робітника, а кожну мураху чи комашку, яка знаходиться на територіях, що контролює пан Ахмєтов!

Не варто також забувати про те, що саме від Господа залежить чи потрапить в Рай людина чи ні, тому скоріше приходьте до висновку, що Богу треба поклонятися і служити, якщо є бажання після смерті опинитися в Раю.

І якщо навіть це допустити, то тоді виходить, що християнський бог, якийсь недолугий ображений на усіх НЕСАМОДОСТАТНІЙ і МСТИВИЙ чувак, якому, для задоволення власної пихи, хочеться, щоб йому усі служили! Бо я не бачу іншої потреби (окрім пихи) навіщо йому потрібне служіння якихось недосконалих людців (людішєк)! Це те ж саме щоб я ображався на мурах у лісі за те що вони не вірять що Я-Є і не служать мені, натомість тягають якусь байду собі до мурашників, воюють! А я б ще й палив їм за це мурашники!… Палата № 6! ))) Їй Богу!
10:27
+2
переймалася долею кожної людини окремо

А Ви можете уявити таке, що заради нас, людей, Господь віддав Свого Сина на смерть, аби кожен хто вірує в Нього мав життя вічне? Напевно, Вам це важко уявити раз Ви написали вище наведений коментар…
Хочеться почути конкретну відповідь на запитання: навіщо тому богу людське служіння і поклоніння?

Якщо бегемот купається у болоті, то класик сказав, що невдячна робота його звідти тягнути. Чому? Бо він там живе, болото — це його домівка! Навіщо він тоді когось посилав? Хто його просив?

І взагалі, не посилав він ніякого сина на смерть, Хрестос прийшов передати сюди знання, і виконав тільки власний контракт (розп'яття було однією з умов передачі знань від гравців з темної сторони дуальності)! Хрестос до християн має таке ж саме відношення як морська свинка до моря. Вони просто присвоїли його як раша намагається присвоїти собі Русь, навіть у москві почали встановлювати пам'ятник Київському князю Володимиру! Але Азія все одно залишиться Азією як її не називай.
14:50
+1
Тому, що Господь створивши нас полюбив дуже сильно і бажає провести вічність з тими людьми, які отримали (або ще отримають) спасіння. Я, Вам як художник можу привести грубу аналогію. От намалював я гарну космічну картину і мені подобається нею милуватися, показувати її друзям, щоб і вони розділили цю радість зі мною. Я люблю її тому, що це чудове може творіння за її бездоганну красу… А не тільки тому що я її створив.
Тому, що Господь створивши нас полюбив дуже сильно і бажає провести вічність з тими людьми, які отримали (або ще отримають) спасіння.

Це нагадало мені ситуацію, коли, наприклад, колишня дружина знайшла собі іншого і хоче бути з ним, бо вони покохалися. А в цей час колишній, вже тепер, чоловік бігає за нею і не дає їй проходу, бо теж хоче бути з нею, бо бачите, він її теж кохає. )))

Як на Вашу думку, чи отримає взаємність колищній чоловік?

Ящо він буде палити дружину пекельним вогнем, то вона його покохає знову?

Дорослі люди! Їй Богу!
16:25
+1
Я абсолютно не розумію, чому у Вас виникла така думку, не бачу тут аналогії.
Я тебе, полюбив, тому ти мене теж повинен любити і служити мені, а якщо відмовишся, то будеш вічно горіти у пекельному полум'ї! Тепер видно аналогію? Не нагадує класичне: «нє даставайся жє ти нікому!»?
11:06
+2
А Ви можете уявити таке, що заради нас, людей, Господь віддав Свого Сина на смерть, аби кожен хто вірує в Нього мав життя вічне?


Те що Бог послав Ісуса Христа на смерть, щоб врятувати всіх людей — це казка. І вона випливає з явних пізніших вставок у Біблії. Читай «Пшениця без куколю» Ігоря Каганця. Він там все чітко розділив і показав звідки походять такі збочені уявлення типу тих, що людина народжується вже грішником ще нічого навіть не встигнувши зробити перед тим, або те, що Бог послав на смерть Ісуса, і тепер людям вже нічого не треба робити, щоб врятувати себе, а тільки повзати на колінах і служити.

Ці пізніші вставки в Біблію перевернули все вчення Хреста з ніг на голову.
14:43
+1
З Ігором Каганцем все зрозуміло давно… А саме також те, що він навіть не вірить в те, що Ісуса розіп’яли на Хресті…
15:19
+3
Із цього твого коментаря випливає, що ти не знайомий з його роботами. Він якраз вірить. І в розп’яття і в Воскресіння. При чому воскресіння не у вигляді душі, яка потім піднялась десь незрозуміло куди, а у вигляді воскресіння фізичного тіла.

Я не є фанатом пана Каганця, і не розділяю багато його поглядів. Але щодо хрестиянства не сумніваюсь в його компетентності. Його робота «Пшениця без куколю» — геніальна! І багато чого ставить на свої місця.
16:27
+1
Він якраз вірить.

А мені один знайомий казав, що не вірить. В будь-якому випадку в мене є достатньо причин, що йому не довіряти.
16:51
+2
Я згадав про цю книжку на випадок, якщо колись настане час коли захочеш розширити свій кругозів. А рано чи пізно такий час настане :) Всесвіт так влаштований, що постійно спонукає людину розвиватись, і вчитись сприймати щось нове. Так що в будь-якому випадку одним вузьким світоглядом, який фанатично відкидає все що йому суперечить, не обійдеться. Колись згадаєш мої слова :)
УУУУУУУУ!!! Хлопці, а на нашому сайті стає цікавіше.
Це вам моя відповідь
09:23
+1
Саме так в нас і має бути :) Астроному дякую за цю цитату, тому що завдяки їй ми настрочили багато унікального контенту в коментарях, що зараз нам дуже потрібно для розвитку сайту.
Ми тут у дискусії намагаємося поділитися нашим баченням християнства з шанованим astronom1987, не надто прив’язуючись до самого сенсу розміщеної ним цитати. Але якщо вдуматись, то у ній буквально викладена формула вічного життя фізичного тіла і дається пояснення — чому люди вмирають (мається на увазі фізичне тіло). Тут говориться про те, про що пані Марія намагається донести у своїх численних статтях, наприклад ЗА МЕЖЕЮ СМЕРТІ! Ми не повинні вмирати у фізичному тілі, ми його маємо забрати з собою у вищі виміри разом з нашим іншим досвідом, — тобто вознестись! Як це зробили апостоли і сам Хрестос і навіть його мати.

Але повернімося до цитати, якщо її читати буквально, то виходить, що оскільки людина знаходиться у енергіях низьких вібрацій, то вона не може перейти у вищі виміри, через їхнє неспівпадіння. Я не думаю, що 2000-чі років назад люди б розуміли, що таке вібрації, тому було прямо сказано про те, що занижує вібрації – тобто Зло (негатив)! У біблії і у інших подібних книгах багато чого написано буквально, то вже потім ті, що їх тлумачили надали написаному іншого сенсу. У цьому я вже не раз переконувався на особистому досвіді, але це не є темою цього обговорення.

І, взагалі, я звернув увагу на те, що хоч Знання і було розділене на частини (Християнство-Любов, Коран-Порядок, Тора-Справедливість, Каббала-Мистецтво керування масами і т. п.) у кожній із частин можна побачити повне знання, як у будь-якій частині голографічної фотографії можна побачити повне зображення!
09:28
+2
І, взагалі, я звернув увагу на те, що хоч Знання і було розділене на частини (Християнство-Любов, Коран-Порядок, Тора-Справедливість, Каббала-Мистецтво керування масами і т. п.) у кожній із частин можна побачити повне знання, як у будь-якій частині голографічної фотографії можна побачити повне зображення!


Тут з Вами не зовсім згоден. Мені здається, що одне вчення (релігія, догма, концепція, метод і т.д.) — це всього лише як одна сторінка з книги, яка може дати тільки дуже віддалене уявлення про зміст всієї книги. Хоча люди, які дотримуються якогось одного вчення, часто є впевненими, що сторінка, яку вони прочитали, і є цілим знанням.

Хоча сторінки (вчення) теж бувають різними. Якщо прочитати сторінку на якій міститься анотація до книги, то можна більше взнати про зміст всієї книги. Але все одно окремі сторінки (вчення) — це тільки маленька частинка від цілісного Знання. Тому не можна перед собою ставити ніякі межі в пізнанні Всесвіту.
В такому випадку я трохи переформатую своє висловлювання для виключення неоднозначного тлумачення його сенсу:
«через кожну із частин, користуючись власною інтуїцією, можна побачити повне знання, як і, маючи частину голографічної фотографії будь-якого розміру, можна побачити повне зображення (хоч мабуть і дещо гіршої якості)!»

А взагалі то – усі шляхи ведуть до Бога, головне дійсно рухатися до Нього, хоч якимось із них, ніж перебирати і відкидати один шлях за одним. Стосовно цього є гарна стаття російською мовою що вже передрукована десятки разів у російськомовному сегменті Інтернету: «Про духовну імітацію та затишні зупинки» («Про духовную имитацию и уютные остановки»). Мені здається, що автор її такий собі Вадим Зеланд (найвідоміша книга «Трансферинг реальности»). Скоріш за все це не реальна людина, а віртуально створений російським спецслужбами персонаж. Хто знайомий з його творчістю, будь ласка, підтвердіть або спростуйте мою думку про авторство (і про автора). Однак ця стаття достойна нашого сайту, якщо б хтось її переклав. А, розмістивши її на НО, можна заробити ще й жменьку галів. ))) Може хто буде мати натхнення та час для перекладу?
Щасти!!!
13:08
+2
Публікація, на яку Ви, пане Анатолій, дали посилання, дуже багато чого вартує. Обов’язково пізніше її перекладу і опублікую на Світочі.

Щодо шляхів, які ведуть до Бога, пізніше висловлю свої думки в окремій публікації.
13:48
+2
Цікаво, чому Ви вирішили, що автор — Зеланд? Наскільки знаю, його творчість завжди була пов’язана з зовсім іншим напрямом, а саме — матеріальними досягненнями, і тему просвітлення не зачіпала. Хоча можу помилятись. Так як ніколи не читав його. І чому Ви вважаєте, що його образ створений російськими спецслужбами? :)
Якось так, іниуїтивно вирішив! Я кілька сторінок з тієї книги читав. Там нормальна езотерична книга. В Інтернеті немає його фото, але є з десяток ДОРОГИХ сайтів, що постійно оновлюються і підтримуються, як, до речі, і у Анастасії Нових (така контора «Алат-Ра»), а коли був судовий процес у Москві щодо захисту авторських прав Зеланда (один сайт без дозволу розмістив для скачування його книгу), то його за довіренністю представляв сам Сурков! Той самий що, начебто був відповідальним за Донбас і Крим у путіна. Прикольно?

Це ловці душ, які дають частину знання, щоб людина почала їм довіряти, а потім «підвішують» подальший рух, таким чином людина зупиняється, витрачає час свого життя і змушена потім повторно втілюватися. Так роблять більшість сучасних релігій! І християнство — не виключення!
Мені здається, що автор її такий собі Вадим Зеланд (найвідоміша книга «Трансферинг реальности»). Скоріш за все це не реальна людина, а віртуально створений російським спецслужбами персонаж.

Це ловці душ, які дають частину знання, щоб людина почала їм довіряти, а потім «підвішують» подальший рух, таким чином людина зупиняється, витрачає час свого життя і змушена потім повторно втілюватися. Так роблять більшість сучасних релігій! І християнство — не виключення!

А для чого спецслужбам провокувати повторне втілення людини?
Розповім прикольний анекдот. Стоїть корова біля паркану і пильно вдивляється у людей, що розвантажують сіно, прибирають щось і т. п. Підходить до неї інша корова і питає: «Що ти робиш?» Перша корова відповідає: «Дивлюся я на цих людей і думаю, що вони доглядають нас і годують для того, щоб випити усе наше молоко! А потім вони взагалі нас всіх вб'ють і з'їдять!» Друга корова іронічно поглянула на першу і каже: "Іди краще їж травичку як всі і нікому нічого про це не кажи, а то стадо тебе засміє!"
А для чого спецслужбам...

Це пояснює теорія всесвітньої змови (всемирного заговора). Спецслужби — прості виконавці. Якщо хтось сумнівається, раджу ще раз прочитати наведений анекдот і задуматися!
Це пояснює теорія всесвітньої змови (всемирного заговора).

Теорія всесвітньої змови гарно вкладається у шумерський міф про анунаків. Тобто, всі люди — це лише генномодифіковані мавпи, призначення яких добувати золото для богів з планети Нібіру.
Мені більш до вподоби теорія, що «Я — це частинка Бога», яка прийшла в цей світ бавитися і здобувати досвід.
13:01
+1
Теорія Всесвітньої змови — це теж бізнес, зі своїми адептами та фанатами. І зі своїм потужним егрегором. Тобто це така собі релігія.
Коментар видалено
Шумерський міф про анунаків стосується створення клонів, тобто тварєй, а ми — білі люди — народжені і у нас є Рід! Клони створювалися тут на Землі як раби, тому у юдохристиянстві вони повсюдно і згадуються. Вище я ставив запитання, що залишилося без відповіді автора цього посту, навіщо супер могутньому богу раби? Інша справа, якщо під личиною богів виступають раси, що трошки вправніші (чи технологічно просунутіші) від нашої, рівно настільки, щоб намагатися нашу расу перетворити собі на рабів!

Клони — це нація юдеїв. У біблії написано, що їхня перша людина Адам був створений із праха земного, а дружина йому зразу не вийшла (я маю на увазі Ліліт, яка переметнулась до так званих богів і почала з ними крутити любов))), і тоді ці боги, щоб не паритися, навели на Адама глибокий сон (по сучасному — анестезія) і взяли у нього ребро, з якого й створили йому Єву (Що ж це таке, якщо не клонування?) і дали їм наказ плодитися і розмножатися!
У всіх ГМО проблеми з розмноженням, тому вони ретельно нотували увесь хід експерименту, що викладено в окремій книзі старого заповіту «Житіє». Там детально описано скільки Адам з Євою мали дітей, і скільки вони прожили, і скільки прожили їхні діти, і скільки їхні діти мали дітей, і скільки прожили ті діти і т. д. Це як з овечкою Доллі, всі її успіхи у сфері розмноження і тривалості життя обговорювалися усіма світовими ЗМІ! Крім того клони або ГМО мають низку генетичних хворіб, які зовсім відсутні у інших людей тому, що дуже важко штучно створити досконалу ДНК. Наприклад є сотні виключно юдейських хворіб. Ця інформація достатньо поширена в Інтернеті, частково можна глянути тут. Саме тому Анжеліна Джолі у розквіті сил і своєї краси добровільно повидаляла собі майже половину внутрішніх органів!

Мені більш до вподоби теорія, що «Я — це частинка Бога», яка прийшла в цей світ бавитися і здобувати досвід.

Стосовно Аріїв, то так ї є – ми діти Бога. Ті анунаки хотіли спочатку нас зробити рабами, але це їм не вдалося (Бо ми не раби, раби – німі!, а в нас була мова, тобто слово, за допомогою якого ми могли творити світи), тоді вони і почали ті експерименти мавпами та з ГМО!

Але є одне але! Наша арійська мета — не усвідомити себе часткою Бога, а усвідомити себе УСІМ – тобто БОГОМ, — таким чином, ставши НИМ! Частки – це завжди розділення, а де розділення – там і боротьба. Прочитайте обговорення статті «Етологічне, № 1 з НО». Там Миро вже перейшов на відверті образи на національному ґрунті стосовно Тимура, а Миро ж вважає, що він давно знаходиться у просторі Волі! Насправді це простір боротьби у чистому вигляді! Поки ми не будемо відчувати єдності з цілим (і з Путіним у тому числі))) ) ми не вийдемо з простору боротьби, хоч і будемо безперервно — 24/7 — читати Живе слово…

Але ж тут на Землі уже майже всі нації і народності перемішалися, і чистокровних навіть юдеїв мабуть не залишилося! А через багатостраждальну нашу Україну, прокотилося сотні, якщо не тисячі, хвиль армій завойовників! Як бути у цьому випадку? Як дезактивувати ці ГМОшні хвороби та чужорідні гени?

А виявляється все дуже просто, — за допомогою чистого наміру і самоідентифікації! У нас же планета вільного вибору, і тому, якщо людина ЩИРО вважає себе Арієм, то у неї активуються арійські гени і блокуються чужорідні! А якщо юдеєм, то й результат буде відповідним…
Щасти!
22:39
+1
Ставлю плюс за 3 останні абзаци, які виділені жирним. А перші абзаци це мабуть саме з тієї релігії Всесвітньої змови, про яку я говорив :)
Дякую! То, за своїм сенсом, головні абзаци.

А попереднє вже не має особливого значення, бо знаходиться у минулому, дуже віддаленому минулому! Це може бути корисним тільки для самоідентифікації, щоб хто бува знов не зловився на гачок розмірковувань про толерантність, чи гасла про «свободу», «рівність» і «братерство»!.. Як, наприклад, зловилося багато українців з «братами» росіянами…

P.S. Поо всяк випадок перечитайте анекдот про корів, який я навів трохи вище!
Клони — це нація юдеїв. У біблії написано, що їхня перша людина Адам був створений із праха земного, а дружина йому зразу не вийшла (я маю на увазі Ліліт, яка переметнулась до так званих богів і почала з ними крутити любов))), і тоді ці боги, щоб не паритися, навели на Адама глибокий сон (по сучасному — анестезія) і взяли у нього ребро, з якого й створили йому Єву (Що ж це таке, якщо не клонування?) і дали їм наказ плодитися і розмножатися!

Я не зовсім впевнена, що лише юдеї є ГМО. Але сперечатися не буду. Вам видніше. Просто як раз вчора подивилася фільм на цю тему. Це звичайно Голівуд зі спецефектами, але основна думка і про анунаків і про реінкарнацію.
Сходження Юпітер
Як буде час, виставлю його на нашому сайті.
Схоже, що автор все таки не Зеланд, а Альберт Караман — власник сайту де була розміщенв стаття. На сайті є й інша цікава інформація…
09:47
+2
Так, взяв собі той сайт на замітку. Якщо побачите цікаві публікації, можете теж переопубліковувати у нас з перекладом.
12:16
+3
Добрий дискус відбувається. спасибі за можливість в ньому взяти участь!
Що таке чи Хто таке-такий Господь? Де він?
Що таке релігія?
Ось ці питання слід з«ясувати в собі, тоді все піде далі, до розкриття.
Людина, яка знаходиться в пошуці бачить… частину слона і по цій частині орієнтується. Але нажаль хвіст не зовсім схожий на око і функції у цих органів різні.
НЕМА ІНШОГО БОГА ОКРІМ....? Що мав на увазі Ісус?
Ніхто нікого нікуди не посилає, Є закони Буття в нашому Всесвіті, ось по них відбуваються процеси, пізнаються ті чи інші стани Буття. А Душа як Імпульс Бога, точка сприйняття знаходиться в тій чи іншій стадії — рівні пізнання.
Людина, яка передала фразу, яку сьогодні обговорюють на вашому сайті — добре сказала. Взагалі всі так звані Пророки передавали інформацію, намагаючись освітити той момент дійсності, в якому вони знаходились. Ось і тут, про серце: ...і серце людських синів повне зла, і за життя їхнього безумство в їхньому серці, а по тому до мертвих відходять…

Йдеться про те, що відбувається з людиною, коли вона знаходиться у так званому злі. Все добре сказано.

Отже, всі так звані Пророки давали інформацію про закони Буття, та як їх сприймав людський розум — таку картину світу і спостерігає людство. Всі релігії спрямовані на управління масами, не тільки каббала. Остання менше всього в цьому знаходиться. Хоч у всіх священних книгах описано все добре.
Що до пояснення біблії різними людьми — те що там дано знаходиться за межами слів. Ісус говорив мало, те що говорив — не було усвідомлено в повній мірі.
Так само й сучані трактування Біблії — це лише припущення зі свого ракурсу бачення. Припущення, які багато в чому не відповідають дійсності.
Це є стосується й книги про… кукіль.., хоча з величезною повагою відношусь до автора книги і його позиції, праці і бажання удосконалити світобачення суспільства.

18:41
+4
Від цитати віє підвалами Середньовіччя. Ми ж самі вибираємо для себе думки — так само, як вибираємо їжу. Тож ми не їмо того, що вже віки як втратило термін придатності. То навіщо, по аналогії, впускати у свій простір думки, які не мають для людини поживної енергії? Не підносять, а опускають кудись в надра землі.
Перефразовуючи цитату, сказала б, що СЕРЦЯ ЛЮДСЬКІ СПОВНЕНІ РАДОСТІ, ТОМУ ЩО ЛЮДСЬКЕ СЕРЦЕ ХРАМ БОГА, ЯКИЙ ЧЕКАЄ, ПОКИ ЛЮДИНА ЗРОЗУМІЄ, КИМ ВОНА Є, ПРОЯВИТЬ ЧЕРЕЗ СЕБЕ БОГА І БУДЕ НИМ У ЦЬОМУ СВІТІ НА ЗЕМЛІ.
19:29
+2
Завдяки Наталці (дякую !) прочитав обговорення цієї цитати. За два роки, на жаль, десь поділися і Астроном -87, і Марія. Та й А. Коноваленко зрідка лиш відвідує сайт. Мені імпонує виділене тобою, Наталко,
ВЕЛИКИМИ літерами.
А що ж ти хотів?!

Астроном-87 є… як би сказати точніше… «найчистішим», найбільш «правильним» християнином. Йому на Світочі тоскно, бо тут немає аудиторії… або, точніше, пастви для класичного християнського проповідника. А бути «голосом волаючого в пустелі»… Це, знаєш, не кожен витримає, тут сталеві нерви потрібні. Або грандіозна віра.

Марія пішла зі Світоча торік 20 березня — майже одразу. як ми прийшли сюди. В своєму передостанньому каменті переймалася тим, як видалити звідси свій профіль. Можливе пояснення:

Така інформація може бути розміщена поки що не всюди, нажаль. Даються прості тексти, подані для розкриття бачення, але поки що точок зближення не виникло. Це нормально, люди сприймають те, що резонує. Тому нема сенсу розміщувати статті. Для цього є інші сайти, джерела.

Не знаю… Можливо, хтось із нас її чимсь образив?!
_шкодую

Анатолій Коноваленко... Здається, він просто іншими речами займається, й на візити сюди у нього тривіально бракує часу.
_вибачаюсь

Випадкові Цитати